طراحی سایت پزشکی حرفه ای

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت پزشکی حرفه ای

طراحی سایت پزشکی حرفه ای : مهم نیست در چه زمینه ای فعالیت دارید شرکت کافه ویرا با داشتن کادری مجرب به شما کمک میکند به بهترین شکل و با بهترین ایده ها طراحی سایت پزشکی شما را با قیمت مناسب و بهترین طراحی و امکانات را انجام دهد طراحی سایت پزشکی خود را به تیم ویرا بسپارید و نتیجه عالی با پشتیبانی یک ساله به صورت رایگان را از ما دریافت کنید.

سفارش سایت پزشکی

در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به به جواب برسانند.در کنار این موضوع افرادسعی دارند تا کارهای روزمره خود را نیز به راحتی به انجام برسانند.شما به عنوان پزشک به طراحی وب سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید.

برای سفارش طراحی سایت نوبت دهی پزشکی کلیک کنید

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟

طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟
طراحی سایت پزشکی چه کمکی به شما می‌کند؟
اگر تا الان برای ورود به دنیای آنلاین، مقاومت کرده‌اید، بهتر است کم کم به آن فکر کنید، هر چه زودتر این تصمیم را بگیرید، از بقیه جلوتر می‌‌افتید و زودتر شناخته می‌شوید. چون 90 درصد سایت‌های پزشکی که می‌بینیم، تنها برای نوبت دهی آنلاین یا آدرس مطب، طراحی شده‌اند و هیچ فعالیتی در آن‌ نمی‌شود.

ساخت سایت پزشکی چگونه گسترش کسب و کار من را به همراه خواهد داشت؟

طراحی سایت پزشکی همانند طراحی سایت های دیگر ، یک ضرورت در زمینه پرشکی و درمانی محسوب می شود. با طراحی وب سایت حرفه ای ، روند درمان برای بیماران، پزشکان و کلینیک های درمانی با سرعت انجام می شود. پزشکان با استفاده از سایت می توانند با بیماران خود در ارتباط باشند و اطلاعات و مقالات پزشکی را در اختیار بیماران قرار دهند. علاوه بر این طراحی وبسایت پزشکی امکان مقایسه را برای بیماران فراهم می کند تا بتوانند بهترین متخصص در زمینه های مختلف را پیدا کنند.

استاندارد های طراحی سایت پزشکی

در صورتی که قصد طراحی سایت پزشکی دارید؛ می بایست به کلیه نکات در این خصوص توجه داشته باشید. به طور کلی طراحی این وب سایت ها می تواند یکی از نیازهای روز کلیه کسانی باشد که می خواهند با صرفه جویی در وقت و انرژی خویش، به هدف خود دست یابند. اما در کنار تمامی نکات حائز اهمیت و سرویس دهی آنلاین در طراحی سایت پزشکی، بهتر است به زیبایی ظاهری آن ها هم توجه داشت.

نحوه راه اندازی سایت پزشکی

برای طراحی سایت پزشکان ایده‌های مختلفی وجود دارد. خود را به عنوان مراجع و یا فردی که به خدمات درمانی نیاز دارد در نظر بگیرید. اولین برداشت ذهنی از سایتی که نیاز دارید مشخص می‌شود. حال باید در نظر داشت که راه اندازی سایت پزشکی اولین گام برقراری ارتباط بیمار با خدمات درمانی شما است. بنابراین، شناخت تمامی خدمات قابل ارائه، ویژگی‌های بیماران و مراجعین سایت، پیش بینی نیازهای آنها و انتخاب بهترین روش‌ها که می ‌توانند مخاطب را به هدف برساند اهمیت دارد.

