خرید قالب اختصاصی وردپرس

خرید قالب اختصاصی وردپرس : پوسته ای که به صورت اختصاصی برای سایت تان طراحی شود دارای امکاناتی است که به آن نیاز دارید و برخی قابلیتهای بیهوده که باعث کاهش سرعت سایت میشود در آن وجود ندارد. از طرفی با طراحی پوسته اختصاصی وردپرس میتوان سایتی منحصر به فرد نسبت به رقبا داشت که دارای طراحی گرافیکی زیبا و خاص است در نتیجه کاربران بیشتری را جذب کرد.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

خرید قالب وردپرس

قالب های آماده وردپرس به آن دسته از پوسته هایی گفته می شود که از پیش توسط عده ای تهیه و به فروش گذاشته می شود. شما می توانید با دیدن دمو و همچنین ویژگی های آن به تهیه آن بپردازید. به عبارت دیگر کاملاً اختصاصی نمی باشد. این موضوع می تواند بر روی برند شما تأثیرگذار باشد. ممکن است شما رایگان آن را تهیه کنید و در ادامه برای استفاده از امکانات آن نیاز به هزینه داشته باشید. برای سفارش طراحی سایت با وردپرس کلیک کنید.

خرید قالب اختصاصی وردپرس​

پلن های طراحی قالب وردپرس اختصاصی و تعرفه های طراحی

موضوع طراحی قالب وردپرس اختصاصی به گونه ای هست که نمی توان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت. چرا که هزینه طراحی قالب به تک تک نیازها و موارد درخواستی شما دارد. پس اکثرا هزینه طراحی قالب وردپرس به صورت توافق دو طرفه انجام می پذرید. حال در این قسمت ما تعرفه پلن های مختلف طراحی قالب را برای شما قرار میدهیم تا رنج قیمت دستتان باشد.

ویژگی های عمومی مهم در طراحی قالب وردپرس

طراحی رابط کاربری زیبا و کاربر پسند

  • رعایت اصول تجربه کاربری در طراحی رابط کاربری سایت
  • کدنویسی استاندارد و بهینه html5 طبق کنسرسیوم جهانی وب w3c
  • بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
  • بهینه سازی سرعت بارگذاری پوسته وردپرس برای موبایل
  • پنل تنظیمات پوسته برای مدیریت بخشهای مختلف قالب از پیشخوان وردپرس
  • طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو برای سازگاری قالب با موبایل و تبلت
  • استفاده از توابع بروز وردپرس در کدنویسی قالب
  • رعایت اصول امنیتی در کدنویسی قالب وردپرس
  • پشتیبانی از امکانات وردپرس مانند ابزارک و فهرست دلخواه
  • طراحی صفحات مخصوص مانند تماس باما و سوالات متداول در قالب وردپرس
  • کمترین وابستگی قالب وردپرس طراحی شده به افزونه ها
  • هماهنگ کردن پوسته وردپرس با سایت مشتری
  • پشتیبانی بعد از تحویل و نصب قالب روی سایت مشتری
ویژگی های عمومی مهم در طراحی قالب وردپرس​
مزایای استفاده از قالب اختصاصی وردپرس​

مزایای استفاده از قالب اختصاصی وردپرس

  • در طراحی قالب اختصاصی وردپرس ، ملاک خواسته ها و نیازهای کارفرما می باشد و تمامی این بخش ها به صورت اختصاصی کدنویسی می شودو از افزونه های کمتری در پیاده سازی سایت استفاده می شود.
  • قالب اختصاصی وردپرس انعطاف پذیری و سازگاری بالایی دارند و می توان با توجه به نیازهای کسب و کار در ادامه راه آنها را پیاده سازی و بروز رسانی کرد.
  • قالب اختصاصی وردپرس ، اصول سئو تکنیکال درون آنها به خوبی رعایت شده است و در اصطلاح از لحاظ سئو پسند (SEO Friendly) می باشند .
  • قالب های اختصاصی می تواند گسترش یابد به طوری که هر مقدار که کسب و کار شما رشد می کند می توانید با توجه به آن قالب را نیست بهینه کنید.
  • از لحاظ سرعت بارگزاری اولیه صفحات ، قالب های اختصاصی به نسب قالب های آماده ، سرعت بالاتری دارند آن هم به دلیل ریکوسیت های کمی که به سمت سرور داده می شود.

قالب اختصاصی وردپرس برای چه دسته از مشتریان مناسب است ؟

تا به اینجا برای شما در مورد انتخاب مابین قالب وردپرس و یا طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی گفتیم که با توجه به فاکتور زمان و هزینه، شاید بهتر باشد که به سراغ انتخاب اول یعنی قالب از پیش آماده بروید. اما تیم کافه ویرا می تواند با صرف هزینه کم و در کم ترین زمان ممکن، یک وب سایت وردپرسی با قالب اختصاصی را طراحی و آماده به کار کند. این یعنی هم هزینه کم تری پرداخت کرده اید و هم با یک وب سایت حرفه ای همراه با پتانسیل های بزرگی که در آینده برای شما قابل استفاده خواهد بود روبه رو هستید.

آیا طراحی وب سایت با وردپرس بهترین انتخاب است ؟​

آیا طراحی وب سایت با وردپرس بهترین انتخاب است ؟

اغلب افرادی که به فکر راه اندازی یک وب سایت می افتند، اول از همه از خودشان می پرسند که اینکار به چه صورت باید انجام شود. کلا باید این وب سایت را با چه زبان یا پلتفرمی طراحی کرد و یا اینکه کدام انتخاب، آنها را با حداقل میزان مشکل رو به رور خواهد کرد. وردپرس سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در چند سال اخیر است که بیش از 30 درصد وب سایت های فعال در جهان اکنون از آن بهره می برند. سیستم های مدیریت محتوا که اصطلاحا به آنها CMS یا Content Managing System گفته می شود، کار مدیریت و نگهداری وب سایت های ساده و یا پیچیده را بسیار راحت می کند.

ابزارهای مهم برای طراحی قالب اختصاصی وردپرس

طراحی قالب با المنتور یک روش ارزشمند برای توسعه و طراحی قالب وردپرس اختصاصی است. در صورتی که از قالب های آماده وردپرسی برای طراحی سایت استفاده شود می توان برای توسعه وب سایت و بهتر کردن رابطه کاربری آن از صفحه ساز المنتور بهره برد. همچنین می توان با استفاده از المنتور تمپلت ها و پوسته های حرفه ای و اختصاصی طراحی کرد و برای راه اندازی سایت های مختلف از آن ها استفاده کرد.

ابزارهای مهم برای طراحی قالب اختصاصی وردپرس​
طراحی قالب اختصاصی فروشگاهی با وردپرس​

سایت های فروشگاهی بیشترین درخواست را بین سایت های دیگر برای طراحی قالب اختصاصی دارند چرا که امروزه معمولاً اکثر سایت های فروشگاهی مشابه هم هستند و ظاهر تکراری دارند. حتی قالب های قدرتمند و معروفی مانند قالب وودمارت نیز صفحه محصول بسیار ساده و تکراری دارد.

سایت های شرکتی معمولاً چون بخش فروشگاه ندارند پیاده سازی آن ساده تر است و قیمت آن نسبت به قالب های فروشگاهی کمتر است. اگر شما یک قالب سایت برای شرکت خود نیاز دارید می تونید از بین قالب هایی که وجود دارد یکی را برای راه اندازی سایت انتخاب کنید اما اگر شما هم از قالب آماده نمی خواهید استفاده کنید می تونید سراغ طراحی قالب اختصاصی برای شرکت خود بروید.

طراحی قالب اختصاصی شرکتی با وردپرس​
فرق قالب تخصصی با قالب آماده چیست؟ و کدام بهتر است؟​

فرق قالب تخصصی با قالب آماده چیست؟ و کدام بهتر است؟

قالب های آماده، قالب‌های هستند که در مارکت ها به فروش می‍رسد. بخاطر همین موضوع باعث می‌شود که سایت‌های خریداران قالب به هم شبیه شوند. قالب اختصاصی که ما برای شما طراحی می‌کنیم مختص به شماست و شخص دیگری آن را ندارد. این قالب وردپرس یکتا به هویت برند شما کمک می‌کند. طراحان قالب‌های آماده برای آنکه قالبشان به فروش برود، از هر المان چندین مورد تولید می‌کنند. مثلا چند مدل منو طراحی می‌کنند تا سلیقه های بیشتری را جلب کنند. این مدل طراحی باعث کد نویسی اضافه بر سازمان می‌شود. و در نهایت باعث کند شدن قالب وردپرس می‌شود.

شما باید بدانید که الان طراحی سایت کافی نمی باشد بلکه باید به صورت اصولی طراحی شود. سئو و سرعت سایت مجموعه ای می باشند که می توانند محبوب موتورهای جستجو و کاربران شوید. به طوری که در نتایج جستجو در رتبه های بالا و همچنین میزان ورودی سایت شما نیز زیاد باشد. بنابراین این موضوع می تواند به صورت تخصصی در سایت شما اجرا و پیاده سازی شود.

هزینه طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب سایت یک روند ثابت نداشته و می تواند از سایتی به سایت دیگر تغییر کند، مثلا ممکن است شما فقط جهت معرفی خدمات شرکت خود نیاز به یک سایت شرکتی داشته باشید و شخص دیگری یک سایت با امکان فروش آنلاین و طراحی قالب ووکامرس نیاز داشته باشد و یا شخصی دیگر نیاز به یک قالب دایرکتوری یا … داشته باشد. همانطور که می بینید هر کدام از این نمونه ها نیاز به متدهای مختلف طراحی دارد و کار طراح نیز در هر پروژه ای متفاوت از دیگری است. از این رو نمیتوان برای طراحی قالب سایت یک قیمت ثابت مشخص نمود و قیمت طراحی در هر پروژه ای نسبت به قبلی می تواند متفاوت باشد.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت با وردپرس