طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی سایت برای مشتریان از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است زیرا میتوانند با این طریق در کسب و کار خود بسیار موفق باشند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند زیرا از مزیت های این روش و تاثیری که بر روی مشتریان میگذارد خبردارند.طراحی سایت میتواند یک گام بسیار تاثیر گذار بر روی کسب و کار ها باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند خدمات خود را به صورت آنلاین بدست آورند و در این مسیر استفاده از سایت در اولویت قرار دارد.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن مجرب ترین و کاربلد ترین افراد در این زمینه میتواند شما را در راستای داشتن یک وبسایت بی نقص همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل را در اینزمینه در اختیار شما قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

ساخت اپلیکیشن پولساز

ساخت اپلیکیشن پولساز : پیدا کردن ایده برای هر کسب و کاری دشوار است. ایده هایی که درباره طرفدار داشتن و احتمال موفقیت بالا در آنها از قبل سنجیده شده باشد.اپلیکیشن های بسیاری وجود دارن که اصلا هدف آن ها کسب درآمد نیست. علاوه بر این افراد بسیاری هستن که هدفشون از ساخت اپلیکیشن کسب درآمد نیست. در نتیجه نمی تونیم بگیم که از اپلیکیشن ها برای کسب درآمد استفاده می شود. ما در این مقاله می خواهیم تصویر واضحی از این موضوع بیان کنیم که چطور میشه از اپلیکیشن ها به عنوان یکی از راه های کسب در آمد استفاده کرد.فقط داشتن يك اپليكيشن خوب با طراحی زيبا و منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار شما لازم نيست بلكه برای كسب درآمد بالا از آن نياز به بيان ایده‌های خلاقانه دارد. البته كه رسيدن به ایده‌های طراحی اپليكيشن با كسب درآمد بالا كار راحتی نيست.

ساخت اپلیکیشن پولساز​
رفع نیاز و مشکل با ساخت اپلیکیشن​

رفع نیاز و مشکل با ساخت اپلیکیشن

نخستین گام برای شروع سفارش اپلیکیشن اینه که ایده داشته باشین. واضح بود نه؟ اما برای پیدا کردن ایده برای ساخت اپلیکیشن بهتون پیشنهاد می کنیم تا نیاز های جامعه و اطرافتون رو بررسی کنین. کسب درآمد از اپلیکیشن هایی که نیاز کاربر را رفع می کنه، یک ایده فوق العاده است. این اپلیکیشن ها شانس بزرگی در رسیده به موفقیت رو دارن.به عنوان مثال ، ایده ساخت اولین اپلیکیشن تاکسی توسط نمایندگان اوبر با مطرح کردن مشکلی که داشتند راه اندازی شد. به این صورت که آن ها در پیدا کردن تاکسی برای رفتن به جلسه ای که در پاریس به مشکل برخوردند. در نتیجه آن ها با این ایده ساده و کابردی تونستند اوبر رو به یکی از بزرگ ترین اپلیکیشن های تاکسی تبدیل کنن.

بهترین راه برای ایجاد یک برنامه و کسب درآمد به نوع برنامه ای که ایجاد می کنید بستگی دارد. برنامه های بازی از خریدهای درون برنامه ای کسب درآمد می کنند. از سوی دیگر بسیاری از نرم افزارها به عنوان برنامه های خدمات، پول زیادی از طریق برنامه های اشتراک به دست می آورند. همچنین می توانید از تبلیغات برای کسب درآمد از برنامه خود استفاده کنید.

  • ابتدا باید یک استراتژی تدوین کنید
  • نحوه ساخت برنامه خود را انتخاب کنید.
  • سپس عناصر بصری برنامه خود را طراحی کنید.
  • پشت و رو اپلیکیشن خود را مرتب کنید.
  • نحوه ایجاد یک اپلیکیشن و کسب درآمد.
فرآیند ساخت اپلیکیشن پولساز​
بر بخش‌هایی از بازار تمرکز کنید که نوآوری کمتری در آن‌ها وجود دارد​

بر بخش‌هایی از بازار تمرکز کنید که نوآوری کمتری در آن‌ها وجود دارد

در بازار و در صنایع مختلف بخش‌هایی وجود دارند که دارای مخاطبان زیادی هستند اما هیچ ابتکار و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات‌شان دیده نمی‌شود و هنوز با شیوه‌های قدیمی کار می‌کنند. این قسمت‌ها را بشناسید و سعی کنید با سفارش اپلیکیشن‌ اندروید مناسب، شیوه کار کردن آن‌ها را به روز کنید.

ایده ساخت اپلیکیشن NFT Marketplace

تولید، خرید و فروش NFT این روزها بسیار داغ است. می توانید از این فرصت استفاده کرده و اپلیکیشنی برای ارائه NFT های ساخته شده توسط افراد مختلف را فراهم آورید که کاربران بتوانند با بررسی و انتخاب آن مبلغ مورد نظر را به ارز های دیجیتال یا ارز های رایج پرداخت کنند و آن را تصاحب کنند. به این گونه فروشگاه هایی که افراد می توانند محصولات خود را در آنجا به فروش برسانند اصطلاحا مارکت پِلیس گفته می شود.

یکی از معضلاتی که شهرهای بزرگ ایران و حتی جهان با آن دست به گریبان هستند عدم مشخص بودن دقیق حرکت قطارها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌هاست. شما می‌توانید با همکاری شرکت‌های تاکسی‌رانی، شرکت اتوبوس‌رانی و همچنین شرکت مترو، اپلیکیشنی را به طور جامع و یا موردی برای یک شرکت خاص طراحی کنید که ساعت دقیق حرکت اتوبوس، قطار و تاکسی‌ها به تفکیک در آن درج می‌شود. بدین صورت مسافرین می‌توانند به صورت دقیق در ساعت و دقیقه‌ای که تاکسی، اتوبوس و قطار در ایستگاه حضور دارد به ایستگاه رسیده، سوار شوند و در کمترین زمان معطلی به مقصد خود برسند.

طراحی اپلیکیشن پیدا کردن محصول از طریق عکس

بسیار اتفاق می‌افتد کالایی در محیط اطراف‌مان می‌بینیم، دوست داریم آن را به صورت آنلاین بخریم اما نمی‌توانیم مشابه آن را پیدا کنیم. طراحی این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا با استفاده از سرچ تصویر یک کالا بتواند آن را در فروشگاه‌های آنلاین پیدا کند.برای آشنایی با طراپی اپلیکیشن مقاله سفارش اپلیکیشن در ارومیه را مطالعه کنید .

اپلیکیشن اسکن برای خرید​

اپلیکیشن اسکن برای خرید

اپلیکیشن‌های خرید از سال‌ها پیش وجود داشتند ولی تا حالا به اپلیکیشنی فکر کرده‌اید که خرید حضوری را برای کاربر آسان‌تر کند؟ کاربر محصول را با اپلیکیشن شما اسکن و همان جا، پول را پرداخت می‌کند. البته می‌توانید اپلیکیشن خود را با اضافه‌کردن یک قابلیت، خاص‌تر کنید: کاربر چیزی را اسکن کند و پس از آن، همان محصول یا مشابهٔ آن به او ارائه کنید. حتی می‌توانید امکان مقایسهٔ قیمت‌ فروشگاه‌های مختلف را برای او فراهم کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کند. اینجا دیگر نیاز نیست حتماً‌ در یک فروشگاه باشد و فقط برای پرداخت، محصولی را اسکن کند.

اپلیکیشن یادگیری زبان

با سخت‌تر شدن شرایط زندگی در ایران، بسیاری از افراد تصمیم خود را برای مهاجرت به کشورهای دیگر گرفته‌اند. در این بین شاهد افزایش علاقه‌مندی‌ها به یادگیری زبان‌های مختلف به خصوص انگلیسی بوده‌ایم. شما می‌توانید با تعدادی از مدرسین زبان قراردادهایی را منعقد کنید و یک اپلیکیشن یادگیری زبان را طراحی کنید تا افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان بتوانند با دانلود و نصب اپلیکیشن شما، از درس‌هایی که در اپلیکیشن برای آن‌ها تعریف کرده‌اید استفاده کرده، در کلاس‌های آنلاینی که برگزار می‌شود شرکت کنند، ویدیوهای مکمل را مشاهده کنند و در انتها آزمون‌های در نظر گرفته شده را بدون نیاز به حضور در یک موسسه آموزش زبان بگذرانند و به ازای هر ترمی که علاقه مندان به زبان در اپلیکیشن شما می‌گذرانند از آن‌ها شهریه‌ای را دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن بازیافت

زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله ها و پسماند های زیادی شده است، بازیافت زباله یکی از تاثیرگذارترین فعالیت ها برای حفظ محیط زیست محسوب می شود و مزایی زیادی مثل اشتغال زایی، جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی، حفظ منابع طبیعی و… دارد. طبق آمار جهانی درآمد حاصل از بازیافت پسماند در جهان حدود 450 میلیارد دلار است، جالب است بدانید که ایران سالانه بیش از 20 میلیون تن زباله تولید می کند که با مدیریت راهبردی در این حوزه می تواند درآمد نسبتا زیادی کسب کند طراحی اپلیکیشن بازیافت یکی از نوآورانه‌ترین راه‌حل ممکن برای مدیریت پسماندهای شهری است

طراحی اپلیکیشن پولساز هشدار جنایی

طراحی این اپلیکیشن به مردم جامعه کمک می‌کند تا از خطرات، سرقت‌ها و جنایت‌کاران در امان باشند و اگر اتفاق ناخوشایندی نیز رخ داد، نتایج خسارت‌بار آن را کاهش دهند. در این اپلیکیشن کاربر با فشار دادن یک دکمه می‌تواند هم اعلام خطر کند و هم محل حادثه را سریعا برای پلیس ارسال کند.

طراحی اپلیکیشن پولساز هشدار جنایی​

طراحی اپلیکیشن مانیتورینگ خلق و خو:

این اپلیکیشن ها اصطلاحا mood tracker هستند و برای بررسی وضعیت روحی افراد ساخته می شوند. کاربران در هر روز م توانند حس خود را نسبت به آن روز به عناوینی مانند خوب و بد علامتگذاری کنند و در دراز مدت متوجه شوند وضعیت روحی آنها چگونه پیش میرود. همچنین می توان قابلیت های دیگری نظیر یادداشت روزانه یا پیشنهاد هایی برای حال بهتر افراد ارائه داد.

طراحی اپلیکیشن پیشنهاد دهنده رستوران با هوش مصنوعی:

گاهی اوقات از رفتن به رستوران های تکراری خسته می شویم یا اینکه نمی دانیم رستوران های دیگر چه کیفیت غذا یا منویی دارند.یک اپلیکیشن پیشنهاد رستوران می تواند بر اساس شرایط شما بهترین گزینه موجود را آنالیز کرده و پیشنهاد دهد. پارامتر هایی مانند نزدیکترین، بر اساس بودجه شما، منو غذایی مورد علاقتان، تخفیف دار ها و….

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

تاکسی های اینترنتی امکان حمل و نقل سریع و آسان را برای همه مردم فراهم کرده است. مزایای طراحی تاکسی اینترنتی بسیار زیاد است یکی از موارد مهم این است که این سرویس ها بستر را برای سفر امن کودکان و سالمندان، در مسافت‌های طولانی شهری، بدون نیاز به همراه را فراهم کرده‌اند. طراحی و کارایی نرم افزار درخواست تاکسی اینترنتی یک بیزینس اینترنتی استثنایی است. اپلیکیشن تاکسی یاب میتواند در مقیاس یک کشور به فعالیت بپردازد و خیلی زود رشد کند.

طراحی اپلیکیشن خرید بلیط و رزرو هتل

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها، پلتفرم های هستند که خدمات آنلاین برای کاربران فراهم می آورند. در این میان اپلیکیشن خرید بلیط و تور بین کاربران گوشی موبایل بسیار محبوب است. مسافرین به راحتی به راحتی می توانند از طریق این اپلیکیشن انواع بلیط هواپیما، قطار و هتل های مختلف را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنند.

اپلیکیشن مشاوره پزشکی​

اپلیکیشن مشاوره پزشکی

اگر روانشناس و یا پزشک هستید می‌توانید با طراحی اپلیکیشن پزشکی به صورت غیرحضوری خدمات بیشتری را به مراجعین خود ارائه نمایید. کاربران می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن مورد نظر بر روی تلفن همراهشان در هر زمان به صورت آنلاین نوبت گرفته، هزینه آن را واریز و مشاوره پزشکی مورد نظر خود را دریافت کنند.

طراحی اپلیکیشن طراحی داخلی

این روزها خیلی از مردم به‌سمت پیج‌های طراحی داخلی روی آورده‌اند؛ پس چرا با طراحی یک اپلیکیشن مناسب این نیاز را برآورده نکنیم؟ اپلیکیشن‌های طراحی داخلی این قابلیت را دارند که فضای داخل منزل را در خود ذخیره کرده و مبلمان یا شی موردنظر برای خرید را به آن اضافه کنند. به این ترتیب، کاربر می‌تواند آن را در قسمت‌های مختلف فضا یا در رنگ‌های متنوع امتحان کند و سپس نسبت به خرید اقدام کند.

منبع : کافه ویرا بهترین شرگت طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن طراحی داخلی​