طراحی سایت

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت گرافیک اختصاصی
تومان50 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس با گرافیک اختصاصی
تومان12 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات​
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت​

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است ؟ صفر تا صد طراحی و راه اندازی وبسایت را به شرکت یا متخصص طراحی سایت می سپارید. این یعنی قرار است به کمک متخصصان برنامه نویسی، یک سایت سفارشی مخصوص به شما ساخته شود که برای هر نیاز و هدف شما کدنویسی مخصوص انجام شود و به بیان ساده تر، پارچه را پیش خیاط ببرید تا کت مناسب شما و در اندازه خودتان بدوزد.

قیمت طراحی سایت به چه امکاناتی بستگی دارد؟

<yoastmark class=اگر یک سایت با امکانات پایه برایتان کفایت می‌کند، مشخصا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ اما اگر یک سایت کاملا اختصاصی بخواهید، باید هزینه مشخصی را هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است پرداخت کنید. راه دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سایت با امکانات کامل و قابل توسعه را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

چرا هزینه طراحی سایت فروشگاهی گران تر است؟

در میان انواع پلن هایی که برای طراحی سایت ارائه می شوند، هزینه طراحی سایت فروشگاهی از همه آنها بیشتر است. اما چرا همواره قیمت این نوع سایت ها بالاتر از بقیه می باشد؟ چه چیزی باعث می شود تا هزینه بیشتری برای طراحی سایت فروشگاهی بپردازید؟ ابتدا باید بدانید که هزینه طراحی سایت فروشگاهی در سراسر جهان نسبت به دیگر وب سایت ها بالاتر است. چراکه امکانات بیشتری را به مخاطب ارائه می کند و برای ایجاد یک پلتفرم مناسب جهت انجام تجارت الکترونیک ایجاد می شود. به همین خاطر برای طراحی این نوع وب سایت ها، لازم است هزینه بیشتری درنظر بگیرید.

طراحی سایت با قیمت های خیلی ارزان یعنی شروع دردسر!

همانطور که در ابتدای این صفحه نیز اشاره شد طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه ارزان نیست! منظور ما وب سایت های حرفه ای است که برای هر مشتری بصورت انحصاری کد نویسی و تولید می شود. در واقع یک وب سایت ارزان نمی تواند حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به استخدام و بکارگیری افراد حرفه ای دارد.بکارگیری طراحان و برنامه نویسان با تجربه و با سطح دانش بالا ، که سالیان زیادی به مطاله و آموزش هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است پرداخته اند ارزان نیست.

قالب آماده بهتر هست یا اختصاصی؟

  • یک مثال بسیار پر کاربرد در این زمینه هست! “چرا چرخ را دوباره اختراع کنیم؟!”
  • تقریبا اکثر کسب و کارها در یک طبقه ی کاری مشخص (مثلا سایت شرکتی، فروشگاهی، دایرکتوری و…) یک ساختار مشابه دارند.
  • پس ما توصیه می کنیم که سراغ کدنویسی اختصاصی قالب نباشید. با طراحی اختصاصی هزینه های شما چندین برابر می شود. در مورد نگهداری و توسعه ی وبسایت هم چندین برابر یک قالب آماده باید هزینه کنید.
  • تنها در صورتی به دنبال طراحی سایت اختصاصی باشید که در سایت شما یک فرآیند اختصاصی انجام می شود.
  • مثلا طراحی سایت تولید جلبک دریایی با طرح درخواستی کارفرما با توجه به نیازمندی تغذیه ی ماهی های خاص!

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یا آماده؟

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یا آماده؟
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یا آماده؟
در طراحی اختصاصی سایت همه چیز مطابق با خواسته و نیاز شما ساخته می شود، از جزئی ترین قسمت ها تا کلی ترین آن، همه چیز کدنویسی می شود تا سایت فروشگاهی شما همه ویژگی های دلخواه شما را داشته باشد. اما موضوع مهم این است که در طراحی سایت اختصاصی علاوه بر صرف زمان بیشتر، هزینه بیشتری نیز صرف خواهد شد. هزینه ای که شما بابت طراحی سایت اختصاصی خود به برنامه نویسان و افراد متخصص می هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است پردازید، به علاوه هزینه بالای پشتیبانی، بسیار بیشتر از روش دوم خواهد بود.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه برای فروش انواع محصولات فیزیکی و مجازی استفاده می شود.این نوع از سایت برای کسب و کارهایی که محصول و یا خدماتی برای فروش دارند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل بسیار زیادی وابسته است؛ تعداد و تنوع دسته بندی محصولات، زیرساخت های پلتفرم، المان های UI و UX، اتصال به درگاه پرداخت و پیک و…. . اما معمولا قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به نسبت طراحی هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است اختصاصی کمتر برآورد می‌شود و شما ملزم به پرداخت مبلغ کمتر هستید.

هزینه طراحی سایت بصورت اختصاصی

  • طراحی سایت بصورت اختصاصی چون زمان، انرژی، تمرکز و دقت بالایی رو میگیره معمولا قیمت بیشتر از وردپرس داره.
  • پیشنهاد اصلی من به شما اینه که اگر کسب و کار جدید دارید یا امکاناتی که برای وبسایتتون میخواید با وردپرس قابل پیاده سازی هست، وردپرس رو انتخاب کنید.
  • و اگه میخواید یه وبسایت اختصاصی داشته باشید که امکانات خاص داره یا حالت استارتاپ مدل داره برید و طراحی سایت اختصاصی انجام بدید.
  • طراحی سایت بصورت اختصاصی همونطور که عقب تر گفتم مزیت های خودشو داره و به ما این امکان رو میده که کارایی بزنیم که شاید قبلا به ذهن شخص دیگه ای نیومده.
  • ولی خب داخل وردپرس هم با توجه به متن باز بودنش امکان طراحی اختصاصی و پلاگین نویسی برای اضافه کردن امکانات سفارشی و جدید و اجرا نشده هست.

هزینه طراحی سایت شرکتی وردپرسی

<yoastmark class=سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت طراحی می شوند و معمولا برای شرکت های کوچک و بزرگ خدماتی، صنعتی، آموزشی ، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش برای طراحی سایت شرکتی ، استفاده از سیستم مورد نیاز با اهداف سازمان شما است. امکانات عمومی، طراحی ریسپانسیو، اعتبار شرکت، نمایش چارت سازمانی، امکان نمایش سایت به زبان های دیگر و … همه از مواردی هستند که هنگام هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است انتخاب قیمت سایت شرکتی باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت طراحی سایت برای کسب و کار های کوچک

  • اگر جزو کسب و کار هایی هستی که تازه کارت رو شروع کردی یا فقط پیج اینستاگرام داری، و تصمیم گرفتی که فروش آنلاین داشته باشی دو تا پیشنهاد خیلی عالی برات دارم.
  • پس تا الان باید متوجه اهمیت داشتن سایت شده باشی. چون میدونی که از اینستاگرام نمیشه درآمد داشت وقتی خودت حضور نداری.
  • ولی خب با داشتن سایت میشه یکبار زمان بزاری محصولاتتو وارد کنی و هر توضیحی هست بدی و هزاران کاربر میان و استفاده میکنن و خرید انجام میشه. یعنی فقط کافیه تو بیای و سفارش هارو بررسی و ارسال کنی.

ظاهر وب سایت معمولا تاثیر زیادی در قیمت آن ندارد

بخاطر داشته باشید ، ظاهر سایت و جلوه های گرافیکی معمولا تاثیر خیلی زیادی روی هزینه طراحی وب سایت شما ندارند.مگر طراحی های بسیار خاص که تماما با استفاده از اسکریپت و jQuery انجام گردد. تعداد این نوع سایت ها انگشت شمار بوده و استفاده های بسیار خاصی دارند. بنابراین فریب ظواهر سایت ها را نخورید! ظاهر سایت یکی بخش های بسیار ساده وب سایت است که معمولا نیاز به دانش خاصی ندارد و هر طرحی که مد نظر شما باشد را می توانید در سایت خود داشته باشید.چیزی که در طراحی مهم است چیدنِ عناصر مهم وب سایت در بخش های مهم است. از این حیث هر وب سایت بر اساس نوع کاربرانی که دارد با دیگری متفاوت است.

هزینه طراحی وبسایت حرفه ای چقدر است؟

هزینه طراحی وبسایت حرفه ای چقدر است؟
هزینه طراحی وبسایت حرفه ای چقدر است؟
این سوال مثل این می ماند که بپرسید هزینه خرید خانه چقدر است؟! واقعا نمی توانیم برای طراحی سایت یک نرخ مشخص اعلام کنیم. شاید بتوانیم یک بازه ی قیمتی اعلام کنیم.که البته با مشاوره با شما ممکن است رقم نهایی هزینه ی اعلام شده تفاوت زیادی با نرخ اولیه اعلام شده داشته باشد. پیچیدگی های طراحی های گرافیکی و پیاده سازی صفحات اختصاصی، هزینه طراحی سایت را افزایش می دهد.

قیمت طراحی سایت حرفه ای

برای این که نتایج حرفه ای بگیرید باید با حرفه ای ها کار کنید. قیمت طراحی سایت حرفه ای در هر حوزه ای که فعالیت کنید به صورت میانگین چیزی بین 30- 100 میلیون تومان است. این هزینه ها مقدار پایه قیمت طراحی سایت حرفه ای است و در صورتی که امکانات جامع در سایت خود داشته باشید و بخواهید یک هاست خوب برای سایت تهیه کنید هزینه ها متفاوت است.منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.