سفارش طراحی سایت بیمه

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه : استفاده از روش های خدمات رسانی قدیمی و به صورت حضوری برای عرضه خدماتی نظیر بیمه دیگر موفقیت آمیز نیست. امروزه به دلیل دسترسی و سهولت در استفاده از خدمات آنلاین ، مردم ترجیح می دهند که کارهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. طراحی سایت بیمه در زندگی امروز افراد یک جامعه سهم به سزایی دارد. بیمه نوعی از مشارکت اجتماعی به حساب می‌آید و نگاه محافظه‌کارانه به آینده دارد. با گسترش نمایندگی بیمه در شهرهای مختلف هر روز به تعداد مراجعات به کارگزاری بیمه افزوده می‌شود. به دلیل افزایش مراجعات مردمی به شرکت بیمه چند سالی است که دفتر بیمه شرکت‌های مختلف برای تسریع پاسخگویی به مراجعات به استفاده از خدمات آنلاین روی آورده‌اند.

طراحی سایت بیمه​
راه اندازی پورتال بیمه​

این روزها صنعت بیمه یکی از رقابتی ترین صنعت‎ها به شمار می‎آید. شرکت‎های مطرح زیادی از این راه کسب درآمد می کنند. مردم خودرو،موبایل و خودشان را بیمه میکنند. حال با این فضای رقابتی که وجود دارد پیدا کردن شرکت بیمه مدنظرشان دشوار است. علاوه بر این امکان مقایسه قیمت‎ها و همچنین خدمات اهمیت ویژه ای دارد. در این فضای رقابتی شدید طراحی سایت بیمه کمک بسیار زیادی را به شما می کند و باعث افزایش اعتبار نمایندگی شما بین مشتریان میشودو در برند سازی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. طراحی سایت بیمه از هزینه های هنگفتی که باید برای تبلیغات بپردازید جلوگیری می کند و خود باعث تبلیغات ارزان قیمتی مثل ایمیل مارکتینگ ، گذاشتن آگهی در سایت های آگهی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو گری مانند گوگل می شود.

  • بیمه مسافرتی

حادثه و مشکلات همواره در کمین است و ما هرگز نمی‌دانیم که در طول سفر چه حوادثی ممکن است پیش بیاید.

  • بیمه آتش سوزی

بیمه ی منازل مسکونی در جهت رفع کامل نیازهای ساکنین منازل مسکونی کلیه موارد زیر را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهد .

  • بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر یکی از انواع بیمه اشخاص است که علاوه بر ارائه‌ پوشش‌هایی برای زمان حیات، پوشش‌های مخصوص در مقابل خطرهای فوت نیز دارد.

  • بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل از جمله پرطرفدارترین خدمات بیمه هاست که خسارت های ناشی از تصادف، سرقت و آتش سوزی را برای اشخاص ثالث و سرنشینان جبران می کند.

انواع طراحی سایت فروش بیمه آنلاین​
لزوم استفاده از سامانه بیمه​

لزوم استفاده از سامانه بیمه

امروزه ادامه کار با روش های خدمت رسانی به شکل حضوری، کمی قدیمی شده است و می توان گفت که دیگر کارآمد نیست، به خصوص همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، کسب و کارهای اینترنتی کارایی بیشتری دارند. افرادی که برای وقت و سلامت خود ارزش قائل هستند نیز تمایل ندارند که برای امور روزانه خود به این طرف و آن طرف بروند و حضوری کارهای خود را به سرانجام برسانند. به بیانی بهتر می توان گفت که اکثر افراد به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه و مهم تر از همه سهولت کارها، به دنبال خدمات آنلاین هستند و تمایل دارند که کارهای خود را اینگونه پیش ببرند.

خدمات نمایندگی بیمه

صنعت بیمه در راستای یاری‌رسانی به افراد جامعه در شرایط سخت و ویژه خدمات متفاوتی را ارائه می‌‎کند. خدمات فروش بیمه به شرح زیر می‌باشد: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سابقه کار، بیمه خدمات درمانی، بیمه تکمیلی انفرادی و از شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند می‌توان به بیمه پاسارگاد، بیمه دانا، بیمه سامان، بیمه پارسیان، بیمه تامین اجتماعی و سایر شرکت‌های معتبر بیمه اشاره کرد که این شرکت‌ها نیز برای ارائه خدمات خود دارای سایت بیمه اختصاصی می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت مقاله طراحی سایت در ارومیه را مطالعه کنید .

خدمات آنلاین در کارگزاری ها​

خدمات آنلاین در کارگزاری ها

در این حوزه، ساخت وب سایت بیمه و همچنین طراحی اپلیکیشن بیمه میتواند کار کارگزاری های بیمه را آسان کرده و بازار وسیع تری را در اختیار آنان قرار دهد. شرکت کارگزار قادر خواهد بود بدون صرف وقت و هزینه زیاد، اطلاعات در مورد انواع بیمه را روی وبسایت قرار داده تا متقاضیان بتوانند از اطلاعات و مشاوره شرکت در هر ساعتی از شبانه روز و بدون اتلاف وقت استفاده کنند. همچنین با استفاده از بخش پرسش و پاسخ و چت آنلاین شرکت بیمه میتواند به مشاوره آنلاین بپردازد. پویایی وبسایت باعث افزایش بازدیدکنندگان شده و همچنین باعث افزایش اعتبار کارگزاری میگردد.

امکانات ایده آل سایت بیمه

یک سایت بیمه خوب باید دارای امکانات و ویژگی های زیر باشد:

  • دارای منوی معرفی انواع مختلف بیمه و توضیح خدمات آن ها باشد.
  • دارای بخش معرفی شرکت باشد.
  • دارای قسمت تماس با ما باشد.
  • آدرس نمایندگی های پر طرفدار را داشته باشد.
  • .قابلیت دسته بندی انواع بیمه را داشته باشد.
  • قابلیت پرداخت آنلاین بیمه نامه را داشته باشد.
  • قابلیت ارائه پیشنهادات مشابه مطابق با جستجوی کاربر داشته باشد.
  • قابلیت سفارش بیمه نامه همراه با فرم درخواست بیمه را داشته باشد.
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی آنلاین از کاربران
  • تمدید بیمه نامه و همچنین پرداخت اقساطی آنلاین
امکانات ایده آل سایت بیمه​
سایت بیمه چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟​

سایت بیمه چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

همانطور که ذکر شد، هنگامی که شما برای برند و نام شرکت خود سایت بیمه راه اندازیی می نمایید، مشتریان به راحتی به وب سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات زیادی از شرکت شما کسب می نمایند. برای تبلیغات در وب سایت بیمه خود میتوانید انواع بیمه ها را توضیح داده و در این بین از خدمات ویژه خود نیز یاد نمایید. در این صورت بازدید کننده به استفاده از خدمات ارائه شده از جانب شما تمایل پیدا کرده و به مشتری تبدیل می شود. هرچه تعداد مشتریان و افرادی که خود را در شرکت شما بیمه می نمایند، افزایش یابد مسلما درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سئو سایت بیمه

طراحی سایت بیمه آنلاین اولین قدم برای فعالیت در فضای آنلاین است اما این کافی نیست. در مرحله بعد باید اقدام به سئو سایت بیمه کرد زیرا این روزها افراد کمتر تمایل دارند تا برای روند کارهای اداری خود به صورت حضوری اقدام کنند و در صف‌های طولانی بایستند. از این رو با جستجو در اینترنت پروسه کارهای اداری خود کوتاه‌تر می‌کنند. اگر سایت شما در لینک‌های اول صفحه یک گوگل باشد احتمال تبدیل کاربر به مشتری برای شما افزایش پیدا می‌کند که این امر با کمک اقدامات سئو عملی می‌شود. با کمک تکنیک‌های سئو می‌توانید برای کلمات کلیدی مورد نظرتان جزء نتایج برتر صفحه نخست گوگل قرار بگیرید. این امر موجب می‌شود تا بازدید از سایت طراحی شده شما افرایش پیدا کند و کسب‌وکارتان رونق بیشتری پیدا کند.

سئو سایت بیمه​

صرفه جویی در وقت و زمان

شاید در گذشته به خاطر داشته باشید که برای انجام انواع بیمه و یا تمدید آن ها باید حتما در محل کارگزاری حاضر می شدید، اما امروزه به لطف طراحی سایت های انجام شده دیگر نیاز به حضور افراد نیست. از این رو آنها می توانند در کمترین زمان و در هر جایی که باشند، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

افزایش تعداد مشتریان​

افزایش تعداد مشتریان

مهم ترین دغدغه ای که بسیاری از افراد در حال حاضر با آن مواجه هستند، پیدا کردن راه هایی برای افزایش درآمد است. برای شرکت ها و کارگزاری های بیمه این افزایش درآمد تنها با افزایش تعداد مشتریان ایجاد خواهد شد.

طراحی سایت فروش بیمه چقدر زمان میبرد ؟!

از آنجایی که هر سایت به صورت اختصاصی و ویژه هر مشتری طراحی می شود، زمان انجام پروژه چیزی بین 1 تا 3 ماه طول خواهد کشید. تغییرات زمانی برای به پایان رساندن طراحی سایت بیمه رابطه مستقیمی با حجم پروژه و تغییرات مد نظر وب خواهد داشت. مشتریان ما همیشه از ما سوال می کنند که چرا بازه زمانی تحویل پروژه انقدر زیاد است. در واقع هر سایتی که به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی شود زمانبر است و به همین دلیل نمونه آن در هیچ کجا وجود نخواهد داشت. پس برای داشتن یک وب سایت منحصر به فرد کافی است کمی صبور باشید.

تعرفه طراحی سایت بیمه​

تعرفه طراحی سایت بیمه

تعرفه ساخت سایت بیمه با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر کارفرما تعیین می‌شود. در ارتباط با هزینه طراحی و ساخت سایت عوامل گوناگونی تاثیرگذار هستند. هزینه های طراحی وب‌سایت در مقایسه با سایر تبلیغات مانند تلویزیون، بیلبورد و… در دراز مدت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. چرا که وب‌سایت بیمه به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغ دائمی و در دسترس همه، مقرون به صرفه می‌باشد. شرکت ویرا با هدف پیشرفت و موفقیت تمامی صاحبان کسب و کار، همواره در تلاش بوده است تا با کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را در خدمات رسانی ارائه دهد. از این رو شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه طراحی سایت بیمه خود را به ما بسپارید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران