طراحی اپلکیشن

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

ککد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت

سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت : این روزها بیشتر کارهایمان را بصورت آنلاین انجام می دهیم . حتی تمامی پرداخت ها بصورت آنلاین و با استفاده از اپلیکیشن ها انجام می شود. مثلا شما در فروشگاهی بصورت حضوری هستید و کالای مورد نظرتان را انتخاب میکنید اما کارت بانکی تان را فراموش کرده اید ، با استفاده از یک اپلیکیشن پرداخت مناسب براحتی می توانید بجای بازگشت به منزل و برداشتن کارت بانکی با یک اپلیکیشن پرداخت به حساب فروشنده پول را واریز نمایید و در وقت خود صرفه جویی نمایید.
اپلیکیشن پرداخت
اپلیکیشن پرداخت

برای سفارش اپلیکیشن پرداخت اینجا کلیک کنید

هزینه سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت چقدر است ؟

همان طور که گفته شد هزینه ساخت اپلیکیشن‌های پرداخت بسیار متفاوت است. با توجه به نوع اپلیکیشن، کاربرد آن، نحوه طراحی بخش‌های مختلف، امکاناتی که در برنامه وجود دارد، نحوه اتصال به سرور، تعداد کاربرانی که این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند، تکنولوژی مورد استفاده، زمان انجام پروژه و بسیاری موارد دیگر هزینه طراحی و تولید یک اپلیکیشن مشخص می‌شود. علاوه بر موارد کد نویسی و طراحی اپلیکیشن امنیت آن نیز بر میزان هزینه تاثیر گذار است.

مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت

افزایش ارتباط و تعامل مستقیم با کاربران : سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن در کسب و کار شما باعث جلب توجه مشتری و برقراری ارتباط مستقیم با آن ها می شود. از طریق سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن در وب سایت کارلنسر میتوانید محصولات، خدمات جدید، پیشنهادهای تبلیغاتی را به مشتریان خود معرفی کنید و همچنین مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار و تغییرات مربوط به کسب و کار خود و تخفیف ها و شرایط های ویژه قرار دهید.افزایش شناخت بیشتر برند شما توسط مشتریان : ایجاد رابطه وفاداری با مشتری خود، یک جنبه حیاتی از بازاریابی کسب و کار شما است. با سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن برای برند خود، با ارسال تنها یک پیامک، مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار در رابطه با کسب و کارتان قرار دهید. این کار باعث همراهی همیشگی مشتری و به روزرسانی آگاهی از محصول و خدمات شما می شود.

سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت چقدر زمان میبرد؟

مدت زمانی که طول می کشد تا یک اپلیکیشن ساخته شود به طیف وسیعی از فاکتورها بستگی دارد. سه مورد نامبرده در لیست زیر، از مهم‌ترین المنت ها در تخمین تایم تیبل شما هستند:
  1. نوع برنامه‌ای که می‌سازید (type of app)
  2. پیچیدگی ویژگی‌های آن (complexity of its features)
  3. روش توسعه (development method)

آیا پروسه طراحی اپلیکیشن پرداخت دشوار است؟

اگر از یک اپلیکیشن ساز بدون کد استفاده می کنید، طبیعتا توسعه اپلیکیشن آسان است. در غیر این صورت به مهارت های تکنیکی شما، که همان دانش زبان های برنامه نویسی است، بستگی دارد. اگر اهل تکنولوژی نیستید و نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، همه چیز بر عهده تیم، بودجه و متد توسعه شما خواهد بود.

استفاده بالا از اپلیکیشن پرداخت

همه ما در طول روز نیاز داریم شارژ بخریم، قبض های خود را پرداخت کنیم و یا پولی را به حساب کسی دیگر پرداخت کنیم. در گذشته برای انجام دادن تمام این کارها لازم بود از خانه یا محل کار خود خارج شویم به بانک برویم و قبض خود را پرداخت کنیم. یا برای خرید شارژ به سوپر محل بریم. اما امروزه تمامی کارهای فوق با یک اپلیکیشن و چند انتخاب انجام میشود.
اپلیکیشن پرداخت
اپلیکیشن پرداخت

برای مشاهده نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید

سرعت بالا در استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبوض

هنوز چند روزی از پرداخت قبض قبلی نگذشته است که قبض دیگری را باید پرداخت کرد. در گذشته برای پرداخت هرکدام از قبض ها لازم بود به بانک یا خودپرداز مراجعه کنیم. و طبق روند ارسال قبض ها در ماه چند بار این داستان تکرار میشود. اما با استفاده از اپلیکیشن پرداخت قبوض دیگر نیازی نیست در صدد یافتن زمانی برای پرداخت باشیم بلکه با اپلیکیشن پرداخت قبوض میتوانیم در کسری از ثانیه قبض را پرداخت کنیم.

هدف از سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت چیست؟

اپلیکیشن های پرداخت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بدون اینکه به یکی از شعبه های بانک مراجعه کنید برای اعضای خانواده و دوستانتان پول انتقال دهید، خصوصاً با توجه به شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا، رفتن به اماکنی مثل بانک ها می‌تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد. یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن ها این است که اگر کیف پول شما دزدیده شد نگرانی از بابت باطل کردن تمامی کارت های بانکی خود ندارید. و تا زمانی که تلفن همراه شما از امنیت بالایی برخوردار باشد شخص دیگری به اطلاعات شما دسترسی پیدا نخواهد کرد.

نگران هزینه طراحی اپلیکیشن نباشید؟

نگران نباشید، شاید در ابتدای کار هزینه های طراحی و راه اندازی اپ زیاد بنظر برسد اما بی‌شک در آینده‌ای نه چندان دور سود بیشتری نسبت به آنچه هزینه کرده اید، به دست می‌آورید. همچنین، با طراحی اپلیکیشن از امکانات شخصی سازی نیز برخوردار شده و زمینه موفقیت و کسب در آمد بیشتر برای شما فراهم می‌شود.
مزایای اپلیکیشن پرداخت
مزایای اپلیکیشن پرداخت

صفر تا صد مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت

تعیین هدف از طراحی اپلیکیشن : در قدم اول صاحب کسب و کار باید تعیین کند که چه خدماتی را با چه کیفیتی می خواهد به مخاطبان ارائه دهد. مدیر کسب و کار باید نیاز مشتریان و مخاطبان خود را بشناسد و یک طرح و ایده اولیه در ذهن خود طراحی کرده باشد.انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن : به جرأت می توان گفت که این قسمت سخت ترین قسمت کار است زیرا برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای نیاز به یک تیم متخصص، مجرب و حرفه ای است که از تجربه کافی در طراحی اپلیکیشن برخوردار باشد و یک طرح خوب و کارآمد ارائه دهد.تست اپلیکیشن : یکی از مهم ترین قسمت های ساخت و طراحی اپلیکیشن اندرویدی تست نرم افزار توسط افراد مختلف است. این کار به این منظور انجام می شود که در صورت وجود هرگونه ایراد و باگ، این مشکلات قبل از انتشار اپلیکیشن برطرف شود.

امکانات مختلف در طراحی اپلیکیشن پرداخت

  • خرید شارژ پرداخت کردن انواع قبوض خدماتی انقال وجه به حساب دیگران یا به اصلاح کارت به کارت کردن
  • خرید بسته های اینترنتی از اپراتورهای مختلف پرداخت اقساط بیمه پرداخت عوارض خودرو تهیه بلیط های مسافرتی مختلف مانند بلیط قطار و هواپیما امور خیریه

چه خدماتی را بعد از سفارش طراحی اپلیکیشن پرداخت میتوانیم دریافت کنیم؟

کیف پول : در این قسمت موجودی کیف پول شما و امتیازهای ماهانه، هفتگی و امتیاز کل شما از عید فطر تاکنون نمایش داده می‌شود.خرید شارژ : برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید؛ سپس از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، گزینه‌ای را که مدنظر شماست انتخاب کنید و گزینه «خرید» که در کنار گزینه موردنظرتان است را انتخاب کنید تا درگاه همراه پرداخت الکترونیک سامان برایتان باز شود. سپس شماره کارتتان و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریده شود.پرداخت قبوض : برای پرداخت قبض شما هم می‌توانید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و یا می‌توانید بارکد قبضتان را اسکن کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود و با واردکردن اطلاعات کارتتان، قبضتان پرداخت می‌شود.

سخن آخر

همان طور که متوجه شدید موارد زیادی در تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن موثر هستند. و همچنین راه‌های متفاوتی برای ساخت اپلیکیشن وجود دارد. امیدوارم بعد از خواندن این مقاله با توجه به نیازهای اپلیکیشن و هزینه‌های گفته شده بتوانید به راحتی روش درست را انتخاب کنید و اپلیکیشن خود را بسازید. منبع : بهترین شرکت طراحی کننده اپلیکیشن

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.