هزینه سفارش سئو سایت

سئو و دیجیتال مارکتینگ اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله در فروش آنلاین هر کسب وکار است.

برای موفقیت در کسب و کار سئو و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا از یک طرف سئو کاران ما در حال ارتقاء بخشیدن به سایت شما هستند و از طرفی دیگر تبلیغات شما در صفحات مجازی و… صورت میگیرد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های سئو سایت در کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

جلسات سئو بررسی رایگان

در جلسات مشاوره سئو، سایت شما از لحاظ سرعت بارگذاری ، کیفیت محتواهای گذاشته شده ، لینک های خراب ، طراحی کلی سایت بررسی می شود و همچنین در جلسات سئو حوزه کسب و کار شما به طور کلی بررسی می شود.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

بهره گیری از تبلیغات گوگل و ریپورتاژ

انجام خدمات سئو در بهترین شرکت سئو در تهران تنها منتهی به آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمیشود. ما برای بهبود کسب و کار شما تا زمانی که به سودآوری برسید از قابلیت هایی مثل ریپورتاژ و تبلیغات گوگل بهره میگیریم تا خدمات شما بیشتر به کاربران گوگل معرفی شود و در ذهن مشتریان ثبت شوید و مشتری دائمی جذب کنید.

سئو اثربخشی کمپین های PPC

متخصص های کافه ویرا با توجه به تجربه‌ هایشان قطعا به شما می‌گویند که بودجه بخش سئو کمتر از بخش تبلیغات است. با این وجود، این دو در کنار هم بهتر عمل می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند. PPC به سایت شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج جستجوی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می‌دهد.

هزینه سئو در کافه ویرا

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با در نظر داشتن شرایط فعلی جامعه برای مشتریان عزیز خدمات سئو را با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اقساطی ارئه میدهد.

تاثیر سئو و دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

در بازاریابی به روش سنتی تبلیغات و بازاریابی به روش چاپی و فیزیکی و حضوری انجام می شود اما در نقطه مقابل آن یعنی بازاریابی دیجیتال تبلیغات با وسیله های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ در تمامی مراحلش باعث آگاهی از برند می شود. در دنیای امروز که اکثر کسب و کار ها یک وبسایت دارند یا در شبکه های مجازی و سوشیال مدیا فعالیت دارند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و همه ما در روز با بسیاری از محتوا های دیجیتالی تبلیغات در شبکه های مجازی و اینترنت مواجه می شویم.

نمونه کار سئو سایت کافه ویرا

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری علی بابا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبسئو ودیجیتال مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار سئو ودیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

هزینه سفارش سئو سایت

هزینه سفارش سئو سایت : امروزه بیشتر مردم به سراغ طراحی سایت هستند تا بتوانند فروش اینترنتی داشته باشند اما چطور ، شرکت ویرا در تلاش است برای رشد درآمد تمامی کسب و کار ها خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ را انجام دهد ما در این مقاله درباره قیمت سئو با شما صحبت خواهیم کرد و برای اطلاع از موضوع سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

قیمت سئو به صورت ماهیانه چگونه است ؟

برای سفارش سئو سایت وردپرس کلیک کنید

قیمت گذاری های سئو به صورت ماهیانه معمولا برای پروژه های طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرید.هزینه ماهانه سئو معمولا مبلغی بیش از 6.000.000 تومان بسته به نوع پروژه خواهد بود.

قیمت سئو سایت هزینه‌ای ناچیز در برابر درآمدی چشمگیر

این روزها دست روی هر چیز که می‌گذاریم گران است! دیگر کمتر پیش می‌آید چیزی بخریم که ارزش قیمتش را داشته باشد. در این میان،‌ سئو هزینه‌ای است که به طور مستقیم به دیده شدن و فروش بالای کسب و کار منجر می‌شود و خیلی بیشتر از هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌شود ارزش دارد. استفاده از خدمات سئو ، یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. اگر به سایت رقیبان موفق در حوزه خودتان و میزان فروش آن‌ها نگاه کنید،‌ خیلی خوب ارزش سئو را درک خواهید کرد.

ساختار هزینه سئو سایت و لیست قیمت سئو چقدر می باشد؟

ساختار هزینه سئو سایت
ساختار هزینه سئو سایت
قبل از بررسی ساختارهای مختلف قیمت گذاری در سئو، مهم است که وقتی می گوییم «هزینه سئو» منظور ما دقیقا چیست؛ هنگامی که در مورد مقدار هزینه سئو یا بودجه آن برای درست کردن لیست قیمت سئو صحبت می کنیم در واقع این لیست باید شامل تمامی هزینه هایی باشد که کافرما در طول پروژه باید پرداخت کند و تا به هدف خود برسد. پس در اینجا مشخص کردن هدف اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت سئو فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود.مهمترین آنها میزان رقابت در عبارات کلیدی هدف گذاری شده است.هرچه رقابت بیشتر باشد به همان میزان نیاز به فعالیت بیشتری است و هزینه بالاتر می رود.

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) سئو چیست؟

  1. ارزیابی ترافیک ارگانیک؛
  2. ارزیابی و تخمین درآمد؛
  3. برآورد سود؛
  4. بلند مدت فکر کنید؛

سئو محلی (Local SEO)

سئو محلی نوعی سئو است که فقط برای مشاغل محلی مناسب است؛ به عبارت دیگر، اگر هدف وب سایت جلب مشتریانی است که از فروشگاه محلی شما بازدید می کنند، پس وب سایت باید برای سئو محلی بهینه شود.

قیمت گذاری سئو بر اساس کلمات کلیدی

این یک روش رایج در بین سئوکاران و کارفرماها است. کارفرما، لیستی از کلمات را به کارشناس سئو می دهد و از او می خواهد که طبق کلمات داده شده، سایت او را سئو کند. البته بسیاری از سئوکارها برای اینکه بتوانند این کلمات که ممکن است رقابتی و سخت باشد را طبق قرارداد، به جایگاهی که مدنظر آن ها است، بیاورند. قطعا، در صورت نگرفتن رتبه و جایگاه، هزینه ای دریافت نخواهند کرد.

مزایا سئو بصورت پروژه ای چیست؟

مزایا سئو بصورت پروژه ای چیست؟
مزایا سئو بصورت پروژه ای چیست؟
تمام هزینه ها بصورت مجموع مشخص است با استفاده از این روش دیگر نگرانی بابت پرداخت های ساعتی یا ماهیانه وجود ندارد.از ابتدای پروژه میزان قیمت سئو و میزان بودجه مورد نیاز مشخص شده است. نتایج کاملا مشخص است استفاده از تعیین تعرفه سئو بر اساس پروژه این امکان را به شما می دهد که از طریق قراردادی که با شرکت سئو مورد نظر خود می بندید از مدت زمانی که نیاز است تا پروژ به تمام برسد آگاهی داشته باشید

معایب سئو بصورت پروژه ای

  • در این روش معمولا گزارش دهی به کارفرما انجام نمی شود.
  • به دلیل آنکه متخصص سئو تضمین داده است که به هر نحوه سایت را سئو میکند ممکن است از روش های اصول استفاده نکند و رتبه سایت پس از مدتی از دست برود.

مزایا سئو بصورت پروژه ای

  • در بیشتر مواقع به کارفرمایان تضمین درباره سئو و رتبه داده می شود.
  • در این مدل معمولا هزینه سئو وب سایت به صورت پیش پرداخت و یک الی دو مرحله دیگر دریافت می شود.
  • در این روش معمولا لیستی از فعالیت هایی که باید در طول پروژه انجام شود به کارفرما ارئه می شود.
انواع سئو از لحاظ قوانین سئو
انواع سئو از لحاظ قوانین سئو

انواع سئو از لحاظ قوانین سئو

  • سئو فنی (Technical SEO)
مهم ترین رهنمودهای فنی سئو عبارت اند از:
  1. اولین رهنمود، بررسی و بهینه سازی txt سایت شما است تا مطمئن شد موتورهای جستجو می توانند به درستی به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.
  2. وب سایت ها را باید به کنسول سرچ گوگلاضافه و تأیید کرده و سپس دامنه موردنظر را مشخص کرد.
  3. از گزارش COVERAGE برای رفع خطا استفاده می شود.
  4. یک نقشه سایت XML ایجاد کرده و به همه موتورهای جستجوی اصلی ارسال می شود.
  5. ساختار سایت و ساختار URL سایت بهینه می شوند
  • سئو داخلی (On Page SEO)؛
سئو داخلی با خود صفحه وب و نحوه پیوند آن برای موتورهای جستجو و کاربران ارتباط دارد. باید بدانید وقتی که موتورهای جستجو در حال ارزیابی یک وب سایت هستند، رتبه بندی انجام شده بر پایه سطح صفحه صورت می گیرد. به همین جهت مهم است که به بهینه سازی هر صفحه در وب سایت توجه ویژه شود. این نوع سئو در برآورد هزینه سئو در لیست قیمت سئو بسیار مهم است.

چرا به برای فروش موفق به سئو سایت نیاز داریم؟

این روزها کمتر کسی ترجیح می‌دهد برای خرید محصول یا دریافت خدمات مورد نیاز خود، به صورت حضوری به مراکز ارائه دهنده یا مغازه‌ها مراجعه کند. اکثر افراد به محض نیاز به کالا یا خدمات مورد نظرشان، آن را در گوگل جستجو کرده و از چند سایت اول بازدید می‌کنند. بنابراین نباید اهمیت حضور سایت کسب‌و‌کار در نتایج اول گوگل را نادیده گرفت. با حضور در چند لینک اول بعد از جستجو، افراد بیشتری وب سایت کسب‌و‌کار را مشاهده کرده و فروش افزایش پیدا می‌کند.

قیمت سئو خارجی سایت

قیمت سئو خارجی سایت
قیمت سئو خارجی سایت
هزینه سئو خارجی سایت وابسته به تعداد بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی است. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از فعالیت هاست که یک سئوکار حرفه ای آنها را برای شما انجام خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی فایده زیادی نداشته و بهتر است که پروسه سئو سایت ترکیبی از سئو خارجی با سئو داخلی باشد.

قیمت گذاری سئو سایت با درنظرگرفتن رتبه و جایگاه

یکی دیگر از روش ها برای تعرفه سئوی سایت، در نظر گرفتن جایگاه کلماتی است که کارفرما به کارشناس سئو می دهد. اگر این کلمات در جایگاهی که گفته شده است، رتبه نگیرند؛ در انتهای قرارداد، درآمدی نیز کسب نخواهند کرد. این نوع قرارداد، از اشتباه ترین روش ها برای قیمت گذاری به حساب می آید.

قیمت سئو بصورت ساعتی چگونه محاسبه می شود؟

این روش یکی از مدل های قیمت گذاری سئو وب سایت است.معمولا شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند.این مدل قیمتی سئو بیشتر توسط افرادی که بصورت شخصی کار سئو انجام می دهند بکار گرفته می شود.براساس مدت زمانی که شخص در محل کار شما حاضر می شود می توانید قیمت تمام شده سئو سایت خود را تخمین بزنید. مشکل اینجاست که معمولا پروژه های بهینه سازی سایت بصورت ساعتی کندتر به سرانجام می رسد و برخی موارد براساس میزان تخصص شخصی که کار بهینه سازی را انجام می دهد ممکن است قیمت تمام شده بسیار بالا برود.

زمان سئو سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

هر وب سایت، زمان متفاوتی برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز دارد و این زمان به عوامل متفاوتی مانند حوزه‌ی فعالیت، تعداد رقبا و میزان فعالیت آن کسب‌و‌کار بستگی دارد.

سئو سایت به صورت ماهانه و بر اساس یک بودجه مشخص

سئو سایت به صورت ماهانه و بر اساس یک بودجه مشخص
سئو سایت به صورت ماهانه و بر اساس یک بودجه مشخص
بعضی از وب سایت ها در زمینه سئو، قصد صرف بودجه مشخصی را دارند و جدا از هدفشان که رسیدن به صفحه اول گوگل است، بودجه محدودی در این زمینه دارند و می خواهند آرام آرام به هزینه کردن در این پروسه بپردازند. این نوع سیاست برای بسیاری از کسب وکارهایی که از یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه در یک مرکز خرید برخوردارند، و بالطبع درامدی دارند و در کنار آن علاقه مندند در سال های آینده از وب سایت خود نیز مشتریانی کسب کنند، بسیار مناسب است.

هزینه نگهداری و پشتیبانی ماهیانه سئو سایت؛

خدمات سئو اغلب توسط شرکت ها به صورت هزینه ماهیانه سئو قیمت گذاری می شوند. این ساختار هزینه ای است که معمولا در آژانس های سئو یا شرکت های دیجیتال مارکتینگ بیشترین طرفدار را دارد و روند سئو سایت به صورت 0 تا 100 توسط شرکت های سئو انجام می شود و در آخر هرماه هزینه سئو ماهیانه دریافت می شود. در این روش شرکت سئو یک قیمت ثابت در هر ماه مشخص می کند و لیستی از کارهای و فعالیت هایی که باید صورت بگیرد را ابتدای هر ماه برای کارفرما ارسال میکند. در نهایت انتهای هرماه گزارشی از روند کارهایی که برنامه ریزی شده بود را به کارفرما ارئه می دهد.

آیا در تعرفه سئو ماهانه تضمین انجام کار داده می شود؟

بله؛ در سئو ماهانه معمولا تضمین انجام کار داده می شود و شما هزینه های سئو را برای کارهایی که قرار است صورت بگیرد پرداخت میکنید. به همین دلیل می باشد که معمولا در تمامی شرکت ها پلن تعرفه سئو ماهانه پرطرفدارترین پکیج ها می باشند.منبع : کافه ویرا بهترین شرکت سئو سایت در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.