سفارش سئو سایت وردپرس

سئو و دیجیتال مارکتینگ اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله در فروش آنلاین هر کسب وکار است.

برای موفقیت در کسب و کار سئو و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا از یک طرف سئو کاران ما در حال ارتقاء بخشیدن به سایت شما هستند و از طرفی دیگر تبلیغات شما در صفحات مجازی و… صورت میگیرد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های سئو سایت در کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

جلسات سئو بررسی رایگان

در جلسات مشاوره سئو، سایت شما از لحاظ سرعت بارگذاری ، کیفیت محتواهای گذاشته شده ، لینک های خراب ، طراحی کلی سایت بررسی می شود و همچنین در جلسات سئو حوزه کسب و کار شما به طور کلی بررسی می شود.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

بهره گیری از تبلیغات گوگل و ریپورتاژ

انجام خدمات سئو در بهترین شرکت سئو در تهران تنها منتهی به آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمیشود. ما برای بهبود کسب و کار شما تا زمانی که به سودآوری برسید از قابلیت هایی مثل ریپورتاژ و تبلیغات گوگل بهره میگیریم تا خدمات شما بیشتر به کاربران گوگل معرفی شود و در ذهن مشتریان ثبت شوید و مشتری دائمی جذب کنید.

سئو اثربخشی کمپین های PPC

متخصص های کافه ویرا با توجه به تجربه‌ هایشان قطعا به شما می‌گویند که بودجه بخش سئو کمتر از بخش تبلیغات است. با این وجود، این دو در کنار هم بهتر عمل می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند. PPC به سایت شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج جستجوی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می‌دهد.

هزینه سئو در کافه ویرا

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با در نظر داشتن شرایط فعلی جامعه برای مشتریان عزیز خدمات سئو را با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اقساطی ارئه میدهد.

تاثیر سئو و دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

در بازاریابی به روش سنتی تبلیغات و بازاریابی به روش چاپی و فیزیکی و حضوری انجام می شود اما در نقطه مقابل آن یعنی بازاریابی دیجیتال تبلیغات با وسیله های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ در تمامی مراحلش باعث آگاهی از برند می شود. در دنیای امروز که اکثر کسب و کار ها یک وبسایت دارند یا در شبکه های مجازی و سوشیال مدیا فعالیت دارند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و همه ما در روز با بسیاری از محتوا های دیجیتالی تبلیغات در شبکه های مجازی و اینترنت مواجه می شویم.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبسئو ودیجیتال مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار سئو ودیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

نمونه کار سئو سایت کافه ویرا

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

سفارش سئو سایت وردپرس

سفارش سئو سایت وردپرس در کافه ویرا : وردپرس محبوب ترین و پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. وردپرس با داشتن امکانات بسیار زیادی برای ساخت یک سایت یا وبلاگ ساده تا یک سایت و فروشگاه بسیار حرفه ای کاربرد دارد. داشتن افزونه های مختلف و همچنین امکان طراحی قالبهای متنوع و جذاب برای وردپرس باعث شده است این سیستم مدیریت محتوا به اولین انتخاب برای راه اندازی سایت در دنیا تبدیل شود. اما امروزه همه بخوبی آگاهند که جهت موفقیت در فضای وب، داشتن یک سایت شاید ساده ترین کار است و مهمترین عامل، حضور موثر در اولین نتایج جستجوها بخصوص نتایج جستجوگر گوگل است.

سفارش سئو سایت وردپرس​

وردپرس چیست؟

امروزه طراحی سایت، به دو شیوه کدنویسی با زبان‌های برنامه‌نویسی و یا استفاده از سیستم مدیریت محتوا، مانند وردپرس انجام می‌شود. استفاده از وردپرس راحت بوده به همین دلیل برای طراحی سایت ارزان، از این “CMS” استفاده می‌شود.

برای سفارش سئو و مشاوره رایگان کسب و کار با ما در ارتباط باشید

چه زمانی باید به فکر سفارش سئو سایت باشیم؟

خب اول باید به فکر طراحی سایت با وردپرس باشر بعد شاید این سوال شما هم باشد که چه زمانی باید به فکر سئو سایت باشیم؟ پاسخ به این سوال ساده است زمانی که شما تمام کارهای طراحی سایت رو به اتمام رسوندید یعنی قالب وبسایتتون آماده است و هیچ مشکلی از بابت طراحی سایت ندارید و حالا قصد دارید برید سراغ اضافه کردن محصول یا مقاله در سایت، در این زمان است که شما باید سئو سایت خود را شروع کنید و به فکر رتبه آوردن داخل نتایج گوگل باشید.

برای اطلاعات دربارهتبلیغات گوگل با همکاران رسمی گوگل (کافه ویرا )تماس بگیرید

بهترین شرکت سئو در تهران​
چه زمانی باید به فکر سفارش سئو سایت باشیم؟​

سفارش سئو و بهینه‌سازی سایت برخلاف تبلیغات سنتی و قدیمی می تواند به‌جای نمایش آگهی شما به عموم مردم، فقط برای مخاطبین هدف نمایش داده شود، کاربرانی که به محصولات و خدمات شما احساس نیاز کرده اند آن ها را سرچ می کنند و سایت شما را در نتایج جستجو مشاهده می کنند. اثر بخشی این نوع تبلیغات و بازاریابی در موتور های جستجو بسیار هدفمند تر از تبلیغات معمولی است و با قیمت ارزان‌تر انجام می شود.

اگه تا به امروز به طراحی سایت اقدام نکرده اید بدون شک با مشاوران کافه ویرا تماس بگیرید

SEO در وردپرس

SEO در وردپرس برای تمامی کارشناسان سئو یک هدف متغییر و متحرک میباشد ، یعنی اینکه کارشناسان seo به صرف داشتن اطلاعات قدیمی ، کافی و حتی قوی و غنی نمیتوانند به جنگ و رقابت با سایر وب سایت بپردازند. خدمات سئو وردپرس یک ابزار غنی و قوی برای بالا بردن سئو سایت وردپرس میباشد به شرط اینکه هر روز بر علم سئو متخصص seo افزوده شود، الگوریتم های موتور های جستجو هر چند وقت بروزرسانی و دقیق تر و حتی شدید تر میشوند،شاید پس از تغییرات دوره ای الگوریتم ها ، ترفندهای الگوریتمی شما تا دیروز سبب افزایش رتبه وب سایتهای هدف شما بشود ولی پس از بروزرسانی همان ترفندهای الگوریتمی سبب سئو منفی و سقوط رتبه های وبسایت هدف بشود.

مزیت های سئو سایت

یکی دیگر از مزیت های سئو سایت، رقابت با برند های بزرگ و مشهور است، رتبه کلمات کلیدی شما در کنار سایت های قوی دیده می شود و این کمک زیادی به افزایش شهرت و برندینگ شما دارد. سئو سایت در ارومیه حتی می توانید بالاتر از آن ها دیده شوید! پس SEO سایت تنها ابزاری است که با آن می توانید با هر جایی رقابت کنید بدون آن که هزینه های بسیاری را متحمل شوید.

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی می‌تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می‌شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت‌های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می‌کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید.

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس​

مهم ترین هدف سئو در وردپرس

تا به الان به این موضوع فکر کرده اید که مهترین هدف در سئو وردپرس و یا در خدمات سئو وردپرس چیست، در پاسخ گفت جذب ترافیک ارگانیک چون راهی برای نجات وب سایت ها ، افزایش رتبه وبسایتها ، بهبود رتبه صفحات در نتایج موتور های جستجو ، افزایش بازدید ، افزایش دیده شدن ، معروف شدن برندها ، افزایش فروش کالا و خدمات و در نتیجه افزایش درآمد و هر نتیجه ای که با دیده شدن بدان نیاز دارید.

مهم ترین هدف سئو در وردپرس​

چرا باید سایت وردپرسی خود را سئو کنید؟

چرا صفحه اول گوگل اینقدر مهم است؟ علت این امر آن است که تنها ۲۵ درصد کاربران، صفحات بعدی را باز می‌کنند. این یعنی ۷۵ درصد کاربران، فقط روی سایت‌هایی که در صفحه اول حضور دارند، کلیک می‌کنند. درست است که وردپرس از نظر کدنویسی برای سئو بهینه شده است. اما در نظر داشته باشید که کدنویسی بهینه از نظر سئو، تنها یکی از تکنیک‌های “SEO” محسوب می‌شود. بنابراین برای نمایش سایت در صفحه اول، احتیاج به سئو وردپرس دارید. تا بتوانید محصولات/خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید.

آیا سفارش سئو تضمینی است؟​

آیا سفارش سئو تضمینی است؟

سئو هرگز دائمی و تضمینی نیست، هیچ شخصی نمی تواند رتبه 1 گوگل را تضمین کند، تیم حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب با اقدامات تخصصی خود موجب بهبود وضعیت سایت و افزایش رتبه کلمات کلیدی می شوند. ولی برای سفارش سئو چون ما متعهد هستیم فقط کلمه کلیدی سایت را بالا بیاوریم تا کار شما راحت تر و با اطمینان انجام شود، رسیدن به صفحه یک گوگل و نگهداری رتبه یکی از تعهد ها و خدمات ما است.

استراتژی سئو

موفقیت در سئو، نیاز به استراتژی از پیش تعیین شده دارد. این استراتژی بر اساس نوع صتعت و فعالیت های رقبای شما مشخص می شود. البته اگر سایت شما قبلا هم فعالیت داشته، اقدامات قبلی هم باید بررسی شوند. با تمام این اقدامات یک مسیر چند ماهه برای رسیدن به جایگاه های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو، مشخص می شود.

استراتژی سئو​
سئو وردپرس به صورت فنی​

سئو وردپرس به صورت فنی

seo فنی در سایت وردپرس معمولا به تنظیمات اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشاره میکند،تنظیماتی برای دسترسی بهتر به تمامی صفحات سایت شما برای موتور های جستجو برای راحتی و بهتر خزیدن در سایت، این تنظیمات برای دسترسی بهتر برای کاربران نیز میباشد، سئو فنی معمولا به تنظیمات دسترسی ، سرعت صفحات ، سرعت هاست و دسترسی های آن ، کاربردی راحت و همچنین واکنش گرا بودن تمامی صفحات در دستکتاپ و گوشی های هوشمند میباشد.

سئو تکنیکال

اصول سئو تکنیکال را در وبلاگ سایت در مطلبی کامل توضیح دادیم. برای بهینه‌سازی سرعت سایت وردپرس خود اقدامات لازم را طبق اصول تستهای google page speed insights انجام دهید. اگر از قالب‌های خریداری شده وردپرس استفاده می‌کنید، خرید، نصب و فعالسازی افزونه راکت در بهینه‌سازی کدهای html، css و js به شما کمک می‌کند، هم‌چنین برای پیش‌ بارگزاری فونتها، هاستهای خارجی موثر است. افزونه یواست سئو نیز می‌تواند برای پیاده‌سازی یک سایت مپ داینامیک، تگ‌های سئو داخلی، نوار مسیر و بهینه سازی فایل robots.txt به شما کمک کند.

سئو تکنیکال​

سئو خارجی و لینک بیلدینگ

سئو خارجی و لینک بیلدینگ؛ یکی از حساس ترین و مهمترین قسمت های سئو سایت می باشد. همانطور که از نامش پیداست، این اقدامات خارج از سایت شما صورت می گیرند، اما هدفشان بهبود رتبه سایت شما، در کلمات کلیدی مورد نظرتان می باشد. لینکسازی یکی از این اقدامات می باشد که حساسیت بسیار بالایی دارد. اقدامات سئو خارجی اگر به درستی و با یک پلن درست انجام نشوند، باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل می شود.

سئو داخلی وبسایت​

سئو داخلی وبسایت

اصول سئو داخلی نیز موارد بسیاری را شامل می‌‌شوند مانند استفاده درست از تگ های سئو برای مثال هدینگ ها، تگ تایتل، توضیحات متا دسکریپشن و متن جایگزین تصاویر یا همان Image alt. تولید محتوای ارزشمند و اجرای یک رابط کاربری خوب با صفحه‌سازهای وردپرس امری مهم در جلب رضایت کاربر و به تبع آن بهبود سئو سایت است. شما می‌توانید برای تگهای سئو از YoastSEO کمک بگیرید.

تولید محتوای سئو شده​

تولید محتوای سئو شده

تولید محتوا برای سئو، نقش سوخت برای وبسایت را دارد. هدف از تولید محتوای سئو شده، دو موضوع در کنار هم است. در این فرایند ما باید هم انسان ها را در نظرم بگیریم و هم ربات های گوگل و سایر موتورهای جستجو را قانع کنیم که این یک محتوای ارزشمند است. یعنی افرادی که به سایت ما مراجعه می کنند، از کیفیت مطالب راضی باشند. از طرف دیگر هنگامی که گوگل آن را بررسی می کند، فاکتورهای مورد نظرش را پوشش دهد. به همین دلیل تنها نوشتن مطلب توسط یک نویسنده با تجربه، کافی نیست. در کنار آن یک متخصص سئو باید محتوا را بهینه کند تا بتواند جایگاه های برتر را بگیرد.

ایجاد و تولید پیوند ها در وبسایت

همانطور که میدانید پیوندها در وبسایت وردپرس به صورت پیشفرض اصلا مناسب SEO نمیباشد و خیلی از افراد توجهی هم به این موضوع ندارند اما . خدمات سئو سایت وردپرس به اندازه کافی به ریزه کاری های ریز و درشت اهمیت میدهد،پس سئوکاران باید به موضوع تغییر دادن پیوندهای یکتا اهمیت فراوانی بدهند، لینکهای صفحات و لینک های داخلی باید به صورت ساختاری مناسب برای موتور های جستجو و خزنده های آنان و از همه مهم تر متناسب برای سئو وب سایت باشند،پس تاکتیک لینک های دائمی دروبسایت های وردپرس بسیار مهم میباشند.

قیمت سئو سایت وردپرس​

قیمت سئو سایت وردپرس

وردپرس به خاطر امنیت و امکانات زیاد، محبوبیت زیادی در جهان دارد. به طوری‌که امروزه، ۴۲ درصد وب‌سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند. به همین دلیل اجرای سئو سایت وردپرس، برای ورود به صفحه اول گوگل و جذب کاربران اهمیت زیادی دارد.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت سئو سایت در تهران

برخی از مشتریان ما

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در حدی که امکان پذیر باشد تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند و این دلیلی بر انتخاب شرکت نرم افزاری کافه ویرا در این زمینه است.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.