سفارش طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار های امروزی اهداف مختلفی را دنبال میکند، چه شما محصولاتی را برای فروش به صورت فیزیکی دارید و یا محصولات شما مجازی می باشد مانند انوع گیفت کارت، لایسنس و … وب سایت شما در دسته فروشگاه های اینترنتی قرار میگیرد و در نهایت هدف از این وب سایت فروش محصولات به مشتریان می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی
ساخت سایت فروشگاهی​

طراحی سایت به ساخت و راه اندازی صفحات وب گفته می شود. این صفحات یک پایگاه اینترنتی، شامل اطلاعات و فایل ها و محتواهای شماست که کسب و کار شما را به کاربران معرفی کرده و همچنین محصولات بارگذاری شده در صفحات وب را به مشتری معرفی کرده و مشتری در صورت نیاز اقدام به خرید محصولی از سایت شما می نماید. در ادامه بیشتر با نحوه کارکرد و مزایای سایت فروشگاهی و قیمت طراحی سایت فروشگاهی آشنا می شوید.

در صورتیکه که تمایل دارید وارد دنیای حرفه‌ای کسب و کار آنلاین و فروشگاهی اینترنتی شوید و فروشگاه آنلاین حرفه‌ای خود را راه‌اندازی نمایید می‌توانید از طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی استفاده نمایید. در طراحی سایت اختصاصی گرافیک و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و تمامی موارد و اصول سئو در آن رعایت خواهد شد. طراحی سایت ولی با توجه به اینکه هزینه‌ی طراحی اختصاصی بالا است، برای اینکه بتوانیم به اقشار مختلف جامعه کمک نماییم ، سایت های آماده را فراهم نموده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران​
طراحی وب سایت با برنامه نویسی اختصاصی یا سیستم مدیریت محتوا؟​

طراحی وب سایت با برنامه نویسی اختصاصی یا سیستم مدیریت محتوا؟

برای اکثر افرادی که می خواهند سایت راه اندازی کنند این سوال پیش میاد که طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی یا با سیستم مدیرت محتوا مثل وردپرس، جوملا، دروپال و بسیاری دیگر؟ هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودشون رو دارند که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم تا شما با توجه به نیازهایی که دارید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای توسعه وب سایتتان مناسب تر است.

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که پیش تر بیان شد امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیریند.

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی​

مزیت ساخت سایت فروشگاهی چیست؟

  • شما می توانید به واسطه ی ساخت سایت فروشگاهی محدودیت های زمانی و مکانی برای مشتریان خود را از بین ببرید.
  • به وسیله یک وب سایت فروشگاهی فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.
  • حتی هنگامی که در خواب هستید نیز می توانید کالاهای شرکت و یا مغازه خود را به فروش برسانید.
  • و هزاران مورد دیگر که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.
  • “طراحی فروشگاه اینترنتی شما را تبدیل به یک فروشنده تمام وقت می کند، که نیاز به انرژی خاصی برای فروش ندارد و بدون خستگی کار خود را ادامه می دهد.

سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهم‌ترین اهداف هر صاحب سایت این است که در رتبه یک گوگل قرار بگیرد، به عبارتی سئو سایت و سئو کلمات بالایی داشته باشد.در تمامی سایت‌های کافه ویرا اصول و نکات اولیه سئو در کد نویسی رعایت شده است. پس از راه‌اندازی سایت وارد فاز جدید از سئو می‌شوید که باید روی سئو داخل سایت از جمله سئو محتوا کار کنید تا محتوا همبرای گوگل و هم برای کاربر بهینه شود تا ترافیک مناسبی دریافت نمایید. در صورتیکه شما از متخصصین سئو کمک بگیرید قطعا بهترین راه حل خواهد بود . برای مشاوره سئو سایت در تهران با ما تماس بگیرید .

سئو سایت فروشگاهی​

سئو سایت به منظور بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جست و جو انجام می شود. و شامل اقداماتی از جمله تولید محتوا، لینک سازی و … می باشد. سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی در تهران پس از طراحی سایت، برای بالابردن رتبه سایت و دیده شدن سایت شما، بسیار ضروری است. سئوی اولیه سایت نیز پس از طراحی سایت شامل هزینه ای خواهد بود و پس از آن برای ادامه مداوم سئو نیاز به پرداخت هزینه خواهید بود. در نظر داشته باشید که بخش سئو از بخش طراحی سایت جدا بوده و هزینه ای جداگانه دارد که در صورت درخواست کارفرما به هزینه طراحی سایت اضافه می شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود. بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو​

امروزه با گسترش اینترنت و به وجود آمدن وب سایت ها، طراحی سایت فروشگاهی بسیار رواج پیدا کرده است. فروشگاه های آنلاین، امکان یافتن محصولات و خدمات را برای مردم آسان نموده اند. خرید از سایت های فروشگاهی از سوی مردم به خصوص قشر جوان جامعه، با استقبال زیادی همراه بوده است. خریداران و متقاضیان محصولات و خدمات، به دلیل مشغله فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر به خرید حضوری روی می آورند و ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند. طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت، بر میزان رضایت کاربران و هم بر میزان اثربخشی حضور کاربر در سایت تاثیر خواهد گذاشت و به نوعی باعث بالا بردن نرخ تبدیل کاربر به مشتری در سایت فروشگاهی می شود. برای سفارش طراحی سایت در ارومیه کلیک کنید .

طراحی سایت فروشگاهی دو یا چند زبانه

در صورتی که قصد دارید فعالیت خود را گسترش و خارج از مرزهای کشور فروش داشته باشید نیاز دارید تا سایت خود را به زبان کشور و یا کشورهای مد نظر طراحی کنید. با طراحی سایت فروشگاهی چند زبانه می توانید معاملات خود را به خارج از مرزهای کشور برده و فروش خود را چند برابر کنید. طراحی سایت اینترنتی چند زبانه نیاز به بررسی اولیه توسط متخصصین کافه ویرا را باید حوزه فعالیت شما بررسی و بعد از جلسه ی حضوری با توجه به نوع فعالیت شما مرحله طراحی سایت فروشگاهی دو یا چندزبانه شما آغاز شود.

طراحی سایت فروشگاهی دو یا چند زبانه​

طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی

در طراحی سایت به صورت اختصاصی، برنامه نویسان تیم، سایتی منحصر به فرد را مخصوص کسب و کار شما طراحی می کنند و این سایت برای کسی دیگر قابل استفاده نیست. طراحی سایت اختصاصی در دو بخش اصلی فرانت اند و بک اند طراحی می شود که طراحی هر بخش نیاز به متخصص همان بخش دارد، فرد کدنویس مجموعه بخش های ظاهری سایت را با زبان های لازم کدنویسی می کند ( فرانت اند ). و نفر بعدی تیم بخش های مربوط به روابط کاربر و سرور را با زبان های برنامه نویسی مربوطه، طراحی می کند ( بک اند ).

طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی​

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

از مهم ترین مزایای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس میتوان به Open Source بودن آن اشاره کرد که با استفاده از قالب ها و افزونه های رایگانی که در اختیارتان قرارداده است میتوانید سایت خودتان را بسازید. البته اگر میخواهید یک طراحی وب سایت با CMS اختصاصی داشته باشید میتوانید از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید که با هزینه کمتر نسبت به طراحی وب با برنامه نویسی سایتی باب میل خودتان داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان​

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت معمولا چیزی است که با تبلیغ های نادرست و بازاریابی سعی دارند فقط به کسب درآمد از آن بپردازند بدون در نظر گرفتن رضایت و اعتبار مشتریانشان، استفاده از قالب های آماده و نال شده(کرک شده)، پلاگین های کرک شده که دارای فایل های ویروسی هستند، عدم تجربه کافی در راه اندازی سایت فروشگاهی و موارد بسیار دیگر همگی باعث می شوند هزینه طراحی سایت فروشگاهی کاهش پیدا کند، اما در نهایت یک خروجی بی کیفیت و بدون استفاده را برای کارفرما خواهد داشت. اما به هر حال نمیتوان از این موضوع چشم پوشی کرد که در دنیای کسب و کار امروزی، داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای و مؤثر برای فروش محصولات و خدمات، ضروری است. اما برای بسیاری از کسب و کارها، قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی می‌تواند بسیار بالا و دشوار باشد. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی ارزان، به عنوان یک راهکار مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، جایگاه ویژه‌ای دارد.

سایت ها دارای ویژگی های زیای هستند که هر یک از آن ها بر روی هزینه راه اندازی سایت تأثیرگذار است. خواسته کسی که به دنبال راه اندازی وب درجه یک در سطح کشور می باشد با کسی به دنبال وبسایت منطقه ای است تفاوت دارد. هر یک از آن ها خواسته های متفاوتی را دارند که می تواند بر روی قیمت تأثیرگذار باشد. انتخاب روش طراحی سایت متناسب با هدف مورد نظر نیز یکی دیگر از عوامل مهم تعیین قیمت است. به عنوان مثال اگر راه اندازی سایت شما در فضای وردپرس باشد به مراتب هزینه و همچنین زمان کمتری نیاز است تا اینکه سایت به صورت اختصاصی کدنویسی شود. خصوصیاتی مانند میزان سرعت، امنیت، محتوا، ظاهر و دیگر موارد همگی بر روی هزینه طراحی وب تأثیرگذار است.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

هزینه راه اندازی سایت چقدر است​

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.