طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران : امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از تلفن همراه و انجام کارهای روزانه از جمله خرید و فروش از طریق اپلیکیشن های موبایل می باشد. طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از حوزه های پرطرفدار و پردرآمد در هر کسب و کاری محسوب می‌شود. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید هر لحظه با مشتریان خود در ارتباط باشید؛ مشتریان خود را با ارسال نوتیفیکشن از محصولات جدید و تخفیفات خود باخبر کنید و بدون واسطه محصولات خود را به نمایش گذاشته و بفروشید و بدلیل سهولت استفاده از آن برای کاربران و مشتریان، فروش خود را و در راستای آن درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تهران​

موارد بالا تنها بخشی از طراحی و ساخت اپلیکیشن در تهران است. در شهرهای پرجمعیت کسب و کارها نیاز به دیده شدن و شناخته شدن دارند. اگر به صورت درست طراحی اپلیکیشن در تهران را انجام دهید می‌توانید سریعتر از سایر رقبا دیده شوید و مشتریان زیادی را جذب کنید. تقریبا تمامی کسب و کارها نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند. زیرا امروزه اکثر مردم از اپلیکیشن های موبایل برای نیازهای روزمره زندگی خود استفاده می‌کنند. بیشتر افراد اپلیکیشن های مورد نیاز خود را در اینترنت سرچ می‌کنند و در گوشی نصب می‌کنند تا بتوانند از خدمات مختلف شهر خود برای امور روزمره خود آگاه شوند. تهران از مهمترین شهرهایی است که طراحی و ساخت اپلیکیشن در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اپلیکیشن فروشگاهی چگونه کار میکند؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی هچون یک دستیار خرید دیجیتال که بهترین ویژگی ها را گرد هم آورده است کمک میکند تا سرعت خرید در خانه، پیگیری جزئیات سفارش و حمل و نقل و یافتن برند های مورد علاقه خود را برای مشتریان آسان کند. یک تجربه تسویه سریع و بصری برای کاربر در فضای مجازی باعث می شود سهم بزرگی از فروش را که در غیر این صورت از دست می دادید، اکنون با آسان کردن این فرایند به دست آورید.

اپلیکیشن فروشگاهی چگونه کار میکند؟​

اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟

اپلیکیشن چند فروشگاهی یک سامانه فروش اینترنتی محصولات است و بگونه ای طراحی شده است که می‌توانید علاوه بر فروش محصولات خود، محصولات سایر فروشندگان را در آن بفروشید و چند درصد سود از فروش محصولات را دریافت کنید. یکی از معروف ترین نمونه های اپلیکیشن چند فروشگاهی، دیجی کالا است.

اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟​

اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

قطعا همه افراد تمایل به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستند. طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی راهی آسان و مطمئن جهت افزایش چند برابری فروش و جذب مشتریان جدید می باشد . فروشگاه اینترنتی بستری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر برای شما خواهد بود . آمار خرید اینترنتی به شکل چشمگیری در حال افزایش است نمونه های خارجی اپ فروشگاهی میتوان به آمازون, ای بی, علی بابا و … اشاره کرد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن در تهران​

اهمیت طراحی اپلیکیشن در تهران

برای کاربران امروزی صرفه جویی در وقت و سرعت انجام شدن درخواست هایشان بسیار اهمیت دارد. در گذشته بسیاری از برنامه ها تنها قابلیت استفاده بروی کامپیوتر را داشتند. شخصی که قصد استفاده از آن را داشت، نیاز بود وقت نسبتا طولانی را صرف راه اندازی و اجرای برنامه توسط کامپیوتر بکند.شرکت ویرا بهترین خدمات را حتی در شهر های دیگر هم میدهد به عنوان مثال در ارومیه برای سفارش اپلیکیشن در ارومیه کلیک کنید .

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یا اپ ووکامرس بدلیل رشد تکنولوژی و افزایش خدمات آنلاین اهمیت بسیاری دارد و از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت خود، برندینگ و افزایش درآمد طراحی اپلیکیشن می باشد. مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن فروشگاهی را به خرید حضوری در فروشگاه ترجیح می دهند.

اهمیت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios​

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

در کافه ویرا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS در کنار پلتفرم وب‌سایت فروشگاهی ارائه می‌شود. شیوه کار تمام اپلیکیشن‌های طراحی‌شده کافه ویرا به صورت RESTful web services است. تنها نیاز است شما یک بار محصولات را در پنل مدیریت وب‌سایت (یا پنل مدیریت اپلیکیشن) وارد کنید. محصولات حالا به روی اپلیکیشن نیز نمایش داده می‌شوند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS​

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

قطعا همه افراد تمایل به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستند. طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی راهی آسان و مطمئن جهت افزایش چند برابری فروش و جذب مشتریان جدید می باشد . فروشگاه اینترنتی بستری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر برای شما خواهد بود . آمار خرید اینترنتی به شکل چشمگیری در حال افزایش است نمونه های خارجی اپ فروشگاهی میتوان به آمازون, ای بی, علی بابا و … اشاره کرد.

کدنویسی اختصاصی​

کدنویسی اختصاصی

تمام طراحی اپلیکیشن اندروید ایجاد شده توسط وی سی از کد نوسی کاملا اختصاصی بهره میبرند و پس از انجام فرآیند (UI و UX) کد نویسی اختصاصی در بخش Front-End و Back-End را بر اساس تمام نیاز آغاز میکند و هیچ قسمتی از جاهای دیگر کپی نشده و به صورت کاملا اختصاصی انجام میپذیرد.

افزایش اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios افزایش اعتبار برند شما میباشد . کافه ویرا راه اندازی فروشگاه اینترنتی را با قیمت های منصفانه انجام میدهد.کافیست تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای را از ما جویا شوید.

افزایش اعتبار فروشگاه​
تحویل و بهره برداری نهایی​

تحویل و بهره برداری نهایی

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست و دیباگ اپلیکیشن در حالات مختلف انجام می‌شود. به‌عنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران و ماکزیمم تعداد درخواست به سرور، تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. .

برند سازی

هر چه ارزش های بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید، علاقه بیشتری به برند شما پیدا خواهند کرد؛ با این حال، دستیابی به یک تجربه عمیق از برند بدون تلاش های بسیار غیرممکن به نظر می رسد. دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند و زمان زیادی از آن استفاده می کنیم؛ صاحبان کسب و کار می توانند از این کانال به نفع برند خود استفاده کنند.

برند سازی​

خرید ساده و سریع

هدف از ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی ایجاد راحتی و خرید آسان و سریع برای مشتری است.با طراحی حرفه ای و در عین حال ساده اپلیکیشن میتوانید قدم مهمی در این زمینه داشته باشید.

امکان تبلیغات از طریق ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

کاربرانی که از اپلیکیشن شما استفاده می‌کنند، یک جامعه‌ی آماری خالص از مشتریان بالقوه‌ی شما هستند. این مسئله سبب می‌شود شما بتوانید تبلیغات بسیار هدفمند و موثری را از طریق برنامه فروشگاهی‌تان منتشر کنید. امکان اعلام موجودی، افزوده شدن محصول جدید، طرح‌های تخفیفی و … بخشی از امکاناتی‌ست که در اپلیکیشن در اختیارتان هستند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی
ویژگی های سمت کاربر اپلیکیشن فروشگاهی​

ویژگی های سمت کاربر اپلیکیشن فروشگاهی

تصور فردی که دوست ندارد آنلاین خرید کند دشوار است. در دنیای سریع ما، شانس صرفه جویی در وقت بسیار مهم است. به طوری که بیشتر مردم ترجیح می دهند از اپلیکیشن فروشگاهی برای خرید استفاده کنند تا در مسیرهای طولانی رانندگی کنند و یا از طریق مترو یا اتوبوس خود را به بازار ها برسانند و به این ترتیب از هزینه اضافی جلوگیری کنند. با طراحی فروشگاهی اینترنتی به همراه ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی قدرتمند و پیشرفته میتوانید فروش خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید.

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت

امروزه طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های فروشگاهی تبدیل شده است. در حال حاضر با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت برای همه شهرها ضروری است. یکی از مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی افزایش تعداد مشتریان وفادار است. با طراحی یک اپلیکیشن سوپرمارکت، معمولاً با افرادی روبرو هستید که نزدیک فروشگاه شما زندگی می‌کنند.

برنامه دیجی کالا یکی از موفق‌ترین نمونه‌های اپلیکیشن های فروشگاهی در کشور ایران است. برنامه نویسان اَپمون می‌توانند برنامه‌های مشابه Digikala را بر اساس تقاضای مشتری طراحی کنند. اگر می‌خواهید قسمت‌هایی از برنامه را تغییر دهید، این امکان به راحتی برای شما انجام می‌شود. شما همچنین می‌توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با هدف پاسخگویی راحت‌تر به مشتریان و دسترسی به آنها ایجاد نمایید.

حتما تا به امروز با اپلیکیشن های اسنپ یا تپسی آشنا شده اید .اپلیکیشن های تاکسی یاب چند سالی است که در ایران رونق پیدا کرده است و در حمل و نقل وراحتی مسافران و همچنین احترام به حقوق مسافران تلاش های بسیاری شده است. طراخی اپلیکیشن تاکسی یاب بسیار حائز اهمیت است.شرکت طراحی اپلیکیشن با کیفیت ترین اپلیکیشن های مشابه اسنپ را برای شما طراحی خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

اپلیکیشن هایی مشابه دیوار بسیار مورد توجه کاربران قرار میگیرند و طراحی اپلیکیشنی مشابه آن می تواند بسیار مفید باشد. اما برای طراحی چنین اپلیکیشن هایی باید نکات زیادی را رعایت کرد که در ادامه به آن می پردازیم.شرکت طراحی اپلیکیشن با کیفیت ترین اپلیکیشن های مشابه دیوار را برای شما طراحی خواهد کرد.

۶ عامل موثر بر هزینه ساخت اپلیکیشن

  • نوع رابط کاربری (user interface)
  • تجربه کاربری (user experience)
  • گرافیک اپلیکیشن
  • ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن
  • نوع و پیچیدگی پایگاه داده مورد نیاز برای اپلیکیشن
  • نوع محتوا
قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی​

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برای تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیاز به بررسی خیلی از فاکتورهاست هر شرکت بسته به نوع کار خود قیمت ها را به صورت متغییر اعلام میکند. به صورت کلی قیمت طراحی سایت فروشگاهی در علی بابا یک قیمت پایه دارد که در ادامه با افزایش قابلیت ها و امکانات همچنین نیاز ها فنی برای اجرای اختصاصی آن تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی افزایش می یابد.
منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

برخی از مشتریان ما

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در حدی که امکان پذیر باشد تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند و این دلیلی بر انتخاب شرکت نرم افزاری کافه ویرا در این زمینه است.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.