طراحی اپلکیشن

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل : مسافرت و سفر یکی از زیباترین و دل نشین ترین تفریحات برای ما انسان ها می باشد از این رو بسیاری از اپلیکیشن ها امروزه وجود دارند که موجوب راحتی در رزرو هتل و اقامتگاه می شوند. از این رو شرکت ویستا برای بسیاری از اقامتگاه ها و مراکز تفریحی اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل برای رزرو هتل ها نموده است . اگر که شما هم دارای هتل و اقامتگاه های مسافرتی می باشید می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

برای سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل اینجا کلیک کنید

سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل
سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

برای طراحی اپلیکیشن هتل و اقامتگاه می‌توان به صورت اختصاصی اقدام نمود. به‌این صورت که برای معرفی هتل شما و نحوه خدمات رسانی و کیفیت خدمات یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی می‌کنیم که شامل امکانات زیر باشد و کاربر بتواند بیشتر با شما آشنا شود. هدف از طراحی اپلیکیشن هتل و اقامتگاه این است که کاربر بیشتر با شما آشنا شود و به‌صورت خاص در زمره هتل‌ هایی قرار بگیرید که با کاربران تعامل بیشتری دارند و اعتبار بیشتری کسب کنید.

مزایای دیگر سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

مقرون به‌صرفه بدون شک معرفی تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی به‌صورت سنتی بسیار هزینه‌بر است. اما توسعه و پیاده‌سازی یک اپلیکیشن هتل کافی است تا یک بستر گسترده را جهت استفاده مسافران و گردشگران با قیمتی بسیار معقول و به‌صرفه داشته باشید. اعتبار بیشتر و رضایت مشتری طراحی اپلیکیشن هتل گامی مهم در راستای راحت‌کردن کار مسافران و گردشگران است. اینکه کاربران شما بتوانند با یک اپلیکیشن تمامی فعالیت‌های لازم برای رزرو مکان اقامت خود را انجام دهد، برای شما اعتبار و ارزش بیشتری به‌همراه دارد. هرچه اعتبار شما پیش کاربرانتان افزایش پیدا کند، بازدهی و ارزش مادی و مالی نیز نسبت به آن بیشتر خواهد شد. جدول زمانبدی و رزرو هتل و اقامتگاه با طراحی اپلیکیشن هتل یک جدول زمانبندی متناسب با هتل مورد نظر به‌کاربر نمایش داده می‌شود. این جدول اطلاعات دقیقی از زمانبدی اقامت را در دسترس مسافران و گردشگران قرار می‌دهد؛ همچنین مشخص می‌کند که در چه ساعات و چه روزهایی هتل مورد نظر ظرفیت خالی دارد و برای چه زمان‌هایی می‌توان هتل را با تعداد تخت مشخص رزرو نمود. نمایش مشخصات و هزینه اقامت هتل هزینه اقامت و نوع خدماتی که هتل‌ها و مراکز اقامتی در اختیار مسافران و گردشگران می‌گذارند، نتیجه بسیار زیادی در انتخاب آنها دارد. در اپلیکیشن هتل، کاربر هزینه رزرو و اقامت در هتل را می‌بیند و اطلاعات کلی راجع‌به خدمات و اقامت درباره هر هتل به‌دست می‌آورد.

برای مشاهده نمونه کار های طراحی اپلیکیشن اینجا کلیک کنید

سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل
سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

کاربرد های نرم افزار های رزرو هتل

  1. دسترسی به اطلاعات هتل ، وضعیت رزرو هتل و ثبت سفارش در کوتاهترین زمان و از هرجای ممکن
  2. امکان اطلاع رسانی به مشتریان از طریق پیامک درباره خالی شدن اتاق های پیش رزرو شده، همچنین ارسال پیام های تبریک تولد و سالگرد ازدواج و … برای مشتریان قبلی
  3. ارائه تصاویر و ویدئو از امکانات هتل برای دسترسی به مشتریان نامحدود
  4. امکان ارتباط مسافران با مهمانپذیر هتل و برعکس به سادگی و با لمس یک دکمه فراهم است.
  5. ارسال آفرهای ویژه برای مشتریان خاص و همچنین اطلاع رسانی درباره تخفیفات و ارائه کوپن های خاص

نوآوری در صنعت هتلداری: چرا به سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل نیاز دارید؟

در حال حاضر در کشور وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی خدمات مرتبط به رزرواسیون هتل و اقامت‌گاه را ارائه می‌کنند، همینطور بسیاری از هتل‌ها وبسایتی مختص به این مسئله نیز طراحی کرده اند. ولی توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که در شرایط حال حاضر دنیای تکنولوژی، صرفا داشتن یک وبسایت برای یک کسب و کار کافی نیست. این که وب‌سایتی خدمات نصف و نیمه رزرو اتاق را به مشتری ارائه دهد و باز هم مشتری برای اطمینان از رزرو شدن اتاقش نیاز باشد با هتل تماس بگیرد به معنای ارائه خدمات آنلاین نیست. بلکه این مسئله خود بیشتر ضربه به نام و اعتبار کسب و کار است.

سفر آسان با اپلیکیشن هتل و گردشگری

با توجه به مطالب گفته شده قطعا متوجه شده اید که سفر کردن با کمک اپلیکیشن های هتل و گردشگری چقدر آسان خواهد بود. در هنگام انتخاب هتل، رستوران ها و غیره تنها کافیست نرم افزار را باز کنید و به راحتی اطلاعات کاملی درباره ی هتل ها و رستوران های مختلف به دست آورید. تنها در چند دقیقه و بدون تلف کردن وقت!!! حتی با این اپلیکیشن ها می توانید اطلاعاتی از مناظر طبیعی و تاریخی شهر مورد نظر داشته باشید.
سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل
سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل

امکانات اپلیکیشن هتل و گردشگری

اپلیکیشن های هتل و گردشگری برای ارائه خدمات بهتر به کاربران باید امکانات مختلفی را دارا باشند در اینجا برخی از این امکانات را نام می بریم:
  • معرفی هتل ها
  • معرفی رستوران ها
  • معرفی مناطق دیدنی
  • معرفی مراکز تفریحی و خرید
  • دسته بندی هتل ها ، رستوران ها و … بر اساس قیمت
  • نظرات و امتیازهای کاربران
  • نقشه گوگل مپ

علت رشد سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل در چند سال اخیر چیست؟

در صنعت هتلداری کشور که رشد چشمگیری داشته است و هر ساله شاهد افتتاح هتل های مدرن جدید هستیم و با توجه به رقابتی که بین آن ها برای جذب مشتری وجود دارد، نیاز به اپلیکیشن حرفه ای هتل احساس می شود تا باعث کمک به رشد و پیشی گرفتن هتل از بقیه رقبای خود گردد و این که بتواند خدمات خود را به راحتی از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهد.

هدف از سفارش طراحی اپلیکیشن هتل چیست؟

هر هتلی میتواند بسته به خدماتی که ارائه میدهد، اپلیکیشنی را ایجاد کند اما هدف اصلی و مشترک آن ها جلب مشتری بیشتر و ارائه خدمات و تسهیلات از طریق اینترنت می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن یکاپلیکیشن برای هتل باعث افزایش محبوبیت او بین مشتریان خود دارد و از این طریق میتواند به آن ها بیان کند که ما برای راحتی شما ارزش قائل هستیم.

چرا طراحی اپلیکیشن هتل برای بازدید کنندگان هتل مفید است؟

مزیت اصلی اپلیکیشن ها واضح است، هرچند این واضح بودن از اهمیت آن کم نمی کند.کاربران می توانند تنها با داشتم یک گوشی موبایل در یک دقیقه یک اتاق در هتل شما رزرو کنند و یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند بدون اینکه نیازی به داشتن رایانه و تبلت باشد.

چه هتل هایی نیاز به سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل دارند؟

با توجه گسترش تغییرات و افزایش استفاده از اپلیکیشن ها، تمامی هتل‌ها به ویژه در شهرهای مسافرخیزی مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و غیره نیاز به اپلیکیشن دارند. اگر به دنبال این هستید که بازار را از رقبای خود بربایید، بهتر است که با تغییرات تکنولوژی پیش بروید.

مزایای توسعه اپلیکیشن رزرو هتل

توسعه اپلیکیشن رزرو هتل می تواند مزایای متعددی هم برای مشتری و هم برای هتل داشته باشد. برای مثال، برخی از هتل‌ها در صورت رزرو از طریق برنامه رزرو، زمان‌های ورود زودهنگام و خروج دیرهنگام را ارائه می‌کنند، بنابراین روز شما انعطاف‌ پذیرتر است.

سخن آخر

با توجه به تمام اطلاعاتی که در زمینه سفارش طراحی اپلیکیشن رزرو هتل بدست آوردیم میتوانیم به این نتیجه برسیم که :صنعت هتل داری، یکی از صنایع توسعه یافته در کشور ما است؛ در هر صنعتی تکنولوژی نقش بسزایی دارد؛ استفاده از تکنولوژی باعث پیشرفت چشم گیر صنایع می شود. اپلیکیشن ها تحولات زیادی را در صنایع و کسب و کارها ایجاد کرده اند. اگر به دنبال جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای هتل خود می باشید، طراحی اپلیکیشن، در کنار طراحی سایت، از جمله اقدامات ضروری است.

منبع : بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ررزرو هتل

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.