طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

طراحی سایت مبلمان : شرکت‌های مبل به طور کلی به دو گروه مشتری اصلی پاسخ می‌دهند: «مشتریان خانگی یا خریداران فردی» و «مؤسسات تجاری مانند هتل‌ها، ادارات، و طراحان داخلی». هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، توجه به نیاز‌های هر دو گروه ضروری است. برای مشتریان خانگی، پشتیبانی پس از خرید، خدمات پس از فروش و تعمیرات و کالیبراسیون‌های دوره‌ای برای حفظ کیفیت و طول عمر مبلمان آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، ایجاد صفحات اختصاصی و مطالب آموزنده در وب سایت ضروری است که راهنمایی در مورد استفاده صحیح از مبلمان و پاسخگویی به سؤالات متداول را ارائه می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان پشتیبانی جامع دریافت می‌کنند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت گرافیک اختصاصی
تومان 50 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس با گرافیک اختصاصی
تومان 12 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات​
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت​

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت تولید کنندگان مبلمان

اگر تولید کننده مبلمان باشید و طراحی های منحصر به فرد خود را در اختیار داشته باشید قطعا به فضایی برای ارائه و معرفی این طراحی ها در قالب طراحی سایت مبلمان نیاز خواهید داشت. شما با استفاده از خدماتی که شرکت ویرا در زمینه ساخت سایت مبلمان ارائه می کند می توانید طراحی های خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان و مشتریانی که به دنبال طراحی هایی نظیر طراحی های شما هستند، قرار دهید.

طراحی سایت تولید کنندگان مبلمان​

مدت زمان لازم برای طراحی یک وبسایت ممکن است بسته به مجموعه‌ای از عوامل متغیر متفاوت باشد. اگر وبسایت شما ساده و ابتدایی باشد، زمان طراحی آن کمتر خواهد بود. اما اگر پروژه شامل امکانات پیچیده‌تری مانند فروشگاه آنلاین، سیستم عضویت، نمایش داده‌های پویا و غیره باشد، زمان بیشتری ممکن است نیاز داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاهی مبلمان دسته دوم

یکی از ایده های مناسب برای پیشبرد اهداف خود در این صنعت، فروش آنلاین مبلمان دسته دوم می باشد. شما می توانید مبلمان دسته دوم افراد را که در حد نو می باشد تهیه کنید، به فروش در سایت خود قرار دهید. حتی می توانید مبلمان قابل تعمیر را تهیه کرده و بعد از یک سری تعمیرات و تغییرات روی آن در سایت خود به فروش برسانید. با توجه به قیمت بالای مبلمان این روش می تواند به خیلی از فروشندگان کمک کند تا بتوانند در این شرایط اقتصادی هم خود به سود های خوبی دست پیدا کنند و هم مردم نیز راحت تر بتوانند مبلمان خود را تهیه کنند. این می تواند یکی از ایده های جذاب درآمدزایی در زمینه صنعت مبلمان باشد.

طراحی سایت فروشگاهی مبلمان دسته دوم
طراحی سایت فروشگاه های مبلمان​

شرکت ویرا در کنار ارائه خدمات راه اندازی سایت مبلمان به تولیدکنندگان مبلمان برای فروشگاه های مبلمان نیز اقدام به طراحی سایت می کند. در طراحی وب سایت مبلمان فروشگاهی انتخاب های زیادی در اختیار فروشگاه و مشتریان قرار خواهد گرفت. با توجه به فضای محدود فروشگاه ها، غالبا این مراکز قادر به ارائه تمام محصولات خود نیستند حجم بسیار زیادی از مبلمان خود را در انبار ها نگهداری می کنند. مسلما این انبار ها از چشم مخاطبان دور می ماند و کمتر مشتری وجود خواهد داشت که از تنوع محصولات یک فروشگاه در انبار فروشگاه بازدید کرده باشد.

امکانات طراحی سایت مبلمان

  • در راه اندازی سایت مبلمان باید نحوه پرداخت آنلاین و دیگر روش های پرداخت نیز گنجانده شده باشد.
  • مشتری باید قابلیت تغییر زبان را در اختیار داشته باشد. ترجیحاً زبان فارسی، انگلیسی و عربی جهت صادرات و واردات.
  • طراحی سایت مبلمان باید سازگار با انواع دستگاه ها باشد و روی گوشی ها تلفن هم به خوبی نمایش داده شود.
  • در راه اندازی سایت مبلمان در صورت امکان فروشگاه اینترنتی و افزودن کالاهای متنوع به سبد خرید برای مشتری فراهم باشد.
  • در صورتیکه سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان نیاز دارید باید به قابلیت مقایسه محصولات دسترسی داشته باشد.
  • وبلاگ یا مقالات، در این بخش دانستنیهای زیادی را برای مشتریان قرار دهید. برای جستجوی گوگل نیز مفید میباشد.
  • موقعیت مکانی فروشگاه روی نقشه گوگل در طراحی سایت مبلمان در اختیار مشتری قرار داده شود .
  • در تمامی بخش های طراحی سایت مبلمان باید قسمتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات مخاطبان وجود داشته باشد.
  • فرم سفارش نمایندگان یا همکاران با انتخاب جزئیات کامل محصول مثلاً انتخاب پارچه و رویه کوبی بخش های مختلف، کد رنگ کالیته، اطلاعات خریدار و ….
  • معرفی و درباره ما که اطلاعات کاملی از تاریخچه تولیدی و فروشگاه داشته باشد.
  • تماس با ما در طراحی سایت مبلمان باید به وضوح مشخص شده باشد.
امکانات طراحی سایت مبلمان​

مزیت طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت مبلمان و راه اندازی آن باید نیرو و توان کافی برای پشتیبانی آن داشته باشد، زیرا مهمترین و تاثیرگذارترین دلیل موفقیت سایت مبلمان است. سایت مبلمان اگر به طور مرتب برروزرسانی نشود با وجود اینکه خوب طراحی شده باشد به هیچ وجه نمی تواند با سایر وب سایتها رقابت نماید. در طراحی وبسایت مبلمان باید گالری با کیفیتی از تمام محصولات و مبلمان در معرض دید مخاطبان گذاشت تا مخاطبان انتخاب بهتری داشته باشند. درج توضیحاتی از هر کدام از محصولات در وب سایت مبلمان امری ضروری و مهم محسوب می شود.

سئو و بهینه سازی سایت

برای اینکه موتورهای جستجو صفحات سایت شما را در نتایج جستجو نشان دهند باید ساختار وب سایت شما طبق استاندارد آن ها باشد ، تمامی سایت هایی که توسط تیم حرفه ای ایران سایت طراحی و پیاده سازی می شوند از طراحی UI،UX تا کد نویسی آنها با توجه به فاکتورها و قوانین سئو اجرا می شوند. همچنین دپارتمان سئو ایران سایت که متشکل از افراد متخصص می باشد به این روند نظارت دقیق کرده و وب سایت های طراحی شده را از نظر سئو کنترل خواهند کرد. برای سفارش سئو سایت در ارومیه کلیک کنید .

دریافت رتبه خوب در گوگل و اثرات آن در سایت مبلمان

در این روزها بازدیدکنندگان آنلاینی که در حال تماشای صفحه تلفن موبایل، تبلت و یا کامپیوتر هستند بسیار بیشتر از افرادی هستند که در حال تماشای تلویزیون و یا بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها می باشند. در حال حاضر اینترنت قوی ترین و موثرترین بستر تبلیغاتی است و عدم حضور شما در این دنیای مجازی می تواند منفعت بسیاری را به رقیبان شما برساند. چرا که کاربران نیازهای خود را هر روز بیشتر و بیشتر در گوگل جستجو می کنند و مشتریان حضوری برای خرید کالاها در حال کم شدن هستند.

یکی از فاکتورهای اصلی پس از طراحی سایت مبلمان دیده شدن در بین رقبا است و باید سئو و بهینه سازی به گونهای انجام شود که در نتایج جستجو کاربر سایت مورد نظردر رتبه های بالاتر جای گیرد. سئو سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان بسیار مهم است . سئو سایت می تواند نقش راه اندازی فروشگاه مبلمان در یک منطقه پر رفت و آمد را داشته باشد که افراد زیادی به آن فروشگاه مراجعه می کنند. همانطور بالعکس شما اگر بهترین فروشگاه را را در بهترین منطقه مناسبی نداشته باشید می تواند تمامی زحمت های شما را در طی این مدت از بین برود.

سئو سایت فروشگاهی مبلمان​
طراحی سایت دکوراسیون​

طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت در تهران : دکوراسیون داخلی زیبا و خوب می تواند بازده کاری را افزایش داده و سبب رونق بیشتر کسب و کار شما گردد. شرکت های دکوراسیون می توانند با استفاده از یک وب سایت دکوراسیون حرفه ای، محصولات خود را به بهترین شکل ممکن در معرض دید همگان قرار دهند. اغلب مشتریان ممکن است فرصت کافی برای حضور در شرکت شما و مشاهده محصولات را نداشته باشند و استفاده از یک وب سایت دکوراسیون مناسب می تواند سبب راحتی کار آن ها نیز شود.

زبان برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاه مبل و محصولات دکوراسیون

زبان برنامه نویسی این مدل وب سایت ها php می باشد و همچنین از پایگاه داده mysql استفاده می گردد. سایر تکنولوژی های به کار گرفته شده در این وب سایت ها Html، Css، Ajax و بوت استرپ می باشند. از مهمترین نکاتی که در طراحی سایت فروشگاه مبل و محصولات دکوراسیون باید به آن توجه کرد بحث امنیت سایت است. تمامی خدمات پرداخت و دسترسی های موجود در سایت به صورت کاملا حرفه ای و با امنیت بالا انجام خواهند شد و تمام تلاش ما برای ایجاد بالاترین امنیت برای فروشگاه و وب سایت شما خواهد بود.

اهمیت استفاده از ریسپانسیو در ایجاد وب سایت مبلمان​

اهمیت استفاده از ریسپانسیو در ایجاد وب سایت مبلمان

همانطور که مطلع هستید امروزه بیشتر کاربران در سایت ها، کاربرانی هستند که از موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند پس وب سایت مبلمان شما باید به گونه ای طراحی شود که قابلیت نمایش درست تصاویر و ویدئوها را در موبایل و تبلت داشته باشد. یعنی در هنگام پخش ویدئو یا نمایش یک تصویر، خیلی بزرگتر از صفحه گوشی موبایل نباشد و دقیقا تصویر یا ویدئو هم سایز صفحه موبایل شوند. در صورتی که سایتتان ریسپانسیو نباشد ممکن است زمانی که از صفحه نمایش کوچکتری استفاده می‌کنید، اطلاعات به شکل نادرست نمایش داده شود.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

این قسمت یکی از مهم ترین قسمت در طراحی سایت مبلمان است. زیرا قسمت پشتیبانی و خدمات پس از فروش محلی برای رفع هرگونه مشکل در خرید است. شما نه تنها باید در فروشگاه‌های حضوری مبلمان خدمات پشتیبانی و پس از فروش داشته باشید، در طراحی سایت مبلمان خود نیز باید این خدمت را ارائه دهید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش​
سفارش طراحی سایت فروشگاه مبل​

سفارش طراحی سایت فروشگاه مبل

طراحی وب سایت در شرکت ویرا به صورت اختصاصی و با توجه به نیاز مشتری انجام می گیرد. همچنین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت جهت کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو مختلف توسط شرکت ویرا انجام خواهد شد. در صورتی که قصد سفارش طراحی سایت فروشگاه مبل را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت و هزینه طراحی سایت مبلمان

با توجه به اینکه طراحی سایت مبلمان در ویرا به صورت اختصاصی و بر اساس کارفرما میباشد، مبلغ مشخصی برای آن نمی توان در نظر گرفت. هزینه هر پروژه طراحی سایت با توجه به بودجه و نیازهای کارفرما تعیین خواهد شد. مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهد بود، طراحی سایت به صورت چند زبانه، قابلیت فروش آنلاین و ( طراحی سایت فروشگاهی ) می باشد.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت مبلمان به صورت اختصاصی و وردپرس

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.