سفارش سایت مشابه علی بابا

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت مشابه علی بابا

طراحی سایت مشابه علی بابا : شرکت طراحی سایت کافه ویرا با طراحی وب سایت ریسپانسیو و کاملا بر اساس نیاز مشتری هم به صورت کاملا اختصاصی و هم وردپرسی طراحی می کند بهترین طراحی سایت ها برای کسب و کار هایی هست که به شما میگم : طراحی سایت مشابه علی بابا ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت وکلا ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت املاک و بهترین کسب و کار های سایت های خدماتی و فروشگاهی هستند شرکت ویرا تمامی سایت های خود را با اصول سئو طراحی میکند.

طراحی سایت مشابه علی بابا​

شرکت های فروش بلیط به صورت آنلاین اگر می خواهند کسب و کارخود را به صورت حرفه ای دنبال کنند، جهت فروش بلیط به صورت اینترتنی باید سامانه ای منظم برای رزرو هواپیماو یا قطار به همراه رزرو هتل داشته باشند و شرکت طراحی سایت نوپرداز این سامانه را با طراحی سایت حرفه ای در اختیار شما می گذارد، چراکه شرکت نوپرداز از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت نیز در طراحی سایت های خود استفاده می کند. شرکت هایی که می خواهند طراحی سایت شبیه علی بابا داشته باشند باید دارای سامانه ای منظم باشند که توسط همه مردم و مشتری ها قابل دسترس باشد و مشتری ها مجبور نباشند برای تهیه نیازهاشون در صف های طولانی وقتشون رو هدر بدهند. این سامانه با طراحی سایت شبیه علی بابا اجرایی می شود.

طبق تجربه این چند سال گذشته، طراحی سایت مشابه علی بابا و ارائه خدمات مسافرتی در آن، یکی از سودآورترین کسب و کارهای آنلاین است. چرا؟ چون سفر و مسافر همیشه هست؛ چه سفر خارجی و چه سفر داخلی، چه با هواپیما، چه با قطار، چه با تور و چه بدون تور و … .از طرفی در زندگی مدرن امروزی “سرعت” حرف اول را می زند. به همین خاطر است که درصد بسیار زیادی از مسافران دیگر به جای مراجعه حضوری یا حتی تماس با آژانس ها، تمام این مراحل را به صورت آنلاین پیش می برند.

طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا​

اپلیکیشن مشابه علی بابا، تمامی قابلیت‌های کلیدی سایت علی بابا را در برمی‌گیرد. در این اپلیکیشن کاربر پس از ورود با شماره موبایل، می تواند بلیط ها را مشاهده، انتخاب و در نهایت از درگاه پرداخت، خریداری کند. لزوم سفارش اپلیکیشن شبیه علی بابا در این است که کاربران بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ کامپیوتر شخصی یا لپتاپ بروند و وارد سایت شوند. سهولت استفاده از اپ مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش اپلیکیشن شبیه علی بابا می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید.

نکات و ویژگی هایی که هر وب سایتی که میخواهد سایت شبیه علی بابا داشته باشد می بایست درنظر بگیرد:

  • نما و ظاهر زیبا و جذاب برای کاربران سایت
  • ارائه کلیه خدمات شرکت به مشتری های اینترنتی
  • ایجاد قابلیت عضویت و حساب کاربری برای مدیریت تراکنش ها
  • دسته بندی خدمات سایت در قالب بلیط قطار رزرو هتل، بلیط هواپیمای داخلی و ….
  • معرفی و رزرو تورهای مسافرتی
  • درج مطالب جذاب مرتبط با سفرهای موجود
  • قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی در سایت
  • امکان درج نظر و همچنین پرسش و پاسخ میان کاربران
  • امکان جستجو
  • تعبیه درگاه های پرداخت اینترنتی برای پرداخت وجه بلیط به صورت آنلاین
  • پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته
طراحی سایت مشابه علی بابا با وردپرس​

علی بابا به عنوان یکی از انواع سایت های خرید و فروش انواع بلیط مسافرتی، گردشگری و توریستی توانسته است در رقابت با سایر شرکت ها پیروز شود. همین امر باعث اشتیاق بسیاری از آژانس های مسافرتی برای داشتن یک سایت گردشگری در قالب طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای شده است. باید بدانیم که طراحی سایت علی بابا به صورت اختصاصی انجام شده است، اما اگر کسی بخواهد یک سایت مشابه علی بابا داشته باشد، می تواند آن را با وردپرس سفارش دهد.

مزیت های طراحی سایت شبیه علی بابا

طراحی سایت شبیه علی بابا یکی از پروژه های بسیار جالب و سودمند در زمینه طراحی سایت شرکتی با زمینه فعالیت آژانس های هواپیمایی، گردشگری و مسافرتی و فروش بلیط آنلاین می باشد که بازدیدکنندگان آن بسیار زیاد هستند. البته به شرطی که ویژگی ها، امکانات و نکاتی که در این مطلب گفته ایم توسط شرکت طراحی سایت رعایت گردد. مزایای ایجاد سایت شبیه علی بابا این است که در دنیای فناوری و دیجیتال امروز که همه کارها به شکل اینترنتی و بدون مراجعه حضوری انجام می شود، طراحی سایت شبیه علی بابا یک ضرورت به حساب می آید. یقینا کسانی که برای انجام خریدهای مختلف از جمله بلیط به شکل آنلاین اقدام می کنند به فکر صرفه جویی در وقت و امکان خرید در هر زمان و مکانی هستند پس به فکر مراجعه حضوری یا تماس تلفنی نخواهند بود.

مزیت های طراحی سایت شبیه علی بابا​

طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی سایت گردشگری رعایت شودبه دلیل داشتن امکانات رزرو تور،هتل،خرید بلیط پرواز و.. ،سادگی استفاده برای کاربران می‌باشد. به گونه‌ای که کاربر در سریعترین زمان ممکن بتواند به خدمات  مورد نظر خود را انتخاب کند. داشتن بخش مجله برای سایت‌های توریستی و گردشگری، بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. داشتن بخش جستجوی هوشمند که کاربر با استفاد از فیلترهای ای بخش، در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلهخواه خود برسد، کمک قابل توجهی خواهد بود.طراحی صفحات لندینگ در طراحی سایت توریستی و گردشگری بسیار مهم می‌باشند.

تماس با ما:

صفحه تماس با ما باید حاوی اطلاعات تماس به طور کامل، آدرس مراجعه حضوری به همراه نقشه گوگل و نشانی ایمیل واحد پشتیبانی قرار داده شود تا مشتریان به راحتی بتوانند با شما تماس بگیرند. ضمن اینکه نبود شماره تماس و بخش پشتیبانی حس اعتماد را از مشتری می گیرد.

تماس با ما

بخش بندی های مختلف:

در مورد رزرو یا خرید هر یک از خدمات باید در طراحی وب سایت شبیه علی بابا بسیار دقت کرد. مثلا در پروازهای داخلی و خارجی یا قطار باید امکان انتخاب بلیط رفت و برگشت یا یک طرفه را قرار دهید. در رزرو اقامتگاه و هتل نیز زمان ورود و خروج را مشخص کنید.

راهنمایی کاربر برای طی کردن مراحل خرید

کاربران باید برای خرید بلیط یا تور در هر مرحله راهنمایی شوند تا بدانند چه کارهایی انجام دهند. به عنوان مثال می توان در کنار فیلد ها نوشته هایی به صورت خلاصه برای درک بهتر قرارداد.

معرفی کلاس پروازها با نوع آن ها​

معرفی کلاس پروازها با نوع آن ها

پروازها دارای انواع مختلفی مانند اکونومی، بیزینس کلاس و… هستند. در طراحی سایت باید یک بخش را برای تعیین این جزئیات در نظر بگیرید تا موضوع مبهمی در ذهن کاربر نباشد و با چشم باز انتخاب کند.

آسانی مراحل مختلف خرید خدمات

اگر کاربران مجبور باشند تا برای خرید یک بلیط یا رزرو هتل در شهر های مختلف مراحل متعددی را دنبال کنند، احتمال اینکه از ادامه این روند صرف نظر کنند افزایش می یابد. برای اینکه سایت شما با چنین مشکلی که به اندازه خود بزرگ محسوب می شود دست و پنجه نرم نکند لازم است تا اجازه دهید کاربران بتوانند فقط با پر کردن یک فرم، خدمات دلخواه خود را دریافت کنند.

ریسپانسیو بودن سایت برای موبایل

نمی شود این موضوع را کتمان کرد که بسیاری از کاربران سایت شما با گوشی موبایل از سایت تان بازدید خواهند کرد. بنابراین نقش داشتن وب سایت ریسپانسیو چنان پر رنگ است که نبود آن باعث از دست دادن بسیاری از مشتریان و کاربران خواهد شد. از طرفی اگر یک اپلیکیشن برای سایت تان طراحی کنید، باعث می شود تا کسب و کار شما رونق بسیار زیادی پیدا کند.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران