سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری

سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری : یکی از راه حل‌ها برای بهبود صنعت گردشگری طراحی اپلیکیشن گردشگری ، با ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی است. در صنعت گردشگری مانند هر صنعت دیگری به تغییراتی همگام با پیشرفت تکنولوژی نیاز داریم. اینگونه تغییرات، بر اساس نیازهای روز لازم است. اگر از سایت ها و اپلیکیشن ها برای گسترس کار خود استفاده کنید مشتریان تعجب نخواهد کرد، بلکه همان . چیزی است که از شما انتظار دارند.

سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری​
مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری​

فوریت: اپلیکیشن های گردشگری این امکان را به مردم می دهند که بدون مراجعه و یا تماس به اطلاعت دسترسی پیدا کنند. بسیاری از مراحل از قبیل رزرو و پرداخت صورت حساب ها بصورت آنلاین انجام می شوند. بدین ترتیب در برخی هزینه ها و زمان صرفه جویی می¬شود.
نگهداری عالی از اطلاعات : فناوری های تلفن همراه این امکان را به صاحبان اپلیکیشن می دهد که تمامی اطلاعات را به راحتی مدیریت و نگه داری کنند. همچنین می¬توانند با کمک نرم افزارهای دیگر علایق مشتریان را بسنجند و کیفیت کار خود را ارتقا ببخشند.
راه حل یک مرحله ای : در اینجاست که استفاده از اپلیکیشن های گردشگری می درخشد. با استفاده از اپلیکیشن گردشگری برنامه¬ ریزی سفر آسان تر و سریع تر می شود؛ زیرا هر آنچه در برنامه نیاز دارید به شما ارائه می شود. مشتریان می توانند بلیط، هتل، گشت و گذار، اجاره اتومبیل و حتی خریدهای مربوط به سفر را رزرو کنند.

لزوم طراحی اپلیکیشن گردشگری چیست؟

در گذشته‌ای نه چندان دور مسافران زمانی که به مقصد می‌رسیدند از نقشه‌ها برای پیدا کردن هتل‌ها، مکان‌های گردشگری، پارک‌ها، مراکز خرید و … استفاده می‌کردند. یعنی اگر به سال‌ها قبل برگردیم شما به عنوان یک شرکت خدمات گردشگری می‌توانستید به افراد نقشه بفروشید.اما امروزه دیگر کسی از نقشه استفاده نمی‌کند. کافی است کاربران یک اپلیکیشن با طراحی مناسب و کارا را روی گوشی خود نصب کنند تا از اطلاعات جامعی درباره چگونگی سفر، مسیر رفت‌وآمد، اطلاعات مقصد و موارد دیگر اطلاع پیدا کنند.

لزوم طراحی اپلیکیشن گردشگری چیست؟​
چه افرادی به سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری نیاز دارند؟​

چه افرادی به سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری نیاز دارند؟

اگر شما هم در یکی از حوزه‌های زیر فعالیت دارید، توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر برای سفارش طراحیاپلیکیشناقدام کنید.

  • انواع هتل‌ها یا مسافرخانه‌ها: شما می‌توانید امکاناتی هم‌چون رزرو، تخفیف‌ها و … را به این ترتیب ارائه کنید.
  • مکان‌های تاریخی: معرفی اماکن تاریخی از طریق اپلیکیشن و در قالب محتواها و ارائه‌ی اطلاعات و مسیر بر روی نقشه و…
  • موزه‌ها: معرفی انواع موزه‌ها، بخش‌های مختلف آن‌ها و … به تفکیک نوع موزه و امکان جست‌وجو و دیدن هزینه‌ی بازدید و …
  • نمایشگاه‌های مختلف: خبررسانی در زمینه‌ی نمایشگاه‌های فصلی و …
  • تورهای گردشگری: ایجاد هماهنگی، اطلاع‌رسانی درباره‌ی جدیدترین تورها، هزینه‌ها، مقصدها و ….

امکاناتی که با سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری میتوانیم در اختیار داشته باشیم

  • امکان رزرو کردن هتل یا مهمانپذیر به صورت آنلاین قبل از سفر
  • امکان تهیه بلیط رفت و برگشت هواپیما ، قطار و غیره به صورت آنلاین
  • امکان دسترسی به برنامه های نقشه یاب مانند گوگل مپ برای یافتن مسیر سفر
  • نمایش اطلاعات کامل منطقه مورد نظر به همراه عکس و فیلم های از منطقه
  • معرفی مکان های تفریحی ، بازارها و مراکز خرید ، مراکز فرهنگی و غیره
  • امکان تعامل با کاربران و دریافت نظرها ، پیشنهادات و انتقادات آنها
طراحی اپلیکیشن گردشگری برای مکان های مختلف​ی

طراحی اپلیکیشن گردشگری برای مکان های مختلف

طراحی این اپلیکیشن ها برای مشاغل و حرفه های مختلف بسیار مفید بوده و میتواند منجر به رونق کسب و کار و افزایش مشتری گردد از جمله مشاغلی که میتوانند از این اپلیکیشن ها استفاده نمایند میتوان موارد زیر را نام برد:

  1. هتل ، مسافرخانه ، مهمانپذیر
  2. موزه ها و مکان های تاریخی
  3. نمایشگاه های فصلی و بین المللی
  4. تورهای گردشگری
  5. دفاتر خدمات زیارتی
  6. مکان ها و مراکز تفریحی ، خدماتی
  7. نهادهای مرتبط با گردشگری شهرها
  8. مراکز تجاری و خرید

اهمیت سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری

همزمان با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن اپلیکیشن گوشی های هوشمند، زمینه ای فراهم شده تا اکثر مشاغل و صنایع مختلف برای جذب مخاطبان خود، به طراحی اپ های موبایلی مخصوص به خود روی بیاورند؛ صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال های اخیر طراحی اپلیکیشن گردشگری در کشور ما مورد توجه نهادهای مختلف قرار گرفته است.

اهمیت سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری​
هزینه ساخت اپلیکیشن گردشگری​

هزینه ساخت اپلیکیشن گردشگری

دلوان برای محاسبه میزان قیمت اپلیکیشن شما قیمت را نسبت به امکانات و نوع آن تخمین می زند، چیزی که مهم است رضایت شما است. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از پکیج های ما مد نظرتان است، بعد نسبت به امکاناتی که می خواهید به آن اضافه و یا کم کنید، قیمیت اصلی برای شما مشخص میشود در جریان باشید که مشاوره برای طراحی اپلیکیشن در کافه ویرا رایگان بوده و شما می توانید پس از مشاوره و رضایت کامل نسبت به پرداخت اقدام کنید.

سایت هتل و اماکن اقامتی

از بیشترین درخواست ها در زمینه طراحی اپلیکیشن گردشگری سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری در زمینه هتل و اقامتگاه است. حتما سایت‌هایی را دیده‌اید که اماکن اقامتی مثل سوییت، هتل، آپارتمان، ویلا، خانه جنگلی، بوم گردی و کلبه در شهرها و مناطق مختلف را معرفی می‌کنند و جدا از درآمد خوبشان اگر بهینه‌سازی شوند و طبق قوانین گوگل پیش بروند بازدید زیادی هم خواهند داشت. صاحبین این اماکن در سایت ثبت‌نام می‌کنند و امکانات و مزایای آن را توضیح می‌دهند و عکس‌هایی هم از نقاط مختلف آن منتشر می‌کنند.

چرا سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری بسیار مهم است؟​

چرا سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری بسیار مهم است؟

با توجه به رشد سریع تکنولوژی در دنیا و همچنین پیشرفت گوشی های هوشمند،کاربران گوشی های هوشمند به سادگی می توانند از طریق نصب اپلیکیشن گردشگری اطلاعاتی کامل دو دقیقی در مورد وضعیت طراحی اپلیکیشن گردشگری شما اطلاعاتی کاملی از مکان های گردشگری و توریستی در مقایب خود خواهید داشت مسافران می راه ها و مسیر سفر بدست آورند.یکی از مهمترین دغدغه ای مسافران پیدا کردن مکان های گردشگری در سفر است با می توانند از طریق اپ گردشگری با موقعیت مکانی خود را .تشخیص داده و از نزدیکترین مکان گردشگری بازدید نمایند. عزیزانی که در ارومیه هستند میتوانند برای اطلاعات بیشتر از مقاله سفارش اپلیکیشن در ارومیه استفاده کنند .

مراحل طراحی اپلیکیشن گردشگری

  • طرح سفارش ساخت اپلیکیشن
  • طراحی رابط کاربری
  • برنامه نویسی اپلیکیشن
  • تست و آزمایش اپلیکیشن
  • تبلیغات و انتشار اپلیکیشن
مراحل طراحی اپلیکیشن گردشگری​

سخن آخر

با توجه به تمام اطلاعاتی که در زمینه سفارش طراحی اپلیکیشن گردشگری در این مقاله بدست آوردید میتوانید متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام به سفارش اپلیکیشن بکنید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران