سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو و دیجیتال مارکتینگ اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله در فروش آنلاین هر کسب وکار است.

برای موفقیت در کسب و کار سئو و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا از یک طرف سئو کاران ما در حال ارتقاء بخشیدن به سایت شما هستند و از طرفی دیگر تبلیغات شما در صفحات مجازی و… صورت میگیرد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های سئو سایت در کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

جلسات سئو بررسی رایگان

در جلسات مشاوره سئو، سایت شما از لحاظ سرعت بارگذاری ، کیفیت محتواهای گذاشته شده ، لینک های خراب ، طراحی کلی سایت بررسی می شود و همچنین در جلسات سئو حوزه کسب و کار شما به طور کلی بررسی می شود.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

بهره گیری از تبلیغات گوگل و ریپورتاژ

انجام خدمات سئو در بهترین شرکت سئو در تهران تنها منتهی به آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمیشود. ما برای بهبود کسب و کار شما تا زمانی که به سودآوری برسید از قابلیت هایی مثل ریپورتاژ و تبلیغات گوگل بهره میگیریم تا خدمات شما بیشتر به کاربران گوگل معرفی شود و در ذهن مشتریان ثبت شوید و مشتری دائمی جذب کنید.

سئو اثربخشی کمپین های PPC

متخصص های کافه ویرا با توجه به تجربه‌ هایشان قطعا به شما می‌گویند که بودجه بخش سئو کمتر از بخش تبلیغات است. با این وجود، این دو در کنار هم بهتر عمل می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند. PPC به سایت شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج جستجوی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می‌دهد.

هزینه سئو در کافه ویرا

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با در نظر داشتن شرایط فعلی جامعه برای مشتریان عزیز خدمات سئو را با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اقساطی ارئه میدهد.

تاثیر سئو و دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

در بازاریابی به روش سنتی تبلیغات و بازاریابی به روش چاپی و فیزیکی و حضوری انجام می شود اما در نقطه مقابل آن یعنی بازاریابی دیجیتال تبلیغات با وسیله های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ در تمامی مراحلش باعث آگاهی از برند می شود. در دنیای امروز که اکثر کسب و کار ها یک وبسایت دارند یا در شبکه های مجازی و سوشیال مدیا فعالیت دارند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و همه ما در روز با بسیاری از محتوا های دیجیتالی تبلیغات در شبکه های مجازی و اینترنت مواجه می شویم.

نمونه کار سئو سایت کافه ویرا

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبسئو ودیجیتال مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار سئو ودیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

بهترین شرکت سئو در تهران

بهترین شرکت سئو در تهران : امروزه بیشتر مردم به سراغ طراحی سایت هستند تا بتوانند فروش اینترنتی داشته باشند اما چطور ، شرکت ویرا در تلاش است برای رشد درآمد تمامی کسب و کار ها خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ را انجام دهد ما در این مقاله درباره قیمت سئو با شما صحبت خواهیم کرد و برای اطلاع از موضوع سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

بهترین شرکت سئو در تهران​
چگونه بهترین شرکت سئو سایت در تهران را بشناسیم؟​

چگونه بهترین شرکت سئو سایت در تهران را بشناسیم؟

بیشتر مشتریان زمانی که به ما مراجعه می کنند از شرکت قبلی که با آن فعالیت داشته اند ناراضی هستند یکی از دلایل این است که نمی توانند یک شرکت سئو سایت در تهران را که معتبر باشد شناسایی کنند. قبل از اینک با شرکتی برای سئو وب سایت خود قرارداد ببندید لازم است تا بررسی کنید که آیا صلاحیت لازم را دارد.

  • سایت خود شرکت با کلمه سئو، سئو سایت، سئو حرفه ای سایت و امثال این کلمات در صفحه اول گوگل باشد
  • افراد تیم مشخص باشند و امکان ارتباط با هر فرد برای شما ممکن باشد.
  • در حوزه کاری شما پروژه موفق داشته باشند.
  • بهترین شرکت سئو سایت در تهران باید حداقل ۱۰ سال سابقه کاری داشته باشد.
  • حتما به شما تعهد دهند که در طول پروژه به شما گزارش منظم می دهند.
  • از تکنیک های سئو کلاه سیاه برای زودتر نتیجه گرفتن استفاده نمی کنند.
  • سایت شما را بررسی کنند و یک گزارش کامل قبل از عقد قرارداد به شما ارائه دهند.

شرکت سئو سایت چیست و چه کارهایی باید انجام دهد؟

اگر بدانید که اصلا سئو چیست، می توانید حدس بزنید که یک شرکت سئو سایت، قادر است که تمامی خدمات و عملیات های مربوط به سئو سایت شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد! هرچقدر که این موضوع به شیوه و روش بهتری انجام شود، کسب و کار شما تحول بیشتر خواهد دید.معمولا مجموعه عملیات سئو که توسط تیم یک شرکت یا کسب و کار سئو و بهینه‌سازی سایت تحت یک چک لیست انجام می شود، شامل خدمات زیر است:

  • بهینه‌سازی کدهای سایت یا سئو تکنیکال
  • بهینه‌سازی داخلی سایت بر اساس الگوریتم های گوگل
  • بهینه‌سازی خارجی یا off page

مناسب بودن هزینه سئو سایت وردپرس و سایت کدنویسی

بهترین شرکت سئو سایت در تهران علاوه بر آنکه خدمات تخصصی ارائه میدهد باید بتواند قیمت صفحه اول گوگل شدن سایت را متناسب با سختی کلمه به صورت منصفانه ای تعیین کند.در کنار خدمات ارتقا سئو سایت و تضمین آوردن سایت به صفحه اول گوگل مهمترین بحثی که مطرح میشود اطلاع از تعرفه سئو سایت و هزینه پشتیبانی سئو وبسایت میباشد. هزینه سئو سایت شما بر اساس کلماتی که قرار است روی آن ها کار شود و با بررسی رقبای شما تعیین میشود. شرکت ویرا بعد از این که خدمات سئو را در تهران ارائه داد الان در ارومیه هم خدماتشو ارائه میده میتوانید به صورت حضوری قرارداد ببندید برای سفارش سئو در ارومیه کلیک کنید .

  • داشتن سابقه ی کار از اولی ویژگی های یک شرکت خوب است. با مشاهده ی نمونه کارها می توانید نظرات مشتریان را نیز
    مطالعه کرده و مطمئن تر شوید.
  • شرکتی که دارای سابقه خوبی باشد، حتما خدمات خوب و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد.
  • در یک شرکت خوب تیم سئو، امکان فسخ قرارداد را برای مشتری فراهم می کند.
  • بهترین شرکت های سئو قبل از انجام پروژه، مراحلی را که برای بهینه شدن سایت و بالا رفتن رتبه آن در گوگل قرار است
    انجام دهند برای مشتری در یک جلسه ی حضوری شرح می دهند.
  • یک شرکت خوب دارای یک تیم سئو متخصص و ماهر می باشد.
ویژگی های بهترین شرکت سئو در تهران​
توانایی مدیریت پروژه های سئو​

توانایی مدیریت پروژه های سئو

سئو تنها به خرید بک لینک، بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری محدود نمی شود. یک شرکت سئو سایت در تهران باید برای کار خود برنامه ریزی داشته باشد و بتواند به پروژه های مختلف را اداره کند. اگر کمپین سئو نتواند پروژه شما را مدیریت کند و برای کار خود برنامه ریزی نداشته باشد دستیابی به اهداف کاری بسیار سختی می شود.

قرارداد سئو ماهانه

قرارداد ماهانه سئو، دارای یک تایم لاین مشخص است؛ بر طبق این قرارداد، در پایان هر ماه شرکت سئو باید مرحله‌ای از کار را پیش برده باشد و شما هم هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. در این صورت کارشناس سئو درواقع کارمند شما محسوب می‌شود. نکات مهمی که باید در قرارداد سئو رعایت کنیم : مدت‌ زمان – هزینه و شرایط پرداخت – تعهدات – ضمانت‌ها – مراحل اجرای پروژه – شرایط فسخ – شرایط قهریه –

قرارداد سئو ماهانه​

قرارداد سئو پروژه‌ ای

یکی از بهترین و رایج‌ترین انواع قرارداد سئو، نمونه پروژه‌ای آن است. در این نمونه قرارداد سئو سایت شما هزینه را به صورت مرحله‌ای پرداخت می‌کنید؛ به این ترتیب مجری بسته به زمانی که اجرای هر مرحله نیاز دارد، یک برنامه به شما خواهد داد. در نتیجه هم مجری زمان مناسب را برای اجرای هر بخش در اختیار دارد و هم شما در زمان پرداخت هزینه خیالتان از بابت به نتیجه رسیدن کار راحت خواهد بود.

سئوی تضمینی

هیچ کس نمی‌تواند رتبه ۱ در گوگل را تضمین کند. مراقب سئوکارانی باشید که ادعا می‌کنند رتبه‌بندی را تضمین می‌کنند، ادعا می‌کنند «رابطه ویژه» با Google دارند، یا «ارسال اولویت» را به Google تبلیغ می‌کنند. هیچ ارسال اولویتی برای Google وجود ندارد. در واقع تنها راه ارسال مستقیم سایت به گوگل از طریق ابزار بازرسی URL یا ارسال نقشه سایت است و خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید.

بازاریابی محتوایی با سئو چه رابطه ای دارد؟​

بازاریابی محتوایی با سئو چه رابطه ای دارد؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم به مجموعه ی کارهایی که بر روی سایت انجام می شود که موتورهای جست و جو بهینه سازی شوند، سئو می گویند. که این کار باعث می شود رتبه سایت برای بعضی از کلمات کلیدی در موتور جست و جو بالا رود. بازاریابی محتوایی نیز بخش زیادی از سئو می باشد.

سفارش سئو سایت فروشگاهی

با ظهور فروشگاه‌‌های آنلاین، سئو سایت‌ فروشگاهی بیشتر بر روی بهینه‌سازی برای مشتریانی که آماده خرید محصول هستند تمرکز کرده‌است. این رویکرد، مراجعه به سایت فروشگاهی را بالا می‌برد که، در نتیجه آن خریدهای بیشتر و درآمد و سود بیشتری برای فروشگاه اینترنتی به همراه خواهد داشت.

سفارش سئو سایت شرکتی

امروزه شرکت های زیادی در ایران در حال فعالیت هستند که می توانند از طریق سئو سایت شرکتی و خدمات بازاریابی آنلاین به مشتریان بیشتری در داخل و خارج کشور دسترسی داشته باشند. شما می توانید با استفاده از خدمات حرفه ای سئو سایت شرکتی ویرا در این بخش به صورت حرفه ای به بازاریابی آنلاین بپردازید.

سئو سایت شخصی

در دنیای تجارت الکترونیک، نادیده گرفتن سئو یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی است، حال وب سایت شرکتی فروشگاهی و یا شخصی باشد. در وب‌سایت‌های شخصی به دلیل عدم ارائه محصولات و یا نام‌دار بودن مانند یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات، باید فرآیند سئو بر روی آن بسیار قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر توسط شرکت‌های سئو کار انجام شود. وب سایت‌ها شخصی، عموما توسط یک فرد ایجاد شده‌اند تا محتوایی با ماهیت شخصی خود داشته باشند و محتوای مورد نظر خود را تولید و در آن قرار دهند.

سئو سایت شخصی
مشاوره سئو حرفه ای​

مشاوره سئو حرفه ای

مشاور سئو سایت، دقیقا همان فردی است که می‌تواند به شما کمک کند تا در این حوزه پر رقابت که همه دوست دارند در لینک های یک تا سه گوگل باشند، کسب و کار و برند شما قرار بگیرد. سئو سایت می‌تواند تعداد بازدیدهای روزانه شما را افزایش دهد، ترافیک واقعی با کاربر واقعی را برای سایت شما ایجاد می‌کند، با ایجاد لندینگ‌های صحیح می‌تواند باعث افزایش فروش کالا یا خدمات شما گردد.

ارائه قیمت متناسب با خدمات

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران این است که قیمت‌های مشخصی داشته باشد و تعیین کند که این هزینه را بابت چه خدماتی از شما دریافت خواهد کرد. بنابراین بهترین شرکت‌ها، فهرستی از خدمات خود را به شما ارائه داده و در زمان برگزاری جلسه یا تماس تلفنی، علت این تفاوت قیمتی را توضیح می‌دهند.

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت و حقوق سئوکار چند است؟

هزینه پروژه سئو سایت های گردشگری، صنعتی، پزشکی، خدماتی، فروشگاهی،آموزشی، استارتاپی، سرگرمی، خبری و… را ماهیانه بین ۱۵ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان در نظر بگیرید که بر اساس سختی حوزه محاسبه می شود. معمولاً قراردادهای سئو یکساله می باشند. منبع : کافه ویرا بهترین شرکت سئو سایت در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.