طراحی اپلکیشن

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخاب تیم مناسب طراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی : امروزه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و طراحی اپلیکیشن اندروید تاکسی آنلاین در زمینه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. قطعا با نام‌ های اسنپ و تپسی آشنا هستید. این دو اپلیکیشن در واقع ارائه دهنده سرویس تاکسی های آنلاین هستند که این روزها استفاده از آنها بسیار باب شده است. دلیل آن هم مزایای زیادی

.است که این تاکسی های آنلاین نسبت به تاکسی سرویس‌های معمولی دارند

برای سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اینجا کلیک کنید

سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی
سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

قیمت سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

قیمت طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ می تواند یک امر مهم در انتخاب و تصمیم گیری شما باشد ولی همه می دانیم که ملاک اصلی طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای تعرفه طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب نیست بلکه “کیفیت” مهمترین نقش را ایفا می کند. هر شخص و شرکتی می تواند خود را به عنوان طراح اپلیکیشن معرفی کند اما فقط یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای می تواند برنامه ای کارآمد برای شما طراحی و اجرا کند. شما می توانید با مشاورین تیم ویستا تماس بگیرید و از تمامی جزئیات ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مطلع شوید.

برای مشاهده نمونه کار های ما در زمینه طراحی اپلیکیشن اینجا کلیک کنید

مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

دریافت اطلاعات مکانی و موقعیت جغرافیایی مخاطب : مهم‌ترین نکته در طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی دریافت صحیح موقعیت مکانی و جغرافیایی مخاطب است. اپلیکیشن‌های تاکسی یاب زمانی محبوبیت پیدا می‌کنند که موقعیت‌ها را به‌درستی دریافت کنند. دریافت اطلاعات تاکسی اینترنتی های در دسترس : مهم‌ترین کارایی اپلیکیشن تاکسی یاب به‌دریافت اطلاعات تاکسی‌های در دسترس باز می‌گردد. تاکسی‌ های در دسترس در نزیکی موقعیت مکانی کاربر به‌نمایش در می‌آید و کاربر می‌تواند به سادگی خود را به ایستگاه مورد نظر برساند و یا راننده در محل مسافران حاضر شود. نقشه دقیق مسیر : نقشه دقیق مسیر به‌ کاربر کمک می‌کند تا بتواند به راحتی کوچه‌ها و خیابان‌ها و موقعیت‌های مهم را پیدا نماید. این عمل هم به پیدا کردن ساده‌تر مسافر توسط راننده کمک کرده و هم به راننده کمک می‌ کند تا مناسب‌ترین مسیر را انتخاب کند. قابلیت‌های سفارشی : باتوجه به اینکه طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب می‌تواند سفارشی‌سازی هم شود، به‌جز موارد فوق، امکان اضافه نمودن قابلیت‌هایی چون خبرنامه، اخبار جدید، پیشنهاد بهترین مسیر، یافتن متروها و ایستگاه‌های اتوبوس نزدیک، معرفی بازارهای خرید و بیمارستان‌ها و هتل‌ها، بهترین رستوران‌ها و … نیز وجود دارد.

چگونه تاکسی اینترنتی راه اندازی کنیم؟

راه اندازی تاکسی اینترنتی در ایران مردم را با سطح جدیدی از خدمات آشنا کرد که خیلی سریع با استقبال گسترده مواجه شد و بازار جدیدی شکل گرفت که بهترین فرصت برای سرمایه گذاری است. راه اندازی تاکسی آنلاین کار ساده‌ای نیست و در کنار سرمایه به دانش فنی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها نیاز دارد. اگر مراحل راه اندازی تاکسی اینترنتی به درستی طی شود قطعا سودآور خواهد بود، در غیر اینصورت تلاش

.بیهودهای است که سرمایه بسیاری را نابود می‌کند

طراحی وب سایت درخواست تاکسی آنلاین

شرکت کافه ویرا علاوه بر طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب، وب سایت رزرو تاکسی را نیز برای مشتریان خود طراحی می‌کند. در این وب سایت مشتریان شما قادر خواهید بود تا با برنامه ریزی برای سرویس اموری مانند رزرو تاکسی ، انتخاب راننده ، شارژ کیف پول ، ردیابی زنده و … رامدیریت کنید . وجود سایت، اپلیکیشن و سرویس ثبت درخواست تلفنی می تواند به شما در جهت توسعه فروش و جذب مخاطبین بیشتر کمک کند.

سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی برای بانوان

اگر به فکر راه‌اندازی استارتاپی موفق در حوزه اپلیکیشن تاکسی اینترنتی هستید، بی‌شک با توجه به نیاز کنونی جامعه طراحی و ساخت اپلیکیشن تاکسی بانوان بهترین گزینه است. مهم‌ترین دغدغه بیشتر بانوان برای حمل‌ونقل با تاکسی‌های آنلاین، امنیت سفر است؛ این اپلیکیشن انتخابی امن برای سفر بانوان را فراهم می‌کند و همچنین با اشتغال‌زایی برای سفیرهای خانم به کسب درآمد آنها کمک به سزایی می‌کند.

