طراحی اپلیکیشن اندروید

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید : امروزه بسیاری از افراد در جامعه به استفاده از اپلیکیشن اندروید روی آورده اند زیرا امروزه بسیاری از افراد جامعه به استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین روی آورده اند و این مسئله باعث شده است که کسب و کار ها به سراغ طراحی اپلیکیشن روی بیاورند .

برای سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید اینجا کلیک کنید

طراحی اپلیکیشن اندروید
طراحی اپلیکیشن اندروید

علت طراحی اپلیکیشن اندروید و موبایل

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و طراحی اپلیکیشن موبایل در همه ی زمینه ها، تعداد کاربران موبایلی روز به روز بیشتر می شود. میزان استفاده از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند کم تر شده است. در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

اصلی ترین وظیه اپلیکیشن ها چیست ؟

اپلیکیشن‌ها از نظر موضوع و کارایی، تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام به شکلی خاص بر روی کیفیت امور روزمره ما تاثیر می‌گذارند. اصلی‌ترین هدف از ساخت اپلیکیشن، پاسخگویی سریع به نیاز کاربران است. تصور کنید یک کار بانکی مهم دارید و اصلا حوصله پوشیدن لباس و صرف زمان برای ماندن در ترافیک سنگین شهری را ندارید. حال اگر یک اپلیکیشن بانکی روی گوشی همراه خود داشته باشید، می‌توانید به راحتی از خدمات و امکانات آن استفاده کرده و امور بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

برای مشاهده نمونه کار های ما در زمینه طراحی اپلیکیشن اینجا کلیک کنید

طراحی اپلیکیشن اندروید
طراحی اپلیکیشن اندروید

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید

هدفمند بودن یک طرح مشخص : اپلیکیشنی که قرار است طراحی کنید، بایستی از هر نظر مورد پسند کاربران واقع شود. این تنها کاربری اپلیکیشن نیست که مورد توجه قرار می‌گیرد. نوع فونت، سایز و رنگ‌بندی آن، تصاویر، تیترها، منوها، دسته‌بندی‌ها، فرم‌ها و… بایستی با خلاقیت و نوآوری طراحی شوند. در نظر داشتن ابعاد و اندازه اپلیکیشن متناسب با گوشی‌های مختلف : صفحه نمایشگر هر گوشی موبایل ابعاد و اندازه مشخصی دارد. با آگاهی از این موضوع که لزوما تمامی گوشی‌های موبایل دارای طول و عرض همسان نیستند، بایستی اپلیکیشن را به گونه‌ای طراحی کنید که با اندازه‌های مختلف گوشی بیشترین تطابق و هماهنگی را داشته باشد. ( تمامی برندهای تولیدکننده موبایل در دنیا از جمله سامسونگ، نوکیا، شیائومی، اچ تی سی و… محصولات خود را با مشخصات منحصر به فردی می‌سازند در نظر داشتن استاندارد واحد فاصله ها : معمولا در طراحی اپلیکیشن موبایل و انواع وبسایت، دقت به قاب‌بندی اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین نکات در این خصوص دقت به فواصل است. معمولا فاصله‌ها را با واحدی به نام پیکسل نشان می‌دهند.

اپلیکیشن اندروید و موبایل چیست؟

تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم افزارها و برنامه های کاربردی متنوع و مختلف هستند. در بازار نرم افزارهای موبایل و گوشی همراه، واژه ”اپلیکیشن” یا به طور مختصر App بیشتر از واژه نرم افزار جا افتاده است و این اصطلاح همان معنای نرم افزار کاربردی را می دهد که همان اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل به آن گفته می شود.
طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن

معرفی سیستم عامل اندروید

در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید اپلیکیشن و برنامه‌های کاربردی برای موبایل فعالیت می‌کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید چگونه تعیین میشود

حالا که با صفر تا صد فرآیند طراحی اپلیکیشن توسط شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل آشنا شدید، این طبیعی است که بخواهید بدانید هزینه طراحی اپلیکیشن چه مقدار است و به چه عواملی بستگی دارد. ما در اینجا 6 عامل اصلی تاثیرگذار بر برآورد هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید را آورده‌ایم.

عوامل در تخمین هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید

انجام پروژه‌های طراحی اپلیکیشن تلفن همراه بسته به عوامل مختلف ممکن است ساعت‌ها یا سال‌ها به طول انجامد. عوامل زیر به تخمین هزینه طراحی اپلیکیشن کمک می‌کند:
  • نوع و اندازه اپلیکیشن
  • سیستم عامل‌ها و دستگاه‌ها
  • مکان و ساختار تیم طراحی
  • ویژگی‌ها و مولفه‌های اپلیکیشن
  • هزینه نگهداری و بازاریابی
 

چند مورد از مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید

نرخ بازگشت سرمایه بالاتر : به عنوان یک پلت فرم منبع باز، کیت توسعه نرم افزار اندروید (SDK) به راحتی در دسترس توسعه دهندگان است. علاوه بر این، توسعه برنامه اندروید مقرون به صرفه است. ما می توانیم چرخه توسعه را به طور کلی به سه مرحله طبقه بندی کنیم: طراحی و توسعه اپلیکیشن، تست اپلیکیشن، توسعه اپلیکیشن. در دسترس تر برای افراد : اکثر پرسنل شرکت ها دارای گوشی تلفن هوشمند هستند که این موضوع باعث می شود که ارتباط و همکاری در محل کار بین آنها و مشتریان بدون درنظر گرفتن مسافت و زمان افزایش یابد. سهم بیشتر بازار اندروید نسبت به سایرین باعث می شود ارتباط بهتری بین کارمندان و مشتریان خود داشته باشید. سفارشی سازی و بروز رسانی آسان : اندروید یک پلتفرم همه کاره با انعطاف پذیری بالا و گزینه های سفارشی سازی آسان است. این موضوع باعث می شود تا یک اپلیکیشن نوآورانه و جالب با عملکردهای متنوع برای کسب و کار خود داشته باشید. اندروید یک سیستم‌عامل قوی است که می‌تواند انواع تغییرات از ساده تا پیچیده را با هم ادغام کند و نیازهای کسب و کار شما را می توان به طور موثر با این پلتفرم برطرف کرد.

نقش طراحی اپلیکیشن اندروید در کسب و کار ها

امروزه تمام افراد با دنیای دیجیتال و تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های آن آشنا هستند. به همین دلیل تلفن های هوشمند یک بستر قوی برای جذب مخاطبان به شمار می روند. در صورتی که صاحبان کسب و کارهای مختلف یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی کنند، گام بزرگی در پیشرفت کسب و کار خود برداشته اند. چرا که اپلیکیشن ها به سادگی در دسترس مخاطب قرار می گیرند و استفاده از محصولات و خدمات را برای آن ها راحت تر می کنند.

یک اپلیکیشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در طراحی اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن شما باعث ویژگی های خیلیل خوبی داشته باشد تا بتواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند در ادامه به تشریح چند مورد از این ویژگی ها میپردازیم:

استفاده از رنگ و فونت مناسب

در طراحی اپلیکیشن باید از رنگ های مناسبی استفاده کنید که هم به اندازه کافی جذاب باشند و هم اصول روانشناسی رنگ ها در آن ها به کار رفته باشد. فونت اپلیکیشن هم باید کاملا واضح و خوانا بوده و چشم کاربران را اذیت نکند.

طراحی رابط کاربری جذاب و کاربرپسند (UI)

اپلیکیشن شما باید ظاهر جذابی داشته باشد تا در همان نگاه اول کاربران را جذب کند. رابط کاربری اصلی ترین قسمت یک اپلیکیشن است و کاربران به صورت مستقیم با آن ارتباط دارند. به همین دلیل شما باید در طراحی رابط کاربری توجه زیادی به خرج دهید و تا حد ممکن آن را به صورت جذابی طراحی کنید.

تجربه کاربری (UX)

هرچقدر هم که یک اپلیکیشن از نظر ظاهری در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد، تا زمانی که کاربران تجربه کاربری خوبی به دست نیاورند در دسته بهترین اپلیکیشن ها قرار نمی گیرد. کاربران باید به راحتی به تمام امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته باشندخیلی راحت با آن کار کنند. در حقیقت می توان گفت یکی از مهم ترین قوانین ساخت اپلیکیشن این است که هم از UI و هم از UX مناسبی برخوردار باشد.

داشتن محتوای جذاب و مفید

ظاهر و تجربه کاربری دو عامل موثر برای جذب مخاطبان هستند، اما چیزی که آن ها را ماندگار می کند محتوای مناسب و مفید است. در این صورت می توان برای همیشه مخاطب را راضی نگه داشت.

حجم مناسب

در صورتی که اپلیکیشن شما حجم بالایی داشته باشد به سختی دانلود می شود و فضای زیادی هم در گوشی کاربر اشغال خواهد کرد. بنابراین تاجایی که می توانید اپلیکیشن خود را به صورت کم حجم طراحی کنید که کاربران بدون هیچ مشکلی آن را دانلود و نصب نمایند.

سخت آخر

با توجه به تمام اطلاعاتی که در رابطه با طراحی اپلیکیشن اندروید در این مقاله بدست آوردیم میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به طراحی اپلیکیشن روی بیاورید. منبع : بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.