سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13
طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی

سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی : یکی از مواردی که همیشه و در همه جا، کاربرد داشته و مورد نیاز بوده است، استفاده از روش های آموزشی و ابزارهای آن بوده است. با توجه به پیشرفت و گسترش فناوری در روند زندگی، به کارگیری طراحی اپلیکیشن و استفاده از اپ ها مرسوم شده است. در این میان طراحی اپلیکیشن آموزشی می تواند بیش از هر ابزار دیگری در ارتقاء و رشد افراد و سازمان ها موثر باشد.

سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی​

سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی ، یادگیری را برای مردم سراسر جهان آسان و در دسترس، تنها با کلیک یک دکمه کرده‌اند و آموزش را برای شما به راحت‌ترین روش ممکن رسانده‌اند. استفاده کودکان از تلفن هوشمند با سرعت زیادی در حال افزایش است. امروزه تا 20 درصد از کودکان 8 ساله صاحب گوشی هوشمند هستند. طبق گزارش Common Sense Media، این تعداد در نوجوانان بین 14 تا 18 سال به 80 درصد افزایش می‌یابد.

ایجاد آموزشگاه مجازی با طراحی اپلیکیشن آموزشی

هنگام طراحی اپلیکیشن ، می توان از امکاناتی مانند منابع فایل های پی دی اف، کتابخانه های الکترونیک، منابع کمک آموزشی و ویدئوها و فایل های صوتی آموزشی بهره برد و دسترسی آن ها را از طریق تلفن های همراه هوشمند، ممکن نمود.از سویی دیگر می توان در اپ های آموزشی، اتاق گفتگوهای مجازی با دانشجویان و دیگر افراد را ایجاد نموده و فروش فایل های آموزشی را در طراحی اپلیکیشن آموزشی پپیش بینی نمود. برای سفارش اپلیکیشن آموزشی کلیک کنید .

مزایای سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی​

در هر مکان و زمان: برنامه‌های آموزشی در هر مکان و هر زمان قابل دسترسی هستند، اکثر آن‌ها با اینترنت در دسترس هستند، اما گاهی اوقات مطالب از قبل بارگذاری شده دارند. ایجاد مطالب آموزشی از مربیان نیز ایده خوبی است، تا زمانی که آموزش و پرورش احساس وظیفه نمی‌کند، جذابیت دریافت منابع جالب‌تر در خارج از کلاس درس، می‌تواند برای دانش آموزان مفید باشد.
بهبود عملکرد: استفاده از مطالب جالب مانند تصاویر و فیلم‌ها& می‌تواند تمرکز مطالعه خارج از کلاس را تکمیل کند، که به مرور زمان می‌تواند بر نمرات بهتر و بهبود عملکرد تحصیلی منعکس شود.
نظارت بر پیشرفت خود: چه دانشجو باشد و چه نباشید، آشنایی با پیشرفت خود در یک کار همیشه ارزشش را دارد. بسیاری از برنامه‌های آموزشی راهی برای پیگیری پیشرفت شما ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید مدیریت زمان خود را تطبیق دهید و به پیشرفت خود در طول زمان نگاه کنید.
تبلیغات هدفمند : با استفاده از اپلیکیشن می توانید تبلیغات بهینه تر و هدفمند تری برای جذب مخاطب داشته باشید و اطلاع رسانی سریعتری انجام دهید.

هزینه سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی چقدر است؟

اغلب اوقات صاحبان کسب و کار برای برآورد هزینه ساخت معمولا از دو روش استعلام از شرکت ها و برنامه نویسهای آزاد (فریلنسر) استفاده می کنند، که هر دو رویکرد مزایا و معایب خود را دارند و معمولا گزینه شرکتی از لحاظ سرعت، امنیت هزینه و پشتیبانی مقرون به صرفه تر است. هزینه ساخت اپلیکیشن برای هر نوع پروژه متفاوت است زیرا هر پروژه پیچیدگی های خاص خود را دارد و بر اساس نوع پلتفرم انتخابی اندروید یا iOS و تکنولوژی های پیاده سازی نرخی متفاوت را دارد.

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی

پیدا کردن یک ایده : وقتی نوبت به برنامه های آموزشی می رسد، باید به دقت در مورد آنچه می خواهید توسعه دهید فکر کنید زیرا در حال حاضر بازار بیش از 520000 برنامه دارد. برای اینکه راه حل شما در بین دیگران متمایز باشد، استراتژی توضیح داده شده در زیر را دنبال کنید.
تحقیق و برنامه ریزی : گام بعدی در استراتژی انجام تحقیقات بازار خواهد بود. دو بخش اصلی که باید مطالعه کنید، مخاطبان هدف و رقبای شما هستند. سوالات زیر می تواند به شما در انجام آن کمک کند. کافه ویرا در شهر ارومیه هم خدمات اپلیکیشن هم میدهد برای سفارش اپلیکیشن در ارومیه کلیک کنید .
جدول زمانی و اهداف پروژه : وقتی تحقیقات شما انجام شد، می توانید به مرحله برنامه ریزی بروید. بهتر است این فرآیند را به تیم توسعه داخلی خود یا یک شرکت نرم افزاری محول کنید. آنها می توانند ضرب الاجل های احتمالی، تعداد متخصصان و سایر منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

اهمیت ساخت اپلیکیشن آموزشی

سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کند. با ساده تر شدن کارها و همچنین کاهش هزینه ها، افراد بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل روی آورده اند. طراحی اپلیکیشن آموزشی ابزاری است که منابع آنلاین و آفلاین آموزشی برای افراد فراهم می‌کند. از مزایای مهم ساخت اپلیکیشن آموزشی فراهم کردن یک بانک اطلاعاتی جامع از فایل ها و ویدئو های آموزشی است. گفتگوی دانشجویان باهم و نیز با استاد از اهمیت یک اپلیکیشن تعاملی است که امکان پرسش و پاسخ را در اپلیکیشن فراهم می‌آورد.

اهمیت ساخت اپلیکیشن آموزشی​

طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی

با طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی می‌توانید دسترسی به فایل های زیادی را برای کاربران فراهم کنید. از جمله فایل های متنی مانند کتاب و pdf، منابع صوتی، تصویری، کتابخانه های الکترونیک، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ویدئوهای آموزشی و… نمونه از منابع آموزشی برای کاربران است. دسترسی به این فایل ها با اپلیکیشن‌های موبایل بسیار آسان است. حتی کلاس‌های آنلاین و گفتگوی مجازی با دانش آموزان و دانشجویان در اپ های آموزشی قابل اجرا است. فروش فایل های آموزشی نیز یکی از روش‌های کسب درآمد از اپلیکیشن‌های آموزشی است.

طراحی لوگوی مناسب برای اپلیکیشن

قبل از سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی شما باید به لوگوی اپلیکیشن خود دقت کنید. لوگو نماد اصلی کسب و کار شماست. این اولین قدم برای طراحی اپ است. البته می توانید در حین طراحی اپ، در صورتی که آژانس مورد نظر دارای بخش طراحی است، مشاوره در زمینه طراحی لوگو دریافت کنید. طراحی لوگو در حال حاضر مهمترین بخشی است که شاید در ابتدای کار باید انجام گیرد. لوگو شما در صورتی که مناسب نباشد، نیاز به بازطراحی دارد و این مورد هزینه های گزافی برای کسب و کار شما در اینده به همراه خواهد شد.

