طراحی سایت اختصاصی در تهران

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران : طراحی وب سایتی با امکانات بروز و زیرساختی منعطف و قابل توسعه که بتواند نیازهای امروز و فردای مشتریان را پوشش دهد، تخصصی است که با سالها تجربه و تلاش بدست آورده‌ایم و مفتخریم، که وب سایتی به مشتریان خود تحویل می‌دهیم که نه تنها زیبا و به لحاظ گرافیکی، سفارشی سلایق ایشان است، بلکه به لحاظ فنی و تکنیکی هم، بستری پایدار و ایمن برای محتوای ایشان محسوب می‌شود، تا علاوه بر وجاهت و برندسازی، به سئو و جذب بازدید بالا و موثر کمک کند. وقتی بابت موفقیت پروژه نفس راحتی می‌کشیم، که آمار و ارقام نشان دهد، سایت واقعا اسباب رونق کسب و کار مشتری عزیزمان شده است.

طراحی سایت در تهران​

طراحی سایت تهران از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که بسیاری از شرکت‌های ایران در پایتخت مستقر می‌باشند و یا دارای دفتر مرکزی هستند و تهران مهم ترین و بزرگ ترین قطب تجاری ایران است. لذا ارائه خدمات طراحی سایت در تهران به این شرکتها اهمیت ویژه ای دارد و ویرا این آمادگی را دارد تا قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی وب ‌سایت با برگزاری جلسات حضوری و ارائه مشاوره های رایگان و انتقال تجارب خود در این زمینه بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. همچنین در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما، طراحی و بهینه سازی سایت را به بهترین شکل ممکن اجرایی نماید.

برایسفارش طراحی سایت اختصاصی و وردپرسکلیک کنید

وب سایت ها یکی از قدرتمندترین ابزار های گوگل به شمار می آید. کاربران با ساخت وب سایت می توانند تمامی محصولات، خدمات، مطالب و یا هر اطلاعات دیگری را در دنیای وسیع اینترنت به اشتراک بگذارند. به همین دلیل یکی از نیازهای اصلی هر کسب و کاری داشتن وب سایت قدرتمند تا با کمک آن بتوانند شعبه دیگری از شغل خود را ایجاد کرده و درامد بیشتری به دست آورند. با داشتن یک وب سایت در بستر پهناور اینترنت می توانید نه تنها در شهر خود بلکه در سرار کشور کسب و کار خودتان را گسترش دهید.

مزایای طراحی سایت تهران برای کسب‌وکارهای تهرانی چیست؟​

مزایای طراحی سایت تهران برای کسب‌وکارهای تهرانی چیست؟

وب‌سایت مهم‌ترین ابزار تجارت آنلاین است. زیرا بیش از ۷۰ درصد از مردم ایران در اینترنت حضور دارند. از بین ۵۹ میلیون نفر ایرانی که در اینترنت آنلاین هستند. درصد بالایی از این کاربران، به خدمات/محصولات شما احتیاج دارند. اما برای داشتن فروش بالا به این تعداد کاربر، باید شرایط مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال، باید در حجم وسیعی تبلیغات کنید تا کاربران متوجه حضور شما و خدمات/محصولات‌‌تان شوند.

  • گام مهم بعدی برای موفقیت پروژه طراحی سایت تهران، بهینه سازی یا سئو آن برای موتور جستجوی گوگل است.
  • عدم بهینه سازی سایت، باعث میشود مشتریان نتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و عملا تمامی هزینههایی که برای طراحی سایت تهران پرداختهاید بی نتیجه خواهند ماند.
  • از طرف دیگر فرایند “SEO”، امری بسیار تخصصی بوده و در صورت اجرای اشتباه، صفحات وب شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف خواهند شد برای بیشتر شدن اطلاعات سئو شما مقاله سفارش سئو در تهران را مطالعه کنید .
خدمات سئو سایت در تهران​
مزایای طراحی سایت با وردپرس در تهران​

مزایای طراحی سایت با وردپرس در تهران

طراحی و مدیریت یک وب سایت وردپرس به مراتب از یک وب سایت که با کد نویسی اختصاصی انجام میشود راحت تر است برای اینکه به راحتی میتوان به منابع آموزشی وردپرس با زبان های گوناگون دست یافت. قیمت ساخت یک سایت وردپرس کاملا بسته به نیاز شما است که معمولا این هزینه بین 2 تا 12 میلیون قابل انجام است که با مدت زمان طراحی سایت شما رابطه مستقیم دارد. در وردپرس توسعه دهندگان میتوانند کدها و افزونه های مورد نظر خودرا اضافه کنند و با بقیه به اشتراک بگذارند. افزونه های وردپرس رایگان هستند و باعث کاهش هزینه در طراحی وب سایت شما میشود و…

طراحی صحیح برای موبایل

  • امروزه حتما لازم است که وب‌سایت‌ها ریسپانسیو طراحی شوند و با رزولوشن موبایل‌های کوچک و بزرگ سازگاری داشته باشند.
  • با انتشار الگوریتم موبایل فرست ایندکس که توسط گوگل طراحی شد، از این پس نسخه موبایل یک وب سایت است که برای ایندکس درنظر گرفته شده و رتبه دهی از طریق آن انجام می‌گیرد.
طراحی صحیح برای موبایل​

طراحی سایت حرفه ای

وجه داشته باشید که فریب سایت هایی که تقاضای مبلغ بالا برای سایت از شما دارند را نخورید و حتما با یک مشاور در زمینه وبسایت مشورت کنید زیرا برعکس اصطلاح هرچی پول بدی آش می خوری ، در حال حاضر سايت ها به قدری پیچیده شده اند که شاید بهترین و حرفه ای ترین و کارامد ترین سايت همان ارزان ترین باشد.

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

طراحی سایت اختصاصی در تهران : اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید قدم در دنیای کسب و کار اینترنتی بگذارید و درامد خود را افزایش دهید، بهترین گزینه برای شما طراحی سایت حرفه ای درعین حال ساده است. از آن جایی که طراحی سایت یک فرایند بسیار مهم و تاثیر گذار در کسب و کار است ممکن است انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای شما دشوار شود. شما باید بدانید وب سایت چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

طراحی وبسایت شرکتی​

طراحی وبسایت شرکتی

معرفی شرکت شما با بهترین چشم انداز در سایت و جذب کاربران بیشتر تخصص ماست. شرکت کافه ویرا با طراحی صد ها سایت شرکتی و فروشگاهی اکنون با انبوهی از تجربه و دانستن نیاز مخاطب آماده طراحی وبسایت شرکت شما با بهترین قیمت میباشد. سایتی برای شما میسازیم که در نهایت شگفت زده شوید.

اگر پزشک هستید یا در زمینه درمان فعالیت دارید، همان اندازه که به یک مطب برای حضور و درمان بیماران نیاز دارید، درعصرتکنولوژی هم طراحی وبسایت پزشکی و ارتباط آنلاین با مراجعه‌کنندگان لازمه کارتان است. استفاده از وبسایت‌های پزشکی با طراحی اصولی بر اساس روانشناسی رنگ، سرعت دسترسی مناسب، طبقه‌ بندی درست اطلاعات و… این امکان را به شما می‌دهد، تا بهتر دیده شوید و خدمات شایسته ‌تری را به بیماران خود ارائه دهید.

طراحی سایت پزشکی​
ویژگی های بهترین موسسه طراحی سایت در تهران​

ویژگی های بهترین موسسه طراحی سایت در تهران

  • نمونه کار: اولین کاری که باید برای انتخاب یک پیمانکار جهت طراحی سایت در تهران انجام دهید، مشاهده نمونه کارهای آن است. بسیار مهم است تا وب سایت هایی که در پلتفرم آنها طراحی شده، از نظر سرعت، زیبایی و امکانات با نیازهای شما تطابق داشته باشد.
  • سابقه کاری: تجربه یک فاکتور بسیار مهم در طراحی سایت است. هرچقدر بیشتر باشد، کیفیت خروجی کار افزایش می یابد. بنابراین پیشنهاد ما آن است به دنبال مجموعه هایی باشید که حداقل 1-2 سال سابقه فعالیت در این بخش را داشته باشند.
  • رضایت: در نهایت از رضایت کاربران این سرویس ها اطمینان حاصل کنید. چراکه بخشی از خدمات طراحی سایت در تهران، پشتیبانی آن است. شما می توانید با پرس و جو از کارفرمایان این پلتفرم ها، از روند ارائه سرویس ها و نحوه پشتیبانی آنها اطمینان حاصل کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

