سفارش اپلیکیشن ios

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی اپلیکیشن ios

امروزه بسیاری از افراد در جامعه به استفاده از اپلیکیشن iso روی آورده اند زیرا امروزه بسیاری از افراد جامعه به استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین روی آورده اند و این مسئله باعث شده است که کسب و کار ها به سراغ طراحی اپلیکیشن ios روی بیاورند .

طراحی اپلیکیشن ios​
سفارش اپلیکیشن ios​

سفارش اپلیکیشن ios

 ما را یاد دو موضع می اندازد اول بحث تحریم ایران و دردسرهایی که کاربران ایرانی برای استفاده از اپلیکیشن ios متحمل می شوند و دوم نام استیو جابز خالق مجموعه بزرگ اپل است. با وجود تمامی مشکلات و دردسرهای موجود اما همچنان تعداد زیادی از کاربران ایرانی از گوشی های آیفون و سیستم عامل ios استفاده می کنند. به همین دلیل طراحی و ساخت اپلیکیشن ios در کنار طراحی اپلیکیشن اندروید همچنان برای کسب و کارهای ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که تعداد زیادی از کاربران خود را در صوردت عدم ساخت اپلیکشین ios از دست خواهند داد.

 

سیستم عامل iOS چیست؟

سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل (Apple) به نام iOS، سیستم عاملی با امنیت بالا می باشد که تنها از طریق سیستم Mac قابلیت برنامه نویسی دارد. علاوه بر گوشی هوشمند آیفون، اپل واچ (Apple Watch) و مک (Mac) از دیگر محصولات پر طرفدار شرکت اپل هستند که با طراحی اپلیکیشن iOS توسعه داده می شوند.

ساخت اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن موبایل

امروزه با توسعه‌ی دنیای فناوری، ساخت اپلیکیشن ‌های متنوع بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برنامه‌هایی که به راحتی و با چند اشاره انگشت بسیاری از نیازهای امروزی و روزمره افراد را برآورده می‌کنند. با توجه به سرعت توسعه این اپلیکیشن‌ها و استفاده بهتر از آنها لازم است با اطلاعاتی در این زمینه آشنا شوید.

آیا طراحی اپلیکیشن ios واقعا لازم و ضروری است؟

در جواب این سوال باید گفت که بستگی به کسب و کار شما دارد. در حالت کلی، استفاده از اپلکیشین ios خیلی کمتر از نرم افزار اندروید می باشد. به علت اینکه محصولات اپل در کشورما با قیمت بالایی عرضه می شود، کمتر کسی توان خرید آن را دارد برای همین بیشتر تبلت و گوشی هایی که مردم از آنها استفاده می کنند برپایه نرم افزار اندروید است.

آیا طراحی اپلیکیشن ios واقعا لازم و ضروری است؟​

مزایای طراحی اپلیکیشن اختصاصی

در روزگار امروز، طراحی اپلیکیشن نقش بسیار پر رنگی را در زندگی انسان ها بازی می کند. روزانه بارها به اپلیکیشن های موبایل خود مراجعه می کنیم و از آن در کارهای متفاوت کمک می گیریم. به عنوان مثال از اپلیکیشن فروشگاهی هنگام خرید اینترنتی کمک می گیریم، برای خرید بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل به اپ های گردشگری مراحعه می کنیم، به کمک این اپ ها غذا و مواد غذایی سفارش می دهیم و… .

مزایای طراحی اپلیکیشن اختصاصی​

معایب طراحی اپلیکیشن ios

قوانین اپل برای طراحی اپلیکیشن موبایل و محیطی که در اختیار توسعه دهندگان اپ قرار داده بسیار سفت و سخت است. برای مثال برای توسعه اپلیکیشن ios بومی به نرم افزارهایی مانند XCode نیاز است که فقط روی مک اجرا می شود. از این رو، برای توسعه اپلیکیشن های ios, شما حداقل به یک دستگاه مک که از تکنولوژی اپل پشتیبانی کند، نیاز خواهید داشت.

ساخت یک اپ برای چند دستگاه

طراحی اپلیکیشن اندروید به معنای ساخت اپلیکیشن سازگار با همه دستگاه ها است. برای مثال شما می‌توانید اپلیکیشن خود را برای هدست ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های واقعیت مجازی، تلویزیون و سایر پلتفرم ها توسعه دهید. این انعطاف‌پذیری می‌تواند ایده های زیادی برای طراحی اپلیکیشن ایجاد کند.

ساخت اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن ارزان اگرچه از لحاظ بودجه بندی و هزینه وارده برای کسب و کار به صرفه تر به نظر می رسد اما معمولا هزینه های بیشتری در آینده بر روی دست کسب و کار می گذارد. اما به راستی آیا طراحی اپلیکیشن ارزان مناسب کسب و کار شما است؟ در ادامه مهم ترین معایبی که ساخت اپلیکیشن ارزان و به صرفه برای شما ایجاد می کند را بیان می کنیم تا آگاهانه در این خصوص تصمیم گیری کنید.

ساخت اپلیکیشن ارزان
طراحی اپلیکیشن اندروید و ios​

در سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید و ios یکی از معیارهای مهم هزینه ساخت اپلیکیشن می باشد. البته آن چه برای شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل و سفارش دهنده در درجه ی اول دارای اهمیت است، کیفیت و کاربردی بودن اپ موبایل می باشد ولی از اهمیت هزینه طراحی آن هم نمی توان به راحتی گذشت. در شرکت‌ طراحی اپلیکیشن در تهران برای تعیین هزینه‌ی تعرفه ی اپلیکیشن اندرویدی هیچ برنامه ی مالی مشخصی وجود ندارد؛زیرا انتظارات و اهداف کارفرما از سفارش طراحی اپ موبایل متفاوت است و هزینه ها هم متناسب با آن‌ها متغییر خواهد بود.

اولویت طراحی اپلیکیشن ios یا نرم افزار اندروید؟

همانطور که بیان کردیم، چونکه میزان استفاده از اپلکیشن ios خیلی کمتر از اندروید است و فقط در دستگاه های مخصوص شرکت اپل استفاده می شود، بهتر است که اول نرم افزار اندروید آن ایجاد کرده و بعد از اینکه توانستید با استفاده از روش های بازاریابی آن را معرفی کنید، بعد به سراغ طراحی اپلیکیشن برای کار خود بروید.

اولویت طراحی اپلیکیشن ios یا نرم افزار اندروید؟​
طراحی اپلیکیشن iOS در ایران

طراحی اپلیکیشن iOS به دلیل محدودیت برنامه و آموزش های لازم در ایران، از جمله کارهایی است که نیاز به تخصص و دانش بروز شده دارد به همین دلیل تعداد افراد متخصص در توسعه اپلیکیشن iOS ، در ایران بسیار محدود هستند. به جرات می توان گفت ما در شرکت کافه ویرا ، قوی ترین و مجرب ترین تیم برنامه نویس iOS را تشکیل داده ایم تا در ساخت اپلیکیشن iOS در ایران جزو بهترین ها باشیم.

استفاده از ios در حال افزایش است

با اینکه در حال حاضر، اندروید 75 درصد بازار طراحی اپلیکیشن را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین دلیل آن اپن سورس بودن آن و برند های متنوع تولید تلفن هوشمندی است که از این سیستم عامل استفاده می کنند ؛ اما سهم اپلیکیشن ios هم در حال افزایش است.

استفاده از ios در حال افزایش است​

یکی از رایج ترین اپلیکیشن های اندرویدی ، اپلیکیشن های فروشگاهی هستند. با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی همواره در دسترس مشتریان خود هستید و به نوعی مغازه و فروشگاه شما در جیب مشتریانتان خواهد بود. از آنجا که بسیاری از مردم گرایش به خرید اینترنتی دارند و این آمار همواره رو به افزایش است ، پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند کاربران را به مشتریان ثابت شما تبدیل کند تا همواره برای خریدهایشان مستقیما به سراغ اپلیکیشن شما بیایند.

طراحی اپلیکیشن ios فروشگاهی​

امکانات رایج اپلیکیشن فروشگاهی ios

  • ثبت نام از طریق شماره
  • موبایل – اضافه کردن سریع محصولات به سبد خرید
  • جستجو و فیلتر کردن محصولات
  • مقایسه محصولات نظر و امتیازدهی
  • تعریف چند آدرس برای ارسال – پرداخت آنلاین
  • اطلاع رسانی از روند آماده – سازی و ارسال سفارش
  • مشاهده سوابق خرید – مشاهده سوابق پرداخت
  • کد تخفیف فروش ویژه
  • گالری تصاویر و ویدئو برای محصولات – بخش بلاگ ( اخبار – مقاله– ویدئو )
  • ارسال تیکت پشتیبانی
  • تعیین زمان ارسال توسطکاربر – ساخت لینک معرفی برای دعوت از دوستان

جامعه به سمتی در حال پیشروی هست که مردم می خواهند تمام کارهای خود را به ساده ترین شکل ممکن و از طریق گوشی موبایل خود انجام دهند. کارهای خدماتی نیز مثل تعمیر لوازم خانگی ، نظافت منزل و یا پرستاری از کودک را نیز مردم ترجیح می دهند به صورت آنلاین سفارش دهند.

امکانات رایج اپلیکیشن خدماتی

  • طراحی نسخه اختصاصی سرویس کار
  • ثبت نام با شماره موبایل
  • تعریف کد تخفیف
  • ایجاد دسته بندی خدمات مختلف
  • ثبت سفارش سریع
  • پیگیری سفارش به صورت آنلاین
  • سسیتم نظردهی بعد از پایان کار
  • سیستم اشتراک گذاری
  • بخش محتوایی( ارائه اخبار و مقالات)
  • کیف پول
  • ارسال نوتیفیکیشن

طراحی اپلیکیشن ios آموزشی

امروزه اموزش نیز مثل بسیاری از موضوعات دیگر در بستر آنلاین ارائه میشود و مخاطبین بسیار زیادی را نیز به خود جذب کرده است. برای مثال شما در زمینه آموزش خیاطی فعالیت میکنید می توانید یک دوره آموزشی کامل را ضبط کنید و از طریق اپلیکیشن آموزشی و فروش آنلاین آن را به مخاب ارائه کنید.این کار موجب می شود شما این ویدئوهای آموزشی را چندین مرتبه به فروش برسانید و از هزینه های شما برای برگذاری کلاس حضوری کاسته می شود.

طراحی اپلیکیشن ios آموزشی​

امکانات رایج اپلیکیشن آموزشی

  • قابلیت بارگذاری و فروش انواع فایل ویدئویی و متنی
  • امکان ثبت نام در دوره های آنلاین
  • امکان برقراری ارتباط بین استاد و هنرجوها و داشجویان
  • امکان ثبت نام با شماره موبایل
    امکان جلوگیری از دانلود فایل ها و نمایش فقط در ناحیه کاربری
  • ایجاد دسته بندی های مختلف
  • بخش محتوایی( بارگذاری اخبار و مقالات )
  • قابلیت فروش به صورت دوره آموزشی کامل و یا تک ویدئویی
    کد تخفیف
    کیف پول
  • قابلیت خرید اشتراک ماهانه و سالانه جهت استفاده از محتواهای آموزشی
  • امکان طراحی اپلیکشن اختصاصی برای اساتید

طراحی اپلیکیشن ios خبری

امروزه مردم دیگر برای پیگیری اخبار و اتفاقات روز جامعه روزنامه و یا مجله خریداری نمی کنند و رسانه های دیجیتال جای آنها را گرفته اند. بنابراین بحث ساخت اپلیکیشن های خبری بسیار داغ و رایج شده است. با طراحی اپلیکیشن خبری می توانید می توانید اخبار و حتواهای جدید را به سرعت منتشر کنید چون به خاطر حضور بستر آنلاین و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام اخبار در لحظه مخابره می شوند و شما نیز باید با همین سرعت بتوانید پیش بروید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن ios خبری​

امکانات رایج اپلیکیشن خبری

  • ارتباط کامل با محتوای سایت از طریق Api
  • عضویت از طریق شماره موبایل
  • قابلیت لایک کردن اخبار
  • امکان اشتراک گذاری اخبار
  • سیستم بوکمارک یا همان ذخیره کردن اخبار
  • قابلیت نمایش تعداد بازدیدها
  • ایجاد دسته بندی چند سطحی
  • امکان انتشار ویدئو و انواع فایل
  • سیستم جستجو هوشمند
  • امکان اضافه کردن علاقه مندی ها
  • سیستم پیشرفته کامنت و نظردهی
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران
  • سیستم تگ گذاری و جستجو بر اساس تگ ها
  • مشخص کردن بخشی بریا پربازدیدترین و جدیدترین اخبار

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.