طراحی سایت پزشکی برای دندانپزشک

طراحی سایت پزشکی برای دندانپزشک
طراحی سایت پزشکی برای دندانپزشک
حرفه شما نیز شباهت‌هایی به حوزه زیبایی دارد. مثلا خدماتی مانند ایمپلنت، لمینت، ترمیم، بلیچینگ، روکش و…که همگی عملیات زیبایی محسوب می‌شوند، به ظرافت و دقت شما بستگی دارد. پس بیمار تا نمونه طراحی سایت پزشکی حرفه ای کارهای‌تان را نبیند، به راحتی اعتماد نمی‌کند؛ داشتن وب سایت این بستر را ایجاد می‌کند.

ویژگی های طراحی وب سایت پزشکی

یکی دیگر از محسنات طراحی وب سایت پزشکی وجود داشتن صفحه تماس با ما است که افراد میتوانندبه راحتی راه های ارتباطی با شما را در یابند و در صورت نیاز وقت خود را نیز رزرو کنند.مراجعه کنندگان شمابه راحتی می توانند از طریق آدرس و گوگل مپ موجود در صفحه تماس با ما مطب شما را پیدا کنند.بیماران حتی می توانند از طریق سایت پزشکی شما وقت معاینه بگیرند و یا حق ویزیت خود را اینترنتی پرداخت کنند.

ساخت سایت پزشکی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

  • طراحی سایت پزشک عمومی
  • طراحی سایت دندانپزشکی
  • طراحی سایت بیمارستان
  • طراحی سایت داروخانه
  • طراحی سایت مرکز زیبایی
  • طراحی سایت کلینیک
  • طراحی سایت آزمایشگاه
  • طراحی سایت چشم پزشکی

بهینه سازی سایت با سئو استاندارد

در کنار طراحی سایت پزشکی، می بایست به مسئله سئو هم توجه ویژه ای داشت. چرا که امروزه، سایت های بسیار زیادی طراحی شده اند. به همین جهت در فضای رقابتی امروزی، می بایست اهتمام خاصی به سئو سازی استاندارد و حرفه ای محتواهای سایت ورزید. بدین ترتیب است که می توانید خود را به رتبه های بالای گوگل برسانید. سئو، یکی از نکات بسیار حائز اهمیتی است که باید حتما به آن توجه داشت. بدین ترتیب است که می توانید روز به روز نام و آوازه خود را بر سر زبان ها جاری سازید.

نوبت‌دهی آنلاین و اینترنتی

از ویژگی‌های بایسته‌ای که باید در طراحی سایت مطب پزشک لحاظ شود مکانیزمی برای نوبت‌دهی مراجعات حضوری ویزیت بیماران است. واقعا دوره حضوری یا تلفنی نوبت دادن گذشته و اینترنتی نوبت دادن یک پزشک نشانی از بروز بودن و مردم‌داری او تلقی می‌شود : سادگی و آسانی استفاده: مکانیزم نوبت‌دهی باید برای بیماران به راحتی قابل استفاده و پاسخگویی باشد. فرم نوبت‌دهی باید کوتاه و ساده باشد و اطلاعات لازم برای نوبت‌دهی باید به صورت واضح در فرم قرار داده شود.

تولید محتوای تخصصی پزشکی

تولید محتوای تخصصی پزشکی
تولید محتوای تخصصی پزشکی
بسیاری از مواقع اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات تخصصی و موثق می‌تواند به مخاطب شما این نوید را بدهد که پیش از آنکه به مرکز درمانی مراجعه کند نسبت به علائم بیماری، نحوه درمان، مشکلات و نحوه استفاده از داروها طراحی سایت پزشکی حرفه ای و اقدامات مورد نیاز برای درمان آشنا شود. گنجاندن این اطلاعات هنگام طراحی سایت پزشکان، علاوه بر اینکه به بیمار و مخاطبین کمک می‌کند؛ روشی برای اثبات تخصص و رتبه علمی پزشک مربوطه نیز هست.

