سئو سایت در ارومیه

سئو و دیجیتال مارکتینگ اساسی ترین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و در واقع مهم ترین مرحله در فروش آنلاین هر کسب وکار است.

برای موفقیت در کسب و کار سئو و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا از یک طرف سئو کاران ما در حال ارتقاء بخشیدن به سایت شما هستند و از طرفی دیگر تبلیغات شما در صفحات مجازی و… صورت میگیرد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های سئو سایت در کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

جلسات سئو بررسی رایگان

در جلسات مشاوره سئو، سایت شما از لحاظ سرعت بارگذاری ، کیفیت محتواهای گذاشته شده ، لینک های خراب ، طراحی کلی سایت بررسی می شود و همچنین در جلسات سئو حوزه کسب و کار شما به طور کلی بررسی می شود.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

بهره گیری از تبلیغات گوگل و ریپورتاژ

انجام خدمات سئو در بهترین شرکت سئو در تهران تنها منتهی به آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمیشود. ما برای بهبود کسب و کار شما تا زمانی که به سودآوری برسید از قابلیت هایی مثل ریپورتاژ و تبلیغات گوگل بهره میگیریم تا خدمات شما بیشتر به کاربران گوگل معرفی شود و در ذهن مشتریان ثبت شوید و مشتری دائمی جذب کنید.

سئو اثربخشی کمپین های PPC

متخصص های کافه ویرا با توجه به تجربه‌ هایشان قطعا به شما می‌گویند که بودجه بخش سئو کمتر از بخش تبلیغات است. با این وجود، این دو در کنار هم بهتر عمل می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند. PPC به سایت شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج جستجوی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می‌دهد.

هزینه سئو در کافه ویرا

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با در نظر داشتن شرایط فعلی جامعه برای مشتریان عزیز خدمات سئو را با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت اقساطی ارئه میدهد.

تاثیر سئو و دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها

در بازاریابی به روش سنتی تبلیغات و بازاریابی به روش چاپی و فیزیکی و حضوری انجام می شود اما در نقطه مقابل آن یعنی بازاریابی دیجیتال تبلیغات با وسیله های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.

دیجیتال مارکتینگ در تمامی مراحلش باعث آگاهی از برند می شود. در دنیای امروز که اکثر کسب و کار ها یک وبسایت دارند یا در شبکه های مجازی و سوشیال مدیا فعالیت دارند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و همه ما در روز با بسیاری از محتوا های دیجیتالی تبلیغات در شبکه های مجازی و اینترنت مواجه می شویم.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبسئو ودیجیتال مارکتینگ

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار سئو ودیجیتال مارکتینگ را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

نمونه کار سئو سایت کافه ویرا

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش سئو در ارومیه

سفارش سئو در ارومیه : در حالت کلی خدمات SEO به مجموعه ای از تکنیک ها گفته می شود تا با پایه ریزی و بستر سازی مناسب و انجام روش هایی همچون سئو تکنیکال، رفع مشکلات فنی و… مطالب و محتوای سایت آماده ایندکس و افزایش رتبه شوند.بعد از اتمام طراحی سایت و انجام اقدامات مربوط به بهیه سازی و رفع مشکلات فنی سایت، پروژه و سفارش سئو برای صفحات سایت انجام می شود.برای افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت در ابتدا یک اولویت بندی کلی در بین پرسود ترین محصولات و خدمات انجام می شود و پس از مشخص شدن مهم ترین صفحات سایت، بهترین کلمات کلیدی برای شما انتخاب می شوند و پس از آن محتوای مورد نیاز بر روی سایت منتشر می شود. قبل از سفارش سئو سایت اقداماتی همچون انجام بررسی های اولیه، تحقیق کلمات کلیدی و مشاوره سئو به‌طور رایگان انجام می شود تا با خیال راحت بتوانید تصمیم گیری کنید.

