سفارش سایت سفارش آنلاین غذا

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت گرافیک اختصاصی
تومان55 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس با گرافیک اختصاصی
تومان12 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات​
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت​

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا​ : این روز ها اینترنت نقش بسیار مهم در زندگی ما ایفا می کند به صورتی که تمام کارها با اینترنت قابل انجام است. فضای اینترنت بسیار گسترده و دارای کاربران بسیار زیادی است که فرصت های شغلی فوق العاده ای برای کاربران ایجاد می کند. تا چند سال اخیر تنها راه سفارش غذا این بود که مشتریان حضوری به رستوران بروند و غذای خود را سفارش بدهند و زمانی را صرف کنند تا غذا آماده شود. ولی با گذر زمان افراد می توانستند سفارش تلفنی بدهند و غذای خود را با پیک تحویل بگیرند ولی حالا حتی نیاز به سفارش تلفنی هم نیست.

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا​
چرا مردم از وب‌سایت رستوران‌ها بازدید می‌کنند؟​

چرا مردم از وب‌سایت رستوران‌ها بازدید می‌کنند؟

مشتریان به دلایل مختلفی از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کنند. بسیاری از مردم می‌خواهند درباره موارد زیر اطلاعات کسب کنند:

ساعت کاری شما
مکان رستوران شما
چه غذاهایی سرو می‌کنید
محیط رستوران شما چگونه است
آیا قابلیت رزرو دارید
وب سایت همچنین به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را گسترش بدهید و پایگاه مشتری بزرگتری ایجاد کنید.

اولین قدم برای انتخاب شرکت طراحی سایت بررسی نمونه کار سایت سفارش آنلاین غذا و نمونه کارهای دیگر سایت آن شرکت است. در قدم بعدی کاربران خواستار طراحی سایت باید به قیمت طراحی سایت سفارش غذا آنلاین توجه داشته باشند. همچنین در پایان باید به هزینه خدمات طراحی سایت سفارش غذا نیز دقت لازم را داشته باشند تا مشتریان بیشتری جذب کنند.

شرکت طراحی وب سایت سفارش آنلاین غذا​
رزرو و سفارشات را به صورت آنلاین با وب سایت رستوران دریافت کنید

رزرو و سفارشات را به صورت آنلاین با وب سایت رستوران دریافت کنید

70 درصد از مشتریان می گویند ترجیح می دهند مستقیماً به رستوران ها سفارش دهند. اگر این فرصت به آنها داده شود جای پلت فرم سفارش غذا شخص ثالث، از وب سایت رستوران شما مستقیما سفارش می دهند.
همچنین برای یک وب سایت مهم است که امکان رزرو میز را ارائه دهد. زیرا امروزه مشتریان می خواهند همه چیز را به صورت آنلاین به راحتی مدیریت کنند. هنگامی که یک مشتری بالقوه موقعیت مکانی رستوران شما را به صورت آنلاین پیدا می کند، مطمئن می شود که می تواند بدون دردسر رزرو میز یا تحویل غذا را انجام دهد.

نکات طراحی سایت سفارش غذا

در طراحی وب سایت نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کرد و مهم ترین نکته برای جذب مشتریان سئو و بهینه سازی سایت دارد. مثلا کاربری که به دنبال سایت رستوران برای غذا است، در موتورهای جستجوی گوگل رستوران های محل سکونت خود را سرچ می کند و سایت هایی که سئو شده اند در صفحه اول پیشنهادی گوگل قرار می گیرند. این سایت ها معروف ترین سایت های غذا هستند.

نکات طراحی سایت سفارش غذا​
ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم وب‌سایت رستوران​

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم وب‌سایت رستوران

بهترین وب‌سایت‌های رستوران معمولاً ویژگی‌های زیر را دارند:

امکان مشاهده منو
صفحه رزرو میز
ثبت سفارش آنلاین
درج شماره تلفن، ایمیل، آدرس‌، پیوند شبکه‌های اجتماعی
معرفی شعب به همراه آدرس
اطلاعات مربوط به ساعات کاری
معرفی کارکنان

اهمیت طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

با توجه به دوران کرونا سبک زندگی افراد تغییر زیادی کرده و در شرایط کنونی ، بیش تر افراد به دنبال این هستند که کارهای خود را اینترنتی انجام دهند. سفارش غذا و موارد خوراکی یکی از این کارهاست. در نتیجه فرصت خوبی برای رستوران ها و کافه ها ایجاد شده است تا بتوانند برند خود را معرفی کنند و در کنار آن سفارش غذا به صورت اینترنتی را داشته باشند. طراحی وب سایت رستوران کمک می کند تا مشتریان از نقاط مختلف شهر غذای خود را در منزل سفارش دهند. با استفاده از طراحی وبسایت حرفه ای برای رستوران ها این امکان هست که حتی اگر به رستوران نرفته باشید با فضای و منوی غذایی گافه ها و رستوران ها آشنا شده و سپس آن جا را برای رفتن انتخاب کنید.

اهمیت طراحی سایت رستوران و سفارش غذا​

ارائه خدمات آنلاین در بستر وبسایت، یک فرصت طلایی برای کسب درآمد بیشتر رستوران‌ها، کترینگ‌ها، کافه‌ها و فست فودها است. شما با طراحی سایت رستوران می‌توانید خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه کنید. به عنوان مثال می‌توانید با ساخت یک منو آنلاین، قیمت، رسپی و تصاویر یک غذا را به مخاطبین خود نشان دهید تا راحت‌تر بتوانند تصمیم‌گیری کنند. همچنین کاربران نیازی به مراجعه حضوری و پرداخت ندارند. آنها در سایت رستوران، کافی شاپ یا فست فود می‌توانند هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت و غذا را داغ درب منزل تحویل بگیرند. در ادامه قصد داریم درباره قیمت طراحی سایت رستوران و کافی شاپ اطلاعات دقیق و جامع‎تری را در اختیار شما قرار دهیم. جهت مشاهده بیشتر نمونه‌‌های طراحی سایت فروشگاهی رستوران و قیمت آنها با ما همراه باشید

راه اندازی سایت رستوران و سفارش غذا

اگر شما هم دارای یک رستوران هستید و تصمیم راه اندازی سایت رستوران هستید ، اصلا نگران نباشید چرا که با طراحی وبسایت رستوران می توانید ، به صورت آنلاین سفارش غذا دریافت کنید و به تمام نقاط شهر خود ارسال داشته باشید. برای راه اندازی وب سایت رستوران ، باید نکاتی چون برندینگ، تبلیغات ، طراحی لوگو و منوی رستوران را برای فروش بیشتر خود انجام دهید. مجموع همه این ها در سایت می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند.

راه اندازی سایت رستوران و سفارش غذا​

SEO همان چیزی است که باعث می‌شود وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل دیده شود. عملا یکی از مهم‌ترین مسیرهای جذب مخاطب برای یک سایت رستوران، همین سئو و گوگل است. بنابراین به‌خوبی باید وب سایت‌تان را برای دیده‌شدن در نتایج بهینه کنید.

سئو سایت رستوران​

سئو نکته مهم در طراحی سایت سفارش غذا

در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا باید به رسپانسیو بودن سایت اهمیت خاصی قائل شوید. مطمئن باشید بیشتر مشتریان شما از طریق گوشی موبایل خود دست به سفارش غذا می زنند. پس اگر میخواهید هزینه شما برای طراحی سایت بیهوده نباشد حتما به این نکته توجه کنید.

طراحی اپلیکیشن رستوران​

طراحی اپلیکیشن رستوران

یکی از راه های محبوب بودن کسب و کارها برای مخاطبین هدف،ارتباط سریع و راحت با آنهاست. با طراحی اپلیکشن رستوران ،همان امکاناتی را که در طراحی سایت رستوران موجود است در آن ایجاد میشود.در اپلیکیشن میتوانید چالش ها و مسابقات قرعه کشی ها را قرار دهید تا بیشتر مورد توجه مشتریان خود قرار بگیرید.با نصب اپلیکیشن رستوران مخاطبینتان میتوانند به صورت آفلاین از منوی غذایی شمادیدن کرده و انتخاب راحتی در زمان سفارش گیری داشته باشند.همچین در صورت نداشتن اینترنت میتوانند راه های ارتباطی با شما را دریابند.

مزایای طراحی سایت رستوران و کافه با وردپرس

  • سرعت بالا در اجرا و پیاده‌سازی
  • هزینه پایین وردپرس
  • سادگی و راحتی استفاده
  • امنیت بالا
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • منبع باز

معایب طراحی سایت رستوران و کافه با وردپرس

  • آسیب‌پذیری
  • نگهداری مداوم
  • قالب آماده
  • حجم بالا کدهای اضافی

سیستم عضویت آنلاین

افرادی که برای نخستین بار می‌خواهند از سایت شما اقدام به سفارش غذا کنند، باید در سایت شما عضو شوند. در غیر اینصورت، آن‌ها نمی‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. سیستم عضویت آنلاین با دریافت اطلاعات شخصی افراد می‌تواند این نیاز آن‌ها را برطرف کند. اطلاعات شخصی ماننده نام، نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و آدرس محل کار و خانه از اطلاعات مهمی هستند که در سیستم عضویت آنلاین باید درج شوند تا در نهایت، شناسه کاربری و کد عضویت برای کاربران صادر گردد.

بهبود رتبه‌بندی جست‌وجو

با صرف زمان برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) می‌توانید به کسب‌وکار خود کمک کنید تا در عبارات جستجوی مرتبط نمایش داده شوید. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت شما برای کسی که «رستوران موسیقی زنده»، «رستوران ایتالیایی» را جستجو می‌کند نشان داده شود، مشتریان بیشتری کسب می‌کنید.

ایجاد حساب کاربری برای پرسنل و تعیین دسترسی

ایجاد حساب کاربری برای پرسنل رستوران ها، اعم از صندوق داران، سرآشپزها، مدیریت مجموعه و سایر افراد باعث می شود که وظایف آنها به طور شفافی مشخص شده و مسوولیت کار خود را بر عهده بگیرند. تعیین دسترسی برای این افراد موجب می شود که اقدامات افراد، با کد اختصاصی آنها در زمان دقیق ضبط و ثبت شود و گزارشی کامل از آن تهیه شود.

صدور فاکتور آنلاین​

صدور فاکتور آنلاین

صدور فاکتور آنلاین بعد از ثبت نهایی سفارش امکانپذیر خواهد بود. صدور فاکتور آنلاین برای مشتریان و همچنین، مالکان رستوران‌ها مناسب‌ خواهد بود؛ چرا که آن‌ها می‌توانند از لیست غذاهای خود اطلاع پیدا کنند. صدور فاکتور آنلاین برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. پس این دو مورد را در طراحی سایت سفارش غذا نادیده نگیرید.

افزایش مشتریان با تبلیغات مقرون‌به‌صرفه

تبلیغات چاپی گران هستند. با یک وب‌سایت می‌توانید حجم بی‌پایانی از اطلاعات چاپی را با کسری از هزینه نمایش دهید. اطلاعات 24 ساعته در دسترس هر کسی است که به اینترنت دسترسی دارد و شما به راحتی می‌توانید اطلاعات قدیمی را در وب سایت خود به‌روز کنید در حالی که هزینه چاپ مجدد آگهی‌ها بسیار بیشتر است.

امکان ثبت فاکتور با لوگو رستوران

اکثر خریداران بعد از خرید غذا، از صندوق داران می خواهند تا فاکتور خرید را به آنها تحویل دهد و بتوانند به بررسی آن بپردازند. در مورد سفارش آنلاین هم این قضیه صدق می کند و میزان حرفه ای بودن و اعتبار سایت رستورانی را نشان می دهد. بنابراین در هنگام طراحی سایت رستوران ، حتما از طراحان سایت بخواهید تا گزارش کاملی از اطلاعات به همراه لوگو رستوران را در فاکتور قرار دهد و پس از سفارش اینترنتی، فاکتور آن تولید شده و به نمایش در آید. منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه