طراحی سایت وردپرسی در ارومیه

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت گرافیک اختصاصی
تومان50 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس با گرافیک اختصاصی
تومان12 میلیون
  • طراحی داشبورد اختصاصی
  • پنل مدیریتی حرفه ای
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات​
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت​

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی سایت با وردپرس در ارومیه

طراحی سایت با وردپرس در ارومیه : بزرگی اینترنت و دسترسی افراد بیشتری به وب باعث شده است تا برخی از شرکت های معتبر حضور بهتر و پررنگی در اینترنت داشته باشد. در صورت عدم فعالیت در بستر اینترنت باعث شده است تا مشتریان بسیار زیادی از دست برود. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل امروزه شرکت های بسیار زیادی خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه میدهند. با افزایش میزان اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی و راحتی کار برای افراد، امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در بستر اینترنت شروع به فعالیت میکنند. راه اندازی وبسایت فروشگاهی در مانند راه اندازی یک شعبه جدید میباشد. زیرا فروشگاه اینترنتی باید بدون محدودیت بوده و کاربر بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید محصول و خدمات نمایید.

طراحی سایت با وردپرس در ارومیه​
وردپرس چیست؟​

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) یک نرم افزار اوپن سورس(open source) است که توسط آن می‌توانید وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن بسازید. ویژگی اوپن سورس بودن این امکان را به کاربر میدهد که به کدها دسترسی داشته باشد. به بیان دیگر وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که از قالب های زیادی تشکیل شده است و کاربر بدون داشتن دانش اولیه برنامه نویسی میتواند یک سایت طراحی کند. در سال 2004 اولین نسخه از وردپرس منتشر شد. در سال 2005، توسعه‌ی وردپرس از حالت شخصی بیرون آمد و این امکان فراهم شد که همه‌ی برنامه ‌نویسان وب بتوانند در توسعه‌ی آن نقشی ایفا کنند.

اهمیت و دلایل رواج طراحی سایت وردپرس

به طور کلی، تحت تاثیر پیشرفت فناوری و تکنولوژی، روش های کسب درآمد و کسب و کارها نیز با تغییر و تحولات وسیعی روبرو شدند. امروزه یکی از پیش شرط های لازم برای موفقیت و پیشرفت در کسب کارهای سنتی، مبدل نمودن آنها به روش کسب و کارهای آنلاین و بر بستر وب به شمار می رود. سایتهای طراحی شده با وردپرس نیازهای ایجاد شده در این زمینه را به نحو مطلوب برآورده می سازند.

اهمیت و دلایل رواج طراحی سایت وردپرس​
چه سایت هایی با وردپرس طراحی می شوند؟​

چه سایت هایی با وردپرس طراحی می شوند؟

وردپرس یک پلتفرم قدرتمند است که در سال های اخیر انتخاب بسیاری از افراد برای طراحی سایت بوده است. اگر هنوز هم با وردپرس کاملا آشنا نشده اید و فکر می کنید که طراحی سایت با وردپرس تنها برای سایت های وبلاگ نویسی مناسب است باید به شما بگوییم که این وردپرس برای گذشته ها است. امروزه وردپرس به لطف افزونه ها و قالب های متنوعی که دارد به راحتی می توان سایت های مختلفی چون طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، صنعتی، خدماتی، گردشگری، خبری، لوازم پزشکی و… را انجام داد.

سیستم مدیریت محتوا و فرانت اند سایت یا همون ظاهر وب سایت منظور از سیستم مدیریت محتوا بخش مدیریت وب سایت شما که شما می توانید نوشته ها ، محصولات و صفحه های وب سایت خود را با آن مدیریت کنید که یک نمونه می توان به وردپرس اشاره کرد و فرانت اند سایت شما همان ظاهر و قالب سایت شما هست که کاربران آن را می بینند.

طراحی وب سایت اختصاصی در ارومیه​
داشتن سایت چه کمکی به کسب و کار من میکند؟​

داشتن سایت چه کمکی به کسب و کار من میکند؟

همه چیز در دنیای امروز وابسته به اینترنت شده است. مردم وقتی به خدماتی نیاز پیدا میکنند اولین کاری که انجام میدهند جستجوی شرکت های ارائه دهنده آن خدمت در گوگل است. به همین ترتیب شیوه های بازاریابی و جذب مشتریان هم با گذشته فرق کرده است. ارومیه از شهرهای بزرگ ایران است که جمعیتی 700هزار نفری دارد که اکثر آنها قشر جوان هستند و آشنا با اینترنت. از طرفی در ارومیه کسب و کار های زیادی وجود دارند که رقیب شما هستند، پس برای اینکه در میان رقبا خودی نشان بدهید و با شیوه های مدرن، بازاریابی و برندینگ انجام دهید، داشتن یک سایت ضروری است. وب سایتی که در تمام ساعت شبانه روز در دسترس مشتریان شما باشد، شما را به متقاضیان خدماتتان معرفی کرده و نظرشان برای انتخاب شما جلب کند.