پشتیبانی از پزشکان و متخصصان

در طراحی سایت پزشکی، باید از پشتیبانی مناسب برای پزشکان و متخصصان استفاده کنید. باید اطمینان حاصل شود که پزشکان و متخصصان می‌توانند به راحتی با سایت تعامل داشته باشند و از ابزارهایی مانند فرم تماس، پست الکترونیکی و … برای ارتباط با مراجعین استفاده کنند.البته این امکانات بیشتر در اختیار منشی مطب قرارداده میشود تا بتواند تعامل بیشتری را با بیماران داشته باشد.

خدمات‌تان را به افراد معرفی کنید

شاید یک پزشک پوست و زیبایی هستید، که روی مهارت‌های متفاوتی مانند، جراحی بینی، لیزر، لیفت و…تسلط دارید. ولی عموما شما را به عنوان یک جراح بینی می‌شناسند و از بقیه خدمات‌‌تان اطلاع ندارند. حالا اگر یک سایت داشته باشید، راحت می‌توانید مهارت‌ها و خدمات‌تان را در آن وارد کرده تا دیگران آن را ببینند.

درج تصاویر قبل و بعد از درمان

اگر عرصه پزشکی مربوط به زیبایی یا بعضی جراحی‌های خاص یا درمان‌هایی باشد که تاثیر ظاهری خوبی بر بیمار می‌گذارد، تکنیک نمایش تصاویر قابل مقایسه قبل و بعد، روشی جاافتاده و جالب در طراحی سایت پزشکان است: معمولا این تصاویر طوری روی هم میکس می شوند که کاربر بازدیدکننده سایت می‌تواند با کشیدن یک هندل تصویر قبل را در زیر و تصویر بعد از درمان را در رو ببیند و به خوبی قبل و بعد را مقایسه کند. البته این تصاویر باید طوری هنرمندانه گرفته شوند که ولو مدت زمان زیادی بین عکس اول و عکس دوم فاصله باشد اما حتی الامکان بیمار دقیقا در همان پوزیشن و همان حالت نور قرار بگیرد که مقایسه تصاویر جالب از آب سقارش سایت پزشکی در تهران در بیاید.

طراحی سایت پزشکی ارزان

طراحی سایت پزشکی ارزان
طراحی سایت پزشکی ارزان
متاسفانه یا خوشبختانه بحث طراحی سایت با توجه به اینکه یک کار خدماتی است؛ و حتی می توانیم بگویم یک کار هنری است، و همچنین توسط ابزارها یا سیستم های مختلف پیاده سازی می شود قیمت ها بسیار طراحی سایت پزشکی حرفه ای متفاوتی دارد. یک جستجو ساده که انجام دهید می بینید که طراحی سایت ارزان قیمت حتی با یکصد هزارتومان هم می توانید پیدا کنید! اما چرا و چگونه با این قیمت ها طراحی سایت نیز انجام سقارش سایت پزشکی در تهران می شود.

طراحی سایت و اپ فروشگاهی برای پزشکان

شما می توانید با طراحی سایت پزشکی ، یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات پزشکی خود نیز داشته باشید .طراحی سایت فروشگاهی هم در کنار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جز معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها و سایت هاست که طرفداران زیادی دارد. از طریق ساخت فروشگاه اینترنتی میتوانید به صورت آنلاین به فروش محصولاتتان بپردازید و تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کرده و یک تجارت آنلاین داشته باشید. با یک هدف خوب و یک طراحی زیبا و بهینه کردن سایت می‌توانید به یک سایت قدرتمند تبدیل شوید و حتی میتوانید یکی از رقبای حرفه ای در زمینه کاری خودتان باشید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا با سیستم های اختصاصی شرکت ها؟

کاملا بستگی به نیاز شما دارد، اما در 90% مواقع و خصوصا برای شروع راه اندازی کسب و کار اینترنتی وردپرس یک یاز بهترین انتخاب ها می باشد، که توضیحات کاملی در خصوص این سوال در سایت داده شده است و از سفارش سایت پزشکی حرفه ای همه جوانب می توانید پاسخ این سوال را بگیرید.منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.