سفارش طراحی سایت در تهران

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی : مهم نیست که شما به دنبال طراحی سایت خدماتی هستید شرکت کافه ویرا با داشتن کادری مجرب به شما کمک میکند طراحی سایت با قیمت مناسب و بهترین طراحی و امکانات را داسته باشید طراحی سایت خود را به تیم ویرا بسپارید و نتیجه عالی با پشتیبانی یک ساله به صورت رایگان را از ما دریافت کنید.

طراحی سایت خدماتی​
عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت خدماتی​

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت خدماتی

عوامل زیادی بر قیمت سایت اثرگذار هستند اما به طور کلی چند فاکتور اصلی برای قیمت وجود دارد. یکی از آن ها طراحی اختصاصی است. بسیاری از شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند که بسیار ارزان تر و راحت تر است. تیم کافه ویرا طراحی سایت را به صورت اختصاصی و منحصر به هر مشتری انجام می دهد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی وبسایت خدماتی آورده شده است.

سفارش سایت خدماتی

خدمات طراحی سایت و مزایای آن به عنوان اصلی مهم در دنیای کسب و کارهای سنتی و دیجیتالی تلقی میشود. امروزه کسب و کارها در بخش تولید، تجارت و یا خدماتی فعالیت دارند. کسب و کارهای خدماتی میتوانند ارائه دهنده خدماتی باشند که نتایج آنها به تولید یک کالا منجر نشود، لزومآ نتایج حاصل از همه کسب و کارهای خدماتی به تولید یک کالا یا محصول خدماتی منجر نمی شود بلکه منشا گرفته از ارزش کارهایی است که آنها به مشتریان خود می فروشند. در واقع خدمات طراحی سایت برای اینگونه کسب و کارها امکاناتات بسیاری در اختیار مشتریان و کاربرانشان قرار میدهند، که سرانجام موجب می شود کاربران سایت، متناسب با نیازهایشان به خرید یا استفاده از امکانات خدمات طراحی سایت بپردازند.

سفارش سایت خدماتی​

چرا طراحی سایت خدماتی برای کسب‌وکارها الزامی است؟

سایت ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین روش، خدمات خود را در فضای مجازی به طیف وسیعی از مشتریان بالقوه‌اتان معرفی کنید. تنها در این صورت است که شانس این را خواهید داشت که مشتریان زیادی داشته باشید. همچنین اگر نحوه ارائه خدمات شما به گونه‌ای است که می‌توانید متناسب با حوزه‌ی فعالیت‌تان، بخشی از نیازهای مشتریان جهانی را برطرف کنید. داشتن سایت این امکان را به شما می‌دهد به راحتی به طیف وسیعی از کاربران‌تان در دیگر کشورها خدمات ارائه داده و درآمد دلاری خوبی داشته باشید.

قصد طراحی وب‌سایت خدماتی را دارید؟​

قصد طراحی وب‌سایت خدماتی را دارید؟

طراحی وب‌سایت خدماتی: این نوع وب‌سایت‌ها هم به صورت تخصصی هستند که خدماتی را به گروهی خاص عرضه می‌کنند. این سایت‌ها با اهداف تجاری عرضه می‌شوند که قصد ارائه خدماتی را به صورت آنلاین در بستر اینترنت دارند. از نمونه این موارد می‌تواند به مواردی مثل فروشگاه‌ها، سایت‌های بانکی، شرکت‌های هاستینگ، طراحی سایت و سئو سایت و… اشاره کرد. برای ساخت و طراحی وب‌سایت خدماتی حرفه‌ای به صورت کلی نیاز به طی سه مرحله دارید که شامل خرید دامنه، خرید هاست و انتخاب و نصب سیستم مدیریت محتوا خواهد بود که به صورت سفارش سایت خدماتی​ مختصر به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

طراحی سایت خدماتی با وردپرس​

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

وردپرس به عنوان محبوب ترین سی ام اس طراحی سایت در دنیا و ایران به عنوان هسته اصلی در طراحی وب سایت خدمات آنلاین استفاده می شود. وردپرس با تامین رایگان بک اند سایت برای طراحی سایت بار هزینه های کد نویسی بک اند را از کارفرمایان برداشته تا فقط با طراحی و کد نویسی اختصاصی فرانت اند(ظاهر وب سایت) اقدام به طراحی سایت اختصاصی خود نمایند. همچنین باید توجه داشته باشید استفاده از قالب های آماده اگر به سفارش سایت خدماتی صورت تخصصی و صحیح توسط متخصص انتخاب نشود ممکن است باعث ایجاد ضررر برای شما شود.

طراحی سایت خدماتی ریسپانسیو

طبق آمارها، بسیاری از افراد با موبایل به اینترنت وارد می‌شوند. به همین خاطر باید بخش‌های مختلف وبسایت‌ها، به گونه‌ای استاندارد شوند تا در ابعاد گوشی موبایل درست دیده شوند. به عنوان مثال اندازه فونت نوشته‌ها به اندازه کافی درشت باشد. دکمه‌ها و منوها مرتب و بدون به هم ریختگی چیده شوند تا کاربر بتواند از وبسایت استفاده کند. به خاطر اهمیت بالای این موضوع، متخصصین وب سئوادیو، تمامی صفحات سایت شما را واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی می‌کنند تا کاربران‌تان هنگام استفاده از موبایل، سفارش سایت خدماتی در سایت‌تان با مشکل روبرو نشوند.

طراحی سایت خدماتی ریسپانسیو​

طراحی سایت خدماتی ارزان

عوامل بسیاری بر قیمت سایت و هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی اثر گذار هستند. بنابراین طراحی وبسایت خدماتی ارزان شما را ملزم به رعایت برخی نکات و یا نادیده گرفتن بخشی از این عوامل وادار می کند. به عنوان مثال در طراحی فروشگاه اینترنتی باید هاست و فضای ذخیره سازی با حجم کمتر و کیفیت پایین تر انتخاب کنید و یا به جای طراحی سایت با cms اختصاصی به سراغ طراحی سایت خدماتی با وردپرس بروید. بنابراین باید نیازها و اهداف خود را بسنجید و مطابق آن رای طراحی سایت خدماتی اقدام کنید.

ویژگی های مهم یک سایت خدماتی

داشتن پایه و اساس قوی در ساختار وب سایت برای موفقیت بخش خدمات شما مهم است. این ساختار نه تنها تجربه کاربری را بهبود می بخشد، بلکه شما را برای بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو آماده می کند.

  • صفحه تماس با ما، فرم ها و راه های ارتباطی کاملا مشخص و آنلاین باشد.
  • جابجایی و حرکت بین صفحات سایت براحتی انجام شود.
  • دسته بندی خدمات صحیح و اصولی انجام شود تا براحتی قابل دسترسی باشند.
  • نمونه خدمات در سایت نمایش داده شود.
  • آدرس مراکز خدماتی مشخص باشد تا مشتری نزدیکترین مکان را انتخاب کنید.
  • خدمات باید با ذکر جزئیات و گزینه های موجود معرفی شوند.
  • خدمات در دسترس باشند و کاربر در هنگام ورود به وبسایت بتواند براحتی آن ها را پیدا کند.
  • ارائه دیدگاه ها و نظرات و پیشنهادات مشتریان می تواند موجب آشنایی بیشتر کاربران با خدمات شود.
  • سرعت بارگذاری سایت خدماتی باید بالا باشد تا کاربر در سریعترین حالت ممکن بتواند خدمت موردنظرش را پیدا کند.
دلیل مهم استفاده از وب سایت خدماتی

4دلیل مهم استفاده از وب‌سایت خدماتی

  • هزینه کم برای طراحی وب‌سایت خدماتی: در مقایسه با یک کسب و کار سنتی هزینه کمتری را با طراحی وب‌سایت خواهید داشت. چرا که نیاز به محیط فیزیکی آنچنانی، هزینه برای زیبا کردن محل کسب و سایر کارها را ندارید.
  • بهبود دسترسی: وب‌سایت خدماتی، به مشتریان نیاز دارد و به آنها این امکان را می‌دهد که به آسانی به خدمات این سازمان‌ها دسترسی داشته باشند. این راهی مطمئن برای رسیدن به خدمات و دسترسی آنلاین می‌باشد.
  • برقراری ارتباط با مشتریان: وجود یک وب‌سایت خدماتی به شرایط مناسبی برای برقراری تعامل با مشتریان و برقراری ارتباط با آنها، برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند.
  • بهبود تجربه کاربری: یک وب‌سایت خدماتی به شما این امکان را می‌دهد که تجربه خوب کاربر بهبود یابد و مشتریان شما با استفاده از خدمات شما احساس رضایت کنند. طراحی صفحات و استفاده از کاربردهای مناسب، احساس رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

صفحات لندینگ خدمات

صفحاتی که برای معرفی یک خدمات یا محصول ایجاد می شوند، اغلب به عنوان صفحات لندینگ شناخته می شوند. این صفحات در طراحی وب سایت بر ارائه یک سرویس واحد و خاص متمرکز شده اند. برخی از مزایای این صفحات عبارتند از:

  • به شما این امکان را می دهند که روی یک موضوع (سرویس) خاص تمرکز داشته باشید.
  • می توانند برای جستجوی بر اساس اصطلاحات کلیدی خاص بهینه سازی شوند.
  • می توانند به عنوان نقاط ورود برای کاربران جدید بسیار تاثیرگذار باشند.
  • ویژگی های خدمات و تفاوت های خود را در این صفحه توضیح دهید.
  • در نهایت، صفحات لندینگ خدمات، یک ابزار قدرتمند برای ارائه اطلاعات به کاربران جدید است. این نوع صفحات هنگام ورود کاربران جدید بیشتر مشاهده می شوند.

توصیه‌ی مشتریان

یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی سایت خدماتی، درج توصیه‌ی مشتریان است. قرار گرفتن این بخش در صفحه می‌تواند تاثیری جدی بر تصمیم کاربران جدید بگذارد. این کار می‌تواند اعتبار یک شرکت را به راحتی افزایش دهد.

سفارش آنلاین خدمات​

سفارش آنلاین خدمات

فلسفه‌ی اصلی طراحی سایت خدمات، امکان سفارش و دریافت آن به صورت آنلاین است. باید بخشی در سایت وجود داشته باشد که بتوان خدمت مورد نظر را از طریق پر کردن یک فرم سفارش داد.

سئو طراحی سایت خدماتی​

موتورهای جستجو نظیر گوگل، از اصلی ترین کانال های بازاریابی برای وب سایت خدماتی شمرده می شوند. بنابراین اصلی ترین میدان رقابتی شما این فضا است و پیش از اقدام برای ساخت اپلیکیشن خدماتی پیشنهاد می کنیم تمرکز و توجه خود را بر سئو حرفه ای سایت خدماتی خود قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر از سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید .

قیمت طراحی سایت خدماتی چقدر است؟

سایت‌ها از لحاظ ظاهر، کاربری، نوع تکنولوژی، تعداد صفحات، نوع امکانات و غیره با هم بسیار متفاوت هستند. بنابراین تعرفه ثابتی وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید به طور دقیق از قیمت طراحی سایت خدماتی آگاه شوید، با ما تماس بگیرید تا بعد از دریافت اطلاعات لازم، تعرفه دقیق را به شما اعلام کنیم.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

قیمت طراحی سایت خدماتی چقدر است؟​

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.