طراحی سایت

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش طراحی سایت با وردپرس

سفارش طراحی سایت با وردپرس : محدوده هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است. بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را، با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد. بنابراین می توان گفت تعرفه طراحی سایت وردپرسی، تضمین کننده کیفیت یک سایت نیست. اگر می خواهید با اطمینان، سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه گفته ایم را نیز بررسی کنید.

برایسفارش طراحی سایت با وردپرسفقط کلیک کنید

سفارش طراحی سایت با وردپرس​
مراحل راه اندازی وب سایت چیست؟​
  • بررسی عوامل تشکیل دهنده وب سایت مورد نظر
  • استخدام طراح وب سایت
  • بررسی محتوای وب سایت
  • انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت
  • تائید طرح توسط مشتری
  • طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها
  • بارگذاری سایت طراحی شده بر روی فضای اینترنت

همه ی ما در زمینه ی وب سایت معیارهای مختلفی را در نظر می گیریم و متناسب با معیارها و هدف هایمان اقدام به سفارش ساخت سایت می نماییم. بی تردید یکی از گزینه های مهم مد نظر اکثریت ما، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در این مقاله هدف ما این است که شما را با هزینه هایی که طراحی یک سایت می تواند داشته باشد، سفارش طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید در این زمینه برنامه ریزی و اقدام نمایید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اصلاً چرا باید سایت داشته باشیم یا طراحی سایت چه کمکی به کسب‌وکار ما می‌کند؟ در سال‌های گذشته کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار محدود بودند و فقط سازمان‌های بزرگ از وب‌سایت‌ها بهره می‌بردند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت، امروزه تمامی صاحبان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند مغازه‌ای برای خود در بازار بزرگ اینترنت داشته باشند. شبکه‌های اجتماعی زیادی آمدند و در میان مردم محبوب شدند و پس از مدت کوتاهی برنامه دیگری همه‌گیر شد؛ اما سایت همیشه بوده و هست و قطعاً اگر یک سایت موفق داشته باشید، می‌توانید کسب‌وکار خود را دگرگون کنید.

انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت،جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس

از دید کاربران، پایین بودن جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی یا سایت آماده فروشگاهی وردپرس و همچنین امکان راه اندازی در طی چند ساعت، از ویژگی های بارز آن است. برای توسعه ی وب سایت به وسیله ی وردپرس با توجه به امکاناتی که سایت دارد، هزینه ها می تواند کاملا متفاوت باشد. هزینه ی طراحی سایت ها هیچ وقت یکسان نیست و عوامل مختلفی در جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی، سفارش طراحی سایت با وردپرس طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۲ تاثیر می گذارند چون کار توسعه سایت کار کیفی می باشد.

انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت

کسب درآمد از طراحی سایت شرکتی

بسیاری از مدیران وبسایت های شرکتی درآمد بسیار بالایی دارند چرا که آنها توانسته اند خدمات خود را به خوبی به صورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار دهند و از این طریق مشتریان زیادی رو جذب کردند البته یادمون نره که صرفاً سفارش طراحی سایت شرکتی هیچ موفقیتی رو برای ما حاصل نمی کند بلکه باید روی برندسازی آن بسیار کار کنیم اگر بخواهیم یک نمونه سایت شرکتی رو نام ببریم می تونیم به سایت های سفارش طراحی سایت با وردپرس ایران سرور و… اشاره کنیم اگر کسب وکار فعلی شما طوری است که میشه به عنوان سایت شرکتی به افراد و مشتریان مختلف خدمات داد می تونید در سریع ترین زمان ممکن چنین سایت هایی رو راه اندازی کنید.

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس​

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت طراحی می شوند و معمولا برای شرکت های کوچک و بزرگ خدماتی، صنعتی، آموزشی ، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش برای طراحی وب سایت شرکتی ، استفاده از سیستم وردپرس است. ما هم در جدول روبرو قیمت طراحی سایت وردپرس برای سایت شرکتی را در سه پکیج آماده کردیم و بر حسب نیاز می توانید یک پکیج را انتخاب کنید.

طراحی قالب اختصاصی با وردپرس

شاید شما طرح خاصی برای وب سایت خود در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این صورت شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در ابتدا با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد می نمایید. پس از طراحی و انجام تغییرات و ویرایش ها و نهایی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این روش شاید پر هزینه تر و زمان بر ترین روش باشد. اما مزایای خود را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب وب سایت می خواهد. حال اینکه سلیقه و خواست سفارش طراحی سایت با وردپرس مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف کسب و کار نزدیک می کند، موضوع دیگری است.

  • علاوه بر ویژگی های ذکر شده در مورد طراحی وب سایت بایستی به سئو پذیر بودن سایت هم توجه کنیم.
  • یک سایت حرفه ای و خوب بایستی طوری طراحی شده باشد که در رنکینگ های گوگل رتبه بالایی به دست اورد.
  • الگوریتم های گوگل از تکنیک ها و قوانین خاصی پیروی می کنند و مدام به روز می شوند.
  • یک طراح حرفه ای بایستی از استراتژی های سئو آگاهی داشته و در طراحی سایت آنها را معیار قرار بدهد.
  • حجم اطلاعات سایت و میزان بازدیدی که از یک سایت خواهد شد دو عامل تاثیر گذار بر میزان هاست مصرفی هستند.
  • اصولا در ابتدای کار برای کاهش هزینه های اولیه از هاستی کم حجم استفاده می کنند.
  • بعدها با پیشرفته تر شدن کسب و کار می توان مجددا حجم هاست مصرفی را افزایش داد.
  • هاست ها همواره به اینترنت دسترسی دارند و اطلاعات سایت را ذخیره و نگهداری می کنند.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره سئو مقاله سئو سایت در ارومیه را مطالعه کنید .
هزینه طراحی سایت آگهی با وردپرس​

هزینه طراحی سایت آگهی با وردپرس

با طراحی سایت آگهی و نیازمندی می توانید برای ثبت آگهی برای فروش ملک ، اتومبیل و یا هر وسیله ای که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید اقدام کنید. خریداران با مشاهده آگهی هر کدام که مورد نیازشان بود سفارش طراحی سایت با وردپرس را انتخاب کرده و روند خرید را طی می کنند. سایت های آگهی با وردپرس قابل طراحی هستن. شما میتونین در بخش محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس ، تخمینی از هزینه طراحی سایتتون داشه باشین.

سفارش طراحی سایت چگونه است؟

برای سفارش طراحی سایت شما اول باید یک شرکت مناسب برای طراحی سایت پیدا کنید و سپس جزئیات سفارش طراحی سایت خود را به شرکت اعلام کنید و در نهایت شرکت طراحی سایت موظف است هزینه و جزئیات سفارش شمارو مشخص کند و اگر شما اوکی دادید در مرحله آخر قرارداد بسته می شود و سفارش طراحی سایت شما شروع می شود. شما می تونید قبل از سفارش طراحی سایت از شرکت ارائه دهنده سرویس درخواست کنید تا به شما مشاوره رایگان بدهند. با این کار شما بهتر متوجه می شود چه سایتی مناسب شما است و چقدر بودجه باید برای این موضوع در نظر بگیرید.

سفارش طراحی سایت چگونه است؟​

برای معرفی خدمات پزشکی، نوبت دهی آنلاین، مشاوره آنلاین پزشکی و … استفاده می شود. این سایت ها برای پزشکان ، مطب، کلینیک و بیمارستان ها گزینه خوبی برای ارائه خدمات خود به صورت آنلاین می باشد. معمولا برای طراحی سایت پزشکی از وردپرس استفاده می شود . کافه ویرا تعرفه طراحی سایت با وردپرس را به صورت سه پکیج برای شما آماده کرده است تا شما به راحتی یکی را به انتخاب خود سفارش دهید.

قبل از هر چیز باید بدانیم طراحی وب سایت با وردپرس چه مزایا و چه معایبی دارد تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم که کدام روش را برای طراحی سایت خود انتخاب کنیم. طراحی سایت های وردپرسی باعث شده است که ویرایش و بروزرسانی سایت ها راحت تر انجام شود. در صورتی که بخواهید صفحه جدیدی به سایت خود اضافه کنید می توانید با دیدن چند آموزشی خودتان نیز این کار را انجام دهید. درست است سفارش طراحی سایت با وردپرس که خودتان به اندازه یک طراح سایت نمی توانید کاری حرفه ای و عالی انجام دهید اما تا حد زیادی می توانید نیازهای خود را بر طرف نمایید.

قیمت طراحی سایت پزشکی قیمت طراحی سایت با وردپرس سئو​
طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟​

طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟

هرچه محتوای سایت از سمت کارفرما سریعتر در اختیار طراح سایت قرار گیرد وبسایت سریعتر آماده می‌شود. به طور معمول طراحی یک سایت خوب بین یک هفته تا یک ماه ممکن است زمان ببرد و این کاملا بستگی به آماده بودن محتوا و ویژگی‌های سایت دارد.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت با وردپرس در تهران

برخی از مشتریان ما

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در حدی که امکان پذیر باشد تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند و این دلیلی بر انتخاب شرکت نرم افزاری کافه ویرا در این زمینه است.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.