مشاوره سئو سایت

سئو و دیجیتال مارکتینگ اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله در فروش آنلاین هر کسب وکار است.

برای موفقیت در کسب و کار سئو و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا از یک طرف سئو کاران ما در حال ارتقاء بخشیدن به سایت شما هستند و از طرفی دیگر تبلیغات شما در صفحات مجازی و… صورت میگیرد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های سئو سایت در کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

جلسات سئو بررسی رایگان

در جلسات مشاوره سئو، سایت شما از لحاظ سرعت بارگذاری ، کیفیت محتواهای گذاشته شده ، لینک های خراب ، طراحی کلی سایت بررسی می شود و همچنین در جلسات سئو حوزه کسب و کار شما به طور کلی بررسی می شود.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

بهره گیری از تبلیغات گوگل و ریپورتاژ

انجام خدمات سئو در بهترین شرکت سئو در تهران تنها منتهی به آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمیشود. ما برای بهبود کسب و کار شما تا زمانی که به سودآوری برسید از قابلیت هایی مثل ریپورتاژ و تبلیغات گوگل بهره میگیریم تا خدمات شما بیشتر به کاربران گوگل معرفی شود و در ذهن مشتریان ثبت شوید و مشتری دائمی جذب کنید.

سئو اثربخشی کمپین های PPC

متخصص های کافه ویرا با توجه به تجربه‌ هایشان قطعا به شما می‌گویند که بودجه بخش سئو کمتر از بخش تبلیغات است. با این وجود، این دو در کنار هم بهتر عمل می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند. PPC به سایت شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج جستجوی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می‌دهد.

هزینه سئو در کافه ویرا

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با در نظر داشتن شرایط فعلی جامعه برای مشتریان عزیز خدمات سئو را با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اقساطی ارئه میدهد.

تاثیر سئو و دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

در بازاریابی به روش سنتی تبلیغات و بازاریابی به روش چاپی و فیزیکی و حضوری انجام می شود اما در نقطه مقابل آن یعنی بازاریابی دیجیتال تبلیغات با وسیله های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ در تمامی مراحلش باعث آگاهی از برند می شود. در دنیای امروز که اکثر کسب و کار ها یک وبسایت دارند یا در شبکه های مجازی و سوشیال مدیا فعالیت دارند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و همه ما در روز با بسیاری از محتوا های دیجیتالی تبلیغات در شبکه های مجازی و اینترنت مواجه می شویم.

نمونه کار سئو سایت کافه ویرا

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبسئو ودیجیتال مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار سئو ودیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مشاوره سئو سایت در تهران

مشاوره سئو سایت در تهران : مشاوره سئو سایت در تهران : امروزه بیشتر مردم به سراغ طراحی سایت هستند تا بتوانند فروش اینترنتی داشته باشند اما چطور ، شرکت ویرا در تلاش است برای رشد درآمد تمامی کسب و کار ها باتیم حرفه ای خود مشاوره رایگان سئو می دهد و برای دادن پروپزال با تیم ما تماس بگیرید. خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ را انجام دهد ما در این مقاله درباره قیمت سئو با شما صحبت خواهیم کرد و برای اطلاع از موضوع سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

مشاوره سئو سایت در تهران
سئو سایت یا بهینه سازی موتور جستجو چیست؟​

قبل از اینکه به مبحث مشاوره سئو سایت به صورت حرفه‌ای بپردازیم، بهتر است با مفهوم سئو آشنا شویم. سئو (SEO) مخفف «بهینه‌سازی موتور جستجو» است. به زبان ساده، این مفهوم به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش بازدید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو سرچ می‌کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.

    حتما شما عزیزان کلمه مشاوره سئو را در گوگل جستجو کرده و وبسایت کافه ویرا را در نتایج بالاتر یافته اید که این موضوع نشان دهنده میزان تخصص سئوکار مربوطه در سئوکردن چنین کلمه کلیدی است. اما اگر می خواهید بدانید که روال جلسه مشاوره سئو در وبسایت کافه ویرا چگونه است، این مراحل و روال جلسه مشاوره را در قالب لیست برای شما آماده کرده ایم که عبارتند از:

    • گرفتن دسترسی ابزار گوگل سرچ کنسول برای بررسی عمیق علت افت رتبه و رصد خطاهای وبسایت شما
    • مطلع شدن از اهداف کلمات کلیدیتان و اینکه کدامیک از کلمات شما برایتان پولساز بوده است.
    • پرسش و پاسخ در رابطه با آخرین اقدامات سئو خارجی همچون بک لینک و… که بر روی سایت خود انجام داده اید.
    • بررسی رقبا در کلمات کلیدی پولساز
    • ارائه لیستی از مشکلات و خطاهای موجود در وبسایت
    • ارائه راه حل قطعی برای رشد سئو سایت شما در کلمات کلیدی هدفتان
    • تنظیم جلسه پرسش و پاسخ و پرسیدن سوالات خود از مشاور مربوطه

    چرا باید سفارش سئو سایت در تهران دهید؟

    همان‌طور که شما شهروندان تهرانی به خوبی می‌دانید، رقابت در بازار تهران بسیار بالا است. برای همین برای معرفی خدمات یا محصولاتتان، باید تبلیغات انجام دهید. اما هزینه تبلیغات بسیار بالاست. با این حال، در صورت سفارش سئو سایت در تهران، نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات ندارید. زیرا با کمک “SEO” می‌توانید در بین رقیبان زیادی که در تهران دارید، در صفحه اول گوگل بایستید. برای دانستن بیشتر درباره سئو مقاله سئو سایت در ارومیه را مطالعه کنید .

    مشاور سئو کیست؟

    بسیاری از افراد تصور می کنند که سئو به معنای بهینه سازی سایت Search Engine Optimization برای کسب رتبه در موتورهای جستجو است ولی این تفکر از اساس اشتباه است. در واقع هدف اصلی ما باید افزایش مخاطبین و کاربرهای واقعی سایت برای ایجاد فروش و واکنش به خدماتمان باشد نه اینکه صرفا جایگاه برتر را در گوگل اشغال کنیم. با گرفتن مشاور سئو است که شما توانایی کسب رتبه برتر را برای فروش بیشتر تجربه خواهید کرد و این امر تنها از طریق سئو کلاه سفید میسر می شود.

    مشاور سئو کیست؟​

    چه کسانی به مشاوره سئو سایت احتیاج دارند؟

    • کسانی که ابتدای راهند و نیازمند استراتژی برای راه‌اندازی سایتشان هستند.
    • کسانی که می‌خواهند روی کلمه کلیدی سخت رتبه بالا کسب کنند.
    • کسانی که می‌خواهند افزایش ترافیک واقعی داشته باشند.
    • سایت‌هایی که می‌خواهند جایگاهشان در موتورهای جست و جو را بهبود ببخشند.
    • کسانی که در رتبه‌های نخست هستند و می‌خواهند جایگاهشان در موتورهای جست و جو را ثابت نگه دارند.
    چه کسانی به مشاوره سئو سایت احتیاج دارند؟​

    سئو در دیجیتال مارکتینگ چه نقشی ایفا می کند و چقدر اهمیت دارد؟

    سئو بخش اساسی دیجیتال مارکتینگ است زیرا افراد هرساله تریلیون‌ها جستجو انجام می‌دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات است. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال‌های مارکتینگ است. دیده شدن بیشتر و رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می‌تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

    مشاوره تلفنی سئو

    یکی از خدماتی که شرکت کافه ویرا ارائه میدهد مشاوره تلفنی سئو میباشد. با مشاوره تلفنی سئو افراد میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از تخصص برترین کارشناسان سئو بهره مند شوند و پیشنهاد های کاربردی دریافت کنند. در مشاوره تلفنی سئو در صورتی که مشاوره تخصصی دریافت کنید هزینه ای بابت مشاوره از شما دریافت میشود و شما میتوانید با استفاده از مشاوره برترین کارشناسان کافه ویرا میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را بهبود بخشید.

    آیا مشاوره رایگان سئو واقعا وجود دارد؟

    متاسفانه نمی‌توان گفت که مجموعه‌ها و یا افرادی که مشاوره سئو رایگان ارائه می‌دهند، چه مواردی را به شما می‌گویند و چه مواردی را نمی‌گویند. گاهی متاسفانه دیده شده که بسیاری از مشاورین سئو ، مشاوره تماماً اشتباه به مشتریان خود داده‌اند که مشتری با اجرای آن به مشکل بر بخورد و همین امر باعث شود تا مجدد با آن‌ها تماس بگیرند و پروژه را با قیمت بالاتری قبول کنند. اما در یک کلمه ، می‌توان گفت که بله ؛ مشاوره سئو رایگان وجود دارد اما تضمینی بابت اجرای صحیح اصول مشاوره و رعایت دقیق نکات سئو وجود ندارد.

    آیا مشاوره رایگان سئو واقعا وجود دارد؟​
    هزینه مشاوره سئو​

    هزینه مشاوره سئو

    هزینه مشاوره سئو معمولاً از ساعتی، ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان می‌باشد. با توجه به این موضوع که سئو سایت یک امر خدماتی است، اینکه چه کسی با چه میزان تجربه و تخصص کار مشاوره سئو را انجام می‌دهد در ارائه قیمت موثر است. البته قیمت‌های خیلی بالا نشان از تبحر فرد نیست، همچنین قیمت‌های خیلی پائین نیز تضمینی برای ارائه کار حرفه‌ای نمی‌باشد. در هر صورت می‌بایست تمامی جوانب را بررسی کرده و بهترین تصمیم را بگیرید.

    مزایای سئو سایت در تهران چیست؟

    به عنوان مثال اگر شما در تهران، مغازه لباس فروشی دارید، باید بدانید که هزاران نفر دیگر مانند شما در همین شهر، در این حرفه مشغول به کار هستند. در نتیجه شما یک مغازه‌دار معمولی هستید. فروش‌تان بسته به اینکه در کدام منطقه تهران مغازه دارید، کمی کمتر یا بیشتر است. اما اگر اقدام به طراحی سایت فروشگاهی در تهران نمایید. در واقع یک شعبه جدید از مغازه را در فضای اینترنت راه‌اندازی کرده‌اید. این شعبه ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در حال ارائه خدمات به مشتریان است. اما این مغازه باید دیده شود. همان‌طور که در جهان واقعی، حتی اگر کیفیت لباس‌ها بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب باشد. اگر ویترین زیبایی نداشته باشید و مغازه در محل مناسبی نباشد، مشتری نخواهید داشت.

    مزایای سئو سایت در تهران چیست؟​

    به دست آوردن اهداف بازاریابی سایت

    اولین گام در مشاوره سئو یافتن بازار هدف است. آگاهی و شناخت درست از هدف بازاریابی صاحب سایت موجب می‌شود تا با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی سایت را به هدفش نزدیک کرد. بعلاوه آگاهی از این مساله در یافتن کلمات کلیدی نقش مهمی دارد.

    آشنایی با جدیدترین الگوریتم های گوگل

    • شاید این را ندانید که سئو یک تخصص دوره ای نیست.
    • بدین معنا که یک مشاور سئو سایت باید هر روز در حال آپدیت مطالب جدید در اقدامات خود باشد.
    • گوگل هر روزه الگوریتم های جدیدی ارائه می کند.
    • که اگر یک متخصص سئو با آن آشنا نباشد سایت شما در موتورهای جستجو کاهش رتبه خواهد داشت.

    تحقیق کلمات کلیدی

    مهم‌ترین نکته در انجام سئو سایت یافتن کلمات کلیدی است برای این منظور باید بدانید کاربران شما چه کسانی هستند و چه چیزهایی را داخل موتورهای جستجو سرچ می‌کنند بعلاوه بررسی و آنالیز رقبا و پیدا کردن کلماتی که در آن جایگاه دارند برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد. پس از یافتن لیست کلمات کلیدی نوبت به تعیین استراتژی برای رشد سایت در آن کلمات است.

    تعیین استراتژی برای رشد سایت​

    تعیین استراتژی برای رشد سایت

    بعد از اینکه مشاور سئو سایت شما را بررسی کرد و کلمات کلیدی مرتبط با آن را به دست آورد، باید با کمک گرفتن از تجربه خود و طبق الگوریتم‌های گوگل یک استراتژی مناسب تهیه نماید. بعد از تدوین استراتژی در مشاوره سئو، عملیات بهینه سازی سایت شروع شده و اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

    بررسی دقیق سئو سایت شما

    تیم ما متشکل از استراتژیست‌ و متخصصان سئو، وب سایت شما را عمیقاً بررسی می‌کنند تا فرصت‌های بهینه‌سازی سایتتان را در موتور جستجو همچون گوگل پیدا کنند. متخصصان ما تمام جنبه های سئو را پوشش داده و این موارد از جمله سئو داخلی، محتوای سایت، سئو خارجی، بررسی کدهای HTML، بک لینک ها، ساختار سایت، بهینه‌سازی تگ‌های عنوان، توضیحات متا، اصلاح صفحات 404، لینک‌های شکسته و موارد دیگر می باشد.

    بررسی دقیق سئو سایت شما​

    بررسی مشکلات فنی سایت و رفع خطاهای موجود

    ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای آنالیز، هنگامی که در سایت خطایی وجود داشته باشد، آن را اطلاع می‌دهند. مشاور سئو وظیفه دارد با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، این خطاها را برطرف کند.

    مشخص کردن هدف

    پیدا کردن هدف بازاریابی صاحب سایت است تا بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، سایت را به آن هدف برساند. دانستن این مساله در تحقیق کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

    منبع : کافه ویرا بهترین شرکت سئو سایت در تهران

    ارتباط و پیگیری مشاور سئو سایت در مدت زمان فعالیت​

    ارتباط و پیگیری مشاور سئو سایت در مدت زمان فعالیت

    • برخی از مشاوران سئو در همان ابتدای کار و قرارداد با شما تعامل دارند و اطلاعاتی را کسب می کنند. و تا انتهای کار با همان اطلاعات در حوزه کاری شما پروسه سئو را انجام می دهند.
    • یک تیم قوی مشاوره سئو سایت باید ماهانه و همراه با ارائه گزارش‌های مشخص، جدیدترین و اصلی‌ترین تغییرات مرتبط با بازار کار شما را نیز پیگیری کند.
    • مشاور سئو سایت حرفه ای باید عملکرد رقیبان شما مورد بررسی قرارداده و کلمات کلیدی جدید در حوزه کاری شما را بیابد.