هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال

هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال : شرکت طراحی سایت کافه ویرا با طراحی ساخت صرافی ارز دیجیتال و کاملا بر اساس نیاز مشتری هم به صورت کاملا اختصاصی و هم وردپرسی طراحی می کند بهترین طراحی سایت ها برای کسب و کار هایی هست که به شما میگم : طراحی سایت موسیقی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت وکلا ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت املاک و بهترین کسب و کار های سایت های خدماتی و فروشگاهی هستند ، شرکت ویرا تمامی سایت های خود را با اصول سئو طراحی میکند.

هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال
ساخت صرافی ارز دیجیتال​

امروزه بازار ارز های دیجیتال بسیار پر رونق بوده و در این بازار سایت های صرافی ارز دیجیتال نیز سود بسیار خوبی را  از طریق کارمزدهای کاربران دریافت می نمایند اگر که شما هم به دنبال سود بالایی از این بازار می باشید می توانید نسبت به راه اندازی سایت خرید و فروش  ارزهای دیجیتال اعم از متمرکز ،صرافی غیر متمرکز و P2P اقدام کنید. دقت داشته باشید که طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با طراحی یک سایت صرافی فیزیکی و یا طراحی فروشگاه اینترنتی تفاوت بسیاری دارد؛ بنابراین باید از یک تیم حرفه‌ای استفاده کنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین مراحلی که در آموزش راه اندازی صرافی ارز دیجیتال به آن پرداخته شده است ایجاد یک سایت مناسب برای این کار است. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با سایت‌ های ساده تفاوت های زیادی دارد که حتما باید به این مورد توجه شود. به همین جهت حتما باید این کار توسط یک تیم حرفه ای و کاربلد انجام شود تا کارایی مناسبی داشته باشد. بعد از این که شما دریافت مجوز صرافی ارز دیجیتال را با موفقیت پشت سر گذاشتید، باید به فکر طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن صرافی مناسب باشید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال​
چرا صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنم؟​

چرا صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنم؟

ارزهای دیجیتال پدیده نسبتا جدید در عصر حاضر هستند و فرصت‌های زیادی در این زمینه برای کسب درآمد وجود دارند. مخصوصا بازار ایران که در زمینه ارزهای دیجیتال اول راه است. بنابراین می‌توانید با راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال به صورت مطمئن و با امکانات بالا و همچنین طبق قانون و قاعده کسب درآمد کنید.برای اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت ترید ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

امکانات ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال

برخی از افراد برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال دانش کافی در این زمینه ندارند و نمی‌توانند به تنهایی صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال خود را برای کسب و کارشان راه‌اندازی کنند؛ به همین علت برای طراحی وب سایت صرافی به متخصصین این زمینه مراجعه می‌کنند. البته یکی از راه‌های طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده سایت سازها است که افراد می‌توانند بدون هیچ دانشی در زمینه طراحی سایت و کد نویسی صرافی آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.

  • ماشین حساب تبدیل قیمت
  • نمودار داینامیک افزایش یا کاهش ارزش ارزها
  • آموزش تصویری استفاده از خدمات و امکانات سایت
  • بارگذاری مدارک هویتی در حساب کاربری افراد
  • معرفی و بررسی نحوه برداشت بخشی از هزینه برای کارمزد
  • انجام معاملات آنلاین به صورت لحظه‌ای
  • درج اطلاعیه‌های مختص به خرید و فروش ارز دیجیتال
امکانات ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال​
درآمد روزانه صرافی‌های ارزهای دیجیتال چقدر است؟​

درآمد روزانه صرافی‌های ارزهای دیجیتال چقدر است؟

به گفته بلومبرگ در حوزه ارزهای دیجیتال برای بعضی‌ها بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری چندان مهم نیست. صرافی‌های ارزهای دیجیتال در هر صورت برنده هستند. طبق بررسی‌های انجام شده، صرافی‌های بایننس و اوککس به طور میانگین هر کدام روزانه بیش از ۳ میلیون دلار کمیسیون دریافت می‌کنند.

تفاوت توکن با کوین چیست ؟

اگر قصد دارید به سراغ ساخت ارزهای دیجیتال بروید باید ابتدا با تفاوت توکن و کوین آشنا شوید. بسیاری از افراد تصور می کنند که توکن همان کوین است و تفاوتی میان آن ها وجود ندارد. در حالی که یکی از سختی های ساختن ارز دیجیتال، انتخاب میان این دو گزینه است. ساختار کوین و توکن با یکدیگر متفاوت است و نباید آن ها را یکی دانست. کوین ها از بلاکچین اختصاصی خود برخوردار هستند که می توان به مشهورترین کوین ها از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل اشاره کرد. اما توکن ها دارای بلاکچین اختصاصی نیستند و بر روی سایر بلاکچین ها راه اندازی می شوند. به طور مثال ارز دیجیتال شیبا بر روی بلاکچین اتریوم است.

تفاوت توکن با کوین چیست ؟​
انتخاب بلاکچین مورد نظر​

انتخاب بلاکچین مورد نظر

قطعا می دانید که توکن ها بر روی بلاکچین های دیگر تولید و راه اندازی می شوند. در حال حاضر محبوب ترین بلاکچین ها شامل اتریوم، بایننس اسمارت چین و سولانا می باشند. در این سه شبکه تعداد زیادی توکن ایجاد شده اند که برای هر کدام استانداردهای خاصی وجود دارد. به طور مثال توکن هایی که بر بستر اتریوم تولید می شوند از استاندارد ERC-20 برخوردار هستند و توکن هایی که بر بستر بایننس اسمارت چین هستند دارای استاندارد BEP-20 می باشند. در گام نخست باید بلاکچین مورد نظر را انتخاب کنید.

مدارک لازم برای دریافت مجوز صرافی ارز دیجیتال

بسته به اینکه صرافی به صورت شرکت باشد یا یک پلتفرم آنلاین، مدارک مورد نیاز متفاوت خواهد بود. سال گذشته رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که به زودی دستورالعمل ها و مدارک لازم برای دریافت مجوز صرافی ارز دیجیتال ابلاغ خواهد شد. اما تا کنون آیین نامه یا قانون مشخصی به دست مردم نرسیده است. در مورد سایت های صرافی می توان گفت که مهم ترین امر، احراز هویت می باشد. برای این منظور، بانک مرکزی اعتبار سنجی کامل متقاضیان صرافی را انجام می دهد تا اگر در آینده تخلفی از سوی آن ها صورت گرفت، قابل پیگیری باشند.

مدارک مورد نیاز راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور​

مدارک مورد نیاز راه اندازی صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور

برای صدور مجوز در کشورهایی که مجوز راه اندازی صرافی صادر می کنند، باید مراحل مختلفی را طی کنید. گفته می شود برخی از مراحل اخذ مجوز صرافی تقریباً در همه کشورها یکسان است. فقط برخی از کشورها طبق قوانین خود کمی سختگیر هستند. برای مثال اگر قصد راه اندازی صرافی در سنگاپور را دارید، ابتدا باید به شرایط اخذ مجوز توجه کنید و سپس به سراغ مدارک مورد نیاز برای راه اندازی صرافی بروید.

توسعه و ادغام کیف پول ارزهای دیجیتال

کیف پول‌های رمزنگاری نقش مهمی در توسعه صرافی ارز دیجیتال دارند. این به کاربران شما کمک می کند تا رمزنگاری ها و سایر دارایی‌های دیجیتال را به صورت ایمن ذخیره، دریافت و انتقال دهند. احراز هویت دو مرحله‌ای، خزانه‌های چند امضایی و موارد دیگر بر امنیت کیف پول‌ها تاثیر می‌گذارد. توسعه کیف پول رمزنگاری شامل انواع کیف پول ذخیره سازی داغ، سرد و گرم است. هر نوع ذخیره سازی کیف پول عملکردهای متفاوتی دارد.

توسعه و ادغام کیف پول ارزهای دیجیتال​

علت ندادن مجوز تاسیس صرافی ارز دیجیتال به صرافی های آنلاین

پیش از این در رابطه با علت ندادن جوز تاسیس به صرافی ارز دیجیتال صحبت کردیم. اما اگر بخواهیم به صورت واضح و مختصر در مورد چرایی عدم امکان گرفتن مجوز تاسیس صرافی ارز دیجیتال صحبت کنیم، باید بگوییم دولت موظف است امنیت مالی مردم کشور را تامین کند و به همین خاطر به سبب اینکه دولت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پشتیبانی نمی­کند، نمی­تواند مجوز رسمی و قانونی نیز برای این دست از سایت­ها ارائه دهد. به هر حال اینکه می­توان برای سایت مجوز کسب و کار اینترنتی دریافت کرد، خود تا حد زیادی سبب جلب اطمینان کاربران و رسمی جلوه کردن وب سایت می­شود.

چگونه یک صرافی ارز دیجیتال در ایران راه اندازی کنیم؟

مجوزی برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال به صورت حضوری، صادر نمی شود زیرا طبق شنیده ها سایت بانک مرکزی برای ثبت درخواست صرافی بسته شده است اما بسته به کسب و کار آنلاین خود نیز می توانید شخصاً کار کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، باید مانند صرافی پیش فرض تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی کنید. در حال حاضر صرافی های مجازی مجوز ندارند و به عنوان یک کسب و کار آنلاین به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. البته برخی از آنها خدمات حضوری نیز به کاربران خود ارائه می دهند. این باعث می شود کاربران بیشتر و بهتر به آنها اعتماد کنند.

نحوه درخواست مجوز صرافی ارز دیجیتال در ایران

در سال های اخیر اخبار متعددی در مورد قوانین استفاده از رمز ارزها در کشور ما منتشر شد. بر این اساس، بانک مرکزی در سال 97 اعلام کرد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال بلامانع است، اما هیچ فردی حق ندارد از این ارزها به عنوان ابزار پرداخت استفاده کند. همچنین، خرید و فروش این رمز ارزها تنها از طریق صرافی هایی که واجد شرایط می باشند امکانپذیر است. با این حال، بانک مرکزی مسئولیتی در قبال صدور یا انتشار رمز ارزها برعهده نگرفته و تمامی مسئولیت ها را متوجه توسعه دهندگان نموده است. اما نکته جالب توجه آن است که با وجود مجاز دانستن فعالیت صرافی های ارز دیجتال، هنوز هم قانون مشخص و روشنی در خصوص نحوه درخواست مجوز صرافی ارز دیجیتال در ایران تعیین نشده است.

شبکه سازی و ارتباط با سایر صرافی‌ها برای بهبود نقدینگی

اگر کاربران شما نقدینگی کافی در صرافی آنلاین شما پیدا نکنند، بدون شک از آن زده می‌شوند و دیگر تمایلی به استفاده از پلتفرم شما نخواهند داشت. برای غلبه بر این مشکل، باید صرافی خود را با هر پلتفرم صرافی محبوب دیگری مرتبط کنید. شراکت با صرافی‌های بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال منجر به افزایش نقدینگی می شود. این فیچر در صرافی‌های غیرمتمرکز که اخیرا پرطرفدار شده‌اند، اجرا می‌شود و طبیعتا باعث بالا رفتن هزینه توسعه صرافی ارز دیجیتال شما می‌شوند.

شبکه سازی و ارتباط با سایر صرافی‌ها برای بهبود نقدینگی​

عواملی که هزینه توسعه صرافی آنلاین را تعیین می‌کنند:

همانطور که می‌دانیم و از تب و تاب بازار ارزهای دیجیتال مشخص است، توسعه صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر بهترین تجارت آنلاینی است که می‌توان برای کسب سود بیشتر راه اندازی کرد. ساختن یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال کاری جسورانه، پر هزینه و سخت است و در صورتی به درآمد بالا می‌رسد و نتیجه دلخواه را به دست می‌آورد که فیچرهای پلتفرمش مخاطبانش را راضی کند.

 منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال​

هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال

قیمت طراحی سایت صرافی از جمله مواردی است که برای افراد بسیار مهم بوده چرا که با دانستن هزینه می توانند بودجه خود را مدیریت کنند. بنابر این شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت صرافی به بخش قیمت طراحی صرافی مراجعه نمایید تا به طور کامل از هزینه های موجود برای راه اندازی صرافی مورد نظر مطلع شوید در بخش پایین نیز روی گزینه قیمت طراحی سایت صرافی کلیک نمایید.و یا برای راهنمایی بیشتر و اطلاعات دقیق تر در اتباط با هزینه طراحی سایت توسط لینک های موجود در این بخش با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.