سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید : ساخت اپلیکیشن تنها منحصر به کسب و کارهای بزرگ و شرکت های شناخته شده نیست. در دنیای تکنولوژی امروز، کسب و کار شما با هر دامنه و فعالیتی می تواند اقدام به سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن کند. اما شاید از خودتان بپرسید که آیا کسب و کار شما به ساخت اپلیکیشن نیاز دارد یا نه؟ در واقع، این روزها متوجه شده اید که بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ که در زندگی روزمره با آنها تعامل دارید اقدام به طراحی سایت کرده اند. بسیاری از این کسب و کارها اپلیکیشن مخصوص به خود را نیز دارند یا درصدد طراحی یک اپلیکیشن موبایل هستند . چه کافه ای کوچک در انتهای کوچه ای دنج و چه یک کتاب فروشی بسیار بزرگ و معروف در مرکز شهر. در واقع این موضوع به اهمیت داشتن اپلیکیشن برای کسب کار اشاره دارد.

برای سفارش اپلیکیشن اندروید در تهران کلیک کنید

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید​
طراحی اپلیکیشن چیست؟​

طراحی اپلیکیشن به طراحی و توسعه یک برنامه کاربردی یا نرم افزار موبایل اشاره دارد که برای استفاده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است. اپلیکیشن‌ها معمولاً برای یک هدف خاص طراحی می‌شوند، مانند بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای کاربردی، اپلیکیشن‌های بانکی، فروشگاه‌های آنلاین و غیره.

اپلیکیشن یا سایت ریسپانسیو؟ کدام بهتر است؟

پاسخ این سوال برای هر شخص متناسب با هدف او متفاوت است. ممکن است برای فردی وبسایت بهتر باشد و برای فردی دیگر اپلیکیشن. مناسب ترین انتخاب واقعاً به هدف نهایی شما بستگی دارد. به طور مثال اگر کاربران مشخص دارید و نیاز به انجام فرایندها دارید یا قصد توسعه یک بازی دارید، اپلیکیشن مناسب است. هم چنین اگر هدف افزایش تعداد کاربر و آگاهی عمومی است وبسایت ریسپانسیو کاربرد بیشتری دارد. پس بهتر است قبل از هر چه خودتان بسنجید که کدام برای شما مفید تر خواهد بود.

اپلیکیشن یا سایت ریسپانسیو
تمرکز بیشتر مخاطب و افزایش تعامل

تمرکز بیشتر مخاطب و افزایش تعامل:

سایت سبب نمایش شما می‌شود و می‌تواند در نتایج گوگل قرار‌ گیرد اما عموما افراد چندین تب باز دارند و این توجهشان به سایت شما را پایین می‌آورد. اما زمانیکه کاربری اپلیکیشن شما را نصب می‌کند، توجه و احساس سفارش طراحی اپلیکیشن آموزشی راحتی بیشتری دارد و این سبب افزایش تعامل با مخاطب می‌گردد.

نکاتی در مورد سفارش iOS و PWA

ساخت فایل برای نسخه iOS بین یک الی 7 روز کاری انجام خواهد شد. دقت کنید که نسخه اندروید و وب اپ به صورت آنی از پنل قابل دانلود هستند. برای استفاده از نسخه وب اپ – PWA شما نیاز به یک هاست و دامنه دارید همچنین باید https فعال باشد.

نکاتی در مورد سفارش iOS و PWA​
تکنولوژی‌هایی که ما به‌کار می‌گیریم​

تکنولوژی‌هایی که ما به‌کار می‌گیریم

طراحی اپلیکیشن نیاز به دانش تخصصی دارد. در این بین از تکنولوژی های مختلفی در ساخت اپ استفاده می شود. شاید بسیاری از افراد این ادعا را داشته باشند که قادر به طراحی اپلیکیشن هستند و می‌توانند ساخت طراحی اپ را انجام دهند؛ اما فراموش نکنید که طراحی اپ حرفه‌ای، نیاز به دانش، سفارش اپلیکیشن مهارت، تخصص و تجربه دارد.

انواع اپلیکیشن موبایل

  • اپلیکیشن خبری / وبلاگی: تعداد این اپلیکیشن‌ها کمتر هستند و معمولا اپلیکیشن‌های مرتبط با سازمان‌ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. اپلیکیشن‌های این حوزه بیشتر در حوزه اخبار یا آموزش در زمینه‌های مختلف هستند.
  • اپلیکیشن آموزشی: موسسه‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه آموزش فعالیت دارند می‌توانند با ایجاد یک اپلیکیشن اعضا را گردهم آورند و دسترسی ساده‌تری از این طریق ایجاد کنند. به صورت کلی تمایل افراد برای آموزش های طولانی مدت استفاد از اپلیکیشن به جای سایت می باشد.
  • اپلیکیشن ارتباطی (پیام رسان یا شبکه اجتماعی): برای این دو مدل، اپلیکیشن به دلیل سهولت دسترسی بسیار مفیدتر است. حتما اپلیکیشن‌های این حوزه باید حرفه‌ای و با دقت توسعه داده شوند.
  • اپلیکیشن فروشگاهی / مارکت پلیس: این مورد مشابه دیجی کالاست که هم سایت و هم اپلیکیشن دارد. معمولا برای این نوع کسب‌و کارها پیشنهاد می‌شود هم از سایت هم از اپ استفاده کنند.
  • اپلیکیشن اتوماسیون: در برخی سازمانها بنا به صلاحدید‌هایی به جای استفاده از سیستم‌های تحت وب و دسکتاپ ترجیح می‌دهند اتوماسیون خود را با اپلیکیشن پیاده‌سازی کنند.

اپلیکیشن موبایل آینده بازاریابی است:

بازاریابی طی دهه‌ها روش‌های مختلفی داشته است. در دهه اخیر بازاریابی دیجیتال جایگاه ویژه‌ای یافت که شامل انواع روش‌ها مانند سایت، سئو، بازاریابی موبایلی، شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، بازاریابی ایمیلی و پیامکی و … می‌شود. ابتدا سایت و سئو در راس روش‌های دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گرفتند ولی طی سالهای اخیر اپلیکیشن موبایل و بازاریابی موبایلی رشد بسیاری داشته است.هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از اقداماتی است که به کمک آن می توانید فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. طراحی فروشگاه اینترنتی با معرفی بهینه محصولات و خدمات، ارتباط موثر با مشتری، ارائه امکانات و تخفیف های ویژه و… می تواند جلب حداکثری رضایت مخاطبین را برای شما به ارمغان بیاورید.

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی​
ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا​

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مثل دیجی کالا در رشد درآمد و حرفه ای شدن کسب و کار بسیار موثر است. اپلیکیشن دیجی‌کالا با رابط کاربری کارآمد و تمامی المان های استاندارد یک نرم افزار موبایلی رشد دیجی کالا را تا این ابعاد ممکن ساخته. به همین علت بسیاری از صاحبان کسب و کار دنبال ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا هستند

قیمت طراحی اپلیکیشن خدمات پزشکی

امروزه بسیاری از افراد نیازهای درمانی و اطلاعات پزشکی مورد نیاز خود را از طریق جستجو در اینترنت بدست می آورند، طراحی اپلیکیشن پزشکی و حضور در اینترنت، می تواند موجب ارائه بهتر خدمات آنلاین پزشکی و افزایش تعامل بین بیمار و پزشک گردد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در ارومیه

امروزه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از متقاصیان زیادی برخوردار است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمایل افراد به خرید اینترنتی، اگر کسب و کار فروشگاهی دارید بهتر است با صرف مبلغی مبنی بر هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروش محصولات، کسب و کار خود را به صورت چشم گیری ارتفا دهید.

اپلیکیشن آگهی (مشابه دیوار)

شروع قیمت از 30.500 میلیون یکی از مهمترین و محبوب ترین زمینه های طراحی اپلیکیشن موبایل، ساخت اپلیکیشن های درج آگهی است. این نوع نرم افزار یک برنامه تبلیغاتی است که یک کاربرد میانجی بین خریدار و فروشنده است.

اپلیکیشن آگهی (مشابه دیوار)​

هزینه طراحی اپلیکیشن گردشگری

طراحی اپلیکیشن گردشگری از آنجایی حائز اهمیت است که امروزه افراد زیادی برای خرید بلیط، رزرو هتل و تورهای گردشگری و… به اپ های سفر و گردشگری مراجعه می کنند. علاوه بر آن بالا بودن قیمت طراحی اپلیکیشن گردشگری فعالین این حوزه را با تردید مواجه کرده است.

هزینه طراحی اپلیکیشن گردشگری​

هزینه طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

اپلیکیشن های مارکت پلیس، بازاری جدید برای کسب و کارها بوجود آورده اند و مصرف کنندگان نیز در آن به راحتی می توانند نیازهای خود را برآورده سازند.

اپلیکیشن باربری آنلاین پیشگامان یکی از کامل ترین و بروزترین سیستم های موجود در زمینه رزرو و درخواست وانت ، کامیونت و کامیون بوده ، که بصورت کاملا بومی و امن طراحی گردیده است. این سیستم رابط کاربری و سیستم مدیریت بسیار هوشمندی دارد.

هزینه ساخت اپلیکیشن تاکسی

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب در زندگی امروزه ما که روزانه از اسنپ و تپسی استفاده می کنیم، بسیار مهم است. این دو اپلیکیشن ارائه دهنده سرویس تاکسی یاب اینترنتی هستند که در حال حاضر مزیت های بیشتری نسبت به تاکسی های تلفنی و معمولی دارا هستند. شروع قیمت از 44.500 میلیون طراحی یک اپلیکیشن برای تاکسی اینترنتی نه تنها به مشتریان امکان می دهد تا با موفقیت سفارش تاکسی خود را به راحتی ارسال کنند بلکه به آنها امکان می دهد بازخورد مسافران را نیز دریافت نمایند.

هزینه ساخت اپلیکیشن تاکسی​

اپلیکیشن شرکتی

شروع قیمت از25.000.000 میلیون با اپلیکیشن شرکتی، شما می توانید محصولات و خدمات خود را به افراد بی شماری ارائه دهید و این به شما کمک می کند تا یک برند معتبر و شناخته شده در بین مردم کسب کنید.

تعرفه طراحی اپلیکیشن ios :

سیستم عامل IOS که شرکت اپل ارائه می کند ، در واقع سیستم عامل مورد استفاده در گوشی های آیفون ( iphone ) و تبلت های شرکت اپل است که از سرعت و هوشمندی بالایی برخوردار است و از همین جهت ، علاقمندان زیادی را به خود جلب نمود . این سیستم عامل جزء بهترین سیستم عامل های گوشی تلفن همراه محسوب می شود اما به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون ، بازار کمتری را به خود اختصاصی داده است و به همین خاطر اکثر استارت آپ ها و شرکت هایی که درخواست طراحی اپلیکیشن ios دارند ، آن را در فاز دوم ارائه می کنند و یا در اولویت دوم خود قرار می دهند که این خود نشان دهنده این است که شاید بهتر باشد تمرکز اصلی خود را در بخش اندروید حفظ نمود و در نهایت با توجه به بازخورد بازار و درخواست مشتریان ، سرویس مورد نیاز آنها را ارائه نمود .

تعرفه طراحی اپلیکیشن ios
ساخت اپلیکیشن فروشگاه اندروید برای سایت​

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اندروید برای سایت

نوعی دیگر از سفارش اپلیکیشن اندروید مربوط به دارندگان وب سایت ها می باشد. معمولا این پروژها بسته به نوع خدماتی که یک وب سایت ارائه می کند ممکن است متفاوت باشد. برای مثال ممکن است یک کاربر برای فروش محصولات خود نیازمند ساخت نرم افزار فروشگاهی اندروید باشد. در این مواقع باید طراحی نرم افزار اندروید در جهت استفاده از فروشگاه اندروید استفاده شود. از نمونه های بازر ساخت نرم افزار اندروید فروشگاهی اپلیکیشن موبایل دیجی کالا مثالی است که می توانیم برای این مورد بزنیم. سفارش ساخت برنامه اندروید این اپلیکیشن به منظور در دسترس قرار گرفتن راحت تر محصولات سایت بر روی موبایل طراحی شده است که توسط تیم برنامه نویسی دیجی کالا طراحی نرم افزار اندروید صورت پذیرفته است.

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت های مدرن و پیشرو به دنبال گسترش تجارت خود در دنیای دیجیتال هستند و بر روی اپلیکیشن های کاربردی تلفن همراه سرمایه گذاری می کنند. امروزه گوشی‌های تلفن همراه به قدری پیشرفته هستند که ما تقریباً کامپیوترهای کوچک را در جیب خود حمل می کنیم. افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در سال‌های اخیر باعث شده است که کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای روی برنامه‌های موبایل سرمایه‌گذاری کنند و درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و باعث رشد قابل توجه کسب‌وکار شود. محبوب ترین و پرکاربردترین پلتفرم برای ایجاد اپلیکیشن موبایل اندروید است که حدود 70 درصد بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارد.

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید​
هزینه طراحی اپلیکیشن پیک موتوری​

هزینه طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

اپلیکیشن پیک موتوری پیشگامان در قالب سیستم عامل های اندروید و IOS با پنل مدیریت پیشرفته و ویژگی های منحصر به فرد پیاده سازی شده است که با توجه به طرح توجیهی مشتری، سفارشی سازی های لازم بر روی آن انجام می شود.

هزینه توسعه

سرویسی که از آن استفاده می بایست قابلیت توسعه اختصاصی و آپدیت را داشته باشد. خوشبخاته در سرویس های اپلیکیشن ساز شما با پرداخت یکبار هزینه می توانید کلیه آپدیت ها و توسعه های انجام شده بر روی سرویس را به صورت رایگان در طول مدت استفاده دریافت کنید . همچنین می توانید امکانات اختصاصی و مورد نیاز خود را به صورت سفارشی مطرح کرده و برنامه نویسان پس از برآورد هزینه و بررسی درخواست نسبت به پیاده سازی آن اقدام کنند.

هزینه توسعه​

هزینه ساخت اپلیکیشن IOS

یکی از جنبه های محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن، انتخاب پلتفرم برای شما است. تصمیم بین پلتفرم اندروید و IOS بستگی به مخاطبان هدف شما دارد. باید در نظر داشته باشید که این دو پلتفرم در زبان برنامه نویسی و ابزار های توسعه کاملا متفاوت هستند. به همین دلیل تفاوت قیمت قابل توجهی بین پلتفرم IOS و اندروید وجود دارد و هزینه ساخت اپلیکیشن IOS نسبت به اندروید بیشتر می‌باشد، البته پلتفرم های طراحی جدید امکان دادن خروجی همزمان اندروید و iOS را دارد که بیشتر مناسب اپلیکیشن های ساده و بدون پیچیدگی است.

هزینه طراحی اپلیکیشن املاک

شروع قیمت از 33.500 میلیون در عصر حاضر بهترین و سریعترین راه برای یافتن املاک و مستغلات استفاده از یک اپلیکیشن املاک است. با ساخت اپلیکیشن املاک می توانید بدون هیچ مشکل خاصی، تجارت جدیدی را شروع، رشد و توسعه دهید

هزینه طراحی اپلیکیشن املاک ​

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی برای کسب و کارهای خدماتی که به نوعی سنتی محسوب می شوند، نربادن تلقی آنها به حساب می آید. امروزه برای توسعه و گسترش کسب و کار خود در هر حوزه ای ، نیازمند هوشمند سازی و آنلاین کردن تجارت خود هستیم. به همین منظور طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره برای کسب و کارهای خدماتی می تواند راهگشا باشد.

قیمت طراحی اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل معمولا به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما به طور میانگین هزینه ساخت اپلیکیشن در ویستا بین 30 میلیون تا 150 میلیون بسته به فیچرها و طراحی اختصاصی آن تخمین زده می شود. فراموش نکنید شما با طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید با چندین برابر درآمد از اپ خود، این هزینه را جبران کنید. در ادامه جزئیات مربوط به قیمت طراحی اپلیکیشن را به اطلاع شما می رسانیم تا هوشمندانه در این خصوص تصمیم گیری کنید.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران

قیمت طراحی اپلیکیشن​

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.