تعرفه سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید​

تعرفه سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید

عوامل زیادی بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید اثر می گذارند و این بستگی به درخواست های شما و خدماتی دارد که می خواهید با ساخت اپلیکیشن ارائه دهید. اینکه سرویس دهی شما به چه صورت بود و چه خدمات اضافه بر سازمانی را می خواهید ارائه دهید در هزینه طراحی اپلیکیشن تاثیر بسیاری دارد. برای مثال این گزینه ها می توانند بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید تاثیر زیادی داشته باشند:نیاز داشتن به نقشه

  • نیاز به مسیریابی
  • تخمین مسافت
  • یافتن لوکیشن

برای سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی چه کارهایی باید انجام داد؟

همان اندازه که کار با یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی راحت است، طراحی همان اپلیکیشن اصلا کار ساده و راحتی نیست. برای ساخت اپلیکیشن دو راه پیش روی شماست. یا شما باید برنامه نویسی را یاد بگیرید و کار با زبان های مختلف برنامه نویسی اندروید یا ios را فرابگیرید، یا اینکه طراحی اپلیکیشن خود را به دست یک تیم برنامه نویسی اپلیکیشن متخصص بسپارید. مسلما راه اول برای اشخاصی که وقت کمی دارند و صاحب کسب و کار های بزرگ هستند پیشنهاد نمی شود. برای سفارش اپلیکیشن آموزشی کلیک کنید

برای سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی چه کارهایی باید انجام داد؟​
بهترین شرکت برای طراحی انواع اپلیکیشن های اختصاصی​

بهترین شرکت برای طراحی انواع اپلیکیشن های اختصاصی

کافه ویرا یک آی تی استودیو است که خدمات برنامه نویسی و مارکتینگ ارائه می کند. ما در کافه ویرا با انجام پروژه های طراحی سایت اختصاصی، طراحی اپلیکیشن های حرفه ای، ساخت اپلیکیشن های اندروید و ios، و انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ نمونه کار هایی باکیفیت و متناسب با به روز ترین متد ها و تکنولوژی ها داریم. اگر قصد طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای امور شخصی یا کسب وکار خود دارید، کافه ویرا آماده همکاری با شماست. در شرکت وبجار تیم توسعه بر پایه متد اسکرام فعالیت کرده و کیفیت و پشتیبانی از خدمات، اولویت ما در خدمت رسانی است.

آیا امکان طراحی اپلیکیشن بر اساس سلیقه مشتری وجود دارد؟

بله نهادی و نیز دیزاینپروژه های طراحی اپلیکیشن در شرکت ما چه از نظر دیزاین و چه از نظر امکانات،قابلیت ها و حتی سیستم فنی،با سلیقه کارفرما پیش رفته و تایید نهایی کارفرما و رضایت از محصول نهایی هدف اصلی ماست.به همین جهت به لیست امکانات پیشنهادی و نیز دیزاین مورد علاقه شما در طراحی توجه کامل میشود.

پشتیبانی از محصولات در شرکت کافه ویرا به چه صورت است؟

در شرکت کافه ویرا خدمات پشتیبانی از اهمیت خاصی برخوردار است و ما تا 6 ماه پس از تحویل محصولات نیز مطابق قرار داد پشتیبانی فنی سایت یا اپلیکیشن تولید شده را انجام میدهیم.در کل پروسه طراحی و کد نویسی نیز با شفافیت کامل در کنار شما هستیم.

سخن آخر

شما در حال حاضر به خوبی می دانید که اساسا برای سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی اپلیکیشن چه باید کرد و چه مراحلی را طی کرد و چه نکاتی را باید توجه کرد. اما مهمترین چیز انتخاب شماست. اینکه آیا دوست دارید به صورت کامل خودتان اپلیکیشنتان را طراحی کنید یا اینکه به دست یک تیم متخصص و مجرب بسپارید. اگر جزو دسته اول باشید خیلی هم خوب است و امیدواریم این مقاله هرچند اندک، به شما کمک کرده باشد. اگر هم که جزو دسته دوم باشید، تیم کافه ویرا با کمال میل در خدمت شماست.

منبع: کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

کافه ویرا

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.