سفارش اپلیکیشن مشابه دیجی کالا​

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13
طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا : شرکت طراحی اپلیکیشن کافه ویرا با طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاملا بر اساس نیاز مشتری هم به صورت کاملا اختصاصی طراحی می کند بهترین طراحی اپلیکیشن ها برای کسب و کار هایی هست که به شما میگم : طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا طراحی اپلیکیشن شرکتی ، طراحی اپلیکیشن وکلا ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن خبری ، طراحی اپلیکیشن پزشکی ، طراحی اپلیکیشن املاک و بهترین کسب و کار های اپلیکیشن های خدماتی و فروشگاهی هستند .شرکت ویرا تمامی اپلیکیشن های خود را طراحی میکند.

همه ما با اپلیکیشن دیجی کالا آشنایی داریم. از آنجایی که خرید آنلاین بهترین گزینه برای خرید محصولات است بنابراین ساخت اپلیکیشن دیجی کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که بسیاری از افراد از اپ دیجی کالا استفاده کرده اند روش کار با آن را به خوبی یاد گرفته اند. با طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا این فرصت را به مشتریان خود بدهید که به آسانی به محصولات شما دسترسی داشته باشند، از موجودی کالاهای شما باخبر شوند، محصولات را به راحتی جستجو کنند، دسته بندی و فیلتر مناسب خود را انتخاب کنند، تصاویر و نظرات مشتریان سابق را مشاهده کنند و از انواع روش‌های پرداخت استفاده کنند. 

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا​
بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا​

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح میشود که بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن چه شرکتی است که بتواند اپ مشابه دیجی کالا را راه اندازی کند. شما باید در مورد شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشنی که وجود دارد اطلاعات کافی کسب نمایید. و از این میان باید با شرکت معتبر طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وارد مذاکره شوید. کیفیت و قیمت دو آیتم بسیار مهم در انتخاب پروژه است. با شرکت معتبر کیفیت بالایی در ساخت سایت و اپ داشته باشد و در مقابل هزینه مناسبی دریافت نماید.

معمولا زمان انجام پروژه های طراحی سایت مشابه دیجی کالا بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد. اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما تعیین خواهد شد. شرکت ویرا پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا​

هزینه های طراحی سایت مشابه digikala

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ چگونه و طی چه مراحلی می شود طراحی سایت مشابه دیجی کالا را انجام داد؟ چه نکاتی در طراحی digikala.com به کار رفته است؟ آیا اکنون با وجود دیجی کالا، جا برای سایتی دیگر هست؟ طراح فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، چه کسی است؟ این همه دقت و ظرافت توسط چه تیم طراحی وب در کشور انجام گرفته؟ اگر من هم بخواهم طراحی سایت شبیه دیجی کالا سفارش دهم تا صاحب یک سایت فروشگاهی قدرتمند شبیه دیجی کالا شوم چه باید بکنم؟ اینها سوالات زیادی است که معمولا مشتریان از ما می پرسند. جالب است بدانید که سابقه چندین ساله ما در زمینه طراحی سایت نشان می دهد که این، یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که برای مشتریان مطرح است که بهترین و معتبرترین سایت در عرصه کاری خود را ملاک قرار می دهند و بر اساس آن به دنبال تیم طراح وب، یا شرکت طراح سایت می گردند.

می‌رسیم به اصل ماجرا یعنی سئو سایت. سئو(SEO) به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است و به رعایت تکنیک‌هایی اطلاق می‌گردد که باعث می‌شود تا سایت در صفحه اول نتایج گوگل نشان داده شود. شما قصد دارید تا با طراحی سایت، بازاریابی نمایید برای خود مشتری‌های بیشتری پیدا کنید. واقعیت این است که گوگل به طور تصادفی نتایج یک جستجو را به کاربر نشان نمی‌دهد و برای این منظور از الگوریتم‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کند. حال اگر این اصول را رعایت نکنید نمی‌توانید انتظار داشته باشید تا نتایج خوبی را در کسب و کار خود شاهد باشید. برای اطلاعات بیشتر در باره سئو مقاله سئو سایت در تهران را مطالعه کنید .

تاثیر سئو در سایت مشابه دیجی کالا​
مارکت پلیس یا چند فروشندگی چیست؟​

مارکت پلیس یا چند فروشندگی چیست؟

مارکت پلیس بستری است که امکان خرید کاربر را از چندین تامین‌کننده‌ی متفاوت بوجود می‌آورد. در واقع اداره‌کننده‌ی یک مارکت پلیس نیازی به موجود داشتن کالاهایی که می‌فروشد ندارد بلکه کسب و کار در این فضا از طریق در اختیار قراردادن موجودی سایر فروشندگان و تسهیل امکان خرید این کالاها توسط مشتریان جریان می‌یابد. با توجه به تسهیلات و امکانات خوبی که یک مارکت پلیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، شاهد رشد آن‌ها در فضای تجارت الکترونیک سال‌های اخیر بوده‌ایم. در سال‌های اخیر کاربر می‌تواند به شکل اینترنتی کالاهایی را از مارکت پلیس خریداری کند، کالاهایی که اطلاعات‌شان بروزرسانی می‌شوند و به تامین‌کننده‌های متفاوت تعلق دارند.

چرا ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا مهم می باشد؟

در چند سال اخیر به خصوص با پیدایش ویروس کرونا استقبال بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی شده است. تعداد افرادی که به خرید های اینترنتی روی اورده اند بسیار زیاد شده است و دیجی کالا جز محبوب ترین فروشگاه های شناخته شده در سطح ایران می باشد. یکی از دلایل موفقت آنها علاوه بر خدمات مناسب, رابط کاربر پسند ساده و زیبا می باشد. سادگی عاملی برای موفقیت و همه پسند بودن اپلیکیشن ها می باشد. با ساخت فروشگاه اینترنتی و ورود به دنیای فروش آنلاین چندین قدم از فروشندگان سنتی جلوتر خواهید بود .

ساخت سایت شبیه دیجی کالا چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟​

ساخت سایت شبیه دیجی کالا چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

اگر با مفهوم دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید قطعا پاسخ دادن به این سوال برای شما به مثابه گفتن جمله “آنچه در جوی می‌رود آب است” خواهد بود! ارائه پاسخ این سوال برای شما، چیزی جز توضیح واضحات نخواهد بود. اما مخاطب این پاسخ آن دسته از خوانندگانی هستند که با این مفهوم آشنایی ندارند و یا کم‌تر آشنا هستند. ما در عصر و زمانی زندگی می‌کنیم که کسب و کارها از حالت سنتی خود خارج شده و به دنیای دیجیتال پیوسته‌اند. به طوری که اگر نگوییم کسب و کاری که حال سنتی خود را حفظ کرده محکوم به شکست است، حداقل می‌توان ادعا کرد که شاهد پیشرفت چندانی هم نخواهد بود.

دلایل موفقیت دیجی کالا

ظاهر استاندارد و کاربرپسند، امکان مقایسه حرفه ای کالاها، اطلاعات کامل از هر محصول، پشتیبانی همیشگی، بخش نظرات کاربران، امکان پرسش و پاسخ، گارانتی تعویض کالا،جستجوی پیشرفته، تخفیف های ویژه و خلاقانه از مهمترین دلایل موفقیت دیجی کالا بوده است. تولید محتوای حرفه ای از ویژگی های اساسی دیجی کالا است که باعث شده کاربران برای خرید هر محصول از دیجی کالا استفاده کنند.

دلایل موفقیت دیجی کالا​
اپلیکیشن فروشگاهی مناسب کدام کسب و کارها است؟​

اپلیکیشن فروشگاهی مناسب کدام کسب و کارها است؟

اگر اپلیکیشن کسب و کارت را راه اندازی کنی مشتریان راحت تر به  شما دسترسی پیدا خواهند کرد و امکان  خرید از راه دور برای آن ها فراهم و در زمان آن ها صرفه جویی می شود. در نتیجه باعث می شوید که از کسب و کارتان بیش از قبل استقبال شود. از دیگر مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می توانم به راحت تر شناخته شدن کسب و کارتان اشاره کنم.

ایجاد مشتری دائم و وفادار

با ساخت اپلیکیشن حرفه ای و ارائه خدمات پرکیفیت باعث ایجاد رضایت در مشتری شوید. ایجاد رضایت و حس خوب خرید مجازی به شما کمک میکند تا مشتریان وفادار خود را روز به روز افزایش دهید. ارائه خدمات سریع و بموقع و آگاه سازی مشتری از وضعیت سفازش از زمان ثبت سفارش تا ارسال سفارش یکی از این عوامل می باشد.

پرداخت آنلاین

بی شک یکی دیگر از موارد ضروری و مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی، وجود درگاه پرداخت آنلاین است. وقتی فروشگاهی به صورت آنلاین محصولات خود را می فروشد علاوه بر داشتن گزینه ی پرداخت درب منزل نیاز به پرداخت آنلاین نیز هست. که در ادامه انواع درگاه های پرداختی که در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی استفاده می شود، توضیح داده شده است.

گسترش بخش های بازار

 منظور ما گسترش کسب و کار شما و ورود به جایگاه های جدید است. دیجی کالا راه خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین فروش دوربین دیجیتال آغاز کرد، اما اکنون بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران است. البته، وب ‌سایت شما نمی تواند فوراً بخش‌ های متنوعی از محصولات را پوشش دهد و طبیعتا گسترش آن زمان می ‌برد.  

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا برای افرادی که قصد فروش محصولات مختلفی را دارند می‌تواند مناسب باشد. در ساخت اپلیکیشن دیجی کالا می‌توانید خودتان به تنهایی محصولاتتان را به فروش برسانید که در گذشته دیجی کالا اینکار را می‌کرد ولی امروزه مشتریان حقیقی و حقوقی هم می‌توانند با ثبت نام در سایت و تکمیل مدارک به فروش محصولاتشان بپردازند و درصدی از فروششان را باید به مدیر سایت پرداخت کنند.

قیمت طراحی اپلیکیشن دیجی کالا​

قیمت طراحی اپلیکیشن دیجی کالا

قیمت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر کارفرما تعیین می‌شود. در ارتباط با هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن عوامل گوناگونی تاثیرگذار هستند. هزینه های طراحی اپلیکیشن در مقایسه با سایر تبلیغات مانند تلویزیون، بیلبورد و… در دراز مدت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. چرا که اپلیکیشن مشابه دیجی کالا به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغ دائمی و در دسترس همه، مقرون به صرفه می‌باشد.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.