طراحی سفارش سایت خبری

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت خبری​

طراحی سایت خبری :طراحی سایت خبری مکانی است برای آگاه شدن افراد علاقه مند به اخبار، که می‌خواهند درباره خبرمورد علاقه خود اطلاعات کسب کنند و از اتفاقاتی که در زمینه علاقه های خود به وقوع می‌پیوندد مطلع شوند. حال تمام وبسایت های خبری می‌توانند اخبار داخلی و خارجی داشته باشند و اطلاعات کاملی از مسابقات و رویداد های موجود را در اختیار کاربران قرار دهند و همچنین این وبسایت های خبری می‌توانند در کنار اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند یک فروشگاه نیز طراحی کند و از آن برای خود درآمدزایی عالی داشته باشند.

طراحی سایت خبری

شما می توانید در کنار طراحی سایت خبری خود یک اپلیکیشن حرفه ای با کاربردهای بسیار متنوع را داشته باشید. این روزها اکثر افراد تمایل دارند که با گوشی های همراه خود به وبگردی مشغول باشند و از طریق اپلیکیشن های گوناگون کارهای خود را انجام دهند.همین موضوع باعث شده است که طراحی اپلیکیشن تبدیل به یک فرصت ایده آل شود. در صورتی که شما برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای خود اقدام کنید، این فرصت را برای مخاطبان خود ایجاد می کنید که براحتی در هر لحظه و مکان به جدیدترین اخبار دسترسی داشته باشند. این اتفاق سبب جلب رضایت بیشتر آنان خواهد شد.

طراحی سایت خبری آنلاین باید این امکان را برای خوانندگان فراهم کند که هر اطلاعات و اخباری که می خواهند را در سایت شما بدست بیاورند در واقع به آنها قدرت انتخاب بخش ها، مطالب، موضوعات مورد علاقه خود را بدهد. اگر طراحی نتواند تجربه کاربری خوبی را داشته باشد، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد پورتال را ترک می‌کنند و به دنبال موارد دیگری هستند که این تجربه را به آنها ارائه می‌دهند.

سئو سایت خبری​

یکی از عواملی که باعث موفقیت و پیشرفت سایت خبری می شود، سئو سایت است. هرچه سئو سایت شما قوی تر باشد، موتورهای جستجو، شما را در نتایج اولیه جستجوی کاربران نمایش می دهند و بیشتر دیده می شوید. یک سایت خبری اگر بهترین جایگاه را از نظر مطالب و گرافیک داشته باشد اما بهینه نباشد و کسی آن رامشاهده نکند، ارزشی نخواهد داشت. با توجه به اهمیت سئو در سایت های خبری، پلتفرمی را برای طراحی سایت خبری خود انتخاب کنید که تمامی اصول سئو را در کدنویسی خود رعایت کرده باشد و ابزارهای مناسبی در اختیار شما قرار دهد که خودتان بتوانید روی سئو سایتتان به طور تخصصی کار کنید.

در سراسر کشور و جهان در هر لحظه اتفاقات جدیدی در حال روی دادن می باشد. برای مردم بسیار اهمیت دارد که در کوتاه ترین زمان از اخبار مطلع شوند زیرا بر بسیاری از جنبه های زندگی آنها تاثیر گذار است. با روش سنتی و چاپ بر روی کاغذ امکان آگاهی از اخبار در لحظه وجود ندارد. طراحی سایت خبری این مزیت را به وجود آورده که افراد جامعه قادر باشند آخرین اخبار را در سریع ترین زمان و کمترین هزینه ممکن دریافت نمایند. البته بعضی افراد ترجیح می دهند به جای پیگیری اخبار کتاب خوانند و دانش خود را از طریق دیگری افزایش دهند. برای رفع نیاز این افراد می توان از ساخت سایت کتابخوان بهره برد.