طراحی اپلیکیشن جامع حمل و نقل

ما سیستم طراحی اپلیکیشن خدمات شهری را به گونه ای طراحی کرده ایم که قادر است چند سیستم مختلف را در یک اپلیکیشن ارائه دهد , مزیت این سیستم این است که کاربران نیاز به نصب جداگانه هر اپلیکیشن را ندارند و کلیه خدمات را می توانند به راحتی از طریق یک اپلیکیشن دریافت کنند . اپلیکیشن خدمات حمل و نقل شهری می تواند شامل درخواست تاکسی آنلاین , درخواست تاکسی بین شهری , درخواست پیک موتوری , درخواست آنلاین اتوبوس و مینی بوس , درخواست حمل بار ( وانت , کامیونت و کامیون ) و درخواست خدمات امداد خودرو می باشد .

شرایط تاسیس تاکسی اینترنتی چیست؟

راه‌اندازی هر کسب و کاری در بستر اینترنت نیازمند به شرایطی است که در صورت عدم وجود هر یک از این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرد. تاکسی اینترنتی نیز ازین قضیه مستثنی نیست و شرایطی را جهت راه اندازی و شروع خود لازم دارد. اما ببینیم شرایط اولیه راه‌اندازی تاکسی اینترنتی و هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ چیست؟
  • بررسی رقبا
  • تهیه نرم‌افزار باکیفیت
  • دریافت مجوزات لازم
  • امکان‌سنجی
  • بررسی رفتار کاربران
  • بررسی هدف جغرافیایی

بهترین شرکت برای سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی کیست؟

برای طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب باید یک شرکت حرفه ای با تجربه طراحی اپلیکیشن های مشابه اسنپ و تپسی که داری نظم و پنل های مدیرتی کاملا پیشرفته و هم چنین اپلیکیشن های طراحی شده توسط این شرکت از سرعت و امنیت بالا بر خوردار باشد. گروه کافه ویرا با تجربه طراحی اپلیکیشن های مشابه یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب شما است همچنین اپلیکیشن های طراحی شده در شرکت کافه ویرا بسیار زیبا و جذاب هستند و از سرعت بالا و امنیت عالی برخوردارند.

امکانات نرم افزار موبایل کاربران تاکسی آنلاین

ثبت نام و ورود آسان ، درخواست سرویس خدمات حمل و نقل شهری ( تاکسی ، پیک ، وانت ، اتوبوس و . ) ،برنامه ریزی جهت درخواست سرویس ، کیف پول و درگاه پرداخت ، درخواست سرویس برای دوستان ، انتخاب راحت مبدا و مقصد ، انتخاب راننده ( زن ، مرد ، دارای صندوق حمل بار ، حمل ویلچر ، صندای کودک و ) ، اعمال کد تخفیف ، ثبت چند حساب کاربری ( شخصی و شرکتی ) ، مشاهده آنلاین مکان خودرو و

گام هایی که باید قبل از سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی طی کرد

مخاطب هدف خود را مشخص کنید : وظیفه شما این است که مخاطبان هدف خود را در منطقه ای که قصد ایجاد این اپلیکیشن را دارید، تعریف کنید. هنگامی که مخاطبان هدف مناسبی را برای اپلیکیشن خود انتخاب کردید، می‌توانید تمام تفاوت ‌های طراحی UX را در نظر بگیرید و طبق ترجیحات کاربران هدف، این اپلیکیشن را توسعه دهید.

یک گزاره ارزش منحصر بفرد بسازید

هنگامی که تحقیقات بازار خود انجام می دهید، باید چگونگی برجسته شدن در این بازار را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید رقابت کنید. تفاوت بین اپلیکیشن شما و اپلیکیشن درخواست تاکسی اسنپ چیست؟ اگر هیچ تفاوتی با اسنپ نداشته باشید، اپلیکیشن شما نمی تواند گزاره ارزش منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد. بنابراین، باید ویژگی های هیجان انگیز یا سیستم دریافت پاداش اضافه کنید که توجه رانندگان و مسافران را به خود جلب کند. به گسترش در تمام شهر ها دقت کنید وقتی اپلیکیشنی مانند اسنپ می ‌سازید و می ‌خواهید به دستاوردهای جدیدی دست پیدا کنید، باید گسترش در تمام شهرها را هم در نظر بگیرید. اسنپ در بیش از 170 شهر کشور در دسترس است. شاید نیازی به گسترش این کسب و کار در بسیاری از شهرها نباشد، اما اگر اپلیکیشن شما در کل کشور فعال باشد، مزایای زیادی را دریافت خواهید کرد.

چه عواملی باعث موفقیت اپلیکیشن های شبیه اسنپ میشود؟

عوامل بسیاری باعث موفقیت امروزی اسنپ می‌شوند. تبلیغات گسترده و مناسب، اولین بودن در بازار، هدف گرفتن نیازهای عمومی بخش وسیعی از جامعه و ارائه راهکارهایی خلاق برای پاسخ به این نیازها تنها بخشی از عوامل موفقیت اسنپ به صورت کلی هستند.از سوی دیگر تیم توسعه این سامانه‌ها است که طبیعتا بودجه‌ای هنگفت برای توسعه و بهبود هرروزه آن‌ها هزینه می‌شود.

سخن آخر

با توجه به تمام اطلاعاتی که در ارتباط با سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در این مقاله بدست آوردیم میتوانیم متناسب با سلیقه خود اقدام به سفارش طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی بکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند شما را در این مسیر همراهی کند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید. منبع : بهترین شرکت طراحی کننده اپلیکیشن در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.