طراحی سایت

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت گرافیک اختصاصی
تومان50 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس با گرافیک اختصاصی
تومان12 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات​
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت​

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

قیمت طراحی سایت در ارومیه

قیمت طراحی سایت در ارومیه : قیمت طراحی سایت در ارومیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر یک سایت با امکانات پایه برایتان کفایت می‌کند، مشخصا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ اما اگر یک سایت کاملا اختصاصی بخواهید، باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید. راه دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سایت با امکانات کامل و قابل توسعه را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

چرا طراحی سایت در ارومیه اهمیت دارد؟

چرا طراحی سایت در ارومیه اهمیت دارد؟
چرا طراحی سایت در ارومیه اهمیت دارد؟
طراحی سایت در ارومیه : گفتیم امروز هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود به وب سایت نیاز دارد. وب سایت شما می‌تواند هم دلیل موفقیت تجارت شما باشد و هم دلیل شکست آن. این عامل به توان تاثیرگذاری بر روی مخاطب بستگی دارد. مواردی مانند صرفه جویی در زمان و معرفی محصولات و خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی، از جمله دلایل اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها به شمار می‌رود. بنابراین، داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن، به رونق کسب و کار شما کمک چندانی نمی‌کند.

هزینه طراحی سایت در ارومیه

زمانی که یک مشتری برای سفارش طراحی سایت با تیم ویرا تماس می‌گیرد در صورتی که به این آگاهی رسیده باشد که سایت قرار است چه کارکردی برای کسب‌و‌کارش داشته باشد برای یک جلسه حضوری به شرکت کافه ویرا دعوت می‌شود. در طی این جلسه حضوری با پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز کسب‌وکار و کارفرما به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این پروژه طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه منفعتی داشته باشد؟ و کدام نیاز مخاطبان سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد. لذا هزینه طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی برای صنوف مختلف متفاوت است.

مبالغ و هزینه های جانبی طراحی سایت

  • دامنه: برای داشتن یک وب‌سایت، نیاز به داشتن یک دامنه دارید که هر ساله باید هزینه تمدید دامنه وب سایت را پرداخت کنید.
  • میزبانی: برای نگهداری وب‌سایت باید با یک شرکت میزبانی قرارداد داشته باشد که هزینه‌ای بابت اجاره فضای میزبانی برای وب‌سایت شما دریافت می‌کنند.
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO): علاوه بر تعرفه برنامه نویسی پرتال وب سایت، برای بهتر دیده شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو، بهینه‌سازی موتورهای جستجو لازم است.
  • تصاویر و محتوا: علاوه بر اجرت ساخت پرتال سایت، برای تأمین تصاویر و محتوا برای پرتال وب‌سایت خود، ممکن است نیاز به خرید یا تولید محتوا و تصاویر با کیفیت بالا داشته باشید که هزینه‌هایی را به دنبال دارند.
  • پشتیبانی و نگهداری: پس از پرداخت اجرت پیاده سازی پرتال وب‌سایت، شما نیاز دارید که آن را به‌روز نگه دارید و در صورت نیاز به پشتیبانیهای لازم تیم فنی شرکت طراح سایت دسترسی داشته باشید که ممکن است هزینه بر باشد.
  • نرم‌افزارهای پشتیبانی: در فرایند محاسبه اجرت برنامه نویسی پرتال برای طراحی وب‌سایتتان، نرم‌افزارهای مختلفی مانند ویرایشگر تصاویر، برنامه‌نویسی و مدیریت محتوا ممکن است لازم باشد که هزینه کننده باشد.

قیمت طراحی سایت شرکتی در ارومیه

قیمت طراحی سایت شرکتی در ارومیه
قیمت طراحی سایت شرکتی در ارومیه
هزینه ساخت وبسایت برای شرکت ها چقدر است؟! قیمت طراحی وبسایت شرکتی بستگی به امکانات مورد درخواستی شما دارد. وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوا بسیار محبوب است، برای طراحی سایت شرکتی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس معمولا از نظر اقتصادی هم به صرفه است. ما به تمامی کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ توصیه می کنیم از این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

قیمت طراحی سایت با وردپرس به این بستگی دارد که خودتان کار طراحی را انجام دهید یا آن را برون سپاری کنید. اگر قصد برون سپاری داشته باشید؛ بهترین شرکت‌های طراحی سایت هزینه طراحی سایت را حدودا 40 الی 250 میلیون به بالا (بسته به امکانات تخصصی که شما درخواست کنید) محاسبه خواهد کرد. اما اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید؛ در وهله اول باید دانش فنی طراحی سایت با وردپرس را فرا بگیرید که به طراحی سایت در ارومیه خودی خود پروسه زمان‌بری است؛ سپس باید هزینه هاست، دامنه، آموزش وردپرس، افزونه‌های موردنیاز، قالب مدنظرتان و … را بپردازید؛ اما اگر طراحی سایت ارزان مدنظرتان باشد این روش مناسب نیست.

تعرفه طراحی وبسایت با پایتون در ارومیه

بعد از نیازسنجی پروژه امکان‌سنجی میشود. به بیان ساده‌تر تیم طراحی توسعه به ما می‌گوید پیاده سازی امکاناتی که مورد نظر مشتری است به چه روشی امکانپذیر است. توضیح دادیم که قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی مانند اختصاصی یا نیمه اختصاصی بودن سایت و همچنین شرکتی یا فروشگاهی بودن آن بستگی دارد و در طراحی آن از کدهای CSS ،HTML و PHP استفاده می‌شود. اما سایتی که با زبان برنامه نویسی طراحی سایت در ارومیه پایتون Python طراحی می‌شود مجموعه ای از کدنویسی سمت سرور است و زمانی که کد دستوری به صورت اختصاصی نوشته شود دستورات کمتری را به سمت سرور ارسال می‌کند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه
قیمت طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه
قیمت طراحی سایت فروشگاهی بستگی به تعداد صفحات اختصاصی مورد درخواست کارفرما دارد. همه ما می خواهیم هزینه مناسب برای دریافت خدمات بپردازیم و در قبال این هزینه خدمات خوب دریافت کنیم. می توان طراحی سایت در ارومیه گفت قیمت طراحی سایت نرخ کاملا مشخصی ندارد اما پارامترهایی هست که با بررسی آن ها می توانید به نتایج خوبی در تحلیل هزینه سایت زدن و نحوه قیمت دهی پروژه طراحی سایت برسید.

هزینه طراحی سایت املاک با وردپرس

طراحی سایت املاک بهترین گزینه برای کم کردن حجم کاری و رسیدگی به مشتریان حتی در ایام تعطیل است؛ این امکان برای شما فراهم است تا با توجه به منطقه، قیمت و متراژ زمین دسته بندی های مختلفی را ایجاد طراحی سایت در ارومیه کنید.

قیمت طراحی سایت شبیه دیوار

قیمت طراحی سایت شبیه دیوار
قیمت طراحی سایت شبیه دیوار
طراحی وب سایتی شبیه دیوار می‌تواند نیاز افراد خرید و فروش محصولات دست دوم را برآورده کند و همچنین باعث افزایش درآمد مدیران سایت شود، هزینه تقریبی طراحی سایت دیوار با توجه به ویژگی هایی که شما سفارش می‌دهید تعیین می‌شود، در نتیجه هرچه ویژگی های بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه طراحی وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

قیمت طراحی سایت پزشکی در ارومیه

خدمات پزشکی و درمان یک دهه است که به صورت آنلاین به طرز چشم گیری در حال افزایش است، پزشکان و متخصصان می توانند برای معرفی تخصص و خدمات خود اقدام به طراحی سایت پزشکی کنند، همچنین طراحان کافه ویرا تمامی توجه شان هنگام طراحی سایت های مراکز پزشکی و دندانپزشکی به این بوده است که تمامی مباحث بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز به بهترین حالت ممکن رعایت شود تا زمانی که سایت طراحی سایت در ارومیه شما وارد روند بهینه سازی و سئو می شود بتواند بهترین نتایج رابرای شما رقم بزند.

اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس در ارومیه

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس تهران یا طراحی سایت در سایر شهرها، اعتبار شرکت طراحی سایت با وردپرس است. اصولا تجربه، تخصص و سابقه شرکت طراحی سایت در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر زیادی دارد. اما آیا راهی هست که شما بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنید؟ یکی از بهترین اقدامات برای تحلیل شرکت طراحی سایت، مشاهده نمونه کارهای شرکت طراحی سایت در ارومیه است. در کنار بررسی نمونه کارها باید به این نکته توجه کنید که شرکتی را انتخاب کنید که سایر خدمات مانند سئو و بهینه سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی را نیز داشته باشد.

نحوه پرداخت هزینه پیاده سازی وب سایت به شرکت پیمانکار

پرداخت هزینه طراحی سایت بعد از تعیین حق الزحمه پیاده سازی وب سایت می تواند به صورت یکجا یا بصورت اقساطی و بصورت فاز به فاز باشد و این بستگی به قراردادی که با طراح سایت یا شرکت طراحی سایت امضا می‌کنید و توافق شما با آنها دارد. برخی از طراحان سایت، مدل تعیین حق الزحمه برنامه نویسی وب سایت و پرداخت آن را در قالب پرداخت یکجا یا پیش پرداخت اولیه و تسویه کامل هنگام تحویل نهایی و برخی دیگر در طراحی سایت در ارومیه قالب پرداخت فاز به فاز براساس پیشرفت روند پروژه وب سایت در نظر می‌گیرند.

هزینه پشتیبانی وب سایت در ارومیه شامل چیست؟

هزینه پشتیبانی وب سایت در ارومیه شامل چیست؟
هزینه پشتیبانی وب سایت در ارومیه شامل چیست؟
تعیین قیمت پیاده سازی سایت بدون آگاه بودن به هزینه پشتیبانی سایت بعد از تحویل سایت، کافی نیست. پشتیبانی بخش مهمی از هر سیستم نرم افزاری است که بدون پشتیبانی و به روز رسانی عملا نرم افزار می تواند کارایی خود را از دست دهد. قیمت پشتیبانی وب سایت بستگی دارد که پشتیبانی وب سایت به چه شکلی ارائه بشود. بعضی از شرکت‌های طراحی نرم افزار، خدمات پشتیبانی را به عنوان بخشی از بسته‌های خود ارائه طراحی سایت در ارومیه می‌دهند و هزینه آن را در قیمت قرارداد پیاده سازی وب سایت لحاظ می‌کنند. اما برخی شرکت‌های طراحی اپلیکیشن و سایت، برای پشتیبانی نرم افزار قرارداد مجزایی با مشتری خود امضا میکنندو در اینچنین موارد، خدمات پشتیبانی ممکن است در قالب یک قرارداد خدماتی با هزینه مشخص شده ارائه شود.منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.