اگر می خواهید که علاوه بر معرفی محصولات کسب درآمد از فروش آن هانیز داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید، این کار را به شرکت طراحی سایت ویرا بسپارید. مجموعه کافه ویرا علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، شما را در تمامی مراحل فروش و کسب درآمد بیشتر همراهی میکند و راهکار های تجاری برای کسب درآمد بیشتر از سایت به شما ارائه میدهد.

طراحی سایت ریسپانسیو​

طراحی سایت ریسپانسیو

  • همانطور که می دانید همه مشتریان شما با کامپیوتر یا لپ تاپ خود به سایت شما مراجعه نمی کنند و ممکن است اکثر آنها با گوشی موبایل خود وارد سایت شما شوند.
  • پس نیاز است سایت شما طوری راه‌اندازی شود که با گوشی موبایل و تبلت نیز بتوان آن را به خوبی دید و از آن استفاده برد و در نهایت تجربه خوبی را برای کاربر ایجاد کند.

طراحی سایت حقوقی

افراد زیادی روزانه، از اینترنت برای پاسخ به سوالات و مسائل حقوقی خود استفاده می‌کنند و به دنبال وکلا و مؤسسات حقوقی می‌گردند. داشتن یک سایت حقوقی، مزیت‎های بسیاری را برایتان به همراه دارد. برای مثال، باعث اعتبار بخشی بیشتر به کسب و کارتان می‌شود و مخاطبان و مراجعان بیشتری را برایتان به همراه می‌آورد، و به شما این امکان را می‌دهد، تا کیفیت اطلاع رسانی به موکلان خود را افزایش دهید.

سرورهای اختصاصی​

سرورهای اختصاصی

سرور اختصاصی، نوعی از میزبانی اینترنتی است که در آن کاربر یک سرور را به طور کامل اجاره می کند. در سرور اختصاصی تمام فضای هارد دیسک سرور همراه پهنای باند قابل توجه در اختیار مشتری قرار می گیرد، که امکانات متنوعی را فراهم می آورد. این سرویس به مراتب نسبت به سرویس اشتراکی قابل انعطاف تر است و سازمان ها (کاربران) دسترسی کاملی به سرور(ها) دارند که شامل انتخاب نوع سیستم عامل، سخت افزار، پهنای باند و خیلی چیزهای دیگر می باشد.

درخواست مشاوره طراحی سایت در تهران

اگر در رابطه با طراحی سایت در تهران ابهاماتی دارید، می توانید از پشتیبانی ما کمک بگیرید. راه اندازی یک پلتفرم جدید ممکن است برای بسیاری از افراد یک ایده گنگ باشد. با این حال به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بدانید برای بقای پلتفرم خود، لازم است در آینده ای نزدیک اقدام به فروش آنلاین محصولات خود نمایید.

درخواست مشاوره طراحی سایت در تهران​

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که مشتریان از ما میپرسند این است که آیا طراحی سایت قیمت بالایی دارد؟ در واقع در شرکت طراحی سایت آریا تهران پکیج های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید با هر بودجه ای بهترین سایت را برای معرفی و بهبود کسب و کارتان طراحی کنید. هزینه طراحی سایت در تهران در شرکت های مختلف متغیر میباشد اما اگر شما پکیج طراحی سایت ارزان ما را انتخاب کنید این اطمینان را میدهیم که هزینه بسیار کمتری از سایر شرکت ها از شما دریافت کنیم. قیمت طراحی سایت با وردپرس با قیمت ساخت سایت با cms اختصاصی متفاوت خواهد بود.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

برخی از مشتریان ما

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در حدی که امکان پذیر باشد تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند و این دلیلی بر انتخاب شرکت نرم افزاری کافه ویرا در این زمینه است.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.