طراحی سایت هواپیمایی با وردپرس

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت هواپیمایی با وردپرس

بدیهی است که انتخاب عناصر مختلف مورد نیاز در وب سایت شرکت مسافرتی از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. نیازهای یک آژانس مسافرتی مجازی کوچک بسیار متفاوت از نیازهای یک آژانس مسافرتی بین المللی بزرگ تر است. اما عناصر اصلی ساخت و ساز در تمام وب سایت های شرکت های مسافرتی بزرگ، کم و بیش ، مشابه هستند.

طراحی سایت هواپیمایی با وردپرس

اکثر افراد جامعه برای مسافرت چند جای معدودی را انتخاب می کنند و فقط به این مکان ها رفته اند و از نقاط بکر و جذاب دیگر ایران و جهان بی خبر هستند. مورد مهم دیگر وسیله نقلیه ای است که با آن مسافرت می کنید؛ مثلا شما به مسافرت با ماشین شخصی خود علاقه دارید یا مسافرت با هواپیما یا قطار. برای سفارش اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما کلیک کنید.

لازم است بدانید که برای تهیه و راه اندازی سایت گردشگری حرفه ای باید نکات اصولی مهمی را مدنظر داشته باشید و توجه داشته باشید که طراحی یک سایت گردشگری حرفه ای اختصاصی فرآیندی زمان بر است. اگر نیاز فوری به طراحی سایت گردشگری دارید و یا اگر هزینه برای شما در اولویت قرار دارد و می خواهید با کمترین هزینه صاحب سایت گردشگری برای خود شوید یکی از راهکارهای مناسب برای شما استفاده از قالب های آماده برای سایت است که با صرف کمترین زمان و هزینه وب سایت خود را بسازید .

ضرورت طراحی سایت آژانس هواپیمایی​

ضرورت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

داشتن یک وب سایت برای شرکت های هواپیمایی بسیار حیاتی می باشد، زیرا اکثر مردم برای پیدا کردن تورها- مقایسه قیمت ها و کیفیت- رزرو بلیط و…  به جای اینکه تماس تلفنی بگیرند یا حضوری به دفاتر خدمات هوایی بروند، تنها با جستجو کردن در گوگل وارد سایت های هواپیمایی میشوند و از خدمات آنها استفاده میکنند.

قبل از هر چیزی باید بدانید که ساخت سایت آژانس مسافرتی با سایر کسب و کارها تا حدودی متفاوت است، زیرا امکانات خاصی را می‌توان به این سایت‌ها اضافه کرد تا مورد پسند کاربران بیشتری قرار گیرد. همچنین باید اطلاعات کاملی در مورد آژانس مسافرتی و خدماتی خود در اختیار کاربران قرار دهید که این کار باعث وفاداری بیشتر کاربران به وب سایت شما می‌شود. اطلاعاتی از قبیل دسته بندی و توضیح هتل‌ها و بسیاری از موارد دیگر.

مراحل طراحی سایت آژانس مسافرتی​

یکی از مهمترین و طولانی‌ترین کارهایی که می‌توان برای یک سایت انجام داد، سئو یا بهینه‌سازی سایت است. این کار بسیار زمان‌بر است و از طرف تخصص ویژه‌ای نیاز دارد. به همین دلیل می‌تواند هزینه‌ی طراحی سایت را بسیار افزایش دهد.

سفارش سئو سایت آژانس هواپیمایی​

روند سئو سایت آژآنس هواپیمایی چگونه است؟

ابتدا باید آنالیز روی کلمات کلیدی درخواستی توسط مشتری انجام بگیرد.این ا یادتان باشد که شما هیچوقت نمی توانید مگر با پرداخت هزینه های سنگین جای علی بابا را در کلمه کلیدی خرید بلیط هواپیما بگیرید.هزینه های این شرکت برای این کلمه سرسام آور است.حال تکلیف چیست؟با توجه به سختی کلمات باید یک استراتژی خوب و هدفمند بچینید تا در کلماتی آسان تر و با رقیب کمتر به نتایج برتر بیایید و آرام آرام ترافیک سایت خود را در کلمات دیگر افزایش دهید.

مزایای طراحی سایت خدمات مسافرتی

تا اینجا متوجه شدید که اهمیت طراحی سایت خدمات مسافرتی تا چه اندازه بالاست و چقدر انجام چنین کاری در درآمدزایی شما مؤثر است. اما اگر کماکان در صرف هزینه برای طراحی سایت شک دارید ابتدا باید به شما بگوییم که طراحی سایت برای کسب و کار هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری هوشمند است که هیچ ضرری نخواهد داشت.

چرا طراحی سایت مسافرتی باعث افزایش فروش آژانس شما می شود؟

اصلا اهمیتی ندارد آژانس مسافرتی شما کوچک باشد یا بزرگ. در هر صورت مدیریت تور و پرواز دردسر ساز است. مخصوصا اینکه قرار باشد همه چیز طبق روال سنتی همراه باشد که همه آژانس ها قبلا یا فعلا تجریه آن را داشته و دارند. در عین حال طراحی سایت مسافرتی به شما فرصت مدیریت منابع و زمان را میدهد. شیوه فروش را برای مدیران تور و پرواز آسان تر می سازد. 

طراحی سایت گردشگری و خدمات مسافرتی برای کدام کسب و کارها مناسب است؟​

طراحی سایت گردشگری و خدمات مسافرتی برای کدام کسب و کارها مناسب است؟

طراحی سایت گردشگری به دلیل نوع فعالیت این نهادها در حیطه توریسم و گردشگری قرار می گیرند و لذا کلیه اطلاعات مربوط به یک سفر از هتل و رزرو مکان تا رستوران ها و اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی به همراه تورها را در بر می گیرد لذا طیف گسترده ای از کسب و کارها می توانند از طراحی وب سایت مسافرتی بهره مند شوند.

موارد لازم جهت طراحی سایت شرکت هواپیمایی

اولین قدم برای انجام طراحی سایت و داشتن وب سایت هواپیمایی خرید هاست مناسب میباشد. بعد از فراهم کردن یک فضا برای سایت، انتخاب یک نام به عنوان نام سایت خود و سپس ثبت و خرید دامنه، قدم مهم بعدی میباشد.

موارد لازم جهت طراحی سایت شرکت هواپیمایی​

امکان رزرو سریع و بی دردسر پرواز

وب سایت شما باید به بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه امکان رزرو آنلاین محصولات را از طریق وب سایت بدهد. بیشتر افراد ترجیح می دهند که گزینه های سفر خود را به راحتی در خانه انتخاب کنند و اگر راهی آسان و راحت برای رزرو فوری و یا حتی خرید آن ها فراهم کنید، شانس بیشتری برای تولید لید و مخاطب دارید.

امکان رزرو آنلاین خدمات برای سفر​

امکان رزرو آنلاین خدمات برای سفر

همان طور که می‌دانید به کلیه اقداماتی که باعث می‌شود محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مخاطبان هدف ثبت شود را برند سازی می‌گویند. به همین دلیل در طراحی سایت آژانس هواپیمایی برای شناخته شدن، بیشتر به فکر طراحی لوگو خاص در کنار تبلیغات پر رنگ لعاب و متناسب با اهداف سایت خود و برند سازی هستند.

خرید آنلاین تور و بلیط​

خرید آنلاین تور و بلیط

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که با طراحی سایت آژانس مسافرتی می‌توان در اختیار کاربران قرار گذاشت، خرید آنلاین تور و بلیط است. جالب است بدانید که در این وب سایت ها اغلب قسمتی را تحت عنوان رزرو هتل، تور، خرید آنلاین بلیط طراحی می‌کنند که با این روش دیگر لزومی به مراجعه مستقیم کاربران به درگاه تورهای گردشگری برای خرید آنلاین تور و بلیط نیست، بلکه می‌توانند به صورت اینترنتی بلیط خود را رزرو و به صورت آنلاین صورت حساب خود را پرداخت کنند.

تولید محتوای یونیک

مدیریت محتوا یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در همه وب سایت ها در نظر گرفته شود. مطالب وب سایت شما باید به صورت کاملاً هدفمند، متناسب با زمینه و در دسته بندی های صحیح قرار بگیرد. بعلاوه اینفوگرافیک ها و تصاویر جذاب نیز می توانند جلوه و احساس بیشتری به طراحی وب سایت هواپیمایی شما ببخشند.

تولید محتوای یونیک​

مدیریت محتوا و بازاریابی محتوایی

هنگام تولید محتوا برای جاذبه های گردشگری، توضیحات شهرها و غیره حتما به یونیک بودن و تکراری نبودن محتوا دقت کنید چرا که یکی از عوامل بسیار مهم در رتبه گرفتن وب سایت محسوب می شود.

گرافیک اختصاصی

یکی از مهمترین مواردی که به راحتی می‌تواند میزان بودجه‌ی طراحی سایت شما را زیر و رو کند، گرافیک اختصاصی است که شما برای سایت خود سفارش می‌دهید. ما برای برخی سایت‌های خود از نمونه‌های گرافیکی مختلف که از قبل آماده کرده‌ایم، استفاده می‌کنیم، اما واقعیت این است که اگر بخواهید روی برند خود کار کنید و از لحاظ سئو رتبه‌ی خوبی بدست بیاورید، طراحی گرافیکی اختصاصی بسیار ضروری و البته هزینه‌بر است.

ui و UX اختصاصی

به عنوان مثال، اگر شما سایتی را سفارش دهید که طراحی UI و UX حرفه‌ای و اختصاصی داشته باشد، میزان بودجه‌ی زیادی را باید کنار بگذارید. زیرا تیم گرافیک ما باید مدت زمان بسیاری را برای این کار صرف کند.

برندسازی و فروش بیشتر

همان طور که می‌دانید به کلیه اقداماتی که باعث می‌شود محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مخاطبان هدف ثبت شود را برند سازی می‌گویند. به همین دلیل در طراحی سایت آژانس هواپیمایی برای شناخته شدن، بیشتر به فکر طراحی لوگو خاص در کنار تبلیغات پر رنگ لعاب و متناسب با اهداف سایت خود و برند سازی هستند. با این کار علاوه بر سبقت گرفتن از سایر رقبای خود، سبب جذب بیشتر مخاطبان می‌شوند که این به معنای فروش بیشتر و کسب درآمد زیاد آژانس هواپیمایی است.

برندسازی و فروش بیشتر​
یکپارچه سازی خدمات چت و تماس آنلاین​

یکپارچه سازی خدمات چت و تماس آنلاین

اگر قصد دارید یک وب سایت برای آژانس مسافرتی خود راه اندازی کنید، اول از هرچیز به پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته نیاز دارید. همچنین اگر مشتریانی از سراسر جهان دارید، پشتیبانی آنلاین باید بر اساس موقعیت جغرافیایی سازماندهی شود. وب سایت هایی که خدمات چت آنلاین یا تماس آنلاین ارائه می دهند بهتر می توانند رضایت مشتریان را کسب نمایند و کسب وکار خود را ارتقاء دهند.

هزینه طراحی سایت آژانس مسافرتی چگونه است؟

برای مثال اگر شما درخواست سایت UI و UX حرفه ای و اختصاصی داشته باشید، باید بودجه زیادی را برای ساخت آن کنار بگذارید و یا حتی اگر وب سایتی که می‌خواهید طراحی کنید بر مبنای فروش تور باشد، هزینه کمتری دارد؛ ولی هر چقدر نیازهای کارفرما بالاتر رود هزینه طراحی آن بیشتر می‌شود.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت آژانس مسافرتی چگونه است؟

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.