ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت و اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت و اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن

ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن : برای خرید اپلیکیشن فروشگاهی به صورت آماده می توانید از بین نمونه های موجود در اپ های آماده قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به نصب آن نمایید. خرید اپلیکیشن فروشگاهی اماده برای کسب و کارهایی چون سوپر مارکت ها، فروشگاه پوشاک، جواهرات، فروشگاه ابزار آلات، فروشگاه ویدئو، فروشگاه کتاب و سایر انواع فروشگاه ها امکان پذیر بوده و برای دریافت مشاوره می ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن توانید با همکاران واحد مشاوران یا پشتیبانی ارتباط بگیرید.

ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن​
چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ضرورت دارد؟​

چرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ضرورت دارد؟

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های فروشگاهی به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و سفارش اپلیکیشن خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

اپلیکیشن فروشگاهی یک برنامه موبایل برای سیستم عامل های اندروید و IOS است که به راحتی در آن می توانید محصولات خود بفروش برسانید. در اپلیکیشن فروشگاهی علاوه بر فروش محصولات در تمام ساعات شبانه روز و تمام ایام هفته، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شما وجود دارد.طراحی یکپارچه اپلیکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاهی باعث می‌شود تا مدیریت آنها ساده تر گردد و نیاز به مدیریت جدا برای هر کدام نیست و از طرفی وجود سایت باعث می شود شما در جستجوهای گوگل بهتر دیده شوید. این نکته را توجه کنید که حتی اگر شما صاحب بهترین محصول و خدمات باشید , اما نتوانید آنها را بخوبی معرفی کنید , فروش ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن محصول و خدمات شما به شکست منجر خواهد شد , باید تغییرات را پذیرفت و با تغییرات , بروز شد .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟​

همان طور که می دانید هر اپلیکیشن فروشگاهی نیاز به یک پنل مدیریت دارد. معمولا اپلیکیشن فروشگاهی پس از طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌شود تا محصولات درج شده در وب سایت به صورت اتوماتیک در ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن اپلیکیشن نیز نمایش داده شود، ولی بدون سایت هم می‌توان یک اپلیکیشن فروشگاهی داشت.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی​

طراحی و ساخت سایت فروشگاهی رایگان

در ادامه خدماتی که جهت طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان توسط کافه ویرا ارائه میگردد داشتن وب سایت در کنار اپلیکیشن فروشگاهی عاملی مهم جهت افزایش فروش می باشد و در واقع بدون داشتن وب سایت فروش انلاین و اینترنتی معنای کاملی نخواهد داشت. با توجه به این موضوع که اکثر ورودی ها ممکن از در ابتدای کار توسط سرچ کاربران در موتورهای جست و جو گر باشد داشتن وب سایت فروشگاهی عاملی مهم در جذب طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران مشتریان جدید است. کافه ویرا با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید بر راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان خدمات خود را برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان نیز ارائه میدهد و شما میتوانید علاوه بر راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی رایگان از ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن داشتن وب سایت فروشگاهی استفاده کامل را نیز نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رایگان شامل چه مواردی است؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رایگان شامل چه مواردی است؟

کافه ویرا با توجه به اهمیت این موضوع و تاکید بر راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان خدمات خود را برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان نیز ارائه میدهد و شما میتوانید علاوه بر راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی رایگان از ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن داشتن وب سایت فروشگاهی استفاده کامل را نیز نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

در دنیای امروز، اپلیکیشن‌های موبایل به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای دسترسی به خدمات و اطلاعات مختلف، بسیار مهم و حیاتی هستند.طبق آمار بالغ بر ۷۰ درصد مشتریان، خرید را با گوشی های تلفن همراه انجام می‌دهند. خرید مستقیم با تلفن همراه پروسه فروش را بسیار راحت کرده به همین خاطر درخواست طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار بالاست. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios نیازمند تخصص و دقت بالاست. کار کردن با تیم حرفه ای بسیار حائز اهمیت است و میتواند در رشد کسب وکار و یا نارضایتی مشتریان تاثیرگذار باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS​

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید برای کسب و کارها بهتر از ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ios است چرا که بخش عمده ای از کاربران و ترافیکی اینترنتی همراه ایران مربوط به دستگاه های اندرویدی است و بازار بزرگتری ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن را به خود اختصاص می دهد و در عین حال هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید بسیار کمتر از نسخه ios آن برآورد می شود و با توجه به پتانسیل جذب کاربران خود هزینه معقول تری دارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید مناسب چه کسب و کارهایی است؟

  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کامپیوتر
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم آرایشی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه لباس
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی فرش
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه عطر و ادکلن
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشاور املاک
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی غذا
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی میوه
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی قنادی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی غذا و دارو
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه عطاری
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم التحریر
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گل فروشی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کارت ویزیت
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاه عینک
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کافی شاپ
ساخت اپلیکیشن خرید اینترنتی اندروید دیجی کالا​

ساخت اپلیکیشن خرید اینترنتی اندروید دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بهترین و محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که بخش زیادی از مردم ایران همه روزه خریدهای زیادی را چه از سایت و چه از اپلیکیشن فروشگاه انلاین این برند خرید می کنند. تنوع گسترده کالا هایی که در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شود و همچنین جشنواره های مناسبی و تخفیف های زیادی که روزانه دارد باعث شده افراد زیادی را با نیازهای مختلف به خودش جذب کند. در واقع هر فردی با هر نیازی که سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری دارد می تواند با مناسبترین قیمت سفارش خودش را ثبت کند.

طراحی اپلیکیشن رایگان فروشگاهی برای چه کسب و کارهایی مناسب می باشد؟

امروز کسب و کارهای بسیار زیادی جهت افزایش فروش و ورود به بازار پر رقابت و البته بسیار سودآور اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می نماید. هر کسب و کاری می توانند از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی بهره مند شود و فروش خود را چندین برابر افزایش دهد. ساخت فروشگاه اینترنتی همانند راه اندازی ایجاد مغازه می باشد و البته با این تفاوت که میتوانید برای تمامی جامعه ایرانی فروشگاه خود را به نمایش بگذارد. با این کار ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن میتوانید سودآوری خود را تا چندین برابر افزایش دهید به مشتریان بالقوه جدیدی را به فروشگاه خود راه دهید.

طراحی اپلیکیشن رایگان فروشگاهی برای چه کسب و کارهایی مناسب می باشد؟​
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید​

تقریبا تمام افراد از یک گوشی تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS با تعداد زیادی نرم افزار بر روی آن استفاده می‌کنند.حدود 70 درصد گوشی ها به سیستم عامل اندروید و 30 درصد از سیستم عامل IOS مجهز هستند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باعث می‌شود تا بتوانید به کاربران بیشتری ارائه خدمات بدهید. شرکت پیشگامان با توجه به زیرساخت قدرتمند خود قادر است که به صورت همزمان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ، IOS و وب اپلیکیشن را بصورت اختصاصی برای شما انجام دهد.

فواید کسب درآمد از اپلیکیشن فروشگاهی

از فواید کسب در آمد از طریق اپ فروشگاهی می توان به در دسترس بودن دائم محصولات شما برای خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی اشاره کرد شما با داشتن اپلیکیشن می توانید خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان ساخت فروشگاه اینترنتی همراه با اپلیکیشن خود قرار دهید بدون آنکه نیاز به مراجعه مشتری باشد و می توانید بسیاری از تخفیف ها و فروش های ویژه خود را به صورت رایگان آنلاین از طریق نوتفیکیشن اپلیکیشن برای کاربران ارسال نمایید.

منبع : بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران

فواید کسب درآمد از اپلیکیشن فروشگاهی​

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.