یک وب سایت حرفه ای چه مشخصاتی دارد ؟

  • تجربه کاربری بهتر (UX)
  • سرعت لود بالا سایت
  • ریسپانسیو بودن قالب سایت
  • برای سئو بهینه باشد

روزانه هزاران سایت در وب فارسی و همچنین در سراسر دنیا راه اندازی می شوند و در بستر اینترنت قابل دسترس هستند ولی در بین سایت های تجاری سهم فروش و درآمد زایی برای چند درصد از آن ها می باشد ؟ خیلی ها فکر میکنند با طراحی یک سایت فروشگاهی از همون لحظه میتوانند بفروشند و به درآمد برسند ! ولی به این شکل نیست از بین همه سایت های یک حوزه فقط 10 تای آن ها در صفحه اول گوکل هستند و فقط 3 تای آنها رتبه های 1 تا 3 را دارند !!! به عمل بهینه سازی وب سایت برای گوگل که بتواند در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در رتبه های بالای گوکل قرار گیرد سئو گفته میشود .

یک وب سایت حرفه ای چه مشخصاتی دارد ؟​
سئو سایت در ارومیه​

ارائه خدمات به مشتریان از طریق بستر اینترنت امروزه توسط افراد و شرکت های بسیار زیادی انجام میگیرد. زیرا میلیون کاربر در اینترنت به دنبال خرید برخی از خدمات و محصولات منحصر بفرد هستند. اگر در حوضه کاری خودتان در کلمات پر رقابت در صفحه اول و لینک های برتر گوگل باشید مسلما این شما هستید که خدمات و محصولات خود را بفروش می رسانید. خواسته تمامی صاحبان فروشگاه های اینترنتی، افزایش فروش سایت میبباشد. اما در نظر داشته باشید که برای رسیدن به فروش بالا باید تلاش بیشتری را نیز داشته باشید. هر چقدر زحمات بسیار زیادی برای تولید محتوای با کیفیت کنید مسلما این عامل باعث میشود تا سایت شما در نتایج جستجو برای کاربران به نمایش در آید

هزینه طراحی سایت وردپرس در مقایسه با قیمت طراحی سایت اختصاصی

در مقابل اما، طراحی سایت اختصاصی معمولا هزینه های بیشتری را دربرمی‌گیرد. برای ساخت سایت با CMS اختصاصی، بایستی هزینه کدنویسی و طراحی از پایه المان های وبسایت خود را در کنار هزینه های عام همچون خرید هاست و دامنه و … قراردهید. اگر چه امکان شخصی سازی در سایت های وردپرسی وجود دارد، اما بسیاری از کسب و کارها ترجیح می‌دهند وبسایت خود را از صفر طراحی کنند.

هزینه طراحی سایت وردپرس در مقایسه با قیمت طراحی سایت اختصاصی​

برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه، می توانید با استفاده از روش هایی مانند جستجو در اینترنت، مطالعه نظرات و امتیازات مشتریان قبلی، مشاهده نمونه کارها و مقایسه قیمت های شرکت ها به دنبال بهترین گزینه برای خودتان بگردید. همچنین، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره شرکت های مشاوره ای و طراحی سایت، بهترین شرکت را برای خودتان انتخاب کنید. بهترین روش مقایشه نمونه کارهایی است که شرکتهای طراحی سایت دارند با این روش میتوانید قدرت و تعهد کاری شرکتها را بسنجید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در ارومیه

اگر در زمینه فروش کار میکنید باید وب سایت فروشگاهی داشته باشید. نمونه های موفقی از فروشگاه اینترنتی در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه را برای مشتریان طراحی کرده ایم که فروش ماهانه بیش از 1 میلیارد تومان را دارند و همچنین رو به افزایش هستند. اصول طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها متفاوت است. سایت فروشگاه اینترنتی باید علاوه بر طراحی گرافیکی زیبا، سئو مناسب داشته باشد یا برای موتور های جستحو بهینه سازی شده باشد تا به فروش ایده آل برسد. تجربه موفقیت فروشگاه های اینترنتی را در سایت شما نیز اعمال می کنیم تا به درآمد قابل توجهی برسید و تا رسیدن به درآمد همراهتان هستیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی در ارومیه​
طراحی سایت شرکتی با وردپرس در ارومیه​

طراحی سایت شرکتی با وردپرس در ارومیه

در میان بیش از یک میلیون سایت ایرانی، بی‌شک سایت‌هایی مورد توجه قرار می‌گیرند که با بهترین خدمات طراحی و بهینه‌سازی سایت و محتوا ایجاد و مدیریت می‌شوند. دقیقا همین شرایط برای طراحی سایت‌شرکتی نیز وجود دارد. سایت شرکتی، ویترین برند، محصولات و خدمات برند است. شما با طراحی یک سایت شرکتی وردپرس قدرتمند می‌توانید در فعالیت‌های برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و فروش نیز موفق باشید. ما این کار را با شناخت دقیق حال‌وهوای کسب‌وکار، بررسی پرسونای مخاطبان برند و تحقیق درباره رقبای شما انجام می‌دهیم تا هویتی ماندگار از برند شما در فضای اینترنت ایجاد شود.

طراحی سایت املاک حرفه ای در ارومیه

به طور کلی پیدا کردن خانه ای مناسب برای اجاره یا خرید، یکی از پر زحمت ترین و زمانبرترین کارهای ممکن می باشد. برای پیدا کردن خانه ای مناسب با بودجه و سلیقه مورد نظر، باید روزها و ساعت ها در بنگاه های املاک مختلف سپری کنیم. اما مگر چقدر توان، زمان و هزینه می توان برای این کار صرف کرد؟ با گسترش استفاده از اینترنت در زندگی روزمره مردم، تقریبا اغلب کارها از جمله پیدا کردن ملک نیز دچار تغییر و تحولات زیادی شد. ساخت سایت اختصاصی املاک و اپلیکیشن املاک این امکان را به افراد جویای ملک و هم به مشاوران املاک می دهد تا در کمترین زمان ممکن، نیاز خود را برطرف نماید. با طراحی سایت املاک به راحتی ملک های در دسترس را به کاربران معرفی کنید و مشتریان را از هر استان و شهرستانی جذب کنید.

طراحی سایت املاک حرفه ای در ارومیه​
طراحی سایت خبری با وردپرس در ارومیه​

طراحی سایت خبری با وردپرس در ارومیه

امروزه اکثر مردم تمایل دارند از هر اتفاق جدیدی در جهان رخ می دهد، در سریعترین زمان ممکن از آن مطلع شوند. در این میان خواندن روزنامه ها مانند قبل پاسخگوی نیاز مردم نیست؛ چرا که اینترنت این امکان را برای مردم فراهم کرده است تا در سریعترین زمان، اخبار روز دنیا را در سایت های خبری مطالعه کنند.از دیگر دلایل فروش سایت خبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کسب درآمد از تبلیغات
  • امکان خبر رسانی به سراسر ایران
  • امکان ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • قابلیت جذب مخاطب بیشتر و جلب رضایت آنها

هزینه طراحی سایت وردپرس

یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان و کاربران سایت ها، هزینه های استخدام وردپرس کار و طراحی سایت وردپرس می باشد. شایان ذکر است که هزینه طراحی سایت با استفاده از وردپرس، متناسب با امکانات آن، از تفاوت هایی برخوردار می باشد. به طور معمول، وب سایت های شرکتی از هزینه طراحی سایت کمتری بهره می برند. در سوی مقابل، وب سایت های فروشگاهی، با توجه به امکانات آن، ممکن است هزینه طراحی سایت بیشتری را به خود اختصاص دهد. همچنین چگونگی تولید قالب وب سایت نیز می تواند در هزینه طراحی سایت وردپرس تاثیر گذار و مؤثر باشد؛ به عنوان نمونه طراحی سایت با قالب اختصاصی و سفارشی، متضمن صرف هزینه بیشتری در مقایسه با قالب های معمولی و ساده می باشد.

هزینه طراحی سایت وردپرس​

هزینه طراحی وب سایت در ارومیه چقدر است ؟

بی شک هزینه طراحی کمتر از شهرهای بزرگتر مثل تهران می باشد. قیمت هر پروژه طراحی وب سایت نسبت به پروژه دیگر متفاوت است و فقط بعد از بررسی پروژه شما می تواند هزینه آن را بیان کرد .ولی اگر شما به دنبال یک کار با کیفیت می باشید سراغ آژانس های که از قالب های آماده استفاده می کنند نروید که متاسفانه تعداد این آژانس های طراحی در ارومیه بسیار زیاد می باشد.پس در انتخاب خود حساس تر باشید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه