سفارش سایت اژانس هواپیمایی

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت اژانس هواپیمایی

طراحی سایت اژانس هواپیمایی : مهم نیست که شما به دنبال طراحی سایت آژانس هواپیمایی هستید شرکت کافه ویرا با داشتن کادری مجرب به شما کمک میکند طراحی سایت برای آژانس مسافرتی خود را داشته باشید با طراحی سایت برای خود میتوانید بهترین دآمد را از سایت کسب کنید . طراحی سایت خود را به متخصصین ویرا بسپارید و نتیجه عالی با پشتیبانی یک ساله به صورت رایگان را از ما دریافت کنید.

نحوه ی طراحی سایت آژانس مسافرتی

روند طراحی سایت آژانس مسافرتی که بخش طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما و طراحی سایت رزرو هتل و طراحی سایت رزرو تور از مهمترین قسمتهای یک سایت آژانس مسافرتی است، به شکل زیر می باشد: کارشناس تیم گرافیک شرکت ایران تکنولوژی ابتدا حدود سلیقه شما را در مورد طراحی سایت گردشگری پرسیده و سپس بر اساس آن یک طرح گرافیکی اختصاصی برای آژانس مسافرتی شما اجرا می کنند تا شما به صورت طراحی سایت اژانس هواپیمایی کامل، آنچه در ذهن داشتید را در ابعاد واقعی ببینید. برای سفارش سئو سایت اژانس هواپیمایی در تهران کلیک کنید .

آخرین باری که برای خرید بلیط، رزرو تور و هتل یا اطلاع از جاذبه‌های گردشگری یک شهر یا کشور به دفتر آژانس هواپیمایی مراجعه کردید دقیقاً کی بود؟؟ بی شک بر میگردد به سالها پیش و قبل از فراگیر شدن اینترنت در طراحی سایت اژانس هواپیمایی امور زندگی روزمره، در حال حاضر شاید عجیب برسد که یک کسب و کار سایت نداشته باشد در واقع عده‌ای معتقدند نداشتن سایت به منزله حضور نداشتن در دنیای امروز است.

چرا طراحی سایت آژانس مسافرتی

در گذشته عموم کسب و کارها بصورت حضوری و سنتی انجام میشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر مردم بصورت حضوری فعالیت های خود را انجام نمی دهند. یکی از کسب و کارهایی که به شدت نیاز به طراحی طراحی سایت اژانس هواپیمایی سایت و فعالیت در اینترنت دارد، سایت آژانس مسافرتی است. چراکه مردم می خواهند به راحتی از منزل مکان سفر خود را انتخاب کنند و بدون صرف هزینه و وقت اضافی بلیط سفر خود را رزرو کنند. برای سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری کلیک کنید .

بخشی از بازار گردشگری آنلاین داشته باشید​

برای آنکه بتوانید حضوری پر رنگ در بازار گردشگری آنلاین داشته باشید، نیاز به یک وب‌سایت قدرتمند و جذاب دارید. به کمک تیم ویرا می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن یک وب سایت گردشگری و مسافرتی بسازید و طراحی سایت اژانس هواپیمایی خیلی سریع مسیر موفقیت اینترنتی را بپیمایید. برای سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو بلیط هواپیما کلیک کنید .

چرا آژانس های گردشگری به سایت مخصوص مسافرتی نیاز دارند؟

طراحی وب سایت آژانس مسافرتی بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است. برای خرید سایت گردشگری عالی مخصوص آژانس هواپیمایی خود باید اهمیت طراحی سایت گردشگری فروش بلیط و هواپیما را درک کنید. زیرا تقریبا 95 درصد برداشت اولیه مخاطبان از بیزنس و خدمات شما منوط به ساختار طراحی وب سایت گردشگری شما است. پس خدمات طراحی سایت آژانس مسافرتی می توانند تأثیر بسیار زیادی در فروش داشته طراحی سایت اژانس هواپیمایی باشد.

همانطور که گفتیم طراحی سایت برای آژانس مسافرتی اهمیت بسیار زیادی در موفقیت یک آژانس دارد. سایت‌های آژانس‌های مسافرتی به عنوان یک ویترین محسوب می‌شوند و مدیران آژانس می‌توانند خدمات خود را به طراحی سایت اژانس هواپیمایی طور کامل در وب سایت خود معرفی کنند و تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. زیبا بودن قالب سایت و بیشتر بودن کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده در سایت مسافرتی باعث بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان می‌شود.