اهمیت طراحی سایت خبری در تهران​
مزایای سایت خبری​

در صورتی که امکانات سایت خبری دقیقا همان چیزی باشد که کاربر انتظار دارد از سایت دریافت کند میتوانید این اطمینان را داشته باشید که کاربر از تعداد صفحات بیشتری در سایت بازدید میکند و همین امر میتواند در سئو سایت تاثیر مثبت داشته باشد. در صورتی که طراحی وب سایت خبری حرفه ای صورت گرفته شده باشد و به تمام جزییات توجه ویژه ای شده باشد میتوان این اطمینان را داشت که تعدا بازدیدکنندگان سایت روز به روز افزایش پید میکند و نرخ خروج بازدیدکنندگان کاهش میابد.

ویژگی راه اندازی سایت خبری چیست؟

هر وب سایت با توجه به نوع کاربردی که دارد، ویژگی ها و امکانات متفاوتی خواهد داشت. سایت های خبری نیز یک سری ویژگی هایی دارند که آنها را از سایر وب سایت ها متمایز می کند. برای پیاده سازی سایت خبری پر بازدید، می توانید از مواردی که در ادامه آورده شده است.

ویژگی راه اندازی سایت خبری چیست؟​

امکان عضویت در خبرنامه

در فوتر سایت میتوانید محلی را با عنوان عضویت در خبرنامه در نظر بگیرید و از کاربران بلاگ خبری خود بخواهید با وارد کردن آدرس ایمیل، عضو خبرنامه شما شوند و مهمترین اخبار روز را از طریق ایمیل زودتر از بقیه دریافت نماید. اگر بخواهید یک خبرنامه حرفه ای ایجاد نمایید میتوانید از طراح سایت خود بخواهید برای عضویت کاربران در خبرنامه، دسته بندی موضوعی خبر را قرار دهد تا کاربران بتوانند موضوع مورد علاقه خود را برای دریافت آن از طریق خبزنامه، انتخاب نمایند.

امکان عضویت در خبرنامه​

بنر تبلیغاتی و محلی برای تبلیغ و کسب درآمد

اگر سری به سایت‌های خبری بزنید قطعا با بنرهای تبلیغاتی در صفحات مختلف سایت مواجه خواهید شد. این تبلیغات دقیقا جدی‌ترین منبع درآمد برای صاحب سایت می باشد چرا که یکی از اهداف راه اندازی سایت خبری و ایجاد پایگاه خبر، کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری یا متنی، ریپورتاژ آگهی تبلیغات کلیکی و روشهای مختلف تبلیغات سایت می باشد.

ساخت سایت خبری واکنشگرا

یک طراح سایت خبری باید به این ویژگی بسیار متمایز توجه کند. طراحی وب سایت خبری واکنش گرا باعث می شود پورتال شما بر روی صفحه نمایش هر دستگاهی از لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه زیبا به نظر برسد. خوانندگان را قادر می سازد تا به محتوای شما دسترسی داشته باشند و آن را همانطور که دوست دارند مشاهده کنند.

ساخت سایت خبری واکنشگرا​

به روز رسانی مکرر اخبار

به روز رسانی مکرر محتوا برای پورتال خبری شما ضروری است. بدون به روز رسانی های مکرر، وب سایت شما مخاطبی را جذب نخواهد کرد. محتوای مکرر بر نتایج شما در موتورهای جستجو نیز تأثیر می گذارد. اگر افراد بیشتری به طور منظم از یک وب سایت بازدید می کنند، احتمالاً گوگل آن را دوست دارد.

از اخبار جدید و بروز استفاده کنید

یکی از ویژگی هایی که شما را از رقیبانتان متمایز می سازد، بروز و دست اول بودن اخبار شما است. شما باید تمامی اخباری که هر لحظه منتشر میشود را پیش از رقیبانتان در سایت قرار دهید.

سرعت سایت را بهینه کنید​

سرعت سایت را بهینه کنید

سرعت بالای سایت های خبری یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. اگر از قالب های وردپرسی استفاده می کنید، می توانید با مطالعه محتوا ” افزایش سرعت سایت وردپرس” سرعت سایت خود را بهینه کنید.

زمان بارگذاری صفحه

اکثر سایت‌هایی که کند کار می‌کنند، کاربران خود را آزار می‌دهند از همین رو نرخ پرش سایت آن ها افزایش پیدا می کند. یکی از بخش های مهم و موثر در سرعت سایت هاست است. پس سعی کنید از هاست با کیفیت بالا استفاده کنید.

زمان بارگذاری صفحه​

استفاده از عکس را فراموش نکنید

در طراحی سایت خبری به جای پر کردن صفحه اول از متن، به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید تا عکس های گرافیکی و زیبای شما را نیز ببنید. برای موفقیت در این رویکرد استفاده از عکس های با کیفیت بالا و جذاب ضروری است.

طراحی سایت خبری چقدر زمان می‌برد ؟​

طراحی سایت خبری چقدر زمان می‌برد ؟

جواب به این سؤال نیازمند تخصص در زمینه طراحی سایت است. دو مؤلفه‌ی مهم برای تعیین مدت زمان ساخت سایت خبری و دیگر سایت وجود دارد. نوع وب‌سایت انتخابی: با توجه به اینکه سایت در کدام زمینه‌های خدماتی، خبری، فروشگاهی قصد فعالیت دارد مدت زمان طراحی آن متغیر است. مدت زمان طراحی و ساخت سایت‌های فروشگاهی به نسبت به سایت خبری و خدماتی کمتر است. روش طراحی سایت: با توجه به اینکه سایت با وردپرس یا برنامه نویسی یا به‌طور اختصاصی طراحی شود مسلماً مدت زمان متغیری وجود دارد. طراحی سایت با وردپرس بسیار رایج است به طوری که حدود 35 درصد از وبسایت های جهانی با این سیستم مدیریت محتوا طراحی میشود. با توجه به مراحل پیش‌نیاز هر سایت باید مدت زمان مشخصی برای آنها اختصاص دهند. البته تغییر کدهای ورد پرس برای ویرایش قالب هم نیازمند تجربه و دانش برنامه نویسی است. واضح است که طراحی سایت خبری با php نیازمند زمان بیشتری است و به تخصص و مهارت ویژه ای نیاز دارد.

این ویژگی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد:

تا خبرهای هرروز و حتی لحظه ای را بدون اینکه وارد سایت شما بشوند، به آسانی دسترسی داشته باشند. طراحی سایت خبری از سهم مخاطب خود غافل نمی ماند،با توجه به اینکه عنصر مهم و محوری تعالی مخاطب،فرهنگ است تغییرات بنیادی فرهنگ در جهان امروز ما که توسط انقلاب اینترنتی صورت گرفته کاملا مشهود است.برهمگان مشخص است که درسایر منابع خبری محدودیت هایی برای بارگزاریی فرمت های مختلف وجود دارد برای مثال در مجله یا روزنامه امکان قرار دادن فیلم وجود ندارد ،حتی در شبکه های اجتماعی هم با محدودیت در تعداد کاراکتر متن خبر و یا آپلود فیلم مواجهه هستیم.اما در طراحی سایت این محدودیت ها از بین رفته و می توانید تمامی آنچه را که برای مطالب خود اعم از عکس، فیلم ، متن و … لحاظ کنید

قیمت طراحی سایت خبری​

قیمت طراحی سایت خبری

سایت های خبری با اوجه به نوع ، هدف و امکاناتی که دارند قیمت گذاری می شوند و تمام این امکانات می تواند روی هزینه طراحی سایت خبری تاثیر بگذارد.ما در این بخش با توجه به عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت خبری، سفارشات طراحی سایت شما رو در سه پکیج آماده کردیم که شما می تونید با توجه به نیازتون یکی از این پکیج هارو انتخاب کنید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.

کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایت با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.

بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.