سفارش سئو در ارومیه کافه ویرا

سئو چیست؟

سفارش سئو در کافه ویرا :سئو سازی موتورهای جستجو میباشد که به اختصار SEO نامیده می شود. سئو با هدف بهبود عملکرد سایت، بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو انجام می شود. به طور کلی مجموعه ای از دستورالعمل ها که با استفاده از کلمات کلیدی خاص، موجب بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو می شوند، سئو نامیده می شود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، منجر به افزایش بازدید کننده سایت و درنهایت پیشرفت کسب و کار شما می شود؛ بنابراین میتوان گفت که تمامی کسب و کارها، جهت رشد و پیشرفت، به سئو نیاز دارند

در کنار سفارش سئو سایت خدمات مفید دیگری هم برای شما انجام می شود، مواردی همچون افزایش سرعت سایت، فشرده سازی قالب و عکس های سایت، تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز سایت، لینک سازی با کیفیت، بهینه‌سازی ساختار سایت و رفع مشکلات فنی آن، تولید محتوا حرفه ای و…با برگزاری جلسات مشاوره سئو انتظارات و نیاز های دو طرف مورد بررسی قرار می گیرد تا شفافیت کار بیشتر شود و استراتژی های SEO راحت تر تعیین شوند. تمام مراحل بهینه‌سازی سایت مطالبق با جدید ترین استاندارد های بین المللی و بروز ترین الگوریتم های گوگل و موتور های جستجو انجام می شود.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

انجام تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) مهم ترین بخش از سفارش سئو سایت است، ممکن است شما کلمات کلی و دلخواه خودتان را برای افزایش رتبه درخواست کنید ولی ما با استفاده از Google Search Console یک تحقیق علمی و برآورد دقیق و کامل از انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی، تعداد رقبا و سختی آن ها را محاسبه می کنیم تا بیشترین اثربخشی را برای سایت داشته باشند. تحقیق کلمه کلیدی کمک بسیار زیادی می کند به اینکه احتمال تبدیل بازدید کننده به مشتری واقعی بیشتر شود و بتوانید بازدیدکنندگان سایت را به درآمد و مشتری تبدیل کنید.

موتورهای جستجو

اما جالب است بدانید که مفهوم سئو سایت فقط مربوط به موتورهای جستجو و صرفا مربوط به گوگل نمی باشد؛ بلکه به مناسب سازی سایت برای عموم بازدیدکنندگان نیز سئو گفته می شود. حتی طبق بررسی های انجام شده در چند سال اخیر، می توان گفت که سیاست ها و الگوریتم های گوگل، با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ها همسو شده است و نتیجه مشترکی به دست آمده است؛ بنابراین هرچه محتوای سایت شما برای مراجعه کنندگان سایت، جذابتر باشد؛ رتبه سایت شما در نتایج گوگل بهتر خواهد بود.

موتور جستجوی گوگل​

موتور جستجوی گوگل

موتور جستجوی گوگل، ابتدا با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای که دارد، اطلاعات تمامی سایت ها را خوانده و بعد از ذخیره آنها در سرورهای مخصوص خود، نتایج این اطلاعات جمع آوری شده را بر اساس عبارت های جستجو شده توسط اشخاص و با تبدیل آن ها به کلمات کلیدی، در اختیار کاربران می گذارد.

سئو و محتوای تاثیرگذار

پس از بررسی تعریف سئو سایت، به اهمیت محتوای تاثیرگذار در بازدید سایت می پردازیم. همان طور که می دانید، گوگل محبوب ترین سرویس موتور جستجوی آنلاین در سر تا سر جهان محسوب می شود و به دلیل برخوردار بودن از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته، قادر است در کمتر از چند ثانیه، بین تعداد بسیار زیادی از اطلاعات ذخیره شده در حافظه خود، بهترین جواب موردنظر را برای شما پیدا کرده و به نمایش بگذارد. به همین دلیل است که می توان گفت بخش زیادی از درآمد گوگل از طریق Google Adwords، Google AdSence و GoogleAds می باشد.

سئو و محتوای تاثیرگذار

الگوریتم های جدید گوگل

در الگوریتم های جدید گوگل(به طول مثال الگوریتم Rank Brain، رفتار کاربران هنگام جستجوی عبارت بررسی و متناسب با آن، رتبه بندی نتایج سایت بهینه سازی می شود. با استفاده از این الگوریتم ها، گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی میکند؛ فرض کنید زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو کرده، یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهاد گوگل را انتخاب کند؛ در اینصورت اگر سایتی در رتبه پایینی در نتایج گوگل قرار گرفته باشد اما کاربران زیادی بر روی لینک یا عبارات کلیدی آن کلیک کرده باشند؛ گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد و از نظر سئو آن سایت پیشرفت خواهد کرد.

چه سایت هایی به سئو نیاز دارند؟

با توجه به مطالب ذکر شده، احتمالا متوجه اهمیت سئو و جایگاه آن در رشد کسب و کارها شده اید. در پاسخ به این سوال که چه سایت هایی به سئو نیاز دارند؛ میتوان گفت که تمامی سایت ها جهت جذب مخاطبان بیشتر، نیاز به سئو سایت و کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل دارند. برای داشتن یک بازدهی بالا در سئو، ابتدا باید استراتژی کسب و کار، نحوه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کسب و کار مشخص شود. برای این منظور ابتدا جامعه هدف، بودجه موردنظر و کلمات کلیدی که معمولا در کسب و کار و بین رقبا مورد جستجو قرار می گیرند، شناسایی و تعیین می شوند؛ سپس فرآیند سئو سایت با سفارش تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی موردنظر کاربران آغاز می شود. به این نوع سئو سایت، سئو محتوا گفته می شود که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

چرا سئو برای سایت ضروری است؟

امروزه اکثر کاربران اینترنتی، صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل پیدا می کنند. موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های خاص خود، مطالب مربوط به عنوان سرچ شده توسط کاربران را در اختیارشان قرار می دهند؛ بنابراین اگر رتبه سایتی بالاتر باشد و برای بازدیدکنندگان زودتر از سایر نتایج نمایش داده شود، نشان دهنده این است که سایت مذکور برای کاربران مفید بوده و عملیات سئو برای آن به درستی انجام شده است و همچنین این امر نشان می دهد که باید به سئو سایت توجه ویژه ای نمود.

نکات مهم در سفارش سئو سایت​

قبل از سفارش سئو سایت باید به برخی نکات مهم در این مورد دقت داشته باشیم. این نکات در ادامه بیان خواهند شد:

سئو یک فعالیت تک‌بعدی نیست. برای حاصل شدن بهترین نتیجه ممکن، باید تمام افراد و تیم‌های دخیل در پروژه، وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. بهینه‌سازی سایت در صورتی که تیم‌های فنی و محتوا همکاری لازم را نداشته باشند بسیار سخت و در مواردی غیرممکن می‌شود. هیچ متخصص و تیم سئویی نمی‌تواند تضمین قطعی برای رسیدن به لینک یک ارائه کند. رسیدن به رتبه یک به عوامل زیادی وابسته است و تیم سئو تنها عامل دخیل آن نیست. ممکن است یک آپدیت الگوریتم گوگل، زمان و مسیر رسیدن به رتبه‌های خوب را تغییر دهد. با توجه به این توضیحات، باید به متخصصین یا آژانس‌هایی که وعده تضمینی رتبه یک گوگل را می‌دهند شک کرد.

سئو محتوا

همان طور که می دانید، موتور جستجوی گوگل بسیار هوشمند می باشد و تیم اطلاعاتی گوگل همواره در تلاش بوده تا نتایجی بهتر از نتایج گذشته را به کاربران اینترنتی ارائه نماید؛ با این حال محدودیت هایی هم در این مسیر وجود دارد که در نهایت سئو سایت راه حلی برای رفع این محدودیت ها است. سئو اشتباه می تواند سایت و در نتیجه کسب و کار شما را از دید کاربران دور کرده و به نوعی تمام تلاش شما را هدر دهد و همین امر باعث می شود که رقبای شما حتی با محتوایی ضعیف تر بتوانند بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

نکات مهم در عقد قرارداد سئو​

اگر به دنبال سفارش پروژه سئو هستید، لازم است تا نکات مربوط به عقد قرارداد را نیز با شما در میان بگذاریم. فرقی نمی‌کند که با کدام سئوکار و چه شرکتی وارد قرارداد می‌شوید، در هر صورت لازم است تا در هنگام تنظیم آن به نکات مهمی دقت کرده و با آگاهی‌های لازم برای آن اقدام کنید؛ مانند سایر قراردادهای دنیای اینترنت این قرارداد نیز بخش‌های عمومی و تخصصی مربوط به خود را دارد. بخش‌های عمومی این قرارداد بر همگان مشخص است و با کمی دقت می‌توانید آنها را به راحتی پر کنید؛ اما برای بخش‌های تخصصی داشتن اطلاعات و آگاهی‌های قبلی لازم است.

نکات مهم در عقد قرارداد سئو​

سفارش اپلیکیشن در ارومیه

سفارش اپلیکیشن در ارومیه : امروزه بیشتر مردم برای رونق دادن کسب و کار خود به سمت طراحی سایت رفته اند و این کار کافی نیست طراحی اپلیکیشن در ارومیه یکی از مهم ترین معیار های معرفی خود به مشتریان هست شما میتوانید با سفارش اپلیکیشن در ارومیه با تیم کافه ویرا در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهند.

طراحی سایت و اپلیکیشن در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه : امروزه بسیاری از کسب و کار ها برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود و جذب مشتریان به سمت خود به دنبال طراحی سایت هستند زیرا با این روش بیشترین کار را در کمترین زمان ممکن انجام میدهند و بیشترین بازده را بدست می آورند.

نکات مهم قرارداد سئو در کافه ویرا

برای تنظیم دقیق قرارداد سئو بهتر است به نکات زیر دقت کنید:​

یکی از مهمترین نکات در تنظیم قرارداد سئو دقت به زمان تحویل پروژه است. هرچند سئو یک کار زمان بر بوده اما تجربه نشان می‌دهد که می‌توان یک زمان حدودی برای آن تعریف کرد. شما نیز باید در متن قرارداد به این مهم اشاره مستقیم داشته باشید. حتماً بایستی در متن قرارداد سئو به وظایف سئوکار اشاره مستقیم شده و تمام وظایف مدنظر نیز در آن قید شوند. همچنین یکی دیگر از نکات تخصصی مربوط به قرارداد سئو اشاره مستقیم به کلمات کلیدی است که قرار است سئوکار در آنها ترافیک لازم را برای سایت ایجاد نماید و سایت را به صفحه اول گوگل برساند. یکی از نکات کلیدی و مهمی که معمولاً از چشم کارفرما دور می‌ماند، ایجاد تعهد برای ارائه گزارشات ماهانه است. همچنین باید در یکی از بندهای قرارداد سئو به صورت دقیق مراحل پروژه سئو درج شده و سئوکار ملزم به رعایت برنامه زمانبندی توافق شده باشد.

شرکت کافه ویرا بهترین شرکت سفارش سئو در ارومیه : شرکت‌های زیادی وجود دارند که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند و سفارش سئو می‌گیرند و با قیمت‌های نجومی و به دور از انصاف، قرارداد می‌بندند. کافه ویرا می‌تواند مناسب ترین گزینه‌ جهت سفارش سئو حرفه‌ای برای سایت شما باشد. زیرا هم کیفیت کار خود را اثبات کردیم و هم در قبال خواسته‌ی مشتری هایمان، قیمت مناسبی برای خدمات سئو خود نسبت به رقبای خود ارائه کرده‌ایم. تیم ما با تجربه کافی در بهینه سازی سایت‌های مختلف برای موتورهای جستجو با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، آماده است تا با بهره‌گیری از روش قانونی سئوی کلاه سفید در موتور جستجوی گوگل، سایت شما را بهینه‌سازی کند. ما تمام رقبای خود در حوزه سئو را بررسی کرده و سعی کردیم خدمات جامع و کامل‌تری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

سفارش سئو حرفه ای​

نتایج جستجو

در نتیجه، با بهره‌گیری از روش های کاملا قانونی که اثرات مثبت بیشتری بر سایت شما دارند، وب سایتتان در صفحات اول نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، ترافیک و بازدید، اعتبار شما و پیج رنک افزایش پیدا کرده و در نهایت کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. در بهینه سازی سایت، برای ما فرق نمی‌کند سایت شما استاتیک باشد یا داینامیک، یا از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می‌کنید. فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط ما در حوزه سئو با توجه به اهداف و نیازهای مشتریان، توسط کارشناسان طراحی و اجرا می‌شود و سئوکاران ما بهترین راهکار را به شما ارائه خواهند داد.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.

نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی کافه ویرا اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.

متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.
اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان آی وحید، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.