قالب اختصاصی فروشگاهی با وردپرس

خرید قالب اختصاصی وردپرس : پوسته ای که به صورت اختصاصی برای سایت تان طراحی شود دارای امکاناتی است که به آن نیاز دارید و برخی قابلیتهای بیهوده که باعث کاهش سرعت سایت میشود در آن وجود ندارد. از طرفی با طراحی پوسته اختصاصی وردپرس میتوان سایتی منحصر به فرد نسبت به رقبا داشت که دارای طراحی گرافیکی زیبا و خاص است در نتیجه کاربران بیشتری را جذب کرد.

ویژگی های طراحی سایت کافه ویرا

چه ویژگی های مارا از رقبا متمایز میکند

طراحی گرافیک اختصاصی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن بهترین کادر در زمینه طراحی گرافیک اختصاصی برای سایت شما میتواند بهترین طراحی گرافیک اختصاصی را داشته باشد.

سئو و بهینه سازی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با بهره گیری از بهترین سئو کاران میتواند موقعیت سایت شما را در موتور های جست جو گر گوگل را تا رسیدن به بهترین موقعیت ارتقاء دهد.

کد نویسی استاندارد برای وردپرس

کد نویسی سایت شما با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های جهانی صورت خواهد گرفت.

میزبانی سایت

شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله و موفق در زمینه میزبانی سایت بهترین خدمات هاستینگ را برای شما ارائه میدهد.

کاربر پسندی

شرکت نرم افزاری کافه ویرا سایتی را برای شما طراحی میکند که با نیاز های روز جامعه مطابقت داشته باشد و مورد پسند کاربران باشد.

تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند،خدمات آنلاین و… در مقیاص بسیار وسیعی گسترش پیدا کرده و هر روز نیز درحال گسترش است.امروزه بسیاری از افراد تمایا دارند خدمات و خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.بنابراین طراحی سایت برای کسب و کار ها میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازده کار شما داشته باشد زیرا شما در این صورت با هزینه کمتر فروش بیشتری انجام مبدهید و هم نیاز های مشتریان خود را برآورده میکنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا میتواند شما را در مسیر طراحی سایت برای کسب و کار خود همراهی کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

نمونه کار طراحی سایت

یکی از بهترین راه ها جهت انتخاب تیمی که با شما در این زمینه همکاری کنید مشاهده و مقایسه نمونه کار است.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و با همکاری با بهترین متخصصین دارای نمونه کار های بسیار قدرتمند است.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی سایت در ارومیه

مهم ترین مرحله انتخابتیم مناسبطراحی سایت

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری وجود دارند که کار طراحی سایت را انجام میدهند.ولی انتخاب تیمی که بتواند تمام نیاز های شنا را در این زمینه برآورده کند کار آسانی نیست و باید بهترین تیم را در این زمینه انتخاب کنید.شرکت نرم افزاری کافه ویرا با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد تا بتوانید از طریق همکاری با ما به اهدافتان در این مسیر دست یابید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت ما میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

مراحل سفارش به صورت خلاصه

جهت دریافت مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مرحله 1

تحلیل و بررسی ، تنظیم فایل پیشنهادی

مرحله 1
مرحله 2

نظیم و انعقاد قرارداد

مرحله 2
مرحله 3

پرداخت 25 درصد هزینه پروژه

مرحله 3
مرحله 4

شروع طراحی سایت PSD صفحه نخست سایت

مرحله 4
مرحله 5

ارسال طراحی (PSD) و برطرف نمودن مشکلات

مرحله 5
مرحله 6

طراحی (PSD) صفحات بعدی و دریافت تایید نهایی

مرحله 6
مرحله 7

دریافت 25 درصد هزینه

مرحله 7
مرحله 8

شروع کدنویسی وب سایت

مرحله 8
مرحله 9

نمایش وب سایت ، رفع خطاهای احتمالی و دریافت تایید

مرحله 9
مرحله 10

اجرا و راه‌اندازی وب سایت

مرحله 10
مرحله 11

تهیه آموزش ویدیویی کار با سایت

مرحله 11
مرحله 12

شروع پشتیبانی مادام العمر

مرحله 12
مرحله 13

پرداخت 50 درصد هزینه پروژه

مرحله 13

خرید قالب فروشگاهی وردپرس

خرید قالب فروشگاهی وردپرس : قالب فروشگاهی وردپرس امکانات متنوعی دارد. بسته به اینکه محصولات شما مجازی یا فیزیکی باشند امکانات آن فرق خواهد کرد. قالب‌های فروشگاهی به دو دسته قالب ووکامرسی و فروش فایل تقسیم می‌شوند. برای فروش محصولات فیزیکی باید از قالب ووکامرسی استفاده کرده و برای فروش محصولات مجازی مثل فایل، از قالب‌های فروش فایل استفاده کنید.

خرید قالب فروشگاهی وردپرس​

امنیت قالب فروشگاهی وردپرس

شاید فکر کنید که سایت های کوچک در معرض حملات اینترنتی نیستند. اما باید بدانید که تارگت اصلی تعداد زیادی از حملات سایبری که روزانه اتفاق می افتد، سایت های کوچک و کسب و کار های نوپا هستند. پس امنیت قالب شما مورد مهمی است که باید به آن توجه کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در بحث امنیت قالب اختصاصی وردپرس باید به آن توجه شود اوپن سورس بودن قالب فروشگاهی وردپرس است.

این روزها همه به دنبال خرید آنلاین و خرید راحت از اینترنت هستند. اگر شما هم به این موضوع مهم پی برده اید و قصد دارید کسب و کار خود را به سمت انلاین شدن ببرید، بهتر است در انتخاب قالب خود توجه کنید و حتما از یک مرجع معتبر قالب خود را تهیه کنید زیرا انتخاب یک قالب وردپرس فروشگاهی نامناسب می تواند هزینه های گزافی را برای کسب و کار شما بوجود بیاورد. مثلا ممکن است که قالب شما از لحاظ امنیتی مشکل داشته باشد یا اصلا قالب مناسبی برای فروشگاه اینترنتی شما نباشد. برای پیشگیری از این مشکلات بهتر است قبل از خرید قالب با پشتیبانان ما در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

خرید قالب وردپرس فروشگاهی​

معیارهای قالب فروشگاهی وردپرس

در چند سال اخیر میزان استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزایش چشمگیری داشته است به گونه‌ای که با گسترش و محبوبیت روزافزون استفاده از خدمات آنلاین، صاحبان مشاغل زیادی به سمت الکترونیکی و مجازی شدن کسب و کارها تمایل نشان دادند، همانطور که گفته شد ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت با وردپرس یکی از ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای ساخت یک وب‌سایت جذاب و حرفه‌ای بکار می‌رود.

چرا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس؟

یکی از مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی، سرعت بالای آن است. وردپرس به‌روزرسانی‌های مداوم را برای بهبود عملکرد سایت در اختیار مدیران سایت ها قرار می‌دهد که باعث افزایش سرعت بارگیری صفحات سایت نیز می‌شود. این در حالی است که مشتریان حساس به زمان، نمی‌توانند صبر کنند تا صفحات سایت لود شوند و اگر کندی در سایت فروشگاهی مشاهده شود هیچ وقت منجر به خرید در سایت نخواهد شد. امنیت یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی است که اگر به آن اهمیتی داده نشود ممکن است کسب و کار اینترنتی شما را به نابودی برساند.

چرا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس؟​

امنیت قالب فروشگاهی وردپرس

شاید فکر کنید که سایت های کوچک در معرض حملات اینترنتی نیستند. اما باید بدانید که تارگت اصلی تعداد زیادی از حملات سایبری که روزانه اتفاق می افتد، سایت های کوچک و کسب و کار های نوپا هستند. پس امنیت قالب شما مورد مهمی است که باید به آن توجه کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در بحث امنیت قالب فروشگاهی باید به آن توجه شود اوپن سورس بودن قالب فروشگاهی وردپرس است.

