سفارش اپلیکیشن اندروید و ios

از مهم ترین و تاثیرگذارترین مرحله راه انداختن کسب وکار آنلاین طراحی اپلیکیشن است.

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین در جامعه امروز ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند که بتواند با نیاز های جامعه امروزی مطابقت داشته باشد میتواند در گسترش کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه طراحی اپلیکیشن میتواند اپلیکیشنی را برای شما طراحی کند که مخاطب را به سمت شما جذب کند و شما با صرف وقت و هزینه کمتر بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای اپلیکیشن شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی اپلیکیشن شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی اپلیکیشن

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی اپلیکیشن بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا اپلیکیشنی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی اپلیکیشن در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام میدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی اپلیکیشن

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی اپلیکیشن را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شما را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش اپلیکیشن اندروید و ios

سفارش اپلیکیشن اندروید و ios : امروزه بسیاری از افراد در جامعه به استفاده از اپلیکیشن اندروید روی آورده اند زیرا امروزه بسیاری از افراد جامعه به استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین روی آورده اند و این مسئله باعث شده است که کسب و کار ها به سراغ طراحی اپلیکیشن روی بیاورند .

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی
طراحی اپلیکیشن اختصاصی
امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، افراد به سمت محتواهای مفید می‌روند. دستگاه های تلفن همراه بهترین ابزار برای دسترسی به اطلاعات هستند. اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را ببینند، از خدمات شما استفاده کنند، شما را بیابند و یا با شما تماس بگیرند، طراحی اپلیکیشن اختصاصی بهترین روش برای رسیدن به اهداف شماست. اپلیکیشنی که ظاهر بهتری دارد فروش بهتری دارد و جذاب‌تر به نظر می‌آید. طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی به موفقیت کسب و کار شما کمک بسیاری می‌کند.

طراحی اپلیکیشن به چه علت انجام می شود؟

طراحی هر اپلیکیشن برای حل یک مشکل و یا آسان تر ساختن انجام کارهاست. این که شما یک محصول با نام تجاری جدید دارید و برای معرفی محصولتان اپلیکیشن ایجاد می کنید در واقع راهکاری برای حل یک مشکل ارائه کرده اید.

ساخت اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن ارزان اگرچه از لحاظ بودجه بندی و هزینه وارده برای کسب و کار به صرفه تر به نظر می رسد اما معمولا هزینه های بیشتری در آینده بر روی دست کسب و کار می گذارد. اما به راستی آیا طراحی اپلیکیشن ارزان مناسب کسب و کار شما است؟ در ادامه مهم ترین معایبی که ساخت اپلیکیشن ارزان و به صرفه برای شما ایجاد می کند را بیان می کنیم تا آگاهانه در این خصوص تصمیم گیری کنید

اپلیکیشن تحت وب

اپلیکیشن تحت وب
اپلیکیشن تحت وب
سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن های تحت وب، وبسایت هایی هستند که از طریق دستگاه تلفن همراه میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد. نرم افزار های تحت وب با استفاده از معروف ترین زبان های برنامه نویسی مثل HTML ساخته می شوند ، اما از جمله محدودیت این نوع رویکرد این است که در هر فروشگاه برنامه ای به راحتی دیده و فروخته نمی شوند

هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران

هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران و جهان با پارامتر های زیادی روبرو است اما به طور کلی تعرفه ساخت اپلیکیشن موبایل در دنیا چیزی در حدود 25000 دلار برآورد می شود که بسته به پیچیدگی های فنی و سایر عوامل نظیر مالیات و قوانین کشور ها می تواند تا 70 هزار دلار و یا بیشتر هم قیمت گذاری شود.
اما در ایران بنا به دلایل متعدد ازجمله نرم افزار های رایگان و دستمزد های پایین برنامه نویسان نسبت به قیمت های جهانی ساخت اپلیکیشن به مراتب به صرفه تر و ارزانتر از سایر نقاط دنیا خواهد بود. اینطور می توان گفت که با مبلغ 25000 دلار جهانی میتوان تقریبا یک تیم برنامه نویسی ساخت و اپلیکیشن خود را به کمک یک تیم بسازید.

طراحی سایت و اپلیکیشن املاک

طراحی سایت و اپلیکیشن املاک
طراحی سایت و اپلیکیشن املاک
طراحی سایت و اپلیکیشن مشاوران املاک شیناوب دارای نسخه اندروید ، ios و وب سایت فروشگاهی می باشد . برای دسترسی سریعتر به مشاورین املاک و مشاهده فایل های ثبت شده داشتن یک اپلیکیشن املاک بسیار کارامد میباشد . اپلیکیشن آماده املاک یک سیستم کاملا حرفه ای و با ظاهری زیبا میباشد که توسط تیم مجرب شیناوب طراحی و کدنویسی شده است .

اهمیت طراحی اپلیکیشن اختصاصی

با توجه به موارد گفته شده مشخص شد که برای گسترش کسب و کار در فضای مدرن امروزی و همچنین موفقیت در این فضا بایستی از ابزارها و موقعیت های آنلاین کمک بگیریم. تقریبا در هر حوزه فعالیتی که مشغول باشید برترین های آن حوزه سهمی عظیم از درآمد خود را از طریق طراحی اپلیکیشن حرفه ای و پلتفرم های آنلاین به دست می آوردن. پس پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای سفارش و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios خود اقدام کنید.

به وجود آوردن بازاریابی هدف بر اساس موقعیت مکانی کسب و کار

سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن امکان برقراری ارتباطات مستقیم با مشتریان را فراهم می کند. این ارتباط سبب دسترسی به اطلاعات ارزشمندی از قبیل اطلاعات جمعیتی ، موقعیت های جغرافیایی و رفتار خرید با توجه به محصولات و خدمات کسب و کار شما، می شود و به شما کمک می کند تقاضای بازار را درک کرده و استراتژی های فروش و بازاریابی خود را بهتر بشناسید.

ساخت اپلیکیشن چند فروشندگی

ساخت اپلیکیشن چند فروشندگی
ساخت اپلیکیشن چند فروشندگی
شاید شما هم اسم چندفروشگاهی یا چندفروشندگی را شنیده باشید . این سبک از فروشگاه که با عنوان مارکت پلیس (market place ) نیز از ان یاد میشود ، فروشگاهی با وجود فروشنده های مختلف و زمینه فعالیت های مختلف میباشد . سیستم های چندفروشگاهی را میتوان درون یک شهر یا به صورت سراسر کشوری استفاده نمود . نمونه ای از یک فروشگاه مارکت پلیس دیجی کالا میباشد که دارای فروشنده های بسیار زیادی است .

فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل – هزینه طراحی UI و UX:

عموما سرویس های اپلیکیشن ساز به دلیل تعداد بالای مشتریانی که دارند از نظر طراحی رابط کاربری و پیش فرض های گرافیکی گزینه های خوبی را برای کاربرانش آماده سازی می کنند و واقعا نیازی به طراحی اختصاصی جز در مواردی خاص نیست و همان ظاهر های موجود در اپ سازتان گزینه های بسیار خوب و مقرون به صرفه ای برای شروع کار هستند.
اما اگر قصد ساخت اپلیکیشن سفارشی را دارید تمامی کد نویسی های رابط کاربری می بایست از ابتدا برای شما نوشته شود که این کار باعث افزایش هزینه نهایی و مدت زمان آماده سازی اپلیکیشن خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربران غیرحرفه ای را برای ساخت اپ هایی کاربردی مجهز کرده است. در شرایطی که استفاده از گوشی های هوشمند رو به افزایش است به مدد طراحی اپلیکیشن با اپ سازها، شما می توانید بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی اپلیکیشن خود را بسازید. این شیوه سریع تر و در عین حال مقرون به صرفه تر از شیوه های دیگر اپ سازی است.

افزایش فروش محصول و یا خدمات کسب و کار شما

استفاده از اپلیکیشن ها بسیار سریع تر و تعاملی تر از استفاده از وب سایت برند مورد نظر می باشد. در دسترس بودن یک اپلیکیشن برای تجارت شما مشتری را وادار می کند که کسب و کار شما را برای خرید خود انتخاب کند. وب سایت ها به طور عمده به ایجاد آگاهی از نام تجاری برند شما کمک می کنند، اما بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن ها صورت می گیرد.

ساخت اپلیکیشن پخش عمده

ساخت اپلیکیشن پخش عمده
ساخت اپلیکیشن پخش عمده
به دلیل کاربرد بسیار زیاد اپلیکیشن های پخش عمده شیناوب فروش اپلیکیشن آماده موبایل پخش عمده را آماده و طراحی نموده است . بسیاری از شرکت های پخش کالا ناچارند سفارش های خود را از طریق دلالان دریافت کنند و بخش قابل توجهی از سود انها بابت وجود دلالان کاسته میشود . با ساخت اپلیکیشن پخش عمده قابلیت ارتباط مستقیم با خریداران را خواهید داشت .

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

اپلیکیشن ios علاوه بر کاربری جذاب می تواند امنیت بالایی را برای مخاطبین خود فراهم آورد. بنابراین به دلیل رابط کاربری آسان و سرعت بالایی که در طراحی این اپلیکیشن دیده می شود این روزها بسیاری از صاحبین مشاغل مختلف استقبال خوبی از سیستم عامل داشته اند. اما متاسفانه در ساخت برخی اپلیکیشن های موبایل ios چالش هایی نظیر عدم منتشر شدن در مارکت های ایده آل سفارش اپلیکیشن اندروید و IOS وجود دارد و نمی توانند این پلتفرم ها در مارکت های مختلفی مانند سیب آپ و یا مارکت مشهوری مانند اپل استور انتشار پیدا کنند.

فاکتور مهم هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل – هزینه توسعه:

سرویسی که از آن استفاده می بایست قابلیت توسعه اختصاصی و آپدیت را داشته باشد. خوشبخاته در سرویس های اپلیکیشن ساز شما با پرداخت یکبار هزینه می توانید کلیه آپدیت ها و توسعه های انجام شده بر روی سرویس را به صورت رایگان در طول مدت استفاده دریافت کنید . همچنین می توانید امکانات اختصاصی و مورد نیاز خود را به صورت سفارشی مطرح کرده و برنامه نویسان پس از برآورد هزینه و بررسی درخواست نسبت به پیاده سازی آن اقدام کنند.

تعرفه طراحی اپلیکیشن ios

تعرفه طراحی اپلیکیشن ios
تعرفه طراحی اپلیکیشن ios
سیستم عامل IOS که شرکت اپل ارائه می کند ، در واقع سیستم عامل مورد استفاده در گوشی های آیفون ( iphone ) و تبلت های شرکت اپل است که از سرعت و هوشمندی بالایی برخوردار است و از همین جهت ، علاقمندان زیادی را به خود جلب نمود .
این سیستم عامل جزء بهترین سیستم عامل های گوشی تلفن همراه محسوب می شود اما به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون ، بازار کمتری را به خود اختصاصی داده است و به همین خاطر اکثر استارت آپ ها و شرکت هایی که درخواست طراحی اپلیکیشن ios دارند ، آن را در فاز دوم ارائه می کنند و یا در اولویت دوم خود قرار می دهند که این خود نشان دهنده این است که شاید بهتر باشد تمرکز اصلی خود را در بخش اندروید حفظ نمود و در نهایت با توجه به بازخورد بازار و درخواست مشتریان ، سرویس مورد نیاز آنها را ارائه نمود .

هزینه سفارش ساخت اپلیکیشن

هزینه سفارش ساخت اپلیکیشن بسیار بیشتر از هزینه ساخت آن با اپلیکیشن ساز ها است. می توان گفت ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی با یک اپلیکیشن ساز می توانید بین یک تا 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد اما این مبلغ برای ساخت اپلیکیشن سفارشی می توانید از 20 میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان محاسبه شود.

سوالات متداول

سوالات متداول پرسیده شده از کافه ویرا در مورد طراحی سایت
نمونه کار شرکت های مختلف طراحی سایت را از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد مقایسه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که از ابزارهای آماده تولید وب استفاده نمی‌کند و به صورت اختصاصی کد نویسی سایت را انجام میدهد.گفتگو با شرکت های مختلف جهت بررسی و مقایسه ی استراتژی های آن ها برای دیده شدن و پیشرفت شما میتواند در انتخاب تیم طراحی سایت شما کمک شایانی کند.
اول از همه باید در نظر داشته باشید که بیشتر یا کمتر بودن قیمت یک شرکت دلیل مناسبی برای کیفیت یا عدم کیفیت کار آن نیست! ولی اکثرا شرکت هایی که قیمت های پایین دارند از نرم افزارهای سایت ساز یا قالب های آماده استفاده میکنند که در مقایسه با سایتی که اختصاصی کد نویسی شده از کیفیت و انعطاف پذیری کافی برخوردار نیست! همچنین تجربه، دانش، زمان تحویل و خدمات شرکت های مختلف، متفاوت است.
کدنویسی بهینه یعنی اطمینان از این که ساختار وب سایت به راحتی برای موتورجستجو یا در واقع گوگل! قابل فهم باشد. تیم طراحی سایتlh با استفاده ازکد های اسکیما تمامی بخش های وب سایت شما را برای مرورگرها قابل فهم میکند.
بله ، در صورت نیاز ویرایش های لازم را برای ما ارسال می کنید طرح اولیه تا زمان تایید شما ویرایش می شود تا به خواسته اصلی شما برسد. تجربه کاری ما نشان داده کسب و کارهایی که زمینه کاری مشابه دارند به هیچ وجه طراحی سایتشان مشابه دیگری نخواهد بود.
نمیتوان به صورت قطعی قبل از آغاز پروژه در مورد اتمام آن زمانی را اعلام کرد؛ از آنجایی که به موارد زیادی مثل امکانات مورد نیاز شما، نحوه طراحی، پیچیدگی پیاده سازی امکانات و.. بستگی دارد. به همین خاطر برای کسب اطلاع از مدت زمانی که پروژه شما زمان می‌برد می‌توانید از بخش پشتیبانی آی وحید اقدام کنید و یا با شماره تلفن های ما تماس برقرار کنید و از مشاوران مربوطه اطلاعات بگیرید.
متناسب با هر پروژه و بصورت توافقی بر حسب زمان صرف شده برای پشتیبانی محاسبه می‌گردد.

اطلاعات و شماره ی تماس خود را در قسمت درخواست مشاوره رایگان کافه ویرا ، جهت ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهند داد.