سفارش اپلیکیشن اختصاصی

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

سفارش اپلیکیشن اختصاصی

سفارش اپلیکیشن اختصاصی : مهم نیست که شما به دنبال طراحی اپلیکیشن اختصاصی هستید شرکت کافه ویرا با داشتن کادری مجرب به شما کمک میکند طراحی اپلیکیشن با قیمت مناسب و بهترین طراحی و امکانات را داسته باشید طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود را به تیم ویرا بسپارید و نتیجه عالی با پشتیبانی یک ساله به صورت رایگان را از ما دریافت کنید.در واقع، این روزها متوجه شده اید که بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ که در زندگی روزمره با آنها تعامل دارید اقدام به طراحی سایت کرده اند. بسیاری از این کسب و کارها اپلیکیشن مخصوص به خود را نیز دارند یا درصدد طراحی یک اپلیکیشن موبایل هستند . چه کافه ای کوچک در انتهای کوچه ای دنج و چه یک کتاب فروشی بسیار بزرگ و معروف در مرکز شهر.

سفارش اپلیکیشن اختصاصی​
طراحی اپلیکیشن اختصاصی​

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، افراد به سمت محتواهای مفید می‌روند. دستگاه های تلفن همراه بهترین ابزار برای دسترسی به اطلاعات هستند. اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را ببینند، از خدمات شما استفاده کنند، شما را بیابند و یا با شما تماس بگیرند، طراحی اپ اختصاصی بهترین روش برای رسیدن به اهداف شماست. اپلیکیشنی که ظاهر بهتری دارد فروش بهتری دارد و جذاب‌تر به نظر می‌آید. سفارش اپلیکیشن اختصاصی به موفقیت کسب و کار شما کمک بسیاری می‌کند.

در روزگار امروز، طراحی اپ نقش بسیار پر رنگی را در زندگی انسان ها بازی می کند. روزانه بارها به اپلیکیشن های موبایل خود مراجعه می کنیم و از آن در کارهای متفاوت کمک می گیریم. به عنوان مثال از اپلیکیشن فروشگاهی هنگام خرید اینترنتی کمک می گیریم، برای خرید بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل به اپ های گردشگری مراحعه می کنیم، به کمک این اپ ها غذا و مواد غذایی سفارش می دهیم و… . در هر صنف و فعالیتی، طراحی اپلیکیشن اختصاصی یک فرصت بی نظیر برای گسترش کسب و کار شما را برایتان فراهم می آورد.

مزایای طراحی اپلیکیشن اختصاصی​

سیستم عامل iOS که مخصوص گوشی های آیفون شرکت اپل است، پس از سیستم عامل اندروید، پرکاربردترین سیستم عامل در دنیا است. زبان های برنامه نویسی Objective-C و Swift بهترین زبان ها برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی iOS هستند. با وجود اینکه Objective-C سابقه بیشتری دارد، ولی Swift یک زبان جدیدتر، سریع تر و راحت تر است. البته اپ ساز ها نیز برای ساخت اپلیکیشن های iOS موجود می باشند، ولی دقت داشته باشید که اپ استور اپل، برخلاف پلی استور گوگل، روی کیفیت اپلیکیشن هایی که منتشر می کند بسیار حساس است و هر اپلیکیشن بی کیفیتی که با یک اپ ساز بسازید، نمی تواند در اپ استور اپل منتشر شود. کافه ویرا با دانش برنامه نویسی موبایل در زمینه اپ های ios بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار میدهد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

برای ساخت اپلیکیشن اندروید می توانید از دو روش کلی استفاده کنید: ۱) استفاده از زبان های برنامه نویسی اندروید. ۲) استفاده از اپلیکیشن های اپ ساز. ساخت اپلیکیشن با استفاده از زبان های برنامه نویسی کار ساده ای نیست و برای اینکه اپلیکیشنی که می سازید، کیفیت بالایی داشته و حرفه ای باشد، باید توسط یک برنامه نویس یا تیمی از برنامه نویسان حرفه ای و توسعه دهندگان اپلیکیشن، ساخته شود. کافه ویرا با دانش های کاربردی در زمینه طراحی اپلیکیشن های خدماتی می تواند برای انتخاب بهترین تیم حرفه ای طراحی اپلیکیشن گزینه ی مناسبی باشد.

تعرفه طراحی اپلیکیشن ios

این سیستم عامل جزء بهترین سیستم عامل های گوشی تلفن همراه محسوب می شود اما به دلیل قیمت بالای گوشی های آیفون ، بازار کمتری را به خود اختصاصی داده است و به همین خاطر اکثر استارت آپ ها و شرکت هایی که درخواست طراحی اپلیکیشن ios دارند ، آن را در فاز دوم ارائه می کنند و یا در اولویت دوم خود قرار می دهند که این خود نشان دهنده این است که شاید بهتر باشد تمرکز اصلی خود را در بخش اندروید حفظ نمود و در نهایت با توجه به بازخورد بازار و درخواست مشتریان ، سرویس مورد نیاز آنها را ارائه نمود .برای سفارش اپلیکیشن در ارومیه کلیک کنید .

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید با توجه به معیارهای خاصی تعیین محاسبه می شود. با این حال بهتر است بدانیم که بیشتر از ۷۰ درصد گوشی های در دست مردم با سیستم عامل اندروید کار می کنند و به دلیل محدودیت هایی که شرکت اپل برای کشور ما ایجاد کرده است، ساخت اپلیکیشن اندروید متقاضی بیشتری دارد و از بزرگترین بازارهای هدف برای طراحی اپلیکیشن محسوب می شود. اما شاید برای شما جالب باشد که هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید پایین تر از هزینه ساخت اپلیکیشن آی او اس است. عوامل زیادی بر روی هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید اثر می گذارند و این بستگی به درخواست های شما و خدماتی دارد که می خواهید با ساخت اپلیکیشن ارائه دهید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن‌ موبایل​

اهمیت طراحی اپلیکیشن‌ موبایل

این روزها، فناوری به صورت مداوم در حال پیشرفته شدن بوده و اهمیت شغل توسعه دهندگان موبایلی (Mobile Developer) بیش از پیش افزایش یافته است. البته، در کار آن‌ها، سبک و شیوه طراحی اپلیکیشن موبایل، داستان جدیدی محسوب می‌شود. به عنوان مثال، آن‌ها باید از جدیدترین ترندها (Trends) و شیوه‌ها برای رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربر (User Experience) استفاده کرده و اپلیکیشن‌ها را براساس محتوای آن‌ها، مرتب سازی کنند. ضمن اینکه آپشن‌های موجود در اپلیکیشن، باید از بهترین زیرساختارها و اجزای تشکیل دهنده، برخوردار باشد. در اینجا، طراحان با توسعه دهندگان (Developers) رابطه تنگاتنگی می باید ایجاد نمایند. از سوی دیگر، طراحی باید با عملکرد هماهنگ بوده و براساس اطلاعات و نیازهای موجود، بازخوردهای خوبی ارائه دهد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی اختصاصی

برای اینکه طراحی اپلیکیشن کاملا مطابق سلیقه و کاربرد و هدف شما باشد بهتر است تا اپلیکیشن اختصاصی شرکتی خود را داشته باشید. اپلیکیشن شرکتی اختصاصی باید ابتدا نیاز سنجی شده و بازار هدف آن مشخص شود سپس طراحی اختصاصی آن انجام خواهد شد. بهینه بودن اپلیکیشن و اختصاصی بودن از نقات قوت آن خواهد بود که تاثیر بسزایی برای رشد کسب و کارتان خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکات در این طراحی، خلاقیت خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن شرکتی اختصاصی​
وب اپلیکیشن چیست

وب اپلیکیشن چیست؟ (اپ تحت وب)

امروزه با توجه به آمار افزایشی کاربران تلفن همراه، نیاز به اپلیکیشن بسیار حس می‌شود. یکی از ابزارهای مورد استفاده برای توسعه کسب و کار، طراحی وب اپلیکیشن است. وب اپلیکیشن در واقع اپلیکیشنی است که از طریق مرورگرهای وب در دسترس است، وب اپلیکیشن‌ها مانند سایت‌ها به نظر می‌رسند و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. معمولا وب اپلیکیشن‌ها محتواهای زیادی ندارند. همه کاربران می‌توانند در هر مکان و زمان با استفاده از اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.

دیجی کالا یکی از معروفترین نمونه اپلیکیشن فروشگاهی اندروید در ایران می باشد. دی جی کالا با دارا بودن انواع دسته بندی ها تقریبا هر کالایی را در بر دارد.با اماری بیش از 1 میلیون نفر در روز از محبوب ترین اپلیکیشن های تجارت الکترونیک است. داشتن تنوعی از محصولات مختلف و پشتیبانی سریع و مناسب از دلایل محبوبیت اپلیکیشن می باشد.ویژگی های بارز دیجی کالا مثل تنوع محصولات,دسته بندی های کامل, ارسال رایگان محصولات در بازه قیمتی,پشتیبانی تمام وقت 24 ساعته, ضمانت برگشت و انواع روش های پرداخت و تحویل کالا از نقاط قویت آن هست.

اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا

اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کلا شناخته شده ترین اپلیکیشن فروشگاهی در ایران است و بسیاری افراد با هدف ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا اقدام به ساخت اپلیکیشن می نمایند. قابلیت چند فروشندگی یا مارکت پلیس دیجی کالا با پازلی قابل پیاده سازی است.

اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا​

اپلیکیشن فروشگاهی افق کوروش

اپلیکیشن فروشگاهی افق کوروش نیز یکی از برندهای جدید در حوزه خرده فروشی مواد غذایی است که با ایجاد مزیت رقابتی خرید آنلاین باز خوبی را فرآهم آورده و تهدید جدی برای سوپر مارکت ها و هایپر مارکت هایی محسوب می شوند که اقدام به حضور در فضای آنلاین نکرده اند.

دسترسی آسان به اسناد و پرونده ها​

دسترسی آسان به اسناد و پرونده ها

هنگام مسافرت، دسترسی آسان به تمام اسناد و مدارک کاری بسیار مفید است. با داشتن یک برنامه سفارشی برای مشاغل خود به راحتی می‌توانید تلفن خود را با دسکتاپ خود هماهنگ کرده و به کلیه اسناد، وظایف، تقویم‌ها و غیره دسترسی داشته باشید.

افزایش دسترسی و توسعه بازار

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، شما دسترسی آسان‌تری به مشتریان بین‌المللی و بازارهای جدید خواهید داشت. اپلیکیشن شما در فروشگاه‌های آنلاین مختلف قابل دسترسی خواهد بود و مشتریان می‌توانند به راحتی از هر جای جهان اقدام به نصب و استفاده کنند.

افزایش شناخت بیشتر برند شما توسط مشتریان

ایجاد رابطه وفاداری با مشتری خود، یک جنبه حیاتی از بازاریابی کسب و کار شما است. با سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن برای برند خود، با ارسال تنها یک پیامک، مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار در رابطه با کسب و کارتان قرار دهید. این کار باعث همراهی همیشگی مشتری و به روزرسانی آگاهی از محصول و خدمات شما می شود.

ارتباط مستقیم با مشتریان

باساخت اپلیکیشن موبایل ، خدمات و محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتری ارائه می‌دهید. مشتریان می‌توانند به سادگی از طریق اپلیکیشن با شما تعامل کرده، سفارشات خود را ثبت کنند، اطلاعات را دریافت کنند و با شما در ارتباط باشند.

ارتباط مستقیم با مشتریان​

کارایی را بهبود می‌بخشد

از آنجا که برنامه‌های تجاری بصورت اختصاصی ساخته می‌شوند و الزامات تجاری شما را در ذهن دارند، این برنامه مانند یک برنامه جامع با عملکردهای متنوع عمل می‌کند و نیاز چندین برنامه را نفی می‌کند. همچنین از آنجا که این برنامه‌ها متناسب با سبک کار شما طراحی شده‌اند، باعث افزایش بهره وری کارمندان و به نوبه خود بازگشت سرمایه تجاری می‌شوند.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران