طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی : داشتن یک سایت فروشگاه آرایشی بهداشتی برای فروش محصولات مراقبت از پوست و زیبایی هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. در سایت فروشگاه آرایشی و بهداشتی در بخش معرفی برند می‌توانید توضیحاتی در مورد برندهای مختلف درج کنید. برای کاربران جذاب است که در مورد تاریخچه برندهای مختلف بدانند. بخش جستجو یک بخش مهم سایت خرید لوازم آرایشی است. بسیاری از کاربران به دنبال یک کالای مشخص به سایت شما مراجعه می‌کنند و باید از طریق بخش جستجو به سمت کالای مورد نظر هدایت شوند. بخش ویدئو سایت امکان تبلیغات و آموزش نحوه استفاده از محصول را فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید آیکن شبکه‌های اجتماعی خود را در سایت قرار داده تا کاربران را برای دیدن ویدئوهای بیشتر به شبکه اجتماعی خود دعوت کنید.در طراحی سایت زیبایی، بخش دسته‌بندی محصولات به معرفی مشخصات هر محصول می‌پردازد.

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

صنعت آرایشی و بهداشتی یکی از پردرآمدترین صنایع برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود، بنابراین اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید باید اصول تجارت و جذب مشتری را درنظر داشته باشید. اکثر خانم ها تمایل دارند همیشه ظاهری آراسته داشته باشند؛ بنابراین مهم نیست که شما یک فروشگاه کوچک دارید یا صاحب یک برند آرایشی هستید، رسانه های اجتماعی راهکاری نوین است که می‌توان از آن جهت جذب مشتریان بیشتر استفاده کرد.

محصولات لوازم آرایشی بسیار متنوع اند و این امر باعث می‌شود تا خیلی سریع تعداد محصولات افزایش پیدا کند. طراحی سایت لوازم آرایشی این حسن را دارد که افراد و صاحبان کسب و کار بدون مواجه شدن با محدودیت های مکانی و فضایی تمامی محصولات خود را با جلب رضایت مشتری به فروش برسانند. همچنین ساخت سایت لوازم آرایشی به صاحبان این کسب و کار این امکان را می‌دهد تا در سایت به طور شفاف و دقیق محصولات خود را معرفی کنند تا مشتریان با خیال راحت خرید کنند. برای سفارش طراحی سایت با وردپرس کلیک کنید .

طراحی سایت فروش لوازم آرایشی

طراحی سایت فروش لوازم آرایشی تاثیر زیادی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی داشته است. فروشگاه های مختلف با راه اندازی وب سایت آرایشی توانسته اند برندشان را به مردم بیشتری معرفی کرده و در نتیجه فروش بیشتری را نیز تجربه کنند. از طرفی خرید حضوری برای بسیاری از مردم مشکل بوده و ترجیح می دهند تمام لوازم مورد نیازشان را از طریق وب سایت ها خریداری کنند.

با توجه به رقابت شدید بین بهترین برندهای لوازم بهداشتی آرایشی، هر روز به تعداد سایت‌های فروش محصولات آرایشی افزوده می‌شود. با این شرایط کاربران شما چگونه شما را در میان صفحات جستجوی گوگل پیدا کنند؟ سئو وب سایت به شما کمک می‌کند که بتوانید صفحات سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا سایت شما این شانس را داشته باشد تا درصفحات ابتدایی جستجوی گوگل ظاهر شود. سئو و بهینه‌ سازی سایت به شما این شانس را می‌دهد تا در برابر چشمان کاربران بیشتر از رقیبان تجاری خود دیده شوید. برای اشنایی با سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید .

امکانات طراحی سایت آرایشی و زیبایی

در طراحی سایت فروش لوازم آرایشی بایستی، یک سری امکانات را مد نظر داشته باشید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • طراحی واکنش گرا
  • کدنویسی بهینه
  • پشتیبانی رایگان
  • امکان تعریف دسته بندی های متفاوت
  • امکان ایجاد مگامنو
  • قابلیت تعریف محصولات متغیر
  • امکان اتصال به درگاه پرداخت آنلاین مستقیم و واسط
  • قابلیت فیلتر کردن محصولات
  • امنیت بالا
  • دارای بخش وبلاگ و صفحات مهمی نظیر تماس با ما، درباره ما
  • مدیریت فارسی و بدون نیاز به کدنویسی و دانش فنی

ویژگی های سایت محصولات آرایشی و بهداشتی

  • طراحی گرافیکی سایت جذاب و حرفه ای باشد. استفاده از تم های گرافیکی سازگار با محصولات ارایشی می تواند بسیار مفید و مثمر ثمر باشد
  • کالاها دارای بسته بندی مرغوب و با کیفیت باشند. از طراحی مرغوب بسته بندی ها در سایت تصاویر با کیفیت قرار داده شود.
  • وجود تنوع در همه چیز ازجمله رنگ، مارک یا برند و کیفیت، بسته بندی و قیمت محصولات مختلف می تواند مفید باشد.
  • مشخصات هر محصول کامل و با ذکر جزییات از جمله نام، قیمت، برند در سایت قرار داده شود.
  • طراحی وب سایت باید بهینه باشد. بهینه سازی هم در طراحی اولیه سایت رعایت گردد و هم در به روز رسانی های مختلف سایت.
  • طراحی سایت های ارایشی باید مبتنی بر اصول واکنش گرایی یا ریسپانسیوی باشد.

اهمیت برند در طراحی سایت آرایشی و لوازم بهداشتی

در طراحی سایت آرایشی و لوازم بهداشتی پرداختن بر روی برندهای لوازم آرایشی بسیار اهمیت دارد چراکه اکثر علاقه‌مندان و مخاطبین این حوزه هنگام خرید به اعتبار برند و مارک محصول موردنظر توجه دارند و آن را معیاری برای خرید خود قرار می‌دهند چراکه محصولات و لوازم آرایشی به‌گونه‌ای هستند که تأثیر مستقیم روی سلامتی افراد و بخصوص با سلامتی پوست آن‌ها دارد و تهیه و بکار بردن محصولات آرایشی و بهداشتی غیراستاندارد، تقلبی و فیک آثار و لطمات جبران‌ناپذیری را روی سلامتی افراد می‌گذارد.

چگونه یک سایت فروش لوازم آرایشی موفق راه اندازی کنیم؟

اولین قدم در راه اندازی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تعیین تمامی نیازهای توسعه وب سایت لوازم آرایشی است. قبل از اقدام به راه اندازی سایت لوازم آرایشی باید تمام الزامات سایت خود را با شرکت طراح سایت در میان بگذارید. در قدم بعدی باید بتوانید محصولات با کیفیت را با نرخ عمده خریداری کنید. اگر از محصولات بی کیفیت استفاده کنید از محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما کاسته می شود. قیمت پایین محصول می تواند مزیت رقباتی شما نسبت به رقبایتان باشد.

چگونه یک سایت فروش لوازم آرایشی موفق راه اندازی کنیم؟​

خرید آسان و بدون دغدغه

خرید اینترنتی یکی از راحت‌ترین روش‌های خرید است و هیچ گونه محدودیتی برای آن وجود ندارد. شما برای انجام خرید به یک گوشی با اینترنت نیاز دارید که امروزه در اختیار اکثر افراد قرار دارد. با توجه به راحتی این روش همه روزه تعداد زیادی از مردم خرید را به این شیوه انجام می‌دهند و حجم خرید بالا نیز به خوبی رضایت آن‌ها را تایید می‌کند.

خرید آسان و بدون دغدغه​

کسب درآمد بدون محدودیت مکانی و زمانی

همه فروشگاه ها در سطح شهر باید در محدوده زمانی مشخصی فروشگاه را باز و بسته کنند. خارج از این زمان امکان فروش وجود ندارد. ولی طراحی سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی می تواند این محدودیت را بردارد. از طرفی با توجه به ترافیک و دوری مسیر و همچنین مشغله زیاد خیلی اوقات رفتن به فروشگاه هایی سخت می باشد ولی خرید غیر حضوری با یک سایت مناسب می تواند محدودیت مکانی را نیز از بین ببرد.

نام دامنه در طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

نام دامنه شما نیز بخشی از تصویر وب سایت شما است. نامی را انتخاب کنید که در ذهن مردم بماند و تشخیص آن آسان باشد. شما می توانید با نام دامنه خود آزمایش کنید، اما مطمئن شوید که با طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شما و آنچه ارائه می دهید مرتبط است. نام‌های دامنه معمولاً برای مقاصد بازاریابی بهترین کارایی را دارند، زیرا مردم می‌دانند قبل از کلیک کردن روی آن‌ها چه انتظاراتی از سایت‌ها داشته باشند.

نمایش و دسته بندی مناسب محصولات

لوازم آرایشی بهداشتی دارای تعداد متنوع و زیادی از وسایل می باشد. شما در فروشگاه به سختی می توانید همه را به خوبی به نمایش بگذارید. شما در سایت می توانید به بهترین شکل هر تعداد که دوست دارید را برای مشتریان ارائه کنید. در حالی که دارای تصاویر و متن کاملی از محصولات می باشد. در عین شما محصولات پرطرفدار و خاص را به صورت ویژه در معرض مشتریان قرار دهید.

بررسی تجربیات دیگران

معمولاً در یک سایت آرایشی بهداشتی قسمتی برای نظر دادن گذاشته شده است که می‌توان از آن بهره برد. در این قسمت اکثر افرادی که آن محصول را خریده اند نظرات خود را می‌نویسند. اگر یک محصول از لحاظ کیفیت و قیمت مورد قبول باشد در این قسمت مردم آن را تایید می‌کنند. به صورت کلی خواندن کامنت‌ها اطلاعات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

جذب سلیقه های متنوع بیشتر​

جذب سلیقه های متنوع بیشتر

شما با توجه به اینکه محدودیت فضا برای ارائه محصولات ندارید می توانید به راحتی محصولات متنوعی از برندهای مختلف را ارائه کنید. این باعث می شود دوستداران برندهای مختلف در فروشگاه شما خرید داشته باشند.

خدمات پشتیبانی وب سایت های آرایشی و بهداشتی​

خدمات پشتیبانی وب سایت های آرایشی و بهداشتی

سایت های بارگذاری شده باید پشتیبانی و در صورت لزوم مشکلات فنی و امنیتی آن ها رفع شود. پشتیبانی یک سایت امری ضروری و واجب محسوب می شود. شما فرض نمایید وب سایت شما در نتایج گوگل رشد کرده و بخواهید در جایگاه های بالا بماند، در این شرایط باید از پشتیبانی قوی استفاده نمایید. زیرا رقبا همواره در حال پیاده سازی روش های رقابتی برای پیشی گرفتن از شما می باشند. حتی در برخی از موارد نیاز به بروز رسانی محتوای شما می باشد، که باید خدمات پشتیبانی به صورت حرفه ای انجام شود.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.