انواع طراحی سایت گردشگری

سایت های گردشگری طراحی شده توسط شرکت ویرا دارای انواع زیر هستند:

  1. طراحی سایت گردشگری رزرو هتل داخلی و خارجی
  2. طراحی سایت گردشگری خرید تور مسافرتی
  3. طراحی سایت گردشگری بلیط هواپیما
  4. طراحی سایت گردشگری آژانس مسافرتی (تور، هتل، بلیط هواپیما)

سایت آژانس مسافرتی چه امکاناتی دارد؟

ازجمله امکاناتی که طراحی یک سایت گردشگری به آژانس های مسافرتی می دهد:

  • معرفی کامل آژانس و دستاوردهایی که تاکنون داشته است
  • معرفی مسیرهای ارتباطی مخاطبان با آژانس مسافرتی
  • در یک نگاه تمام خدماتی که آژانس شما ارئه می کند را نمایش می دهد
  • نمایش اطلاعات دقیق و جزیی تورها و ویزاها که شامل قیمت و .. می باشد
  • نمایش اطلاعات و خصوصیات هتل ها ی شما همراه با ظرفیت باقی مانده
  • امکان معرفی جاذیه های گردشگری همراه با عکس و ویدئو برای جذابیت بیشتر
  • تحقق استراتژی های دیجیتال آژانس گردشگری شما میسر می شود
  • امکان اتصال به یک نرم افزار فروش آنلاین را میسر می سازد
  • رزرواسیون آنلاین هتل و رزرواسیون آنلاین پرواز را برای مخاطبان قادر می سازد
سایت آژانس مسافرتی چه امکاناتی دارد؟​

پنل مدیریتی راحت

یکی از مهم ترین بخش ها توانایی کارکردن افراد عادی با سایت می باشد. برای اینکه کارکنان و یا صاحب کسب و کار در زمینه های هوایی بتوانند با سایت خود کار کنند و اطلاعات مورد نظر خود را در آن وارد کنند بهتر است سایت به زبان فارسی باشد تا افراد به راحتی بتوانند با آن کار کنند و دومین نکته در این باره واضح بودن پنل مدیریتی می باشد، در ارتباط با این موضوع بهتر است در انتخاب شرکت طراحی سایت خود دقت کنید.

UI و UX اختصاصی​

UI و UX اختصاصی

به عنوان مثال، اگر شما سایتی را سفارش دهید که طراحی UI و UX حرفه‌ای و اختصاصی داشته باشد، میزان بودجه‌ی زیادی را باید کنار بگذارید. زیرا تیم گرافیک ما باید مدت زمان بسیاری را برای این کار صرف کند.

ادغام API های هتل و ارائه هتل های خارجی و داخلی در یک بخش​

ادغام API های هتل و ارائه هتل های خارجی و داخلی در یک بخش

علیرغم اینکه وب سرویس های داخلی هتل های داخلی کمی با استانداردهای خدمات داخلی خارجی متفاوت است، سامانه فعال شده توانسته است برخی از وب سرویس های داخلی هتل ها را با وب سرویس های هتل های خارجی مانند تخت های هتل ادغام کند. GIATA علاوه بر این وب سرویس، برخی هتل ها به صورت درخواستی و برخی به صورت تلفنی رزرو می شوند؛ بنابراین می توان گفت پوشش اینترنتی خدمات هتل های داخلی سفارش طراحی سایت اژانس هواپیمایی ناقص بوده و اکثر هتل های داخلی تحت وب به صورت قطعی رزرو نمی شوند.

طرح صفحه وب سایت

صفحه های پر از نوشته معمولا بسختی قابل خواندن هستند و مردم برای مدت خیلی زیادی در این صفحات نخواهند ماند.اما متن هایی که بصورت لیست های زیرهم یا با استفاده از فرمت های نوشتاری مناسب در وب سفارش طراحی سایت اژانس هواپیمایی سایت گذاشته می شوند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

طرح صفحه وب سایت​
وب سایت من چه نوع IP آدرس خواهد داشت؟​

وب سایت من چه نوع IP آدرس خواهد داشت؟

اگر شرکت طراحی وب این کار را برای شما انجام می دهد، بپرسید آیا یک IP آدرس منحصربفرد را بجای یک IP آدرس استاتیک دریافت خواهید کرد. رتبه یک IP آدرس منحصربفرد بر روی موتورهای جستجو بالاتر است و سفارش طراحی سایت اژانس هواپیمایی توسط اکثر ارائه دهندگان پست الکترونیک بعنوان هرزنامه درنظر گرفته نمی شود.

سئو وب سایت مسافرتی

رعایت اصول سئو به تنهایی موفقیت یک وب سایت مسافرتی را تضمین نمی کند بلکه این موفقیت به عوامل دیگری نیز وابسته خواهد بود که یکی از آنها رعایت الزامات فنی می باشد. منظور از الزامات فنی یک سایت، سرعت بالا و در دسترس بودن آن می باشد. چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرعت انجام کارها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است و اگر یک کاربر با سایتی مواجه شود که نمایش محتوای خود را بسیار کند انجام می سفارش طراحی سایت اژانس هواپیمایی دهد، به سرعت از آن خارج می شود و به سراغ سایت دیگری خواهد رفت که این عمل باعث نابودی و شکست سایت خواهد شد. اگر در ارومیه هستید میتوانید مقاله سفارش سئو در ارومیه را مطالعه کنید .

سئو وب سایت مسافرتی​

مسیریابی در منوها

بعضی ها در طراحی سایت های آژانس های هواپیمایی از منو ها کشویی بالا به پایین (drop-down) استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر منوهای کناری را ترجیح می دهند.نکته اصلی اینجاست که هر نوع منویی که برای طراحی سایت خود انتخاب می کنید باید بگونه ای چیده وطراحی شود که بازدیدکننده براحتی تور و پکیج مورد نظر خود را پیدا نماید. اگر تصمیم دارید که بازدیدکنندگان را به صفحه هایی خاص از سایت خود هدایت سفارش طراحی سایت اژانس هواپیمایی کنید می توانید از عکس و آیکون های مناسبِ متصل به آن صفحات در صفحه اصلی سایت خود استفاده نمایید.

گرافیک اختصاصی​

گرافیک اختصاصی

یکی از مهمترین مواردی که به راحتی می‌تواند میزان بودجه‌ی طراحی سایت شما را زیر و رو کند، گرافیک اختصاصی است که شما برای سایت خود سفارش می‌دهید. ما برای برخی سایت‌های خود از نمونه‌های گرافیکی مختلف که از قبل آماده کرده‌ایم، استفاده می‌کنیم، اما واقعیت این است که اگر بخواهید روی برند خود کار کنید و از لحاظ سئو رتبه‌ی خوبی بدست بیاورید، طراحی گرافیکی اختصاصی بسیار ضروری و البته هزینه‌بر است.

موضوعات دسته بندی شده

یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت سایت های گردشگری، تقسیم وب سایت به بخش های موضوعی جدا شده است. به عنوان مثال قرار دادن تورهای گردشگری به صورت جداگانه و قرار دادن تمامی اطلاعات مربوط به هر یک از آنها به مشتریان در انتخاب بهترین تور و افزایش فروش وب سایت کمک می کند.

امکان پرداخت آنلاین

از آنجایی که روزانه میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند، این بستر محل مناسبی برای افزایش درآمد اسکریپت سایت آژانس مسافرتی پرفروش است. از این رو در طراحی سایت گردشگری سلامت اگر برای خرید بلیط ،وب سرویس رزرو هتلو… یک درگاه اینترنتی برای پرداخت وجه قرار دهند، می توانند درآمد خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

افزایش درآمد

به بیان ساده یک وب سایت با طراحی داینامیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل آنها به مشتریان بالقوه کمک بسزایی می نماید. وب سایت به صورت تضمینی منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئنا به نفع هر بیزینسی است، پس اگر می خواهید فروش بیشتری داسته باشید؛ عاقلانه است که روی یک سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

آیا پشتیبانی از سرورهای سایت با شماست؟

برخی از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت به علت وجود نیروی فنی کافی عهده دار مسئولیت پشتیبانی و نگهداری از سرورهای سایت نیز می شوند. بدین صورت شما دیگر نیازی به استخدام نیروی فنی جهت رسیدگی به این امور را نخواهید داشت.

آیا پشتیبانی از سرورهای سایت با شماست؟​

آیا وب سایت من با تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های همراه سازگار است؟

بله, با استفاده از طراحی و برنامه نویسی قالب رسپانسیو، صفحات وب را به خوبی بر روی انواع دستگاه ها ( تلفن همراه , تبلت و نمایشگر های دیگر …) خواهید دید.

هزینه طراحی سایت آژانس مسافرتی​

هزینه طراحی سایت آژانس مسافرتی

در تعیین هزینه طراحی وب سایت آژانس مسافرتی موارد زیادی را باید در نظر گرفت ، از مواردی که باید در قیمت ساخت وب سایت در نظر بگیریم مواردی نظیر کیفیت هاست، نوع کدنویسی سایت، کیفیت طراحی قالب، میزان بهینه سازی کدها از نظر سئو، امنیت سایت و نحوه پشتیبانی از آن است.

منبع : بهترین شرکت طراحی سایت هواپیمایی در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.