ارائه خدمات و محصولات به صورت شبانه روزی

یکی از بهترین مزیت های داشتن فروشگاه اینترنتی، ارائه خدمات و محصولات به صورت شبانه روزی می باشد. مشتریان فروشگاه شما در هر ساعت از شبانه روز می توانند اقدام به خرید محصول نمانید. هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد. همچنین با فروشگاه اینترنتی شما می توانید محصولات و خدمات خود را به تمام افراد در کشور و یا حتی خارج از کشور ارائه دهید، در صورتی که در فروشگاه فیزیکی شما با یک بازار هدف کوچک روبه رو هستید.

سرعت مناسب

احتمالا هیچ چیز مثل سرعت بر جذب مشتری و نهایی سازی خرید، تاثیر گذار نیست! هیچ کس تحمل ندارد زمان زیادی را بر روی یک سایت کند تلف کند! قالب فروشگاهی باید به نوعی باشد که بیشترین سرعت را با توجه به نیازهایی که بر طرف میکند داشته باشد. دقت کنید که ممکن است ما نیاز به یک امکان خاصی مثل سیستم رزرو بلیط وبینار یا هر امکان دیگری باشیم و این امکان به خودی خود منجر به افزایش حجم کدهای ( جاوا اسکریپت، css و… ) سایت شود و در نتیجه هر کس که خربزه میخورد پای لرزش هم مینشیند!

امکانات متعدد بابت شخصی سازی سایت

قالب وودمارت دارای صفحات شخصی سازی منحصر به فردی است و به شما امکان می دهد صفحات سایت خود را به هر شکلی که می خواهید طراحی کنید، از جمله صفحه اصلی، صفحه محصول و صفحات مختلف سایت…

امکانات متعدد بابت شخصی سازی سایت​

برند سازی

اگر می خواهید اعتبار محصولات و خدمات خود را گسترش دهید، بهترین راه تاسیس یک فروشگاه اینترنتی می باشد. با وب سایت شما با یک بازار هدف بزرگ روبه رو خواهید بود. بنابراین با استفاده از وب سایت بهترین فرصت برای برندسازی و افزایش اعتبار خدمات شما می باشد.

خرید محصول

برای اینکه افرادی از ما بخرند ظاهر سایت، کاربری ساده، سرعت بالا و… که مربوط به انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است اهمیت دارد ولی شما سایت‌های زیادی مثل دیجیکالا از نظر ظاهری ندیده‌اید؟ چرا همه ما دیده‌ایم ولی هیچکدام از نظر فروش حتی قابل مقایسه نیستند.

سازگار با مرورگرهای مختلف

وودمارت به طور کامل سازگاری با تمامی مرورگر های موجود در بازار دینا را دارد. این قالب در همه مرورگر های معمول کار می کند و تجربه کاربر در هر مرورگر به بهترین شکل ممکن است.

دسته بندی محصولات

شما با ایجاد فروشگاه، می توانید از روش های مختلفی رضایت مشتریان خود را جلب کنید. زمانی که مشتری وارد وب سایت شما می شود، توقع دارید خیلی سریع به محصول مورد نظر خود دست پیدا نماید. در صورتی که مشتری نتواند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند، قطعاً سایت شما را ترک می کند. بنابراین تمامی قالب های فروشگاهی وردپرس، از مزیت دسته بندی محصولات بهره مند هستند. به این گونه که شما می توانید تمامی محصولات خود را به یک دسته اختصاص دهید تا کاربران به سادگی بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی و همچنین قیمت طراحی سایت برای هر کسب و کاری از اهمیت بسیاری برخوردار است. طراحی سایت فروشگاهی، در واقع یک ابزار قدرتمند برای فروش شماست و به شما کمک می کند که با مشتریان بیشتری در ارتباط باشید و به آنها محصولات خود را بفروشید. در این قسمت به بررسی قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس که یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است خواهیم پرداخت.

منبع : کافه ویرا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران