طراحی اپلیکیشن

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ : امروزه بسیاری از افراد در جامعه به استفاده از اپلیکیشن iso و اندروید روی آورده اند زیرا امروزه بسیاری از افراد جامعه به استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین تاکسی رانی مشابه اسنپ روی آورده اند و این مسئله باعث شده است که کسب و کار ها به سراغ طراحی اپلیکیشن روی بیاورند .

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ​
طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ​

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

در حال حاضر افراد در شهرهای بزرگ و کوچک اغلب از ترافیک، کمبود فضای پارک، هزینه سرسام‌آور تعمیر ماشین و … معضل های دیگر رنج می‌برند. به همین دلیل بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای استفاده از ماشین شخصی خود از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند. واقعیت این است که سرمایه‌گذاری درزمینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی یک انتخاب ایده آل برای کسب‌وکار یا استارتاپ ها است.

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه کاربر

کاربر به راحتی مبدا و مقصد خود را میتواند جستجو و پیدا کند و یا با استفاده از قابلیت انتخاب و دخیره مسیر های مورد علاقه و پرتردد در اپلیکیشن برای راحتی در انتخاب های بعدی، مبدا و مقصد مورد نظر را انتخاب و درصورت نیاز مسیر را به صورت رفت و برگشت انتخاب کرده در ضمن وسیله نقلیه موردنظر خود را بین انواع ماشین سواری، موتور، کامیون، وانت بار، یدک کش و غیره انتخاب کنند.

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه کاربر​
اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه راننده​

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه راننده

با غیرفعال کردن ارسال درخواست به راننده، هیچ درخواستی به راننده ارسال نخواهد شد. همچنین درخواست کاربر به راننده با شعاع داینامیک می باشد. یعنی محدود به بازه مکانی خاص نیست و میتوان شعاع هر چند متر به صورت متغیر تعریف کرد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپصفحه اصلی نمایشگر راننده اعتبار راننده و بدهی راننده را نشان می دهد و اگر راننده دارای بدهی باشد به او هیچ درخواستی ارسال نمی شود. اپلیکیشن سمت راننده شامل پنل مدیریت مالی می باشد که با واسط کاربری بسیار آسان شامل تمام تراکنش های مالی راننده با جزئیات می شود.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ – طراحی و ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ

سفارش اپلیکیشن : گاهی استفاده از ایده‌های تکراری موفقیت‌های بیشتری را برای استارتاپ‌ها به دست می‌آورد و آن هم به دلیل این است که آنها همواره تلاش می‌کنند بهتر از رقیبان خود عمل کنند. اینگونه امکانات بیشتری را در اختیار کاربران هدف خود قرار می‌دهند. فقط کافیست برای راه‌اندازی استارتاپ تاکسی آنلاین خود نرم‌افزار و اپلیکیشنی را تهیه نمایند که از بالاترین و با کیفیت‌ترین امکانات و قابلیت‌ها در این حوزه برخوردار باشند.

طراحی و ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ
اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ​

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ

یکی از مشهورترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران، اسنپ نام دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که اسنپ را نشناخته و حداقل یکبار از آن استفاده نکرده باشد. اسنپ تاکسی اینترنتی امن و مقرون به صرفه می‌باشد که علاوه بر خدمات تاکسی، خدمات پیک موتوری، وانت و … را برای کاربران در اکثر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. همچنین اسنپ دارای تاکسی مخصوص بانوان نیز میباشد. اسنپ همیشه سعی بر ایجاد پلتفرمی امن با رانندگی مطمئن برای مسافران می‌باشد که با نظرخواهی از مسافران در مورد شرایط سفر اطلاعات زیادی به دست می‌آورد.

برای رقابت با اسنپ چه باید بکنیم؟

اولین راه ساخت اپلیکیشن حمل و نقل هست بعد پشتیبانی خود را تقویت کنید. سعی کنید که برای سفر ها پشتیبانی بسیار قوی داشته باشید تا اعتماد مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که حین سفر راننده و مسافر با شما تماس بگیرند و شما پاسخگو نباشید؛ آنگاه بر اعتبار اپلیکیشن خود خدشه وارد خواهد کرد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و برای شروع و جذب مخاطبین می توانید از کد های تخفیف گوناگون استفاده کنید و به مناسبت ها موقعیت های مختلف، تخفیف های متنوعی را برای مسافرین در نظر بگیرید. برای استفاده از این تخفیف ها مسافران می توانند کد تخفیف را هنگام ثبت درخواست سفر وارد کند.

هزینه ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی​

هزینه ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

هزینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به عوامل و پارامترهای مختلفی مثل امکانات، نوع پلتفرم، زبان برنامه نویسی ، مدت ساخت و…بستگی دارد. یکی از پارمترهای مهم سفارش ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن معتبر و حرفه ای است. شرکت طراحی اپلیکیشن کافه ویرا با 12 سال سابقه در زمینه طراحی اپلیکیشن و پیاده سازی زیرساخت های خدمات شهری اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی با آخرین متدهای برنامه نویسی برای سیستم عامل های اندروید , IOS و وب اپلیکیشن نموده است .

امکانات اپلیکیشن مسافر

  • امکان ثبت نام و فعال سازی حساب کاربری از طریق ارسال پیامک
  • نمایش موقعیت جغرافیایی کاربر بر روی نقشه گوگل با فعال سازی مکان یاب
  • نمایش راننده های آماده قبول درخواست در نزدیک لوکیشن انتخابی مسافر بر روی نقشه گوگل(مشابه اسنپ)
  • امکان انتخاب مبدا و مقصد جهت درخواست تاکسی و محاسبه هزینه بر اساس آن
  • امکان جست و جو بر روی نقشه گوگل برای پیدا کردین سریع مقصد هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ
  • امکان مدیریت سفرهای انجام شده و مشاهده اطلاعات مربوط به هر سفر مانند مبلغ-مسافت و….

امکانات اپلیکیشن راننده

  • فعال سازی بخش در دسترس بودن توسط راننده جهت دریافت سرویس
  • امکان ارتباط برقرار کردن اپلیکیشن با برنامه هایی مانند maps , دال … و ارسال موقعیت ‌جغرافیایی مبدا و مقصد برای مسیریابی و انتخاب بهترین مسیر
  • نمایش لیست سفر های انجام شده توسط راننده به همراه اطلاعات کامل هر سفر
  • امکان ارسال درخواست تسویه حساب بعد از رسیدن موجودی به حد نصاب
  • مدیریت درآمد و نمایش آن بر اساس روز – ماه و سال

هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران

وجود عوامل منحصر به فردی در ایران، معمولا فرآیند قیمت گذاری و پرداخت هزینه ساخت اپلیکیشن را با تفاوت هایی همراه کرده است. به عنوان مثال 70 درصد از کاربران در ایران، کاربر سیستم عامل اندروید محسوب می شوند. علاوه بر آن وجود تحریم ها و محدودیت هایی فرآیند ثبت اپلیکیشن در پلتفرم اپ استور را با پیچیدگی های بیشتری همراه ساخته است. بنابراین این محدودیت ها تفاوت هایی در خصوص تعرفه متفاوت طراحی اپلیکیشن ایجاد می کند.

هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران​

هزینه ساخت اپلیکیشن ios نسبت به اندروید بیشتر می‌باشد. دلیل این موضوع هزینه بالای ابزار و برنامه نویسان متخصص در زمینه ساخت اپلیکیشن ios خواهد بود. سیستم عامل ios بصورت انحصاری برای محصولات شرکت Apple طراحی شده است. از ویژگی‌های اپلیکیشن‌های مختص این سیستم عامل می‌توان به پایداری بالا و سرعت اجرای مناسب اشاره کرد. خود این موضوع نیز وابسته به سخت افزار قدرتمند گوشی‌های آیفون می‌باشد.

اندروید که در مقاله اپلیکیشن اندروید چیست در مورد آن توضیحات مفصلی داده شده است را میتوان یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های تلفن های هوشمند دانست که بیشتر از ۷۰٪ گوشی های هوشمند را تشکیل میدهد و از این رو یکی از بزرگترین بازارهای هدف برای طراحی اپلیکیشن موبایل خواهد بود ولی جالب است بدانید تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید به مراتب ارزانتر از اپلیکیشن های IOS خواهد بود. از این رو ، این سیستم عامل ( اندروید ) نیز معیار های خاص خود برای قیمت گذاری را دارد که با در نظر گرفتن امکانات مورد درخواست شما و قابلیت های موجود در سیستم عامل اندروید ، برآورد میشود .

عوامل موثر بر قیمت طراحی اپلیکیشن​

عوامل موثر بر قیمت طراحی اپلیکیشن

همان طور که تا به اینجا شرح داده شد عوامل بسیاری وجود دارند که بر هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل اثر گذارند. از زبان برنامه نویسی و تکنولوژی مورد استفاده گرفته تا عوامل در دسترس مانند ظاهر و المان های رابط کاربری. علاوه بر آن طراحی و ساخت هر نوع از اپلیکیشن بسته به حوزه فعالیتی، رقابت بازار و… رعایت نکات جزئی تر و پیچیده تری را می طلبد. نکته حائز اهمیت اما این است که باید با تحقیق درست در این زمینه، مهم ترین قابلیت ها و امکاناتی را که در نظر دارید بررسی نموده و در انتخاب آنها با دیدی بازتر اقدام به تصمیم گیری نمایید تا هم هزینه کمتری برای طراحی اپلیکیشن خود پرداخت کنید و هم امکانات مورد نظر را در اپلیکیشن اختصاصی خود پوشش دهید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.

سفارش اپلیکیشن ios​

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه راننده

با غیرفعال کردن ارسال درخواست به راننده، هیچ درخواستی به راننده ارسال نخواهد شد. همچنین درخواست کاربر به راننده با شعاع داینامیک می باشد. یعنی محدود به بازه مکانی خاص نیست و میتوان شعاع هر چند متر به صورت متغیر تعریف کرد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپصفحه اصلی نمایشگر راننده اعتبار راننده و بدهی راننده را نشان می دهد و اگر راننده دارای بدهی باشد به او هیچ درخواستی ارسال نمی شود. اپلیکیشن سمت راننده شامل پنل مدیریت مالی می باشد که با واسط کاربری بسیار آسان شامل تمام تراکنش های مالی راننده با جزئیات می شود.